Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/12/19 in all areas

  1. 4 points
  2. nu-i vorba de ceea ce crede lumea ci de cum o percep eu ca posesor, eu care am prins si vremea cand evacuarile erau evacuari si motoarele motoare iar 3.0i insemna 3000cmc, mi se pare anormal acum sa vad semi-fake-uri din astea, zic si eu . Cu siguranta are legatura si cu faptul ca e motor in 4 cilindri, nu cred ca la V8 se intampla asta, ajuta probabil la incalzirea motorului mai rapid, ceea ce la motoarele mai mari nu e nevoie caldura reziduala degajata fiind mai mare.
    4 points
  3. Vesti bune!!! Masina este gata si in posesie la subsemnata! Dupa ce au schimbat/reparat toate componentele despre care au constatat a fi problematice, situatia s-a rezolvat si micuta mea s-a gandit ca ar fi cazul sa porneasca! Funny este ca nu se stie exact care a fost cauza, dar atat timp cat s-a gasit solutia, nici nu vreau sa mai intru in detalii! Am inchis cu o nota undeva la 10.000 eur din momentul in care masina nu a mai pornit, din care eu am platit aprox 1000 eur (consumabilele). Teoretic, garantia a acoperit 100% din reparatie pt ca masina are sub 100k km. Partea foarte proasta este ca inca nu s-a platit nimic, garantia nu a trimis niciun ban pentru reparatii, cu toate ca facturile au fost trimise treptat incepand de acum 2 luni, iar ultima acum 3 sapt. Eu le-am mai trimis mailuri, am sunat, am incercat sa ii presez, dar in afara de promisiuni si amanari nu s-a intamplat nimic. Norocul a fost ca mi-au dat masina si asta pentru ca am vorbit frumos, am incercat sa apelez la "cunostinte" si am promis ca ma ocup si eu de asta pana la incasare. Speram sa mearga mai repede. De fapt, speram sa mearga. O sa insist Alt aspect funny, dar si deranjant in acelasi timp este faptul ca m-am intors cu masina in service la cateva zile dupa ce am luat-o pentru ca mirosea a ars in momentul in care porneam incalzirea. Mirosul se simtea si de afara, de sub capota. Alta problema este ca am impresia ca masina nu mai trage, ca nu mai are zvacul acela pe care il avea inainte, mai ales in depasiri simt ca trage greu si ca ramane in urma. Prin urmare, m-am intors la service, au tinut-o 4 ore, i-au facut tot felul de teste, au iesit cu ea pe traseu... concluzia: totul este ok. Se pare ca este foarte posibil sa fi curs vreo picatura de antigel sau ulei undeva la motor si de acolo sa vina mirosul de ars. Parca s-a mai ameliorat treaba asta si miroase mai putin, dar nici nu am avut nevoie de caldura sapt asta. In ceea ce priveste puterea masinii, au spus ca trage normal pentru tipul asta de vehicul si ca daca ar fi ceva in neregula, ar fi afisat computerul (aici mi s-a explicat ceva legat de turbina, nu am inteles nimic )) Ma supara tare treaba asta, ne luam numai dupa computere si chestii automatizate, nu se mai complica nimeni cu observatii si "feelinguri" personale si profesionale. Adica... nici acum 2 luni jumate masina nu a dat niciun semn, statea acolo in parcare fara suflu, dar ea nu avea nimic aprins la bord. Ideea este ca nu ma simt confortabil sa astept sa se intample ceva din senin ca sa fie rezolvat cand e prea tarziu. Evident ca in acest moment sunt paranoica si stau cu sufletul la gura de fiecare data cand ma urc in ea, am impresia ca nimic nu functioneaza cum trebuie si ma gandesc "oare ce nu e in regula de data asta?". Sper sa ne revenim amandoua cat de curand, nu a trecut nicio saptamana de cand am luat-o, asa ca deocamdata doar sper sa ma relaxez...
    3 points
  4. Salut baieti in caz ca mai calca cineva si p-aici ! A trecut ceva timp de cand nu am mai postat nimic dar nu am facut nimic pe perioada iernii legat de masina.Acum masina este la montarea kitului de perne.Mi-a luat ceva timp sa ma hotarasc daca sa fac pasul asta sau nu.Tot auzeam ca nu va mai fi la fel,ca va fi barca pe curbe,etc dar majoritatea acestor remarci veneau de la oameni care si-au pus perne Rubena pe o suspensie Ta-Technix. Initial ma hotarasem sa aleg kitul complet de la Air Lift Performance 3P dar... M-am decis sa ii aleg pe baietii de la AFS(Air Force Suspension) care mi-au spus ca nu mi-ar recomanda acel kit deoarece au avut mai multi clienti nemultumiti de acel kit.Le-am explicat ca nu caut sa dansez cu masina sau sa o pun pe burta,pur si simplu imi doresc doar sa o ridic cat trebuie la nevoie pe drumurile patriei si la etapele de drag sa o pot ridica cat este nevoie pentru un maxim de grip,in rest as vrea ca masina sa ramana ca pana acum,la fel de stabila pe curbe. La recomandarea lui Razvan am ales managementul Air Lift 3P cu 2 buteli si 2 compresoare(in caz ca se strica unul sa am rezerva ),un model mai nou de perne asemanatoare cu cele de la Air Lift doar ca acestea se pot ridica mai mult,si o suspensie BS Racing RM Series Type MA care are amortizorul intors invers(adica rotita pentru reglajul confortului va fi jos nu va mai fi sus sub capota),tot la fel cu reglaje pe inaltime,duritate si camber la fel ca cele D2 deja existente si o tija mai groasa decat cele din seria BR. La sfarsitul saptamanii au spus ca ar trebui sa fie gata.Abia astept sa imi raspund la intrebare daca va mai fi stabila sau nu pe perne.
    3 points
  5. Promit o poza de ansamblu cat mai curand Si un filmulet cu motorul pornit. Ala e cel mai important ) Ieri a fost soare... inclusiv pe strada mea!!! Ps. Atat timp cat costurile au fost aprobate, ma astept sa plateasca. Nu sa ma rog de ei in fiecare saptamana si sa nu primesc niciun raspuns. Romani, straini... oamenii tot oameni sunt si fug de responsabilitati!
    2 points
  6. E greu de vandut e90 de 12 ani cu 9000 oriunde, nu doar in Romania. )
    2 points
  7. Si eu astept dupa racitorul de gaze. Si la mercedes tot nasol e, duminica a picat senzorul NOx, se schimba in pereche - masina 100k, 3 ani. Noroc de garantie, pret piese 5000ron. Iar marti l-a lovit boala si pe bmw, clapeta EGR blocata, 140k , masina are tot 3 ani. Logan VAN are 12 ani, nici o problema ))
    2 points
  8. Vezi ca pe cardanul fata sunt rechemari in service pentru E70/ E71. Verifica daca este cazul si la F15 si poate te alegi cu unul nou.
    1 point
  9. din cate stiu nu platesc nimic...te anunt dupa ce o sa schimb acest racitor,tot astept din august.
    1 point
  10. Consumul creste destul de mult daca ai ceva pe masina (portbagaj sau suporti ski/biciclete) si mergi cu viteza mare. Mie cu suport de skiuri deasupra imi ia cu 0.5l mai mult decat fara suport la mers legal pe DN1 pana la munte. Daca merg pe autostrada (130-140km/h) imi ia cu ~1.5l in plus. Nu ai mentionat nimic de stilul tau de condus si de cat iti ia vara fara suporti..
    1 point
  11. Am vândut e90 330d acum 2-3 luni, mult mai dotat, un singur proprietar, multe opțiuni rare, aceeași km, pachet M, etc. Anvelope noi și iarnĂŁ și varĂŁ la 7500€. Poate am fost eu prost, dar nu știu de ce am impresia cĂŁ o sĂŁ stai mult la vânzare cu ea la prețul ĂŁsta.
    1 point
  12. Doar de la "scad 100€ pentru orice defect" ĂŽți dai seama.
    1 point
  13. 6% e un consum realist pt mers in afara localitatii in Ro, cam asa aveam pe E91 320d 184cp xdrive; nu cred ca cel cu passat coboara sub 5.5%, poate doar daca merge la consum. am avut in trecut Golf 6 1.6tdi manual 90cp, puteam sa scot 4.5% consum, dar mergand lesinat, aproape fara schimbat viteza. da, se poate scoate si pe BMW un consum fantasmagoric - am scos eu vara trecuta consum de 3.5-4% pe autostrada, bucuresti - constanta cu F11 525xd; singur in masina fara bagaje. cum? n-am avut chef sa opresc la benzinarie la intrarea pe autostrada, era prea aglomerat si nici nu ma grabeam, asa ca am zis ca merg la consum si sa ma opresc aproape de cernavoda; dar n-a mai fost nevoie - m-am asezat in spatele unui tir cu ACC activat pe distanta minima, si am mers asa toata autostrada; viteza medie cam 90kmh; am resetat consumul, eram curios cat iese; primele 5 minute au fost mai ciudate, practic nu ai prea multa vizibilitate sau implicare, doar tii directia; dupa ce vezi ca ACC isi face treaba si tine distanta constanta fata de tir, te relaxezi; e drept, am facut 2h30' dar a meritat experientul - foarte putin obositor, mai degraba relaxant, cu muzica la maxim tot drumul fara dat/primit flashuri, fara emotii, cu consum minim; daca mergeam blana faceam cel putin 1h45' (era foarte aglomerat) + minim 30' la benzinarie, deci tot pe acolo.
    1 point
  14. Mai greu anvelopa de vara pe 17,18 cu clasa A la consum. Daca mai e si runflat, nici B.
    1 point
  15. Băiatul ăsta explică destul de frumos: La început zice de ce nu e bine să o faci în mers (e logic acolo), dar după explică și ce înseamnă pentru semafor.
    1 point
  16. RON 93.48 23%OFF | LS8003Car Rear View Camera for BMW X5 X1 X6 E39 E46 E53 E82 E88 E84 E90 E91 E92 E93 E60 E61 E70 E71 E72 Replacement trunk handle https://s.click.aliexpress.com/e/cXlEoYD6 DupĂŁ cum vezi aceeași camera e pt mai multe modele de bmw. Ca sa fii sigur mĂŁsoarĂŁ lungimea și lĂŁțimea mânerului
    1 point
  17. Mai bine ar face rechemare sa schimbe toata masina si sa faca una in firea ei, fara lanturi rupte, racitoare, casete de directie, etc, cred ca ar fi cel mai corect fata de clienti!
    1 point
  18. da, ok, poate...poate are km aia, DAR : km putin, inseamna pret mai mare decat mediu. SAU : avnad 16 ani, fiind Diesel (si cum declinul lor apare la orizont)....pretul e ok ca e stata masina, ca are 8000km pe an...deja o dam in "metafore" tipice Autovit
    1 point
  19. Salutare, Sunt in cautarea unui BMW E90 Euro 5 (2009+) 320d / 320i. Ma intereseaza in special sa fie o masina corecta (din toate punctele de vedere) care a fost ingrijita si care a stat la proprietarul actual minim 1.5 - 2 ani. Ca si dotari cheie, pe langa cele de baza, ma intereseza: Xenon; Navigatie; Volan imbracat in piele + comenzi; Scaune incalzite; Exclus sa accept oferte cu masini samsarite cu km garla si fara istoric. Doresc ca proprietarul actual sa stie si sa imi ofere cat mai multe detalii si informatii despre istoricul masinii(piese schimbate, facturi etc). Observ ca piata este suprasaturata de E90-uri samsarite asa ca stiu foarte bine ceea ce caut. Multumesc
    1 point
  20. Nu am auzit pe nimeni sa inghete in masina (fara webasto, fara scaune incalzite, fara volan incalzit) 4-5 minute pana se mai ridica temperatura in habitaclu. Sa fim seriosi Altii nu au masini sau nu vor masini si stau in statii de bus sau tramvai cate 15-20 min. Au patit ceva? NU!
    1 point
  21. Sa inteleg ca masina mea este stricata : 286cp, 6tr, Bucuresti, mers linistit.....consum 20%
    1 point
  22. Eu am e70 235cp cu jante pe 20 si ĂŽmi consuma 17 in oraĂ⢠mers ft ft frumos, la mers sportiv peste 20.. Tu ce jante ai de ai scos consum de 12? Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  23. Salutare ! Am schimbat bucsele de pe fata si jantele cu tot cu anvelope si masina se prezina foarte bine acum. Am mai schimbat becurile xenon cu unele philips . Am ales style 328 de pe f10 si anvelope pirelli p7 blue. Momemtan ma mai gandesc la splitere pe fata. Trimis de pe al meu ONEPLUS A5000 folosind Tapatalk
    1 point
  24. Un x5 cu motor de 3 litri nu consuma in niciun oras fie el si mic sau neaglomerat sub 11 12, nu inteleg de ce raportezi asa consumuri probabil facute pe cativa kilometri. Fa un plin prin oras si apoi mai vorbim.
    1 point
  25. Ei au recall si trebuie sa astepte o luna dupa piese ? pai o singura masina au de facut ? Ar trebui sa aiba magazia plina de racitoare .
    1 point
  26. Salut. Eu sunt noul proprietar.Masina a ajuns la Cluj. Am trecut la e 91 de la e46 pe care ĂŽl am de 5 ani Ăâ˘i nu mĂŁ dezamĂŁgit niciodatĂŁ. Ca prim upgrade am trecut la difuzor de 335d Ăâ˘i evacuare dubla. PânĂŁ acum maĂâ˘ina ma surprinde la modul plĂŁcut Trimis de pe al meu ONEPLUS A5000 folosind Tapatalk
    1 point
  27. Poze si alte detalii pot fi vazute aici: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-330-ID7Gvqq0.html - Cutie Manuala cu schimbator BMW Performance ( aluminiu/alcantara ) - Folie autorizata cu protectie UV aplicata pe luneta, toate geamurile laterale si parbriz - Faruri bi-xenon automate - Volan multifunctional piele perforata - Plafon + stalpi A/B/C negru ALCANTARA - Trapa electrica cu doua pozitii cu culisaj negru ALCANTARA - Tapiterie din piele integrala - Incalzire in scaune - Buton Start/Stop - Senzori parcare/ploaie/lumini/pneuri - Senzori de parcare cu afisaj - Dublu climatronic - Computer de bord - Sistem de navigatie mare profesional Full harti EU + RO 2017 - Asistenta la coborare in panta / la urcare in rampa - Sistem Audio Pro logic 7 - Radio CD/MP3/DVD/AUX/BLUETOOTH - Magazie 6 Cd uri - Detector de Radar integrat ( cu senzori 360) - Pilot automat / Tempomat - Lumini ambientale exterior/interior - Geamuri electrice fata/spate - Oglinzi electrice/incalzite/heliomate/retractabile electric - Duze incalzite - Spalatoare faruri - Cotiera fata/spate - Torpedou + Cotiera refrigerate - Jante aliaj originale BMW pe 17 vopsite electrostatic GunMetal Grey cu anvelope de iarna Run-Flat Nokian ( rulaj 1000km ) - Proiectoare ceata LED - Inchidere centralizata - ABS/ESP/DSC/DTC - 10 Airbag-uri - ISOFIx scaune copii - tava portbagaj - Ski Sac - 2 Chei - 4x4 permanenet - Km reali ARATA SI FUNCTIONEAZA IMPECABIL, Zero erori. Masina are full casco si a fost intretinuta impecabil. Tratament Nano-coating facut la Evolution Detailing in Decembrie 2018. Pret: 9.900 EUR Negociabil Contact: 0761.782.786
    0 points
  28. E prima oara cand aud despre asa ceva...nici eu nu cred ca are vreun efect, dar nu vreau sa te contrazic. Nu Alexandra, nu este normal sa nu traga masina, de aia am spus "din pacate", s-ar putea sa ai dreptate si chiar sa fie o problema. Ar trebui sa rogi pe cineva care se pricepe cat de cat si ai incredere sa faca o tura sa-si de-a cu parerea pentru ca la reprezentanta daca nu apare nimic pe tester, inseamna ca totul este in regula. Inclusiv colegi de pe forum care fac diagnoza si se pricep ar putea sa-ti faca o verificare la turbina/injectie sa se vada toti parametrii intr-un log. Iti doresc multa bafta ! P.S mihaicarunta +1
    0 points
  29. Poate e vreun coleg care are X1 cu acelasi motor sa dai o tura si vezi daca e vreo diferenta.
    0 points
  30. E70 LCI , 245HP - 8 trepte- 100.000 km la bord . Consum pe drum national 8% - autostrada 8,5-9% , Oras 9,5 10 % . Drum Constanta - Amsterdam si retur ocolit 6500 km = 9,7% . Viteza legala +10 KM/h . Daca merg 500 km doar in oras media e 9,5 % .
    0 points
  31. Este safe, doar ca vei pierde 2-3 minute din viata facand asta fara vreun efect.
    0 points
  32. Fotografii, altfel nu credem Poate este doar o impresie faptul ca masina nu accelereaza ca inainte, datorata faptului ca nu ai mai condus masina de multa vreme. Cat despre cat se tine masina/masina de schimb, plecat cu masina atata timp cat facturile nu sunt achitate, e o discutie lunga, nu cred ca detine cineva adevarul suprem, fiecare are partea lui de dreptate. Totusi, e un pic de golanie din partea service-ului nota aceea de 10.000 euro, imi este greu sa cred ca preturile la manopera/ora sunt comparabile cu cele din germania de exemplu, dar daca au prins pestisorul de aur, s-au gandit sa faca si ei o mica afacere cu firma de asigurari.
    0 points
  33. Nu e normal sa nu traga, trebuie sa o conduca altcineva care mai are habar si sa-si dea cu parerea. Nu vreau sa insinuez ca service-ul a facut ceva, stiind ca ai garantie.
    0 points
  34. Eu am avut X5 E70 si in Bucuresti, sub 13% nu am reusit niciodata sa scot. In afara, minima vazuta de mine a fost 9%. Este ok consumul tau din punctul meu de vedere.
    -1 points
  35. eu am scos 8.8 la un drum lung cu valea oltului (mers 60km/h) cu autostrada (mers 130-180) si mers normal 90-100, bucuresti cluj si retur
    -1 points
  36. Se gasesc masini la fel de bune chiar daca nu sunt "premium selection", care intre noi fie vorba e mult marketing. Evident ca preferabil este sa iei masina noua, dar realist vorbind, cati fara firme, isi cumpara masini noi? In rest nu ai dreptate cand generalizezi cu "estul Europei", la fel cum nu ai nici cu cautatul motoarelor, cu atat mai putin cu interactiunea cu diverse personaje. Polemica lunga si inutila, bine ca pana la urma isi va repara masina, cu garantie, dar ce sa vezi, tot dupa investitul de timp si energie si interactiunea cu diverse personaje si probabil destui nervi si stress.
    -1 points
  37. 3er 320d ed 2008: intre 9 si 10 in Bucuresti, in jur de 7 in afara alergata. Am jante de 19 si s-ar putea sa vina ceva consum si de acolo.
    -1 points
  38. cum a zis si colegul seaman. daca ai nevoie de camera + emulator, vezi in anunturile mele http://www.bmwclub.ro/forums/topic/176406-vand-modul-frm3-xenon-lm2-lwrahl-combox-e70-e90-sgm-e60-emulator-cic/page__view__findpost__p__2467510
    -1 points
  39. S-ar putea sa nu ti se para ca nu trage..din pacate.Treaba cu mirosul da...e posibil sa fi curs antigel/ulei pe undeva si sa mai miroasa a ars. Ma bucur ca ai luat masina si s-a rezolvat desi tot ai platit 1000 euro (1300 costa distributia la reprezentanta ca si idee). Nici nu trebuia sa apelezi la niciun fel de "pila" parerea mea, trebuia sa-ti de-a masina ta sau masina de inlocuire atata timp cat reparatia este in garantie, nu sa ti-o tina cum vroiau ei pana primeau banii...nebuni cu capul!
    -1 points
  40. Ai putea sa ii resetezi stilul de accelerare, stiam ca la mai toate BMWurile se poate reseta. Cheia in contact, piciorul pe acceleratie pana la fund (sa apesi kickdown), pui contactul (inainte sa porneasca motorul, doar apesi pe butonul de start/stop sa se aprinda toate becurile in bord), astepti cateva secunde (un minut sa fie sigura treaba), iei contactul (apesi iar pe butonul de start/stop), iei piciorul de pe acceleratie, scoti cheia si astepti cateva secunde si ar trebui sa se auda un mic sunet metalic din spatele bordului de pe undeva. Nu stiu exact cum e la X1, poate difera un pic metoda. Sa te bucuri de masina!
    -1 points
  41. E70 4.0d 2013. Consumul dupĂŁ 3000km 80% autostrada 11.4. Super multumit, jante pe 19 de iarnĂŁ.
    -1 points
  42. resoftare si asa masina va merge mai aproape de cum ti-ai dori
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.