Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/16/19 in all areas

  1. Dupa lungi negocieri, cautari, gandit si razgandit in privinta optiunilor, aseara am dat comanda de un G05 xDrive 40i. Am trecut si pe la Audi unde am testat un Q8 care nu m-a dat cu nimic pe spate, nu simteam in niciun fel vreo senzatie de drum, am zis ok, hai cu BMW-ul X5. Din pacate am aceeasi problema ca si atunci cand am comandat X6-le, am zis daca imi iau motor de 50i dupa o sa plang ca de ce nu am luat X5M, macar acum X5M-ul nu e inca lansat pe piata. Mai jos se poate vedea ce am comandat, inca sunt in dilema daca sa pun si M Sport Brakes si eventual si Luggage Compartment Package. 2020 X5 xDrive 40i M Sport Package Mineral White Metallic 22" M Double-spoke bi-color wheels, style 742M with performance non run-flat tires Black Vernasca Leather Aluminum Tetragon trim Executive Package Luxury Seating Package 2-axle air suspension Front and Rear Heated Seats Glass Controls Heated Front Seats Armrests & Steering Wheel Harman Kardon surround sound system Space-saver spare
    3 points
  2. no comment pistol electric lampa spray nimic caca fortza bruta, teava pana sus la capota, sudura de jur imprejur, a parait de trei ori tare, nu am crezut ca mai il desfac am scos surubul si ma pis pe ea de rabla, ca ma doare mana de cat am tras
    2 points
  3. Dupa ID6, plangea dupa 6WB. Doua modificari ce au schimbat complet interiorul.
    2 points
  4. Mda, prea mulți inteligenți pe aici, ce sĂŁ zic....cum dracu n-am murit de foame pânĂŁ acum nu știu... O sĂŁ arunc mâine și ampermetrul și testerul de acumulatori cĂŁ și așa n-am habar sĂŁ le folosesc... și nu știu cum aratĂŁ. Bine, aveți dreptate, așa e cum ziceți voi... Seara bunĂŁ!
    1 point
  5. bmw nu prea e fiabil )) sau e f discutabila fiabilitatea mai ales la modelele noi sau in prima faza la nfl
    1 point
  6. eu am faruri led stsndard cu becurile alea la semnalizator si efectiv nu imi trebuie nimic in plus. ce am invatat de-a lungul timpului este ca nu imi trebuie absolut din ce poate oferi o masina. ma intereseaza doar sa mearga bine, sa fie fiabila, sa franeze bine si, cel mai important, sa arate bine si, suplimentar sa aiba un badge pe ea. nu ascult muzica cand conduc, nu folosesc navigatia absolut niciodata, nu folosesc wireless charging, nu imi trebuie ca masina sa faca absololut nimic altceva decat sa mearga. saptamana trecuta am descoperit ca navigatia este 3D si ca voice command-ul poate primi instructiuni nu numai ca sa caute un nume in agenda. am fost total entuziasmat cand i-am spus "ad-blue" si m-a dus in meniul cu autonomia de ad-blue. la inceput consideram ca 190cp nu sunt suficienti pt birjarit. ulterior am constatat ca 190cp de fapt nu iti permiti sa te aventurezi in depasirile de om prost.
    1 point
  7. Pistolul electric e mai usor de utilizat, doar il bagi in priza si gata.Lasa-l pe cel pneumatic, e mai greu de utilizat, si mai si umbli dupa tine cu furtunul ala lung si greu. Pana o sa te hotarasti sa desfaci surubul ala, o sa vina iarna, si atunci o sa fie mai nasol de desfacut, crede-ma.stiu ce spun.
    1 point
  8. Bimmer, nu meriți sĂŁ mai pierd timpul cu tine. Știi cum aratĂŁ un tester de acumulator, știi cum se testeazĂŁ? Se aplicĂŁ o sarcinĂŁ și se mĂŁsoarĂŁ scĂŁderea de tensiune intr-un interval de timp stabilit ĂŽn funcție de rezistenta sarcinii.Astfel se stabilește capacitatea realĂŁ a acumulatorului. DacĂŁ vrei ĂŽți pot demonstra practic oricând esti disponibil. Din pĂŁcate prea mulți sunt toba de teorie și la practicĂŁ varzĂŁ! Jos pĂŁlĂŁria! Cineva care se pricepe! Cel mai indicat! Din pĂŁcate sunt unii pe aici care ĂŽn loc sĂŁ-l lĂŁmureascĂŁ mai rĂŁu bagĂŁ omul ĂŽn ceațĂŁ.
    1 point
  9. Multumesc a plecat la ct cu 16 mii. la verificare a fost perfecta
    1 point
  10. Nu rezolvi nimic mĂŁsurând tensiunea, iar cu jucĂŁria aia poți mĂŁsurĂŁ curentul cel mult la mașinile din anii 70-80, cele fĂŁrĂŁ prea multĂŁ electronicĂŁ. Ăți trebuie ceva sĂŁ meargĂŁ mĂŁcar la 20A, in plus mai toate mașinile de dupĂŁ anii 95 au o mulțime de dispozitive electronice care mai rĂŁmân alimentate un timp dupĂŁ ce ai oprit mașina. Du-te mai bine la un service specializat pe electricĂŁ auto, au aparatura necesarĂŁ pentru asta. Te costĂŁ mult mai puțin decât aparatele Fluke recomandate! Sunt aparate profesionale in care nu meritĂŁ sĂŁ investești bani dacĂŁ nu le folosești frecvent.
    1 point
  11. Salutare , avand multimetrul la indemana va trebui sa duci indicatorul catre dreapta spre 10A apoi sa pui bornele multimetrului in felul urmator : O borna la 10ADC iar cealalta la COM dupa aceea scoti borna de + la baterie apoi legi unul din firele multimetrului de borna acumulutorului iar celalalt fir il pui pe borna care ai ridicat-o de pe acumulator apoi inchizi masina din telecomanda si urmaresti aparatul , daca nu exista consumatori valoarea lui va fi de 0.10mA sau mai putin .
    1 point
  12. (Doar)O experienta reusita nu trebuie repetata, e posibil sa fi existat 2 erori care s-au compensat reciproc
    0 points
  13. Nu mai bine ne s/pui sursa!?
    0 points
  14. Un articol interesant si nou: https://www.nature.com/articles/s41598-017-18424-5 Nu se elimina complet masuratoarea unei baterii facuta cu rezistenta aplicata.. Dar nu este asta subiectul topicului! Eu continui sa aflu raspuns la problema din topic a colegului.
    0 points
  15. Imi permiti sa te intreb mai exact, de ce anume sau ce anume nu rezolva da masoara tensiunea? Esti cumva electrician sau nu? Nu de alta dar stii ca 90% din problemele electrice in general (iar o masina BMW nu e vreo exceptie..) sunt rezolvate prin verificarea prezentei/absentei TENSIUNII ..in diferite puncte ale circitului de verificat; dar asta nu este subiectul topicului. Nu-i frumos sa negi ceva sau pe cineva fara sa aduci un argument sau o alta solutie a unei probleme.
    -1 points
  16. Pe bune?? Nasol.. Inseamna ca unul dintre noi trebuie sa ma studieze electricitatea.. Dar mi-e cum de mi-a iesit ce am explicat in primul post al topicului? Oi fi avut noroc.. Apropo tu folosesti mai mult ampermetru decat voltmetru cand lucrezi cu baterii. Si le testezi intotdeauna in sarcina? De mult aveam o intrebare de pus cuiva care lucreaza cu baterii: Nu am reusit niciodata sa inteleg in totalitate notiunea de rezistenta interna a unei baterii. Poti sa mi-o explici cu, cuvintele tale, pe intelesul tuturor!? Si cum o pot masura, sau cum se masoara aceasta rezistenta interna a unei baterii? Vreau de mult timp sa aflu. Acum am ocazia, sper. Scuze de putin
    -1 points
  17. Nu te supara pe mine, dar daca nu stii sa explici ce este aceea rezistenta interna a unei baterii nu merita efortul sa te intalnesc pentru alte demonstratii. Te inseli in privinta acelei masuratori a capacitatii REALE a bateriei. Metoda se face printr-o rezistenta de valoare cat mai mica (bine stiuta) dar foarte capabila (fizic/electric..) sa suporte cateva secunde o descarcare de ordinul sutelor de amperi din partea bateriei! Se masoara intr-adevar scaderea relativa a tensiunii. Dar asta este doar o valoarea empirica, adica presupusa! Interesant este acum mentionezi de tensiune si mai devreme vorbeai de amperi (..ampermetru) sa masori ce consumatori sug/trag curent din baterie. Ai uitat sa explici unde anume se pune aparatul de masura. Pe ce fire, ale carui modul..? Si mai ales, unde ar avea loc sa bage aparatul acela, fie el si clamp-meter? ..stii cate (20-30) fire sunt intr-un manunchi din acela? Ce sa faca, sa desfaca asa ceva, eventual sa taie fire sa puna in serie ampermetru!? Cum ar fi de facut?? Dar eu nu te-am intrebat asta mai devreme. Intentionat te-am intrebat despre rezistenta interna a bateriei. Pentru ca aceasta da adevarata capacitate a bateriei! Dar asta tine de un domeniu mai greu de stapanit de unii; chiar si de mine, pe alocuri.
    -1 points
  18. stau cu telefonul intr-un cup holder in consola centrala, in fata schimbatorului ) @myx, nu bmw nu e fiabil, cel putin la modelele abia aparute
    -1 points
  19. multumesc frumos,dar nu stiu unde sa mai ma duc.El mi-a declarat ca oficial e mort controlerul.S-a jucat cu ediabas tool 32 si ncs incercand sa-l faca sa functioneze si la un moment dat s-s stins toata iluminarea tastelor la controler si aia a fost.Pe tree list la ISTA a aparut cu culoarea gri prima data,dupa aceea cu culoarea galben si la urmatorul pas s-au stins ledurile de iluminare a controlerului si mi-a zis ca a murit subit controlerul.Si ma oftic ca pana sa se stinga ledurile de iluminare,l-a testat in programul ISTA daca-i merg clickurile la toate butoanele si toate raspundeau,dar doar in program,ca pe masina nu mergea.M-am bucurat ca un copil eram si eu fericit,ma gandeam la decupaje si la finisaj retrofit,nici prin cap nu-mi dadea ca-mi da vestea ca a murit controlerul.totodata la inceputul operatiei acest meserias mi-a declarat ca in mod normal controlerul de cic trebuia sa -mi raspunda la comenzi imediat dupa ce l-a conectat si s-a aprins iluminajul tastelor daca era perfect functional, si ca trebuia sa mearga chiar fara codare celelalte butoane :meniu,nav,tel. ,in afara de ROATA.Acest meserias are un e90 cu cic instalat si a incercat controlerul meu la masina lui sa se asigure daca e mort sau nu,si nu i-a mers nici in e90-ul lui.Tot ce stiu este ca incercat sa-i faca update la controler si nu stiu ce a facut acolo ce clickuri a dat ca dintr-odata s-au stins ledurile la controler si aia ea fost. Poti sa-mi spui te rog frumos daca un controler de cic se poate strica efectiv daca dai clickuri aiurea prin tot felu de programe si nu sti?macar sa stiu daca il duc inapoi de la dezmembrarile de unde l-am luat. Chiar vinerea neagra a fost pt . mine Tot ce pot sa spun este ca nu sunt 100% sigur daca a murit controlerul sau nu,sunt doar intr-o ceata permanenta din care nu mai inteleg nimic.Daca as sti sigur ca nu e mort controlerul as incerca la altcineva si nu l-as mai duce inapoi la dezemebrarile de unde l-am luat.
    -1 points
  20. am inteles.Am simtit eu ca ingroasa din obraz,si mi-am dat seama ca el l-a bulit experimentand clickurile pe acolo.Si i-am spus da mai omule cum naiba a picat asa dintr-odata ca functiona pana acum,macar ca ii mergea iluminarea.Si mi-a zis ca avea de la inceput el o hiba ascunsa ca mergea iluminarea intermitent.Dupa ce s-a stins tot misca de mufa din spatele controlerului crezand ca e de acolo,ca s-au miscat pinii,a hatait-o si pe aia de a gasit-o naiba. Da asta e,deci cam el mi-a stricat controlerul.Dar ce ma intriga e faptul ca s-a laudat ca cic-ul de pe e90 el singur si l-a pus pe masina,si omu are si scule ICOM.ori a fost beat ieri ori nu stiu ce sa mai zic. mersi zeronoo
    -1 points
  21. Salut, personal, iti multumesc pentru manual. Super treaba!!!
    -1 points
  22. Sti ca...clestele ala e pt curent alternativ, nu?
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.