Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/18/20 in all areas

  1. Uite ca a mai trecut mai bine de jumatate de an de cand nu am mai postat pe aici , intre timp m-am mai ocupat si de urs ... am rezolvat cam ce era nasol in materie de plastice rupte pe la interior, am mai facut si ceteva retrofituri gen: OBC mic, Casetofon OEM, Volan Mtech2 370mm, totodata i-am gasit si nite "flat caps" pt borbet A pe care le cautam de cand luasem jantele. La partea de motor astept sa treaca restrictiile ca sa pot sa o pun pe platforma si o voi trimite la bucuresti , i-am luat un motor de 2.7 ETA si vreau sa-l fac stroker ... va las poze cu stadiul actual al masinii. https://imgur.com/Mu1mL0s https://imgur.com/sOuPbuE https://imgur.com/j3YsVa8 https://imgur.com/XT6tp6C https://imgur.com/XgT6xGp https://imgur.com/sPI1lqH https://imgur.com/bfLUBJ0 https://imgur.com/NcA7hTm
    3 points
  2. Da.. cateodata e bine sa o lași in pace, daca se strica ceva schimbi atunci, ĂŽți spun din experiența ca partea cu prevenția când nu exista nici o problema este foarte costisitoare
    2 points
  3. E46 318i 2004 -->576k km and counting )
    1 point
  4. Actuatorul e electric( banuiesc ) sau vacuumatic ? Daca e electric ,da eroare si se vede si pe tester ,daca e defect . Elibereaza parghia actuatorului si verifica cu mana geometria ,trebuie sa se miste usor ,sa nu "agate" . Verifica ,la rece ,jocul miezului turbinei . Stanga - dreapta e acceptat un joc mic , fata - spate nu trebuie sa aiva joc . Parerea mea ,daca nu umfla furtunul spre intercooler,este ca : ori ai geometria blocata ,ori ai axul turbinei rupt. Verifica si furtunele sa nu fie fisurate .
    1 point
  5. 1 point
  6. Dupa ce mi-am jurat sa nu mai iau "fiare vechi" nu m-am putut abtine si iar am comis-o! De data asta cu un E30 325i care a avut zile grele la viata lui dar care sper eu ca in cateva luni il aduc pe drumul cel bun.
    1 point
  7. ACtuatorul de presiune al turbinei. Pompa de apa auxiliara pare dusa, e o problema comuna la E90, insa nu trebuie neaparat schimbata, merge si asa vorba aia. Actuatorul nu e ft scump, il poti inlocui.
    1 point
  8. De ce ai pune asemenea mizerie pe masina?
    1 point
  9. ,,Montajul este facut bine iar cu rulmentii vechi nu facea acest zgomot (aveau 10 ani (380000km) si am zis ca e momentul),, nu huruia nimic dar i ai schimbat degeaba ! complicatii,bani ,timp pierdut .
    1 point
  10. numa ca eu nu am facuto la nea gigi ci la o firma specializata care se ocupa cu conducte de frana de cupru pentru masini oricum eu le-am demontat si montat singur si sincer la cum sunt amplasate de protejat nu vad unde datorita unei gropi sau elevator as putea indoti sau infunda una oricum nu mai conteaza ....fiecare cu parerea lui
    1 point
  11. asa e cum zici tu pe ce nu scrie OEM e praf calculeaza cat te costa sa iti pui acasa teava normala si cea de cupru normal ca nu au fost fraieri ca era mai costisitor si nu mai faceau ei bani cu tevile OEM de frana actuale....ca nu mai rugineau si nu le mai schimba lumea si apropo nu vad care e treaba cu presiunea si pedala ....tevile au acelas diametru ori legat de presiune vorbim de probleme cu pompa nu conducte
    1 point
  12. sunt bune alea la colac,daca n/ai presiune buna in frane sau pedala e beton,poti sa le pui la chiuveta.. aia la bmw sunt fraieri,nu calculeaza bine.daca puneau niste furtune de wc era marfa..
    -1 points
  13. Eu la fiecare revizie schimb toate filtrele pt ca o fac la 15000 si de fiecare data pun si iau contactul de minim 10 ori ca se se amorseze pompele ,etc . Si cred ca atunci se reseteaza ECU-ul si de aia are un pic mai multa forta ECU-ul intr-adevar proceseseaza foarte multe informatii si parametrii.
    -1 points
  14. ... Nu stiam ce tot incearca "Columbian Heaven" sa zica de vreo 2 ani :frantics: .. Dar am aflat in postul#385. Procesul incercat de el se numeste resetarea comportamentului (atitudinii) soferului/ECU-ului : 1. Pune contactul dar nu porni motorul. 2. Apasa acceleratia la podea timp de 40-60 secunde. 3. Tinand inca pedala acceleratiei la podea ia contactul. 4. Elibereaza pedala si ASTEAPTA 2 minute. Vei avea alta reactie a motorului in accelerari, mai ales daca a facut destule/multe drumuri in trafic.. Testat pe E90; functioneaza. A, Columbian... inceteaza sa pui-scoti contactul de 10 (zeci) de ori.. :flowers: sper ca n-a stricat contactul intre timp Mare Adevar!
    -1 points
  15. Pe ce masina vrei sa pui bara de la model vechi de 40 ani?
    -1 points
  16. Si zici ca se potriveste bara de e26?
    -1 points
  17. M1 E26 s-a produs pana in 1981...
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.