Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/29/20 in all areas

  1. Update: Mașina a ajuns la 68000 km. Cu ocazia asta i-am fĂŁcut revizia anualĂŁ , schimbat bielete antirului fata OE și stergatoare noi tot OE. Niște poze din din Hallstatt de anu trecut:
    4 points
  2. Am reusit sa vopsesc etrierii, a iesit destul de bine (multumiri lui Bogdan). Vopsea folosita: Foliatec (vopsea aplicata cu pensula, kitul contine inclusiv pensula si spray pt curatat suprafata); cost ~140 lei, cumparat din Romania acum 3 sapt, livrat in 2 zile. https://www.foliatec...per-lacquer-set Am comandat si stickerele M, sper sa ajunga in cursul lunii mai (sub 10 euro). Ma incearca tentatia sa pun etrieri M performance si pe spate, in primul rand din motive estetice (340i vine in standard cu etrieri M performance pe fata, dar nevopsiti, cu discuri de 340mm; etrieri normali cu discuri de 330mm pe spate; per total franeaza foarte bine)
    2 points
  3. F30 nu e o masina rea, dar nu e o masina de 37k in 2020. S-a mai zis asta si inainte, dar ai ramas setat pe ea. Cred ca o treime din bani sunt aruncati pe geam, dar pana la urma, sunt banii tai. Macar de era ceva mai deosebit, 330/335. Parca-mi pare mie rau de bani si nici macar nu-s ai mei.
    2 points
  4. Mai e ceva. Prin axul stergatorului trece lichidul de spalare al lunetei. Nu mai retin exact dar stiu ca am schimbat cel putin o garnitura (o -ring). Daca nu o schimbam lichidul ajungea in sistemul care actioneaza stergatorul
    1 point
  5. Motorul degeba il schimbi daca acel sistem e gripat. Am avut doua E46 compact, ambele aveau in acel sistem f multa rugina si pamant - la fel ca in pozele postate de Rico. Se desface acel sistem, se curata cu simt de raspundere, se unge cu vaselina care nu ataca plasticul si se monteaza la loc.
    1 point
  6. Salutare! Pana la urma am inlocuit intreaga piesa cu tot cu banda de fire din rola si cu cele doua brate stanga-dreapta pentru semnalizare si stergatoare; cod piesa 61319351140 Banda cu fire din rola volanului era defecta si se pare sa alta solutie de reparatie a ei nu exista. Initial am comandat intreaga piesa la bmwoe.ro care s-au dovedit a fi super tepari pentru ca nu am mai auzit de la ei nimic si ulterior au inchis si site-ul, apoi am comandat-o de la autopieseonline24.ro De montajul piesei s-a ocupat neo_andersson caruia ii multumesc frumos inca o data! Numai bine!
    1 point
  7. Brief ul te poate insela daca masina a iesit cu euro3 si apoi i s-a facut conversie la Euro4, astia la noi la RAR nu prea recunosc upgrade ul si o sa ii dea tot norma de fabricatie. Cred ca decodarea VIN-ului e cea mai sigura metoda.
    1 point
  8. Nu pot sa ajut cu nimic pe subiectul asta, insa pot sa precizez ca timp de o luna in care am stat fara permis, am pornit motorul saptamanal.
    1 point
  9. Cred ca e vorba de alt pachet de garantie. Eu am avut totul inclus in pretul de achizitie, iar reviziile le-am facut mereu inainte de a ma anunta computerul de bord. M-a invatat o smecherie cineva la reprezentanta unde fac reviziile, in sensul ca BMW va accepta sa faca revizia cu pana la 5000km inainte de termen. Adica in momentul in care CB imi mai arata 4-5000km pana la momentul reviziei, eu deja ma duceam si o faceam. Personal mi se pare exagerat planul de 30.000km, de aceea am incercat sa fac reviziile mereu cat mai curand posibil...pe cat imi permitea garantia. Din pacate nu am avut voie sa fac revizii intermediare, nici contra cost. Insa masina fiind noua si circuland in vestul Europei cu combustibil de calitate si relativ putin praf, probabil revizia pe la 25.000km a fost ok. Eu unul as face schimbul de ulei si filtre la 15-20.000km maxim in Romania, nu costa o avere si cu cat e motorul mai uzat cu atat devine mai important acest aspect.
    1 point
  10. 9000 fix cu roti de vara, valabil 1 saptamana, apoi nu se mai vinde.
    1 point
  11. 9000 roti iarna, 9500 cash, fix. Nu e graba, mi-am luat un X3 F25..
    1 point
  12. originala AGM e de 80. la mine apare ca optiune in lista VIN. a tinut 9 ani, probabil mai ducea dar ma enerva ca incepuse sa taie muzica atunci cand era masina oprita. e primul semm de avertizare, incepe sa taie din consumatori sa pastreze curent in baterie pentru pornire. am luat tot agm varta de 80 la aprox. 600 lei (cam atat e si acum), deocamdata are 4 ani. daca tine 5-6 ani ma declar multumit.
    1 point
  13. Nu cred ca bateria originala are 110 niciodatĂŁ... Cele agm țin mai mult decât cele non agm, eu am pus de 100 non agm Tudor acum aproape 2 ani, sunt curios cat o sa ținĂŁ. Cea originala parca era de 82 agm din ce m am uitat.
    1 point
  14. Salut, Am luat E60 ul meu de nou in 2005. Bateria originala non-AGM de 110 a murit dupa 3 ani. Am luat apoi AGM tot originala BMW, am tinut-o 11 ani. Mai puteam sa trag de ea, dar daca statea nepornita iarna mai mult de o saptamana trebuia pusa pe redresor. Am acum AGM-start stop aftermarket (am prins o ocazie buna).
    1 point
  15. A venit primvara, in sfarsit am instalat jantele de vara (style 441M Ferric Grey) + cauciucuri noi (Michelin Pilot Sport 4 runflat *) - am profitat de ocazie si am facut si cateva poze. Prin decembrie am instalat arcuri sport Eibach, tinuta de drum e clar imbunatatita, fara ca masina sa fie rigida - parca e chiar mai comfortabila pe denivelari usoare, pt ca este cursa mai scurta, te leagana mai putin; garda la sol a coborat cu 3mm pe fata, 1.5mm pe spate - nu am avut probleme la borduri, parcari subterane sau putina zapada din iarna asta. In concluzie, recomand oricui arcurile Eibach sport, ~700 lei arcurile + ~400 lei manopera. Am facut ~8.000 km In cele ~5 luni de cand o am; imi place foarte mult - comfortabila atunci cand vrei sa mergi linistit, dezlantuita in modul sport. Depasirile sunt trivial de efectuat, la orice viteza - trebuie sa fiu atent sa nu apas pedala prea multe secunde, ajunge mai repede decat te astepti de la 120 la 200; nu simti viteza in ea (mai ales dupa ce am pus arcurile sport). M-am simtit bine la privirile nedumerite si usor acrite ale unui posesor de Porsche Boxster model 2018, care a plecat blana de la semafor, si la urmatorul semafor era o lungime in spatele meu nu se astepta ca un break sa ii faca figura asta (nu fac liniute, dar a fost o tentatie careia nu i-am putut rezista). Consumul e rezonabil , mai mic decat ma asteptam (~16l la suta in oras, ~8l la suta in afara; pt comparatie, F11 525xd imi consuma 12.5l in oras, 7l in afara). Ma tenteaza sa schimb interiorul, dar nu prea gasesc pe cel piele Saddle Brown sport, sau e prea scump; am comandat si niste grile stil G20 M340i, daca o sa arate kitch le pastrez tot pe cele duble negre. Am vazut o evacuare intersanta pe un 435i, suna foarte bine; dar parca nu sunt dispus sa dau 1500e pe ea, mai ales ca va fi zgomotoasa cam tot timpul; evacuarea actuala aproape nu se aude in ecopro/comfort, iar in sport suna decent.
    1 point
  16. Gata, de ieri am scos numere rosii, si am inceput sa circul cu masina - asteptarea a meritat! Cateva impresii dupa primii 50km: - motorul trage senzational, practic la orice turatie; in orice moment, la kick down masina pleaca de sub tine efectiv, mai ales daca esti in modul sport; insa este foarte controlabila (mai putin in modul sport+ cu cutia pe sport, parca e cam naravasa asa pt oras); cutia nu se incurca de loc, indiferent de situatia de trafic; si nu te smuceste la kickdown - pt ca are cuplu mare pe plaja mare de turatii, nu are nevoie de retrogradari semnificative - consumul e o surpriza foarte placuta: in jur de 14-15 in trafic aglomerat (eco pro, cu start-stop activ); schimba la 1500 de ture si trece in coasting la 1000 de ture imediat ce iei piciorul de pe acceleratie; evident, la kick down repetat se duce pe apa sambetei orice economie - consuma in jur de 19-20; am mers vreo cativa km pe centura, dar cam putin pt a-mi face o idee despre consumul la drum lung- probabil e in jur de 7-8 - tinuta de drum e foarte buna, desi suspensia pare putin moale (acum are jantele de 17", si presiune cam mica in roti dupa parerea mea: 2.1 bar la toate 4 rotile; pe stalp scrie 2.4 fata 2.6 spate); in acelasi timp e neasteptat de comfortabila, suspensia nu scoate niciun zgomot la denivelari (nu prea am condus BMW sub 100k km, se simte uzura mai mica a suspensie); cred ca un set de roti de 18" in 2 dimensiuni e setup-ul perfect - directia sport variabila e foarte ok - moale la viteze mici, se intareste progresiv cu viteza; usor lipsita de feedback, deh directie electrica; parca tot directia de pe E90 e cea mai reusita (desi putin cam rigida) - calitatea materialelor de la interior e clar sub F10, fara ca masina sa se simta ieftina; poate ca volanul M si un cluster digital vor schimba in bine ambianta - stau bine in scaunele sport de stofa; cele comfort de F10 erau mai mari si mai usor de reglat, dar putin cam tari la drumuri lungi (pielea era tare) - sonorizarea basic a praf, desi parca putin mai buna decat sonorizarea basic de pe E91 - volanul sport nu imi place deloc, e subtire si pielea e de slaba calitate, prea tare; asta e prima modificare pe care o voi face: un volan M (poate chiar unul de M3, daca gasesc) - insonorizarea cam slabuta - am stat in masina la spalatorie, si se aude cam tare zgomotul apei pe tabla, semnificativ mai tare decat la F11 - navigatia NBT EVO ID6 e mai usor de folosit, desi are mai multe meniuri, par mai putine; interesent screensaver-ul cu ceasul, placut mai ales pe intuneric - iluminatul interior e aproape invizibil, desi cica a fost imbunatatit la facelift - clima simpla isi face treaba, desi parca nu la fel de bine precum cea bi-zona de pe F10, mai ales la controlul umiditatii; imi place faptul ca are putine led-uri si lumini pe ea, e mai discreta; la F11 nu imi placeau deloc luminile portocalii amestecate cu cele verzi Am facut si prima scanare de erori - vreo 60, datorita deconectarii diverselor componente la schimbarea barelor, plus cateva erori cauzate de baterie; le-am sters pe toate, acum este asa cum imi place: 0 erori! In concluzie, masina imi place mult, este asa cum speram: sportiva cand e cazul, comfortabila in general, fara sa iti rupa spatele si buzunarul, discreta la interior si exterior. Si cateva poze https://imgur.com/a/PabfizT
    1 point
  17. Ce sa spun, tare prost sunt ca am irosit cateva secunde sa-ti pun link-urile alea si sunt si mai prost ca am stat sa scriu ghidul ala de achizitie pentru E39. Inainte aveam username-ul Ciupanezu si am scris acel ghid in urma detinerii unui E39 535i pentru multi ani. Am vandut masina dupa 6 ani. Am avut si un E39 525d. Topicul ala cu E34 e tot al unui utilizator care a avut mai multe BMW-uri si a fost posesor de E34 acum foarte multi ani. Ai un minim respect de a citi inainte de a pune intrebari. De ce crezi ca meriti sa primesti vreun raspuns daca nu iti rupi un pic din timp citind lucruri fix despre ceea ce intrebi? Iar legat de faza cu intrarea in viraj, ai cumva permis? Ce varsta ai? Asta e o intrebare redundanta pentru ca tine enorm de etalonul pe care-l ai, la ce anume te raportezi. Daca ai mers pana acum cu Logan, un E46 e senzational in curbe. Dar de fapt e doar o masina corecta.
    1 point
  18. . pai ii pun niste jante E46 18'iar seria 5 pe 19', discuri perfoarte fata/spate, suspensii pneumatice, sistem audio complet nu subwoofer dinala grosolan in portbagaj, partea de lumini complet schimbata, fata xenon iar spate full led, lumini interioare albe, daca nu are in doatare interior piele, evacuare, si pe la motor cv mici modificari poate si un supercharger sau turbina. aici ma mai gandesc ca nu vreau sa solicit prea mult motorul. Cam asta am in plan.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.