Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/12/19 in all areas

  1. Va confirm eu suspiciunile. E de la functia de uscare a franelor care porneste automat cand senzorul de ploaie detecteaza apa, indiferent daca pornesti sau nu stergatoarele. Dar franarea nu e random complet, chiar e direct proportionala cu info din senzor si din aplicarea pedalei...adica daca ploua tare, face des. Sau daca franezi tu des, face mai rar pt ca nu mai are nevoie. La primul F10 care era din 2010 nu facea treaba asta, la F31 care era 2013 deja era prezenta functia, dar era o idee cam deranjanta. La F10 ce-l am acum dupa update de iLevel face mai sensibil si rareori mai observ. La mine e verificata treaba, repet, deja e a 2-a masina care are functia asta. Nu e placebo si nu e nimic defect. Posibil ca nu toate sa aiba functia asta si mai degraba sa faca parte din vreo "dotare" gen pachet "cold weather" sau stiu eu ce...
    2 points
  2. ultimul sw motor pe e60 / N47: KK_Freigabedatum: 06.12.2010 K_V1: N47oL K_V2: V1S.7 E60-11-03-501 AT-LL-EU5 dupa data asta nu mai exista nimic nou pe motor - e60 / n47
    2 points
  3. 1500 de lei nu e un capat de tara, mai ales ca nu le schimbi mereu. Dar atunci cele de 6800 de lei ce sunt? Din cate stiu, exista un singur tip de suspensie adaptiva pe F3x. Sau 6800 e pretul de reprezentanta si 2400 e pretul normal?
    1 point
  4. Amortizoarele le-am schimbat miercuri, au doua zile. Da, am luat o "gropita" care mi-a "julit" si janta. Si erau rotile pe 18", cauciuc putin... Ideea e ca in general sunt super atent, trec aproape la relanti peste sinele de tramvai din intersectii, dar se intampla sa dai cu ea si te doare si financiar. Cu toate astea, nu as putea sa-ti spun daca as alege sau nu suspensia adaptiva din nou. Asa cum am scris mai sus, nu stiu cum se comporta masina cu suspensia normala, stiu doar ca acum, cand o pun in sport, manevrabilitatea masinii m-a impresionat. Inainte de asta am avut un Leon cu suspensie sport din fabrica, insa la F31 este cu mult peste, asta e simgura comparatie. LE: Anyway. Poti trece pe amortizoare normale, chiar daca o cumperi adaptiva. Se scot mufele se codeaza anularea si gata.
    1 point
  5. Va salut, dragi colegi, Urmaresc forumul pasiv de cativa ani, insa, de Craciunul ce toacmai a trecut, am hotarat sa imi fac cel mai frumos cadou de pana acum. Am cumparat un Seria 3, 328xi Touring pe care, de cand l-am vazut, a trebuit sa fie al meu. Am vazut anuntul seara, dimineata am facut testdrive, am coborat din el si am semnat actele. Nu am avut nicio indoiala ca nu va fi al meu, chiar daca stiam ca trebuie sa mai investesc cateva mii de lei in acest N20 de care se spune ca moare subit. - 328i, Xdrive Sport Line - Kit exterior M Sport - cutie automata sport - suspensie adaptiva M - 6WB OEM full digital instrument cluster - Volan M - Plafon Panoramic - HUD, connected drive, Surround view, Lane assist, Cruise control cu franare, - Scaune sport cu reglare electrica, piele visinie etc Din decembrie si pana acum i-am schimbat distributia si i-am mai adaugat buza M Performance si difuzorul de pe bara spate. Mai am multe planuri cu ea, insa le voi rezolva cu timpul. Va salut si sper sa ne vedem si la intalniri, in cazul in care inca se mai fac.
    1 point
  6. Cocalari cu 2 clase,astia doar banii stiu sa-i numere,pana si textetele cu anuntul le copie de la altii.
    1 point
  7. Ah, senzorul nu e activ mereu, nu? Doar cand pui stergatoarele pe automat? Ok, am sa incerc. Am observat ca e suficient sa picure si se infraneaza. Cand mai prind conditiile astea, am sa incerc sa nu activez stergatoarele sa vedem cum reactioneaza masina.
    1 point
  8. 218 CP ( nu comparati/confundati cu modelul de 184-190 cp ) mereu mi-au placut expresile de genul )))))) zici ca esti la tele shopping masina are km reali macar.
    1 point
  9. nu asta a fost intentia. (ideea era ca e un motor sanatos care...consuma cat consuma)
    1 point
  10. Este imposibil sa obtii aici pe forum un diagnostic, cu atat mai putin unul calificat si corect. Nu putem face altceva decat sa presupunem ca cei de la Tureal au dreptate. Este aiurea ca un BMW de numai 3 ani vechime sa necesite interventie la caseta - dar nu ma mai mira nimic in industria auto, de mai mult de un deceniu incoace. Ce rulaj (cati Km) are masina? Ai fost de fata la diagnoza si ai vazut jocul "mic" + ai auzit "clanc-ul", tu personal? Daca da, si crezi ca ai putea repeta testul pe o masina din aceeasi platforma (F3x) despre care stii sigur ca e in stare tehnica buna, atunci gaseste un amic cu o astfel de masina si observa jocul si zgomotul la caseta lui. In povestea cu diagnoza de la Tureal cel mai mult ma ingrijoreaza lipsa de precizie: "un mic joc" poate sa insemne si bine, si rau. Era ideal daca veneau cu niste masuratori, din care sa rezulte daca jocul este in parametri normali, sau in afara acestora. Ca si concluzie, probabil nu ai incotro si va trebui sa faci interventia. Ramane de vazut daca se va dovedi intr-adevar necesara, sau nu (la fel ca si schimbarea bratelor de suspensie).
    1 point
  11. Salutare, Problema a fost in totalitate de la baterie. Dupa ce am schimbat-o totul a revenit la normal. O zi buna!
    1 point
  12. Au fost motoare N47 care s.au rupt la 90k sau 120k pe forumurile din anglia si spania daca te uiti, ti.e frica sa mai urci in bmw daca vezi ce scriu aia
    1 point
  13. Acum cca. 4 ani am primit 6-7 oferte de la Banat Car, toate aveau ĂŽn poze numele dealer-ilor din DE și toate aveau ĂŽntre 1700-2500 euro ĂŽn plus fațĂŁ de prețul afișat pe siteurile din DE. Când am ĂŽntrebat ce reprezintĂŁ diferența de preț, mi-au spus cĂŁ este costul transportului.
    1 point
  14. Am zis să revin și aici cu detalii, deși am mai tot scris...că sunt mai multe topicuri pe subiect. La începutul anului, mai exact pe 15 ianuarie 2019 am fost la Automobile Bavaria Baneasa pentru rechemearea în service. Conform discuțiilor avute cu consilierul de service de la Bavaria Băneasa de atunci, autoturismul necesita înlocuirea răcitorului EGR. După lungi așteptări, pe 25 Martie 2019 am revenit la service pentru a face o nouă constatare, re-chemat de către service. Practic am așteptat 2 luni degeaba, luni în care am fost nevoit să sun săptămânal să aflu dacă s-a mai schimbat situația și dacă piesele au ajuns în service. A fost constatat din nou, după a doua verificare, deși și prima dată s-a constatat același lucru, că mașina are nevoie de înlocuirea răcitorului de gaze. De la acea dată am continuat să aștept. Am tot sunat către dealer și răspunsul primit, mereu același: "n-a sosit piesa". Au trecut aproape 6 luni de la constatarea inițială și continuam să aștept, în timp ce văd că multe alte persoane rezolvă în maxim 2 luni situația. Continuam să sun săptămânal, degeaba. Răspunsurile primite din partea Automobile Bavaria nu-mi ofereau siguranța că sunt în continuare pe lista de așeptare și că sosește în cele din urmă piesa respectivă, deși părea că am comandă deschisă. Tot pe 25 Martie mi-a fost transmis că a fost trimis "mail de urgentare" către BMW având în vedere dubla constatare și timp pierdut pe partea mea. Am descris situația și la BMW România. Liniște și acolo. Sunt client Bavaria Băneasa, fac lucrări acolo, nu e ca și când sunt străin total de reprezentanță. Acum 2 săptămâni, a apărut un topic aici pe forum cu un Seria 3 GT ars. Din comentarii în comentarii, Romulus a cerut să îi furnizăm detalii cu problemele noastre legate de campania Recall, pentru că urma să aibă discuții cu cei de la Bavaria. I-am trimis detaliile și ce să vezi, surpriză: A doua zi, la prima oră sunt sunat de consilierul de service, să vin să schimbăm piesa. Nu mi-a venit să cred inițial, am crezut că e o coincidență. Am luat legătura cu Romulus, care mi-a confirmat că într-adevăr cazul meu a fost discutat cu cei de la BMW. M-a prins pe picior greșit, că eram în concediu, dar ieri am revenit și am fost direct la Bavaria Băneasa. În cam 6 ore am fost sunat să ridic mașina, răcitorul schimbat, foaie de garanție primită. Am scăpat de grijă, începusem să mă stresez destul de tare de idee. Mă bucur că timpul petrecut pe forum s-a dovedit a fi util :goodjob:
    1 point
  15. Vor trebui sa se reprofileze si cei ce fac dpf off si remap, o sa ofere servicii de eliminat sunet, sau modificat sunet; cu groaza ma gandesc, unii vor personaliza sunetul respectiv pe ritmuri balcanice, sa se stie ca vine boss pe strada
    1 point
  16. Incerci sa faci o comparatie gresita cu o persoana ce merge cu ochii in telefon! Sunt sigur ca acel sunet este gandit in special pentru persoanele cu probleme de vedere (orbi)! Din pacate noi care nu avem astfel de probleme nu vedem ca un lucru important! la fel cum nu ne deranjeaza ca la trecerile de pietoni exista bordura, dar pentru o persoana in carucior este o condamnare sa stea in casa ca nu poate traversa intersectiile!
    1 point
  17. La mine functioneaza FARA nicio problema. Inainte de toate : intri in setari/aplicatii, dai pe Carly vechi, ii dai oprire fortata, apoi STERGERE DATE, pe urma DEZINSTALARE. Dupa acesti pasi il instalezi cel postat. L-am si testat, e tot ok. Telefonul este Huawei P20 Pro
    1 point
  18. Asta am facut si eu dupa ce ti-am trimis mesaj. E o tiganeala incredibila. Si din partea Apple, dar mai ales din partea BMW. Suntem clienti de mana a doua, nu meritam panarama aia de aplicatie cu 3 functii in plus. Zau ca-mi plezneste o vene la cap. Ma intreb, cum e sa dai 60-100k pe o masina si sa nu o poti debloca din telefon, dar poti sa-ti iei una la 17k in DE si sa fie totul OK pentru ca esti neamt. In fine, am instalat aplicatia, vad ca-mi localizeaza masina, acum sa trec pe contul vechi de iTunes sa vedem daca mai merge.
    1 point
  19. Chiar ma gandeam sa vand E90-ul si sa-mi aduc un E60 520d cu N47 din Germania, renunt la idee, raman cu M47N2. Nasol ce ai patit vere...
    1 point
  20. trage pentru ca remapare, mai degraba
    1 point
  21. Pai si daca dai 500 de lei la 20-30 de mii de km nu-i bine? Mai bine elimini filtrul de particule? Stiu cazuri concrete care au peste 50000 de km parcursi dupa curatarea filtrului si nu au nicio problema.
    1 point
  22. Confirm, dupa eliminare dpf masina merge altfel...din orice punct de vedere si nu este placebo
    -1 points
  23. Nu prea vad ca ti-a strans tie pe acolo ca toate casetele de pe motoarele de 2.0 sunt electrice, doar pe 3.0 sunt si hidraulice.
    -1 points
  24. a incurcat tasta 1 cu 3 sau 4 ))))))) daca ma intelegi...
    -1 points
  25. Iti inteleg frustrarea si vastele cunostinte,insa am precizat ca vroiam doar o parere vis a vis de cele auzite si enumerate. Stiu ca pot fi multe cauze pentru care "nu trage" si scoate fum. A fost pusa pe tester si singura problema a fost turbina care nu functiona la capacitate maxima si mi s-a spus sa inlocuiesc ce am specificat in postul anterior. Ulterior,ieri mai exact, mi s-a spus de filtrul epurator despre care sincer sa fiu,nu stiam.
    -1 points
  26. cuzineti palier. cel mai probabil la cilindrul cel mai departat de pompa de ulei.
    -1 points
  27. reperele din prima pagina mai sunt cele actuale, aparute dupa toate reviziile la zi? asa ar da realoem. patinele 13528580559 si 13528573159 sunt ultimele repere? deoarece le ragasesc in poze cu acelasi reper cu ambele culori, maroniu si negru.
    -1 points
  28. Suspensia adaptiva e misto, insa intretinerea ei e scumpa. Amortizoarele adaptive costa 6800 ron bucata si se schimba doar pe set plus alte piese.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.