Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/14/19 in all areas

  1. contacteaza-l pe ciupanezu, este foarte bun mecanic
    2 points
  2. nu mai circula cu 10w40,strici motorul.
    1 point
  3. vesnica poveste, ma duc la itp cu masina nepornita de 2 ani, si la rar, pai aia au timp sa iti incalzeasca catalizatoarele, nu iese pa, respins
    1 point
  4. Gresit, e concentrat si trebuie diluat cu apa distilata.
    1 point
  5. Foarte frumoasa si ingrijita, bravo, sa nu regreti c o dai!
    1 point
  6. ...Cum sa pui apa? :frantics: (Macar daca ar veni vara..) Pune antigel diluat cu apa (distilata poate.. eu asta am in sistem de 8 ani) la temperatura de protectie la care o gasesti in vasul de expansiune; masoara cu un densimetru dedicat sistemului de racire/prevenire inghet.. Sau, dilueaza antigelul concentrat pana la minim -15, -20 grade; nu mai mare temperatura! Pune aceiasi nuanta/culoare care o gasesti. Dealerul de la care am pus de doua ori pana acum mi-a dat bidon cu antigel albastru; nu stiu ce G poarta; 0 probleme.
    1 point
  7. Raport kilometraj vin.report - VIN LITE BMW WBAWZ510800L14441.pdf
    1 point
  8. Poate cineva de aici va fi in aceeasi situație si nu va trebui sa desfaca toata masina ptr a rezolva problema asta, relativ simplĂŁ. Practic, masina a inceput sa tragĂŁ dreapta, nu ceva de speriat, dar evident..Am zis ca ar fi din cauza unghiului de fugĂŁ deoarece am schimbat suspensia cu ceva timp in urma....fiind plecat nu am avut timp sa fac o programare, drept urmare cand am ajuns acasĂŁ, m-am prezentat imediat la un atelier din Cta care se ocupa cu asa ceva.Din spusele lor, masina nu ar fi trebuit sa tragĂŁ dreapta, totul fiind aproape in parametri, dar la insistențele mele au mai facut cateva reglaje fine.Am iesit imediat in probe, la fel, masina se ducea in dreapta mai ales la peste 100km/h..am revenit la ei, facut din nou reglaje, degeaba, totul era in parametrii, doar ca problema mea ramanea nerezolvatĂŁ.. am zis sa mai incerc si la altii, poate sculele astora nu erau calibrate corect si asa am ajuns la cel de-al doilea atelier.Fara sa le spun absolut nimic, i-am lasat sa isi faca treaba.Mi-au confirmat si ei ca totul e OK si ca nu mai au ce sa regleze, cauza fiind alta ptr problema mea...de aici incepe show-ul: am inceput prin a inversa rotile, anvelopele, echilibrat rotile din nou, verificat presiunea presiunea,controlat toata articulatia,controlat franele, iesit in probe, la fel, masina se ducea in dreapta.Am zis ca poate o fi de la capetele de bara(direcție) si le-am inlocuit si pe astea, demontat din nou toata suspensia(fata, spate) inversat arcurile intre ele, masina tot in drepata se ducea...Mi-am amintit ca inainte de montarea noii suspensi, am inlocuit bucsile de la bara stabilizatoare.Ănainte sĂŁ le ĂŽnlocuiesc din nou, am anulat complet bara stabilizatoare, adica ambele bielete antiruliu au fost scoase...am iesit in probe si surprizĂŁ, masina nu mai trĂŁgea absolut deloc!! Am cumparat din nou aceleași bucse ptr bara, același brand si le-am montat ĂŽmpreunĂŁ cu bieletele, astfel am rezolvat problema. Singura explicatie ar fi ca bara stabilizatoare era tensionata si din cauza asta masina se ducea spre dreapta.Pe cine am ĂŽntrebat, nimeni nu mi-a sugerat sa umblu la bucsile astea, ba mai mult, am fost luat in ras cand am pomenit de ele... Dupa cum am spus si la ĂŽnceput, o chestie destul de simplĂŁ mi-a provocat atatea bĂŁtĂŁi de cap.
    1 point
  9. Degeaba nu este pus surubul acela acolo la vedere ... S-a insemnat cu markerul pozitia initiala a surubului si apoi cu o cheie potrivita si anume un torx tubular de 16 20 (nu incercati cu inelare sau altfel) s-a invartit de acel surub, s-a strans, circa 3 grade. 3 grade dintr-un filet, adica f putin, nu stiu cat are sa dauneze. Dar e bine de stiut sa o faceti la un mecanic autorizat si sa insemnati pozitia initiala cu un marker pentru orice alt dubiu ulterior . Asa am vazut pe niste forumuri straine, cautati si voi " Bmw F25 steering rack adjustment ". Cand altii schimbau caseta la reprezentanta si dupa 10 zile iar la facea zgomot, unii doar o reglau putin si ramanea buna, fara joc. E ceva de teflon in caseta, care se mai uzeaza si d-aia mai trebuie stransa.
    1 point
  10. Nu prea vad ca ti-a strans tie pe acolo ca toate casetele de pe motoarele de 2.0 sunt electrice, doar pe 3.0 sunt si hidraulice.
    1 point
  11. Completare: Pneuri cu steluțĂŁ * se regĂŁsesc ca si echipare de fabrica BMW insa se pot achiziționa si ulterior atât de la dealerii BMW cât si de la firmele specializate in distribuție/vânzare de pneuri.
    1 point
  12. 1 point
  13. Caseta de directie la X3 F25 este o problema tehnica foarte comuna. ( vezi forumuri afara) si dupa parerea mea nu rezolva nimic daca strangi surubul de la caseta....rezultatul este ca nu mai suna/bate/troncane DAR la drumuri lungi/autostrada directia este foarte sensibila, sare mereu stanga-dreapta....soferul ii cauta mereu directia facand manevre din volan ( ca la tractor) si masina este instabila pe drum. Cand o caseta se strica din pacate singura rezolvare este alta noua ( de fapt nu este noua ca este reconditionata de ZF la ei in intreprindere - este totul nou in ea si este reglata si testata si are garantie). Se comanda la reprezentantele BMW....pretul difera in functie de unde o comanzi:)))
    -1 points
  14. Salut! Este cineva pe forum care si-a nichelat jantele la masina? M-ar interesa si pe mine acest lucru, insa nu am gasit o firma care sa faca asta. Din cate stiu, cromarea este mai scumpa si de asta am ales varianta cu nichelarea. Multumesc!
    -1 points
  15. Daca nu ai o horinca de la Maramu' , baga niste antigel g11 de buna calitate...
    -1 points
  16. Hepu albastru , e deja combinat doar completezi in motor .
    -1 points
  17. Trebuie sa schimb doar kitul ambreiaj care ar contine doar placa de presiune, discul si rulmentul. Suplimentar si bine ar fi sa schimbi si pinul furcii si furca care impinge rulmentul de presiune; pune noi nu SH. Acestea nu vin cu kitul. In 1999 masinile nu aveau volant cu masa dubla ca sa te gandesti ca trebuie schimbat.
    -1 points
  18. Service t e a m bmw. Fac treaba buna dar pleci fara bani in buzunar. Suna si cere o oferta de pret.
    -2 points
  19. Am un bmw e90(2006) . Vreau sa completez si eu . Ce sa pun apa sau antigel? Daca antigel de care? G11 G12? Mai ieftin?
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.