Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/18/19 in all areas

  1. Am facut si eu ceva vechime pe acest forum si sunt dezamagit sa aud ca unii gasesc pe el doar ironii ieftine.Nu stiu ce mai cauta astfel de persoane pe forum!
    4 points
  2. Desi, procentual, sunt variatii relativ mari intre cilindri (minimul este 4.5bar = ~80% din maximul de 5.5bar), este ciudat ca valorile compresiei sunt destul de bine grupate in jurul a 5 bar (+/- 10%). Aceasta indica faptul ca aceeasi problema se manifesta la toti cilindrii, ceea ce este destul de rar. De regula, la testele de compresie care nu ies bine, doar cativa cilindri nu sunt OK, majoritatea fiind in general in parametri. Posibile piste de luat in considerare (ordinea de mai jos este aleatoare): a. Motorul are un rulaj real colosal (= foarte multe sute de mii de Km), sau a fost prost intretinut - caz in care toti cilindrii s-au uzat "sincron", iar valorile reduse de compresie indica cel mai probabil segmenti uzati. Daca masina nu este in posesia ta de noua, iar alte posibile cauze nu se confirma, atunci merita investigat istoricul. b. Este o defectiune la nivelul sistemului Valvetronic, iar supapele nu se inchid complet - ceea ce ar explica atat faptul ca valorile de compresie sunt reduse, cat si oprirea motorului. c. Din diverse cauze (ex: consum de ulei) suprafetele de asezare ale supapelor pe scaune sunt contaminate si nu mai asigura etanseitatea necesara. d. Testul de compresie a fost realizat defectuos, sau cu un aparat prost calibrat. Din proprie experienta, iti recomand sa nu excluzi aceasta varianta. Daca repetarea testului indica compresie buna, atunci motorul ar putea fi in OK, iar problemele sa fie cauzate doar de vreun senzor (ex: senzori de pozitie a axelor cu came, etc.). Unde ai efectuat testul de compresie si cu ce fel de aparat? Probabil cunosti faptul ca motorul N62 a fost destul de problematic - fara a fi insa dezastruos. Au avut probleme cu el in trecut? Consuma ulei? Scoate fum de ulei ars pe teava de esapament?
    3 points
  3. Vin cu 2 NEW UPGRADES : 1. Am trimis ceasul de bord la modificat in stil ///M. 2. Am trimis trimurile interioare la infoliat in Carbon 5D. A iesit cum trebuie, las o poza
    2 points
  4. Salut. Am sunat de cateva ori la numar am dat mesaje SMS + whats app. Nu mi-a raspuns deloc. Pacat eram interesat de masina, evident ceream VIN-ul (am observat in ultima perioada fenomenul de ghosting la mai multi samsari cand cer VIN), il verificam si apoi ma deplsam la Galati, eu fiind din Bucuresti. Este evident dupa ce i-am cautat numarul de telefon pe google ca este samsar. Nu ma deranjeaza asta atata timp cat masina era intretinuta corect.Cat despre numarul de km este evident ca nu pare ar fii cel real, un scurt search pe mobile.de arata ca o masina cu optiunile respective, anul si km acestia este de la 22.000 de euro. Concluzia ? Fie si-a scos TVA-ul, ori a avut probleme tehnice, ori numarul de km nu e ala. Din nou daca masina corespundea din punct de vedere tehnic, actele ok ma interesa. Cat despre ironii ieftine, sunt doar copilarisme sau invidie (à la ia uite-l si pe asta vrea masina sh la 20000 de euro). Eu si probabil alti colegi care intreaba pe topicul asta de masini in primul rand informam pe ceilalti de tepe (exemplu mai sus photoshop-ul), apoi daca cunosti vanzatorul (samsarul) e totusi o plasa de siguranta (oricat de subtire ar fii) si in ultimul rand poate cineva cunoaste masina respectiva. Atat ! Nu ma astept de la nimeni sa-mi zica din poze cu o masina prelucrata de vanzare ce probleme are.
    2 points
  5. update: am schimbat termostatul de apa ieri. acum apa urca la 81 82 de grade. tot ieri si-a revenit si webastoul singur, care banuiesc ca nu functiona din cauza pompei aux de apa sau a electrovalvei de schimbare a fluxului de lichid (changeover valve) care s gripate. ideea e ca totul merge acum cum a trebui. 2 intrebari au mai ramas: e normal ca apa sa urce doar pana la 81 82 de grade, chiar si cu acceleratie puternica/turatii mari pe loc? poate sa confirme cineva ca modelul 320d din 2010 , n47 nu are termostat la egr? edit: am schimbat si mecanicul definitiv. :getlost:
    2 points
  6. Revin cu update-ul. M-au sunat acum cateva ore si mi-au zis ca e intr-adevar pompa din rezervor, doar ca nu aparea eroare, iar electronistul a insistat ca nu e aia, de acolo s-a ajuns la concluzia cu pompa de injectie. Pompa e comandata, maine ajunge si o pun pe masina. Mai trebuie sa fiu atent la ceva odata cu schimbarea pompei respective? Pana una alta, multumesc pentru ajutor! Noroc cu voi si inca un prieten mecanic care au insistat ca nu e pompa de injectie.
    2 points
  7. Salut, Este primul meu topic de genul In decembrie mi-am luat un F31 pt ca vroiam break... si tractiune spate... Singura chestie care m-a deranjat la masina a fost ca nu aveam suport lombar(desii o tampenie la o marca premium) am zis ca trec peste dar dupa drumuri lungi ma omora. Tin sa mentionez ca am scaune simple, manuale cu incalzire. Dupa a urmat un intreg proces de cautare de piese pentru retrofit dar nu gaseam decat pentru scaune sport. Printr-un noroc chior am zis sa contactez in privat un vanzator de pe ebay DE care avea suport lombar pt scaune sport de f30 sa-l intreb daca nu cumva are si pt scaune simple doar pentru sofer si surpriza, avea! Am platit omului 110 eur cu tot cu transport si au ajuns aici dupa o saptamana: Perna, valva, compresor, buton si cablaj complet. Astazi am facut marea operatiune dar din pacate singurele poze pe care le am sunt de la urechea de plastic de la manete si trim ul lateral dupa gaurire cu butonul montat. Operatiunea s-a desfasurat asa - Eu am desfacut prima data panoul lateral unde sunt comenzile scaunului si cred ca asta a fost cel mai greu lucru pentru ca manetele de plastic au un clips care le blocheaza pe tija de metal si ca sa poti elibera clipsul de pe tija trebuie bagata o surubelnita mica si ridicat clips ul-> tras maneta in afara. Probabil ca mergea mai usor daca eliberam scaunul de podea prima data ca sa am loc destul de manevra cu surubelnita. - Panourile laterale au forma si locul unde ar fi trebuit sa fie butoanele pentru controlul lombar dar nu exista gaurile. Cu ajutorul unul cutter am taiat gaura pentru buton. Plasticul este destul de moale si exista un canal care delimiteaza forma rotunda a butonului pentru ca operatiunea asta sa decurga simplu. La final am bagat butonul care pe spate are urechi de metal pentru blocare. - Am desfacut cele 4 suruburi Torx50 cu care este prins scaunul de podea si l-am lasat pe spate ca sa pot sa inspectez actualul sistem electric. Si am realizat ca singura alimentare este pentru modulul de incalzire, noul cablaj avand in plus 2 pini masa si + de la o siguranta separata pentru sistemul lombar. Ca sa nu complic instalarea mai mult decat era necesar am modificat noul cablaj in mufa galbena de pe scaun in felul urmator: Am scos pinii din mufa care erau pentru sistemul lombar si masa am lipit-o de pinul de masa de la calculatorul de incalzire si + ul la fel de + de la incalzire doar ca am adaugat o siguranta de 5A. Sistemul lombar consuma maxim 400mA (testat de mine) iar siguranta pentru incalzire este de 30A deci nici o problema ca m-am legat de el. - Desfacut panoul de pe spatele scaunului care se desface foarte usor dupa ce se scot cele doua nituri de plastic si se aluneca intreg panoul catre podea. - Pe spatele scaunului am avut acces la arcul spatarului. Pe net sunt cateva posturi unde toti recomanda sa bagi perna lombara dinspre podea in sus intre arc si perna scaunului. Doar ca pentru mine a fost mult mai logic sa scos cele doua arcuri laterale intre frame ul scaunului si arcul scaunului, in felul asta am putut sa introduc perna fara prea mari probleme din stanga spre dreapta. Dupa cu ajutorul unul patent am montat arcurile la loc(cel de jos este mai dur si are nevoie de forta mai mare). - Am montat pe plasa arc din mijloc valva (valva are 3 urechi de prindere pe arc) - Montat compresorul pe partea stanga in jos langa frame ul de metal si prins cu doi soricei. - Descoperit traseul celorlalte fire(Airbag si Incalzire) prin care puteam sa duc elegant firele de la valva si motor pe partea de sub scaun. Cel mai simplu si cred ca si metoda originala a fost prin partea din stanga jos in colt. - Deconectat bateria(o intreaga nebunie sa ajungi la baterie la f31 nu stiu cum e la f30) - Deconectat mufa intre masina si scaun, am scos mufa galbena care era initial pe scaun si am scos mufele mai mici din ea pentru airbag/pretensionare si le-am mutat pe mufa noua care avea si cablajul modificat pentru sistemul lombar. - Am trecut mufa pentru butonul de control si cablul printr-o gaura in frame ul metalic de pe lateral, am bagat mufa in buton, care era acum pe trim ul de plastic si am montat trim ul la loc. - Am montat mufa Galbena la locul ei (are un piaptan metalic pe care se clipseaza sub scaun) am facut un pic de cable management sa fie totul ok cu loc de joc(spatarul se misca) - Am reconectat cu ceva emotii bateria la loc si surpriza totul mergea perfect! - Am prins scaunul de podea, pus panoul de pe spate la loc si job done! Concluzii... super fericit! mai ales spatele meu PS: cand am dat scaunul pe spate am gasit o nuca fix la gura de ventilatie de sub scaun si cand am dat sa pun mana pe ea sa o arunc a intrat in gaura si trebuie sa gasesc o varianta sa o pescuiesc de acolo ca se aude cum se plimba fata spate. Vreo idee? Sper ca ajuta cumva... daca ma ducea capul inainte faceam si eu poze pe parcurs dar erau 3 grade afara si m-am miscat repede ca inghetam Spor!
    1 point
  8. Pompa noua e pe masina, iar motorul porneste din nou la sfert de cheie. Parca si acceleratia e mai constanta acum, dar asta poate fi si din cauza ca s-a reconectat electrovalva de la vacuum, ce era scoasa inainte, din ceva motiv.
    1 point
  9. Am schimbat bieletele antiruliu si bataile au disparut complet. Nici demontate de pe masina bielete vechi nu pareau sa aiba joc dar pe masina bateau urat rau. Spre norocul meu am rezolvat cu 150 de lei problema, asa ca pana sa umblati la casete de directie si alte minuni, in cazul in care singura simptoma este cloncanitul la denivelari schimbati bieletele astea, pe masina nu se vad neaparat defecte mai ales daca este ridicata masina doar dintr-o parte deoarece atunci bara stabilizatoare este in tensiune.
    1 point
  10. Am ales varianta simpla si am luat un navi extra la 30 € si gata ca deja nu merita atata investitie.Va multumesc tuturor pentru sfaturi. OFFTOPIC
    1 point
  11. E f greu sa dovedesti rea intentie si anume ca fostul proprietar a montat jucaria.
    1 point
  12. cat vrei pe "maimuta"? in alta ordine de idei tocmai ai scapat de o grija imensa si eventual de vizite pe la avocat. eu daca as da banii astia cash pe o masina si sa aflu treaba asta, as da in judecata vanzatorul direct, nici nu as incerca sa o returnez in particular...
    1 point
  13. Eu zic ca BMW Romania ar trebui sa rezolve problema inaintea BMW Germania. De obicei intr-un proces, pe langa dealer chemi in judecata si BMW Romania deoarece ei ofera garantiile.
    1 point
  14. Multumesc! Si eu am fost uimit, acum incerc sa rezolv problema. Oricum nu cedez, voi face toate demersurile necesare. Acesti indivizi trebuie sa inteleaga ca sunt si oameni care nu accepta tepe de genul asta. Sunt reprezentanta BMW din 2013 si culmea, isi lipesc pe masini reclame ca ar fi cei mai buni pe customer-care. Cum sa primesti ma asemenea titlu cand tu dai tepe si nu esti in stare sa repari o masina? Vai viata noastra ! 1. corect 2. corect 3. CORECT Niciodata nu castiga clientul? Ha ha ha ! O clipa am crezut ca esti angajat Proleasing. Nu ma bag in nimic urat, trebuie sa intelegi ca lumea trebuie sa faca si ce trebuie nu numai ce ii convine. Cine a gresit trebuie sa plateasca, asumarea raspunderii lipseste cu desavarsire in Romania. Esti sigur ca ma incadrez la acel articol? Pe ce iti bazezi teoria? Se face apel foarte mult la emotionalul colectiv in sens negativ: nu vei reusi, e prea greu, te vor invinge, cheltui bani de pomana, etc. Lucrurile nu sunt atat de grele precum le expun unii, orice lucru bun se obtine prin efort sustinut, s-a ajuns sa se faca abuzuri tocmai datorita acestei atitudini total gresite. Sunt si oameni care isi permit, sunt oameni care vor dreptate cu orice pret indiferent de greutati, nervi, stres, cheltuieli. Ar fi de bun augur un topic in care sa ajungem sa explicam care ar fi pasii de urmat in astfel de cazuri, poate unii vor face mai multe demersuri pentru a-si rezolva problemele existente. Ma gandeam sa se regaseasca o lista si cu documente draft pentru notificari, reclamatii etc. Ce spuneti?
    1 point
  15. Ultima postare pe acest subiect, ca devine penibil. 1. Experientele tale de zi cu zi nu prea au relevanta in cazul asta. 2. Daca citesti cu atentie, omul nu a cerut sfaturi sau pareri. Doar a prezentat un caz care i s-a intamplat. Parerea ta ca nu isi mai poate recupera banii sau schimba masina a venit nesolicitata, la fel cum ar veni si in cazul in care s-ar mai crea topicuri de genul si ai intra tu sa ne spui ca asta e tara. 3. Cu mentalitate de genul "asta e Romania, ce sa-i faci" o sa ramanem intr-o mocirla. Din pacate, pe multi nu pare sa ii deranjeze chestia asta.
    1 point
  16. Pe dyno nu bate niciodata sau aproape niciodata realitatea cu ce este scris la bmw-uri, ca fapt divers. Bine mishwall, o sa te rog sa-i angajezi tu un avocat colegului nostru sau sa il ajuti tu in fiecare zi cu telefoane si drumuri ca el nu stie si nu ma pricep nici eu sa vorbesc, sunt curios cati din voi o sa faceti ce spuneti pe aici in caz de vi se intampla, o sa creati si voi un topic sa plangeti despre Romania si reprezentatele din Romania si atunci o sa vin eu sa va zic ca din pacate asta este tara. Nu pun la indoiala cunostintele juridice, tu pui la indoiala exact ce iti spun eu ca se intampla cand vin clientii cu probleme din astea (reale), dar din pur ghinion masina nu prezinta defectul in unitatea service, nu ai ce sa faci si cu asta basta, singura solutie este sa te duci in continuare si sa reclami problemele masinii in reprezentanta sa o verifice de 10000 ori. Crysis, inteleg ce spui, dar ai zis bine, este de domeniul fantasticului, una e ca masina sa functioneze la 50% din capacitate si una este sa functioneze la 90% din capacitate, in ambele cazuri, sa nu apara nimic in urma unei diagnoze ci doar sa se vada clar de oricine ca nu functioneaza cum trebuie. E ca si cum te-ai duce cu masina inapoi la reprezentanta ca iti mananca 20% si in carte scrie ca mananca 12%, da-i in judecata. Atata timp cat ei te primesc in service si iti verifica masina, chiar daca sunt cum sunt, si nu gasesc absolut nimic de care sa se lege pentru a face un raport, nu ai ce sa le faci, nu e ca si cum nu ar vrea sa te ajute, e spre binele reprezentantei ca si profit sa rezolve probleme de genul. imi expui mie legile, eu iti expun faptul ca lucrez intr-o reprezentanta si se intampla sa vina multi clienti fara sa putem sa gasim problema care o expune, zeci-sute intr-un an, face reclamatie, ne da in judecata, avem toate documentele ca l-am primit in service, ne-am comportat cum trebuie, am facut toate verificarile din lume, cu documente in spate sa dovedeasca si cam asta este treaba noastra, ne-am facut treaba, cu ce pot sa-l mai ajut pe omul ala, daca in service nu se vede faptul ca aerul conditionat baga cald? La mine in service baga rece peste tot de fiecare data cand intra.
    1 point
  17. O sa te rog sa ma acuzi pe mine de aberatii cand o sa inveti sa vorbesti/ scrii corect gramatical. Aici, ca in multe alte locuri de pe acest forum, scrii numai aberatii. Limiteaza-te, te rog, la ceea ce cunosti si nu imi pune la indoiala cunostintele juridice.
    1 point
  18. Bravo, respectul meu pentru ce ai facut! acum o sa primesti mesaje in privat sa-ti cumpere "maimuta" :O:O )))), toata lumea o sa caute "maimute" acum )))
    1 point
  19. Nu stiu cat de mult te ajuta, la 24,5 chiar gasesti f10 535d din 2013-2014 cu km mult mai putini si cu optiuni bune chiar direct in Germania. Spor la vanzare.
    1 point
  20. Facut ambitie... rezolvat problema... Adevarul este ca din octombrie de cand sunt in posesia ei, am tot cautat solutii sa remediez aceasta problema cunoscuta de mine, dar fara succes. Nici nu mi-a stat gandul ca as avea probleme la eventuala revanzare a masinii. Norocul foarte mare a fost ca masina a avut montata o "maimuta" doar in ceasuri, un filtru CAN ce taia comunicarea kilometrajului intre CAS si ceasuri. CAS si celelalte module nu au fost manipulate si au continuat sa inregistere kilometrajul real. Dupa eliminarea "maimutei", montarea componentei electronice "anulate" din ceasuri si montarea acestora la loc, ceasurile au preluat automat kilometrajul stocat corect in modulul CAS. Voilla.
    1 point
  21. stii cum e cu vulpea care n-ajunge la struguri, zice ca-s stricati. multi si-ar dori-o , dar se gandesc ca au deja un E90 cu 600.000km
    1 point
  22. Asta e cea mai tare reactie posibila N-o ua ca pe un afront, nu e, dar am izbucnit in ras cand am citit. Esti mortal Numai la noi se poate asa: Daca are km multi, e rea; daca are km putini e rea... Scuze de mica poluare a topicului, dar e amuzant maxim( asta nu exclude ca pot exista ceva piese de inlocuit si ca ai dreptate intr-un fel, dar a sunat maxim) Bafta vanzatorului!
    1 point
  23. Se stie ca esti Gica_contra, dar a fi informat asupra principalilor parametri ai masinii, nu inseamna ca esti la mansa unui avion. Acele informatii ma ajuta, pentru ca EU repar masina in caz ca apar probleme. Nu am nevoie de electrician sa-mi determine problema. Pe cand cobor din masina, deja stiu unde sa pun mana. Dar daca tot is inutile informatiile, putem renunta si la turometru, litrometru, ceas de consum, etc. Oricum nu le poti influenta. Conduci masina dupa cum simti. Unde am ajuns de la subiectul de baza...
    1 point
  24. E trist ca s-a rupt iata distributia si la un motor BMW stiut mai trainic.. Pot sa intreb, cat de sigur esti ca motorul are km afisati in bord? Si a doua intrebare, de ce nu a fost schimbat si lantul ci numai intinzatoare si ghidaje.. ..A fost mai usor!? Cel care a facut operatia a verificat si lantul sa nu fie alungit, slabit in zale!? Banuiesc ca vei vrea sa afli de ce s-a rupt distributia. Daca s-a rupt la stop, la relanti, probabil mai putine o sa gasesti rupte la paguba.
    0 points
  25. nu vreau sa denigrez 100% aceasta marca bmw ,am un lant rupt la n47 ,s a rezolvat ,mi e draga masina si o voi tine in continuare cu orice cheltuieli pe viitor dar : daca o distributie pe lant la o marca auto tine numa 200-250.000 km inseamna ca acele modele sunt cele mai proaste din lume 1. pentru ca e super costisitoare si schimbul unei distributii 2. pentru ca in cazul unui lant rupt in mers ,pe loc etc minim 2000 euro te ajunge cheltuieli regret ca ma repet ,am vandut alta marca auto la 685.000 km [ 475.000 exclusiv la mine] cu lant original si motor original .s-a verificat lantul pe la 600.000 si era impecabil . e rusinos sa pui ,,lanticuri,, la distributie la bmw .NU va mai luati de uleiuri aiurea !!! N47 e iar pe drumuri si o rup in gura pe unde o prind ,is curios cat tine si cat duce distributia originala
    0 points
  26. Am sunat la FRK service si au zis ca ei nu se baga la mecanica complexa )))) si anume.. 1. inlocuit rulment spate fuzeta ( prea complicat ) 2. inlocuit suruburi de convergenta pe spate ( prea complicat ) ... in schimb mi-au zis sa merg la ei pentru o diagnoza -- eu am crezut ca diagnoza mecanica dar le-am explicat unde sunt bubele.. vreau alte suruburi de convergenta si inlocuit rulmentul de la fuzeta.. ei au zis ca fac diagnoza digitala.. Wtf... tara lui papura voda...
    0 points
  27. Nu ai sa gasesti raspunsuri aici din pacate. Doar ironii ieftine . Mergi sa vezi masina si daca iti place ia-o. Este un model fiabil ..
    0 points
  28. probabil are 300k dar sa nu cobim .
    0 points
  29. Pai bemveul abia la 200 de mii de km isi face rodajul, unii chiar zic ca merge ca nou.
    0 points
  30. Pai are 200k km..ți se par km puțini?eu zic cĂŁ e un preț normal
    0 points
  31. VĂŁd cĂŁ ți-ai fĂŁcut ceva conturi noi doar pentru a rĂŁspunde la comentariul meu... @vlad, e o reacție normalĂŁ. Mașina are 16 ani și n-a vĂŁzut asfaltul. Am pe cumnatu' care și-a luat mașinĂŁ cu 32.000km reali, cumpĂŁratĂŁ de la proprietar, de nouĂŁ, din 2006, și pe fiecare sĂŁptĂŁmânĂŁ ĂŽi picĂŁ câte ceva. DacĂŁ cauți, ai sĂŁ vezi cât de multe situații de genul ĂŁsta existĂŁ. Deja 2 cazuri aici pe topic... @mgs, aveam pretenții de la tine.
    0 points
  32. Faptul ca periile colectoare pot ajunge dupa sute mii de km (in cazul meu peste 300k km) la minim, abia sa atinga axul rotorului, NU ma poate convinge ca as avea/ar fi nevoie de alte "voltmetre" prin care eu sa monitorizez tensiunea pe baterie; acesta fiind foarte probabil si motivul pentru care ani urma a fost scos din bordul masinii.
    -1 points
  33. Particle, nu particulate. Trebuie inlocuit filtrul de particule. (DPF)
    -1 points
  34. Ok. Ai inteles ce trebuie facut.
    -1 points
  35. Schimb cu auto mai scump cu aceleasi dotari plus difernta din partea mea. Pret: 41500 Telefon:0723000222-George Serie : DF14639 - pentru a vedea optiuni Sunet Maxhaust Maserati - 2000 eur. DPF OFF! Bmw 640d - mpacket-IMPECABILA SI UNICAT Faruri Led noi schimbate casco, pentru mici pietricele. Parbriz nou ( casco ) Distributie facuta la 122.000 Full pentru cunoscatori ... Vezi poze 121.000 km reali, tinuta in garaj. Discuri ventilate M Revizie la 122.000 ( ulei, filtre, ulei cutie si placute si distributie completa ) Carte service cu revizii efectuate la 7000Km, nu 10.000 sau 15.000, nu tine ulei si filtre la noi in tara. Baterie noua. Numai trebuie facut nimic la masina. Vreau sa imi iau X6-diesel mpaket sau X5 diesel mpaket Rotile spate vireaza in curbe. Evacuare sport. Filtru admisie sport. Tractiune spate. Soft close. Night vision. Plafon piele intoarsa. Scaune M Night vision Are cele 5 butoane. Active steering whell. Dvd si Tv fabrica Park asist ( parcheaza singura, etc) Cutie 8 viteze. Volan M cu vibratii Bord retrofit, NBT, ecran navi facelift individual, ETC CULOARE NEGRU MAT. Roti vara M de 20 cu cauciucuri noi noute Michelin pilot super sport, Roata de rezerva de 20. Roti noi iarna cu cauciucuri noi. Numai exista alte optiun sa se poata pune pe masina asta. Pret de noua 165.000. Vehicle options L801A National version Germany P337A M Sports package P7VHA Surround View Package S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S223A Electronic Damper Control (EDC) S229A Dynamic Drive S230A Extra package, EU-specific S2NMA BMW LA wheel, M Double Spoke 373 S2VAA Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" S2VHA Integral active steering S302A Alarm system S322A Comfort access S323A Soft-Close-Automatic doors S356A Climate comfort laminated glass S358A Climate comfort windscreen S3AGA Reversing camera S403A Glass roof, electrical S415A Sun-blind, rear S416A Roller sun vizor, rear lateral S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S441A Smoker package S464A Ski bag S481A Sports seat S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S496A Seat heating, rear S4KSA Contrast stitching S4MRA Interior strips, aluminum hexagon S4NBA Autom. climate control with 4-zone ctrl S4NDA Instrument panel, leather-covered S4U2A Eco pro S4URA Ambient interior lighting S508A Park Distance Control (PDC) S548A Kilometer-calibrated speedometer S552A Adaptive LED headlight S5A1A LED Fog lights S5ACA High-beam assistant S5ADA Lane departure warning S5AGA Lane-change warning S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S5DLA Surround View S5DPA Park Assistent S601A TV function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S612A BMW Assist S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S654A DAB tuner S677A HiFi System Professional DSP S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FLA USB/Audio interface S6NFA Music interface for Smartphone S6NRA Apps S6UKA Night Vision with human recognition S6VAA CIC-Zusteuerung S6VCA Control for Combox S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S776A Headliner in Alcantara anthracite S7SPA Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth S851A Language version German S879A On-board vehicle literature German S8KAA Dummy-SALAPA S8SCA Telematics access request,country-spec. S8TFA Active pedestrian protection S8THA Road sign detection S8TNA Daytime run.lights adjus.via light menu S998A Launch management, internal requirements
    -1 points
  36. Mi-am asumat treaba aceasta de cand am achizitionat-o. Cine a adus-o cu un an in urma a avut grija sa o matraseasca... nu pot reversa din pacate bordul, am incercat... lucrez in service. A fost data inapoi cu 100.000, ca sa dea bine. Irelevant pentru mine, atat timp cat se poate verifica istoricul, iar starea masinii este una exceptionala din absolut toate punctele de vedere. Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  37. 2003 și km ĂŁștia mașina e putrezitĂŁ... MĂŁcar e prețul decent, mai rĂŁmân bani sĂŁ ĂŽnlocuiești toate furtunele și ce a mai putrezit de atâta stat.
    -1 points
  38. Folosit de o bĂŁtrânicĂŁ? Problema e cĂŁ la vârsta asta trebuie sĂŁ te aștepți la multe probleme, mai ales dacĂŁ mașina a stat mult. BucșĂŁraie (pe spate e horror), conducte de frânĂŁ, etc. etc. Știu cĂŁ am una din 2004, cu mai mulți km ce-i drept (313000), dar anual deja bag cam 3-7000 de lei.
    -1 points
  39. n are nici treaba nici un ulei
    -1 points
  40. preferi ce cumperi asta-i durata lor maxima de ,,viata,, 200-250.k .eu stiu mai bine dar e n47
    -1 points
  41. Ce sa zic... este un fenomen teribil ce se intampla in tarisoara noastra... Culmea este ca masinile aparute la vanzare in RO au km mai putini ca in DE si preturi considerabil mai mici... aceeasi surpriza o am in prezent la vanzarea masinii mele. Mi se reproseaza ca este scumpa si ca are multi kilometri. Daca fac un search pe Mobile, spre exemplu, constat ca pretul meu este oarecum pe acolo, daca nu chiar mai mic, raportat la dotari, stare, rulaj etc. Ca sa nu mai spun ca de la bun inceput, masina mea, cum a fost adusa in tara in iulie 2018, a si fost "matrasita" la km. Lucru stupid de altfel. Eu am verificat acest aspect cand am achizitionat-o, am batut obrazul respectivului, dar mai departe mi-am asumat sa remediez problema, fiind foarte hotarat sa cumpar o masina efectiv cu toate dotarile din lista de optionale, in stare perfecta, cu 40 de pagini de istoric din care am observat ca unicul proprietar neamt a achizitionat din reteaua BMW inclusiv anvelopele si lichidul de parbriz... Ca sa vezi ce se practica pe la noi, te invit sa vezi topicul de vanzare al masinii mele, unde am povestit cu lux de fotografii treaba cu datul kilometrilor inapoi: http://www.bmwclub.r...-f10-lci-535xd/
    -1 points
  42. La Ciupanez ai sunat ?!! N aveți frate in București oameni pricepuți ?!pardon ,Martinez
    -1 points
  43. ai avut mecanic prost din pacate ,daca n a schimbat si ,,lanticuri,,
    -1 points
  44. De ce sa mai piarda timpul sa "vada" masina cand e evident ca e tipla din poze, e si model fiabil, poate sa dea direct avans prin transfer sa nu ii sufle cineva ocazia )
    -2 points
  45. hai lasa observatiile cu mine , ,,lanticurile ,, de la bmw sunt VARZA !! am zis clar ,,mi e draga masina,,= adica mi -e drag BMW-UL !! AI INTELES !!?? chiar daca M A SCUTURAT DE APROAPE 3000 EURO !!
    -2 points
  46. Daca vrei motor de 2l. te sfatuiesc sa uiti de BMW, probleme cat casa, motor, cutie transfer,Land Rover e departe de BMW.
    -4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.