Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/19/19 in all areas

  1. Pe care/Trebuie Bucuresti
    3 points
  2. ..Unde sa vina baiatul care il cauti? O locatie, un oras unde sa vina? )Foarte probabil e vorba de driverele becurilor. Trebuiesc inlocuite si ele din cand in cand..)
    2 points
  3. Eu unul doar sper sa apuc sa fiu in viata cand se va vinde , e tot ce imi doresc
    2 points
  4. Download mega Parola o voi posta maine Road Map Europe East & West PREMIUM (USB) 2019-2 https://mega.nz/#F!qb41UIrb Toreent https://cartechnology.co.uk/attachment.php?aid=95234
    1 point
  5. Wow... Iti ia ochii masina aia. Deosebita. Este de mers la nunta intr-o zi de joi.
    1 point
  6. El nu vrea SA II FIE SCRIS IN ISTORIC o operatiune! El vrea SA II FIE ACTIVAT istoricul pentru ca acum nu ii apare in idrive!
    1 point
  7. Ai citit macar ce vrea omu?
    1 point
  8. se poate activa . ce o sa-ti apara acolo insa , nu e clar - poate o intrare, poate mai multe . https://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1083602
    1 point
  9. Arata foarte bine masina. Am vazut-o de foarte multe ori prin oras(aparent avem rute comune). Din punctul meu de vedere farurile schimba mult cum arata. Farurile cu xenon mi se pare ca arata ciudat pe seria 4, cele cu led sau oss intineresc mult masina. Cat mai multi km fara probleme.
    1 point
  10. Am instalat si east si west 02.2019 Acum nu mai nimic din judetul Dambovita , nici macar Targoviste. Inainte cand am adus masina din Germania era Route 1.2015 avea toate drumurile din Dambovita, si toate localitatile.
    1 point
  11. Poti sa ne spui si noua cand s-a renuntat la omologarea foliilor pe fata? Sau care e actul prin care s-a produs aceasta schimbare? Si acum apare pe site-ul RAR urmatorul document referitor la montarea foliilor, reglemtare care e conforma si cu regulamentele si directivele europene in materie: http://www.rarom.ro/cs-uploads/instructiuni_folii.pdf La punctul IV.4. se mentioneaza clar sa se pot monta folii pe geamurile fata daca transparenta nu e mai mica de 70%.
    1 point
  12. Pai si la mine a fost demontat. Dar, buzunarele de la scaune pe interior erau murdare, gurile de ventilatie aveau praf in ele, sinele de la plasa din portbagaj, manerele de la plafon....astea nu le-au vazut
    1 point
  13. Daca ma intrebi pe mine, e foarte greu sa recomanzi pe cineva. Cei care l-au facut sunt un cuplu - sot, sotie, dar, la cat de maniac sunt eu si tipicar, nu mi-a placut, asa ca am mai luat-o si eu la o tura de curatare dupa pentru ca au omis toate locurile in care nu se vede. Este un singur garaj in Bucuresti unde pot obtine nivelul meu de calitate, dar e foarte ocupat si nu vroiam sa mai astept. Iti pot spune in privat despre cine vorbesc ca sa nu imi iau iar ban ca fac reclama cuiva. Câteva poze
    1 point
  14. In primul rand, cand am cumparat masina, avea urmatoarele probleme: -haion, stop pe frana, chei, semnal radio nu functionau - am desfacut si refacut tot cablajul de pe zona de la haion - taiat firele, cositorit, pus papuci + manson de cauciuc mai rezistent -pe fata tremura directia la peste 100km/h - am schimbat bieletele de directie pe fata cu Lemforder, dar, tot mai are un pic de joc si din caseta -jantele ovale, a trebuit roluire fata+spate + unghiuri -cauciucurile pe fata deformate de la mers cu jantele ovale -cauciucurile spate tocite pe interior - unghiuri proaste -la motor curgea ulei peste tot - capac motor superior, turbo, baie de ulei, semering palier, capac filtru ulei, racitor ulei, filtru epurator...fara numar -la pornire si oprire avea un zgomot metalic - intinzator praf, rola ghidaj praf -din 6 bujii 2 erau bune -clapetele de la admisie incepusera sa se dezmemebreze - plasticul de pe ele il desfaceai sufland aer in el foarte usor -becuri arse pe spate, contacte oxidate -etrierii foarte ruginiti, dar funtionali, lipsa placute spate -interiorul destul de jegos - fiind culoare deschisa era mult praf strans in ani de zile, si avea o usoara tenta de gri in loc de bej -cateva furtune de vacuum crapate, nimic grav -ciobituri pe capota (clasice pentru o masina de 14 ani) -volanta originala pe masina cu un usor tremur la oprirea si pornirea motorului si cu o reala schimbare de sunet cand apasam ambreajul -aerul conditionat imbicsit de miros de bacterii depuse pe instalatie -galeria de evacuare fisurata, venea tot mirosul in masina si mirosea a tractor cand stateai langa ea Evident, cum am luat-o m-am apucat sa rezolv toate problemele. Stiu ca pentru multi aceste probleme sunt din ciclul mai merge fara probleme, sau asa sunt toate bmw-urile, dar nu prea am fost de acord moral si le-am rezolvat. Revin in urmatorul post cu poze si detalii. Poze din timpul reparațiilor tehnice. Sa mai puneti cate un post ca nu am cum sa mai urc poze, ma limiteaza forumul.
    1 point
  15. Asa a plecat masina de la mine Sent from my SM-G975F using Tapatalk
    1 point
  16. problema rezolvata, era un senzor (part number:13627805152, pozitia 5 aici http://www.realoem.com/bmw/en/part?id=FW11-EUR-10-2010-F10-BMW-520d&mg=13&sg=15&diagId=13_1367&q=13627805152 ). L-am schimbat singur in 3 minute, a disparut eroarea cost: 185 lei cu tot cu transport
    1 point
  17. Seful de service bate campii, scrierea se face automat din ISPI, foarte simplu si fara interactiunea vreunui tehnician, tot ce au de facut este sa lege masina la ISPI sa deschida o sesiune de diagnoza si apoi sa apese butonul "Write Service History". Procedura de scriere dureaza sub 1 minut, cu tot cu conectarea unui ICOM maxim 3 minute. Poti trece pe la noi la service si facem noi acest lucru.
    1 point
  18. Bine ca esti tu atat de destept incat nu stii sa extragi ideile din spusele omului. Nu ai vazut ca are discount diplomatic la cumparare? De ce oare? Iti spun tot eu ca vad ca nu prea le ai cu dedusul. NU E ROMAN!!!
    1 point
  19. Omul e foarte multumit de M4 ca daily driver, drept urmare si-a comandat si urmatorul M4 facelift, daca nu era multumit isi lua altceva, ca bani are, ce sa detalieze?
    1 point
  20. m am gandit si eu la cale oricum nu voi face singur am un sprijin puternic Mekcanikish
    1 point
  21. Luca o sa iti sara baietii in cap. unii au impresia ca au avion si ca daca ei au platit zeci de mii pe masina personala asa e pretul corect. ai grija, eu te-am avertizat. strici piata
    0 points
  22. Nu păcălesc pe nimeni �� Pur și simplu vreau să văd istoricul in bord. Mulțumesc pentru răspunsuri seaman, deeJayOg și Tavicu!
    0 points
  23. ca sa mai faci tu comentarii inutile
    0 points
  24. Omul vrea să îi apară acolo pentru că așa își dorește. E bunul lui. Se poate face ce vrea el așa că hai să lăsăm “ce era”, “cum era” , “dacă era” că nu ajută pe nimeni.
    0 points
  25. 0 points
  26. Bine ca avem bani de m3, m4,z uri, dar nu avem bani de meditații la limba romana....
    -1 points
  27. Nu e o scuza ca nu ești roman sa pocesti limba... așa cum noi romanii ĂŽnvĂŁțĂŁm sa vb la perfecție alte limbi..sa ĂŽnvețe și el limba romana..De asta spuneam de meditații... ce dacĂŁ e strain ? Hai sa I permitem multe..
    -1 points
  28. Eu am comandat in mai multe randuri de acolo diverse: adBlue, covorase de cauciuc, tava portbagaj, set stergatoare, diverse alte accesorii. Nu am avut probleme pana acum.
    -1 points
  29. da, si si, dar nimic interesant pentru mine. pentru toti colegii ingrijorati si plini de constatari inteligente: nu traiesc din asta, domnilor! e doar o masina personala, pusa la vanzare, ajustata cu piata mereu, fara probleme, dreapta....cu pretul aferent. Sincer astea cred ca-s motivele pentru care nu s-a vandut pana acum: e dreapta si la calitate si km, iar pulimea vrea trompete, automat si pretul e pe masura, desi acum e cel mai bun pret din tara... va rog mult: serviti-va caviarul si sampania linistiti pe coasta de azur si nu va stresati de traiul si vanzarile mele, sau lipsa lor va pup bafta
    -1 points
  30. RL inseamna lumini de zi nu neaparat far de uk
    -1 points
  31. N-are ce sa ii faca. Pe langa asta, omul a fost si corect, a omologat geamurile fata. Pe F10 toate geamurile aveau o tenta fumurie/tratament - S761A Individual sunshade glaze. Daca ma oprea Garcea ma punea sa sparg geamurile? Per total, mi se pare ca fenomenul asta s-a diminuat. Nu am mai vazut politisti sa opreasca masiniile pentru folii de bun simt aplicate.
    -1 points
  32. Cum ai dedus tu ca am insistat cu problema mea? Am revenit cu aceiasi intrebare? Mai sus ti-am explicat tie ce ma deranjeaza de fapt si @bimmer a venit cu o solutie.Insisti sa comentezi aiurea si off-topic, asa tare te plictisesti?
    -1 points
  33. E oribil interiorul,probabil dealeru e o cioara cu burta din zona aia rezidențiala,pantelimon cu colentina Ah,si farurile au aspect de acvariu Daca n ai bani de o mașina buna ia ți un sandero si aia e..
    -1 points
  34. este aceeasi chestie, DRL si RL ( tot lumini de zi inseamna)
    -2 points
  35. Pe cine vrei sa pĂŁcĂŁlești?
    -2 points
  36. QED. DacĂŁ ar face reviziile la reprezentanta, istoricul ar fi ĂŽn SERVERUL BMW, fie ca apare sau nu ĂŽn CIC. DacĂŁ nu face reviziile la reprezentanta, ce scrie el manual ĂŽn CIC la istoric service poate doar pĂŁcĂŁli un naiv care nu verifica facturi sau istoric reprezentanta.
    -3 points
  37. La banii aia, mai pui ceva si ti iei un f10!
    -3 points
  38. Da. Tu ai inteles de ce vrea?
    -4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.