Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/13/20 in all areas

  1. Se simte la pedala atunci cand intra DPF-ul in regenerare, cel putin la E90. Sa anulezi DPF-ul de pe masina este o idiotenie pur romaneasca, piesa aia pusa acolo are un scop foarte important Daca opresti motorul in timpul regenerarii nu e nicio problema, isi reia regenerarea la urmatoarea pornire Pune tester-ul pe ea si monitorizeaza regenerarile, poate nu si-a facut deloc deaia nici nu ai simtit, iar faza cu ventilatorul nu e obligatoriu sa fie din cauza regenerarii..
    3 points
  2. OLX 160.000km. Licitatie 305.000km. Anunt: https://www.olx.ro/oferta/bmw-320-2016-163cp-automata-IDdvXPG.html
    3 points
  3. eu am fost acum aparoape doi ani la ace si am fost supermultumit: -produse de calitate -pret super competitiv imcomparabil cu dyc -omu era pasionat de chestia asta ,ceea ce la dyc s a transformat intr o afacere si nu stii pe mana cui iti cade masina; -idei si sfaturi de intretinere
    2 points
  4. De unde stii cand se face regenerarea, ca parca in post-ul de mai sus spuneai ca nu ai de unde sa-ti dai seama? Mi se pare absurd sa schimbi masina sau sa scoti filtrul de particule doar pentru ca ai impresia ca ar fi trebuit sa functioneze altfel, bazat pe experienta cu alta marca. Am avut niste ani in care am mers 95% in oras cu E90-ul, n-am avut nicio problema cu filtrul de particule si nici nu m-a preocupat vreodata sa vad cand isi face regenerarile. Daca chiar esti ingrijorat de asta, poti sa-ti iei Carly si sa te uiti o data pe luna daca ai vreo eroare. Decizia de a nu arata nicaieri ca se face regenerarea mi se pare de bun simt. Atata vreme cat sistemul functioneaza in orice conditii (vezi mai jos), si masina e condusa de oameni care in majoritate nu stiu ce e aia o regenerare de dpf si nici nu-i intereseaza, informatia n-ar ajuta la nimic. Si uite si ce zice documentatia tehnica despre asta: "There are two kinds of regeneration: Continuous regeneration: This form of regeneration takes place during normal driving. At exhaust-gas temperatures of between 280-350°C, continuous regeneration takes place in the form of a slow oxidation process. The soot particles cannot be incinerated until the exhaust gases reach the required temperature. Periodic regeneration: Periodic regeneration is performed automatically by the DDE after no later than 1000 km (600 miles). On vehicles with many short-distance drives, periodic regeneration already starts taking place after just 400 - 800 km (250 - 500 miles). For regeneration, the intake air is reduced by the throttle valve. One or two post-injections are performed. This increases the exhaust-gas temperature to about 600 °C. The soot is incinerated with the residual oxygen. The periodic regeneration is performed at all speeds. The most efficient method is regeneration at a constant speed in excess of 60 km/h (38 mph) over a period of 20-30 minutes." https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e90-320d-lim/wiring-functional-info/power-train/diesel-electronics-dde7/particulate-filter-system/EZjPC6cq
    2 points
  5. O mica completare fata de ce am citit in unele comentarii: BMW nu face regenerare la ralanti . Cel putin la cutie automata ,dar nu vad de ce sa fie altfel la cutie manuala . Nu doar ca nu face regenerare la ralanti ,o intrerupe chiar si atunci cand te deplasezi si calci frana sau decelerezi . Cand spun "intrerupe" ,nu ma refer la faptul ca o anuleaza , ma refer la faptul ca temperatura scade brusc de la 600° la 300(de exemplu) .Imediat ce pedala de acceleratie este actionata (dupa franare/decelerare ),temperatura in filtru creste la 600° . (Temperaturile sunt pentru exemplificare,ele fluctueaza ,nu sunt exacte).
    1 point
  6. Sau poate raman pe motorina, dar trec la Audi, unde stii exact ce si cand se intampla cu masina ta...
    1 point
  7. Scrie pe buson ATF la ce ai folosi altceva, cu vasul ce ai sa-l schimbi, sita aia se curata usor asta daca e cazul.
    1 point
  8. Probabil se refera la mașini de cusut..
    1 point
  9. poti sa detaliezi Andrei ? nu de alta dar si eu il tot recomand pe DYC si nu vreau sa ma injure lumea dupa
    1 point
  10. Nu are ce heat soak sa previna cand afara erau 15 grade si ma intorceam dupa un drum de 4 KM; am deja 1000 km cu masina si nu am mai avut astfel de episoade, deci nu are cum sa fie un bug/defectiune, etc. Am intrebat un mecanic BMW (Brandex de la Zebra Motorsport) si a confirmat ca ce am experimentat atunci a fost intreruperea regenerarii.
    1 point
  11. Habar nu ai ce scoti pe gura si din pacate formulezi atat de frumos incat niste creduli te pot crede pe cuvant. In primul rand nu are importanta daca mergi numai in oras sau autostrada, dpf-ul isi face regenerarea oricum si oriunde. Tin sa va reamintesc ca bmw face masini nu trotinete. Intradevar contextul ideal pentru o regenerare este pe autostrada, la un mers constant insa nu este ceva obligatoriu. Dpf-urile de la bmw sunt dintre cele mai bune si rezistente dpf-uri existente pe piata. Pentru o regenerare a dpf-ului sunt suficiente 15-20 de minute de mers (indiferent ca e oras sau autostrada) acesta isi face regenerarea cu succes, diferenta este doar intervalul de regenerari, spre exemplu la mers pe autostrada isi face regenerarea mai rar decat daca mergi in oras, pentru ca in oras mai adaugi si acele multe ore in care motorul stationeaza pe loc si permite umplerea filtrului cu particule. In al 2 lea rand la regenerare se simte o scadere de putere pt 15-20 de minute, la a mea asa este, daca voi nu sunteti in stare sa va simtiti masinile nu mai dati sfaturi anapoda. Sau cel mai probabil aveti masinile praf si indiferent ca isi face sau nu regenerarea oricum aveti scadere de putere la ele. Am avut un e90 fl care la 270k km i-a aparut martorul dpf in bord, am pus testerul pe ea si am vazut ca nu mai facea regenerare de 2000km, am sters eroarea si i-am facut regenerare fortata cu testerul in brate pe autostrada iar de atunci am tot monitorizat regenerarile si erau facute cu succes, si acum actualul proprietar se bucura de ea la 300k+ km cu dpf din fabrica.
    1 point
  12. Nu te avertizeaza in niciun fel ca se face regenerarea , poate daca esti foarte experimentat sa observi un mers mai "constant" al motorului ,deoarece in timpul regenerarii EGR este inchis complet si turbina e pusa pe 60% . In schimb ,nu e problema ca opresti motorul in timpul regenerarii . Cand pornesti iar la drum ,porneste si regenerarea ,imediat ce sunt intrunite conditiile (temperatura motor peste 60° , acceleratia calcata ,peste 10 l carburant ,viteza NU CONTEAZA).
    1 point
  13. Start/stop nu mai opreste motorul la semafor,toba grohaie un pic mai tare,motorul se tureaza mai greu.Scrie si in manual de fapt. Pentru oras,benzina sau electric este ideal
    1 point
  14. https://streamable.com/uadnb
    1 point
  15. Decat sa treci la audi, mai bine renunti la dpf ul de pe bmw, sa vezi apoi, performante
    0 points
  16. Foarte corect! Numai profesori p-aici! Auzi, nu-i problema daca se opreste motorul! Pai d-aia sunt service-urile pline. E bine sa fii ignorant, pana cand scoti din buzunar cateva mii de EUR.Tot ce a scris WIN60 mai sus e corect, mai putin faza cu treptele si viteza constanta. Mainile isi fac regenerarea INCLUSIV la ralanti! Restul sunt legende urbane. De foarte multe ori am oprit in parcarea subterana si dupa ce m-am invartit minute intregi sa gasesc un loc, fix atunci cand am parcat a inceput regenerarea; uneori am iesit si m-am invartit 15 minute in jurul mall-ului pana cand s-a terminat, alte ori am lasat motorul pornit, mi-am aprins o tigara mai incolo si pana cand am terminat-o s-a oprit si regenerarea (foarte rar, ca nu e voie sa stationezi cu motorul pornit in parcari). E ca atunci cand tie iti vine sa te pisi: Daca e momentul, cauti toaleta, te duci la toaleta si faci, civilizat. DAR daca mergi inca 3 ore pe camp, nu gasesti nicio toaleta si simti ca iti explodeaza vezica o scoti si te pisi pe unde apuci. FIX asa e si cu regenerarea - sunt niste conditii care pot duce la regenerare (partial e corect ce spune WIN60), DAR daca niciodata nu sunt indeplinite conditiile respective (ex: drumuri scurte cu motorul rece de 2-3 KM dus-intros zilnic) iar senzorii de presiune dau semnal ca incarcarea cu funingine a depasit un anumit prag, se regenereaza INDIFERENT de conditii. iar pentru mgi - mi-am dat seama pentru ca aveam start-stop on, am ajuns in parcare, a crezut ca stationez si a oprit motorul, dar eu pentru ca am ajuns am apasat pe start engine stop ca sa iau contactul si m-am dat jos din masina. Atunci, ventilatorul a pornit pe turatie maxima si a ramas asa 5 minute; concluzie: Am intrerupt regenerarea, iar procesul NU a tinut cont de start stop. Ma opresc aici - am avut 5 marci diferite cu DPF; la toate existau martori - stiu foarte bine ce vorbesc. Cei care isi dau cu parerea aiurea, polueaza forumul!
    0 points
  17. Nu știu de unde va luați informațiile, parca ați luat cursuri despre dpf si ați invatat totul pe dos. Daca se opreste motorul in timpul regenerĂŁrii exista niste riscuri deoarece asta ĂŽnseamnĂŁ o regenerare eșuatĂŁ: -diluarea uleiului prin scurgerea motorinei in baia de ulei -distrugerea fagului interior al filtrului -riscul ca la multe regenerĂŁri eșuate sa se ĂŽnfunde filtrul destul de mult si de acolo cred ca stiti ce as intampla Pe lângĂŁ condițiile spuse mai sus, mai trebuie specificat ca regenerarea se face in alte 2 condiții, in treapta 3 la 50-60 km/h constant, doar constant, aprox 15 km sunt de ajuns daca viața dpf ului este buna. Sau in treapt 5 la 90-100 km/h, daca ați fi fĂŁcut vreo regenerare in mers cu ista pe mașina ați fi stiut asta. Deci daca cumva stiti când se face regenerare ( de obicei la Bmw nu se simte, nu se vede) ĂŽncercați sa nu opriți autoturismul. Diluarea uleiului se face tot prin regenerĂŁri reușite sau nereușite, ĂŽnsĂŁ o regenerare nereușitĂŁ dilueazĂŁ si mai mult uleiul si afecteazĂŁ mai mult dpf ul. Decizia producĂŁtorilor de a nu monta un sistem de avertizare la regenerare activa este una idioata ĂŽnsĂŁ bine gânditĂŁ din punct de vedere al marketingului. De exemplu la toate Fordurile acum, producatorul a decis implementarea unei atenționĂŁri care apare sub forma de avertizare pe computerul de bord “ dpf drive to clean” si “ ReGeneration active” sau ceva de genul tocmai pentru a nu mai opri motorul când apare una din aceste atenționĂŁri. Daca dpf nu si a fĂŁcut regenerare si a adunat multĂŁ cenușĂŁ, regenerarea poate porni si când mașina sta pe loc si atunci când mergi in oras fĂŁrĂŁ sa tii constant vreo viteza, ĂŽnsĂŁ iarĂŁși nu este in regula pentru ca diesel ul ar trebui sa si facĂŁ regenerare când ĂŽndeplinește condițiile spuse mai sus, faptul ca noi mergem 2000-5000 km etc cu diesel doar in oras fĂŁrĂŁ sa mai facem si un 20 km de “ autostrada” si ne asteptam ca dpf sa si facĂŁ regenerĂŁri cu succes si in condițiile lui iarĂŁși este o greșeala. La grupul Vag (audi-vw-Skoda-seat) regenerarea ĂŽntotdeauna a fost simțitĂŁ mult mai bine (turația motorului, zgomotul evacuĂŁrii, inclusiv fum alb-negru pe evacuare in timpul regenerĂŁrii). La Bmw pot sa zic ca in momentul regenerĂŁrii daca cumva o surprinzi, pe toba iese un aer fierbinte, arde mult mai rĂŁu ca de obicei ai este un miros ĂŽnțepĂŁtor puternic simțit mai ales intr un mediu ĂŽnchis.
    0 points
  18. Nu mare lucru. :winkcool: Nu a realizat ca daca vrea sa raspunda trebuie sa apese butonul "reply" din dreapta jos a mesajului/replicii lasat/date.
    -1 points
  19. Chiar nu exista nicio metoda sa-ti dai seama cand isi face regenerare DPF-ul la BMW? La toate marcile exista niste semne - turatie motor, presiune in turbina (daca exista afisaj), etc. Sa stii SA NU OPRESTI MOTORUL! La F30 -ul pe care l-am luat de putin timp, de 2 ori pana acum dupa ce am oprit motorul a pornit ventilatorul la turatie maxima, semn ca am intrerupt in timpul regerarii! Pentru ca nu mi-am dat seama!!! Daca nu reusesc sa identific o metoda, o voi pune la vanzare si revin la Audi. Mi se pare penibil din partea BMW; cred ca special au facut, ca sa se strice motoare/turbine si sa faca bani pe zona de vanzari piese...
    -1 points
  20. Scoate l si aruncal, un dop in evacuare care limiteaza performanta motorului!
    -1 points
  21. @bimmer90f30 - Da, inteleg - asa eram si eu cand eram de varsta voastra. Acum sunt mai batran! Conduc de atati ani cat au de viata majoritatea care "opnieaza" p-aici si conduc masini diesel cu DPF de foarte multi ani! Cat despre diesel gate, Audi nu sta mai bine doar la asta ci la TOT cand vine vorba de diesel. E la ani lumina de BMW. Noroc ca nu mai trebuie sa recupereze (BMW) pentru ca trecem la electrice! @BMWlido - asta am zis si eu, dar cu restul are dreptate. Oricum e mult mai aproape de adevar in comparatie cu majoritatea care abereaza p-aici...
    -1 points
  22. Nu! Start stop la mine functioneaza si in regenerare la F30 ! Nu pot sa ies afara sa ascul toba inainte sa ma dau jos din masina; daca nu o dau, pana la urma cred ca il voi anula. @bimmer - Da, la Audi in momentul in care filtrul intra in regenerare turatia creste la ralanti la 1.000 rpm, consumul de la 0,7 l/h la 1.3, start-stop nu mai functioneaza, etc. E imposibil sa nu-ti dai seama. Atentie, la regenerare masina NU trebuie sa fie in niciun parametru; inclusiv la semafor sau pe loc regenerarea poate incepe, curata filtrul si se termina. Bafta!
    -2 points
  23. Nu-i frumos sa zici ca altii nu stiu iar tu stii atat de multe... Nu stiu in schimb ce curs ai facut tu dar poti sa sustii ceea ce ai spus cu o sursa veridica?? Ca mgi, ... Pe de alta parte, la cate filtre le-a crapat fagurele (statistic) pentru ca regenerarea nu a fost terminata?? Sa nu ma intelegi gresit. Aproape tot ce ai sustinut este valid, valabil! Asta e parerea mea. Si o respect. Simt ca imi calci pe urme. Iti urci pe altii in cap. Poluam forumul, cat putem de echilibrat. Alexxx e in regula, ne spunem parerea, nu dam cu parul. Adevarul e ca la Audi (vw) se pare ca stau lucrurile mai bine din punctul asta de vedere.. restul (diesel-gate!)? Dar asta nu face parte din topic, nu-i asa..
    -2 points
  24. (@WIN60, ai dreptate 100%. Nu am vrut sa te intreb in prima postare de ce ai zis ca trebuie sa fie in treapta 3-a sau chiar treapta a 4-a, pentru ca ai revenit tu cu raspunsul stiut si de mine, in cazul regenerarii fortate, filtru colmatat, bla, bla. Corect. Evident ca aceea este o conditie pentru o situatie exceptionala sau rara, dar se poate generaliza si spune in acelasi timp ca filtru asa se regereaza pasiv mai bine, aproape de o conditia ideala de condus un diesel..) rikmh, motorina ajunge in ulei pentru ca aceasta in momentul in care regenerea a pornit, a fost decisa, motorina este injectata in exces ca aceasta SA AJUNGA NEARSA sau arzand in flitru unde sa dea foc noxelor adunate. Si dupa cum nu e greu sa iti imaginezi motorina in exces ajunge si in baia de ulei, datorita presiunii de sute de bari care este creata permanent/ciclic in cilindri aceasta isi face drum pe pereti in jos. In conditii normale la diesel, motorina este injectata in functie de putere solicitata; la regenerare intra intr-un mic haos, sau iad, daca vrei.. De aceea un alt motiv pentru care regenerarea NU se intampla este pentru ca nu sunt un minim necesar de litri in rezervor.. @Alexxx e trist ca ne parasesti pe o convingere atat de "subtire". Poate e mai bine sa treci pe benzina daca faci drumuri scurte..
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.