Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/09/20 in all areas

  1. Exprimarea lasa de dorit intradevar… mea culpa. In timpul procesului de asamblare (inainte de ajunge pe motor) turbocompresorul trece prin standul "de calibrare actuator" indifferent ca este pneumatic (actionat prin presiune sau depresiune) sau electronic. Pe actuatoarele pneumatice si pe anumite modele electronice se seteaza pozitia maxim inchis si maxim deschis software (limitele cerute de producatorul motorului) si apoi se verifica un debit la o valoare stabilita (la pneumatice se verifica la o anumita presiune/depresiune aplicata actuatorului - la electronice la o anumita valoare de current). @bimmer - ii raspundeam colegului razvann… intre timp ai postat si tu...
    3 points
  2. Volanul ala "AMG" e ceva frumos ? Cred ca am pierdut simtul esteticului ...
    2 points
  3. 1 point
  4. Sa o stapanesti sanatos, arata intr-un mare fel!
    1 point
  5. Ti-ai luat aceeasi teapa ca si mine. Eu am trimis turbina pentru geometrie si ei m-au sunat ca nu este OK nici turbina. Legende ... De la 500 RON am ajuns, cu totul, la 2200 si am o turbina care fluiera. Aia de pe ebay este completa (turbo, geometrie, furtunul pe care trebuie sa-l cumperi daca vrei garantie, oringuri colier etc) si costa mai putin ... Sfat: schimba obligatoriu si acel colier, pare o chestie minora dar eu am dat la perete 2 luni nestiind pe unde ies gaze de esapament ... PS. Vezi ca autorizarea RAR a service-ului este pe clase. Multe. Daca nu este cea pe care o vor AVD .... :bye: garantie. Uite aici lista https://prog.rarom.ro/servicenou/Default.asp?jud=BB
    1 point
  6. Am obtinut un discount de la dealer de 1000 euro, pe care il transpun in pret. Asadar masina se vinde cu 28.000 EURO cu revizie si totul aranjat.
    1 point
  7. N47 foloseste un actuator electronic in care se pot rescrie capetele de cursa fully open fully close.... de aici si aparitia PDA-ului de care mentionezi. S-au gasit in trecut destui care sa modifice aceste valori pentru a incerca obtinerea overboostului. De aceea la B47 s-a optat pentru introducerea unui actuator electronic la care Epromul sa nu mai poata fi scris. La bancul de flow se verifica doar daca la voltajul stabilit de BMW gasesti un flow cu o valoare pe care o doreste BMW. Tehnologia VNT se foloseste inca si chiar a migrat pe turbocompresoarele pe benzina (1.5 de la VW). Nu inteleg totusi atitudinea ta legata de informatiile pe care le-am dat. Nu ma plictisesc, doar ma gandeam sa impartasesc din informatiile pe care le detin, obtinute in urma faptului ca lucrez la o fabrica care asambleaza turbosuflante.
    1 point
  8. respectivul anunt este de ceva vreme pe net, pe atunci ma interesa si pe mine un F si l-am abordat pe vanzator. anuntul de atunci cuprindea mai multe date eronate raportat la optiunile si descrierea masinii (ba ca e motor B47 de ultima generatie fara probleme la distributie, ba HK etc), asa ca am rugat sa imi dea seria de sasiu "imi dai te rog VIN ul masinii? nu are cum sa fie B47 daca e 525 de 218 CP, din cate stiu pe 218 CP sunt doar N47, de altfel apare si pe stalpul masinii. si ce e sigur si N47 si B47 au exact aceeasi distributie, nicio diferenta. farul din stanga e aburit sau e iluzie optica in poza? vad ca nu are Harman, poate maxim HI FI. " raspuns vanzator "NU" cu o astfel de atitudine, sa isi vanda masina cui vrea. de altfel nici nu pozeaza farul stang, e evident ca incearca sa ascunda oarecum faptul ca e aburit. eu nu ma deranjez nici sa ma duc sa o vad, intre timp m-am reorientat spre un G.
    1 point
  9. Eu iau de pe eBay lucruri mai ieftine si neĂŽnsemnate la care pot dovedi ca au probleme pe viitor exclusiv din vina produsului, dupĂŁ o luna dupĂŁ ce ai luat ceva de la ei, poți sa ti iei la revedere daca se intampla ceva.. mai ales la o turbina, unde poate sa fie de cele mai multe ori vina utilizatorului si nu a turbinei prost reconditionate... de aia zic ca poate este buna... ĂŽnsĂŁ nu poți reveni cu review peste 2 ani sa zici daca a fost buna sau nu turbina, au dat review bun ca merge bine.. ĂŽnsĂŁ cine știe pe viitor. Daca as avea bani mulți, as ĂŽncerca de curiozitate aceea turbina de pe eBay.. ĂŽnsĂŁ nu mi permit sa ma joc cu 1000 lei. Multumesc pentru urare Mike! Multumesc la fel !
    1 point
  10. Gresit. Teparii dispar cand apar meseriasii, companiile care produc mai buna CALITATE/FIABILITATE, nu slaba calitate asa cum multi zic (avd). Lumea NU s-ar mai duce la ei pentru ca altii sunt mai buni. Daca te-ai duce totbla aia care fac lucruri proaste atunci ai fi cu adevarat prost in alegerea lor. (Stii tu altii mai buni?)
    1 point
  11. De-aia nu dispar teparii, pentru ca lumea merge tot la ei si dupa ce au fost tepuiti. La aceiasi bani ca AVD puteai sa cumperi de pe eBay. Nu, nu te credem “pe cuvant” ca nu rezolvi nimic daca e vreo problema, pe langa parghiile foarte ajutatoare pentru client ale eBay mai e si PayPal prin care daca platesti ai metode suplimentare de recuperare a banilor; poate era o teapa si aia (cu cateva mii de reviewuri maxim pozitive...), dar macar nu dadeai apa la moara unor jecpari ordinari cum sunt cei de la AVD. Iti urez sa nu mai ai probleme cu turbina niciodata dupa acest episod, dar e pacat ca teparii sunt incurajati in “munca” lor de a da tepe. Pacat.
    1 point
  12. Sau proprietarul a facut-o FL de placere, se schimba doar stopurile si portbagajul.
    1 point
  13. Si tot la ce am spus eu ajungi, negasind nici un raspuns elocvent. Cu placere.
    1 point
  14. Personal cred ca daca mergi cu ochii pe litrometru, in maxim 2 luni ajungi la psihiatru.
    1 point
  15. Da, e superb. Pentru ce ai folosit ghilimelele? LE: Hahaha, am primit minus pentru ca i-am urat omului sa se bucure de bijuterie. Daca nu e 2.0 diesel baietilor de aici le pute.
    0 points
  16. Gata am ridicat jucaria, merge si se aude intr un mare fel! Nu regret o secunda alegerea facuta. Un moderator daca poate adauga la titlul topicului vs c 43 amg , poate pe viitor o sa ajute si pe altcineva paginile scrise aici.
    0 points
  17. Eu schimb astfel incat sa am suficient demaraj si in treapta urmatoare,adica 1 pana la 3.000, 2 pana la 2800, 3 pana la 2500rot/min.In oras merg doar cu a3a si am consum sub 8litri/100km. Daca merg sub acesti "indici" consuma de rupe(am 24valve).Am descoperit condusul "pe ac" din cauza punctelor de penalizare pt depasire de viteza :) In afara localitatii 90km/h consum 6,5litri :bashwall: ,A1 si A2 120km/h consum 8litri <_<
    -1 points
  18. Corect,sefu'! Dar cand ai puncte multe ca mine <_< ,stai cu ochii pe vitezometru si...pe litrometru.Cand plec de pe loc pana la atingerea limitei de viteza legala NIMENI nu imi ia satisfactia :) . Vorbam de condusul pe ac in afara localitatilor,la drum intins,fara semafoare,gropi si alti factori.Fara reductie,fara frana de motor,doar mentin viteza LEGALA constanta.Cred ca m-am exprimat corect.
    -1 points
  19. Da asa e diferentele intre 340 si 440 sunt de 3-5000euro,eu caut cu m performance(kitul exterior),evacuarea si softul m perf ar fi un bonus ,dar sunt cam scumpe..am buget max 40mii cu adus cu tot. Imi sta un pic pe creier diferenta de greutate , in unele filmulete pe youtube zic si de 100kg intre ele..inima zice 340, creierul 440..probabil ca o sa aleg 440.
    -1 points
  20. Nu am avut ocazia..nici la dealer nu au si nici nu au avut..ma refer cu motorizarea asta, ar fii un mare ajutor un drive test
    -1 points
  21. Clar in banii astia caut una cat mai dotata(neaparat scaune electrice, incalzite,trapa,h&k,head up) banuiesc ca sunt aduse si din america..chiar am vazut 2 340 cu m performance cu km f putini la preturi mici gen 31000euro.. Sone bun ar fii fost un drive test , dar nu am drum cat de curand prin zona ta , mersi oricum
    -1 points
  22. Audi s5 sare de 40 , c43 e pe acolo , daca aveam buget ceva mai mare era m3 m performance fara sa stau pe ganduri..dar vorbim de peste 10 mii de euro in plus. S5 sportback modelul nou arata foarte bine dar e cam scump si e awd , c43amg a fost mult timp primul pe lista pentru look si evacuarea care suna demential..dar e mai slabut ca performante..are 367cp dar 100-200 are timpul lui 440 care are 326cp, la fel si S5(354cp)..stiu ca masina nu o cumpar ca sa compar niste timpi foarte mici care ar avea importanta doar pe circuit unde nu merg,dar eu pun punctul pe I mai mult la performanta. Oricare dintre ele ar fii nu va ramane stock si motorul de pe bmw b58 se pare ca e foarte deschis la modificari si fiabil(vine cu interne forjate). La c43 amg mai e portbagajul care e ceva mai mic , asta si datorita deschiderii de hatch la 440 ..este dificila alegerea, sotiei ii place mai mult mercedesul..dar nu pot spune ca acum nu mai facut sa ma gandesc si la audi..
    -1 points
  23. S5 e 3.0T 354cp , ultimele modele (2020) s4,s5 o sa fie doar diesel. Mercedes mi se par totusi deja destul de banal pe strada , sunt foarte multe c class cu pachetul amg...trebuie sa te uiti la frane sau la evacuare ca sa te prinzi repede ca nu e amg. Alta chestie , tot timpul te gandesti ca al tau nu e un adevarat amg(ma refer la 3.0) , fata de c63 gara e alta liga.. C43 suna foarte bine , dar si bmw-ul cu downpipe si un soft suna foarte bine , mai ales la b58 se aud foarte bine pops&bangs. S5 sare din pret, la fel ca si mercedes c43 daca vorbim de ultimul model de 390cp..modelele ok (nu aduse din america) sar bine de 45 de mii. Totusi seria 4 gc lci nu mi se pare asa imbatranit + ca din ce am vazut face 450cp cu downpipe , admisie si soft. La rwd asa e cand sunt cauciucurile reci si la 335d care il am acum patineaza pana spre 100 si am peste 700nm , dar sunt cam uzate si cauciucurile, cu michelin ps4 ar trebui sa fie cat se poate de ok. Rs3 ,frumoasa masina pe exterior, interiorul in schimb mi se pare foarte uratel si parca chel, motorul e de vis si potent. O vad ca o masina pentru tineri necasatoriti , plus ca este foarte scumpa.. Din pacate nu am reusit sa gasesc nici macar un seria 3 cu b58 ptr drive test..
    -1 points
  24. O sa verific seria sa ma asigur ca nu e adusa din US. Multumesc pentru parerile voastre , 90% o sa fie seria4 gc pentru - Motor,pret,spatiu
    -1 points
  25. Giulia daca cauti are numai rewiuri negative legat de fiabilitate si anumite probleme nici cei de la reprezentanta nu stiau sa le rezolve si statea clientul si cate 2 luni fara masina.. Repet mercedesul la bugetul meu se incadreaza doar cel de 367cp si maxim 2017 , modificat si la 450cp scoate 10 sec 100-200, destul de slab avand in vedere ca 335d-ul meu vechi de 11 ani si max 370cp face 9.2 100-200.. Audi s5 dupa 2017 cel de 354 cp sare bine si el din buget..se invarte pe la 50 de mii...daca aveam banii luam m3 440 lci nu mi se pare imbatranit , de curand am vazut pe strada si arata frumos cu noile forme la angel eyes si stopurile pe led + ca nu am vazut nici unu live cu m performance care are un plus de look si agresivitate.
    -1 points
  26. Cu cronometru face 9.2s al meu , cel de la broo face 8s, m4 face ~8.6s ...cu racelogic face 9.5 335broo perf si la mine cu dragy face 10.8sec.
    -1 points
  27. La 40 de mii nu gasesc m3 decat din usa sau cu km multi si sincer as vrea sa prind ceva cu garantie macar un an, m4 e coupe vreau 4 usi. Astea sunt cele care imi fac cu ochiu 1. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=280027202&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=121&maxMileage=40000&pageNumber=2&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&fnai=next&searchId=c4e12002-8ba4-ebd1-3622-bca088ff8fe0 2. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=282507308&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=121&maxMileage=40000&pageNumber=3&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=25282f50-717b-6a93-5ed5-1ce88189ca14
    -1 points
  28. Nu am verificat seria de sasiu , dupa ce iti dai seama?
    -1 points
  29. Ok multumesc de informatii. Pana la urma daca masina a avut o dauna superficiala , gen bara fata ,spate,o aripa etc ce problema ar fii cu o masina adusa din state?
    -1 points
  30. Asa este nu as vrea sa fac compromisuri la banii astia, doar intrebam daca mai sunt si alte probleme in afara de daune..gen alte coduri la piese fata de una din europa.. wolfenstein99, pe ce site ai gasit tu masina de la dealer bmw? La daune asa este se gasesc pe anumite siteuri din america poze cu loviturile inainte de reparatie si la asta ma gandeam daca in pozele alea vezi o bara fata ,un far ..chestii minore nu stalpi indoiti si airbaguri sarite poate ar merita..desi si asa sunt indoieli. Multumesc pentru sfaturi!
    -1 points
  31. Daca tot am inceput topicul asta , am zis sa va scriu si la ce m am decis. Am vandut fosta masina cu 2 zile inainte sa inceapa nebunia cu virusul,declaratii etc...asa ca nu am putut in toata perioada asta sa imi aduc masina din germania. In final dupa un drive test m-am decis la c 43 amg, am testat si un 340i. Ambele sunt placute la condus se simte ca au putere. Am ales c 43 pentru interior care arata si se simte superior si mai ales pentru evacuarea amg care suna demential.A fost buna si perioada cu granitele inchise pentru ca m-am decis sa cumpar modelul facelift dupa 2018 cel de 390cp . Acum astept momentul doar sa apara una cu dotarile pe care le caut neaparat(evacuarea amg, trapa panoramica, audio burmester) si culoarea grey selenit sau alb si bineinteles sa se incadreze in buget. Sper ca nu v am plictisit , toate cele bune.
    -1 points
  32. Am gasit zilele trecuta masinuta, 2019 luna a 8-a cu tot ce am vrut eu pe ea , bonus are si bordul digital, selenite grey culoarea. Mai am de asteptat vreo saptamana jumate acum pana e livrata in tara..greu va trece timpul
    -1 points
  33. Nici BMW nu mai e ce a fost. Careva pe aici mai conduceti BMW?? Deloc sarcasm, doar IRONIE: Mike On Line, o data la 3 ani nu e un capat de tara daca rectifici turbina, ca doar conduci BMW , cu turbina de la altii. Tu unde RECTIFICI turbina? Sunt sigur cumperi nou.
    -1 points
  34. Nu ma.plictisesc, doar ca nu inteleg eu atitudinea ta pein care incerci sa explici (mai sus) doua lucruri in unul! In postul ce tocmai l-ai pus te-ai sucit putin si vorbesti despre hacking deja si ce face bmw ca sa limiteze.. Pana si E90 si chiar E46 are actuator electronic! Nimic nou din nou, N47 e doar un lucru putin imbunatatit.. Aici nu vorbim nave spatiale si daca vreau sa te corectez sper sa o pot face si fara permsiunea ta. Si doar pentru a dovedi ca am inteles ceva (de la tine) apoi explic si eu la randul meu ce stiu, cun stiu, bla bla. Daca ai ceva de contrazis din ce am scris, ne intalnim acolo! Intre timp sa lasam persoanele in pace! Tu lucrezi la o fabrica de turbosuflante (de apreciat sa ne spui lucruri nestiute ) iar eu am citit/tradus de pe internet si am desfacut turbina.
    -1 points
  35. Intreb si eu, Dragos nu putea sa iti spuna sa schimbi si turbina? Daca tot e anulat DPFul si motorul scoate mai multe gaze avand puterea marita as zice ca probabil presiunea care practic scade de indata ce gaxele ies, ar avea un efect asupra geometriei.. asta e doar o presupunere. Din cate stiu daca maresti puterea tre sa maresti si turbina.. intercoolerul.. Nu sunt un pro tuning dar e interesant de aflat.
    -1 points
  36. E "interesant" ce ai zis tu aici. Eu cred ca e ca o sabie cu doua taisuri.. avand in vedere situatia lui WIN60. Dar mai bine te las tine sa exlici ce ai vrut sa zici. Te referi la relatia AVD-RAR sau AVD-client in privinta unei garantii?
    -1 points
  37. Ca sa nu ne complicam aiurea, am observand totusi ca tu ai pus un link de la E36 iar eu intr-un post mai sus am pus de la E90. Da in linkul tau scrie ca se pretensioneaza spre fata. In al meu spune ca trebuie pus unde a fost: "Then hold the center bearing up against body and install fasteners finger tight. You want the center bearing to rest in about the same location as before. Use the marks on the body from the previous installation" Apoi, cum am zis la inceput, bine ca ai gasit o cauza care ar putea oarecum vibratia simtita; rulmentul stramb fie pe ax fie in suportul sau. Succes si poate asta e rezolvarea.
    -1 points
  38. Am pus Febi ca si rulment suport cardan. Dar pe masina am brate pe spate de la Meyle. As incerca Febi sau SWAG. Dar daca to l-ai trimis inapoi spune-le ca daca iti trimit din acelasi lot ..mai bine incerci SWAG. Greu de decis, te cred.
    -1 points
  39. Deci ai pus ventilator diferit si te intrebi de ce nu intra in treapta a doua?
    -1 points
  40. Salutare, la inceputul anului viitor o sa schimb masina Am oscilat intre 340i si c43 amg ..le analizez de ceva timp si am ales 340 doar pentru feelingul oferit de tractiunea spate si o perfomanta mai buna fata de c43...acum cateva luni eram decis ca o sa fie 340, pana in momentul cand am inceput sa descopar 440gc... Voi ce parere aveti? 440 imi place mai mult ca design si are portbagajul mai incapator , dar este ceva mai scump si mai greu cu aprox 80kg fata de 340, deci perfomante ceva mai slabute p.s. oricare dintre variante trebuie sa fie cu m performance,lci si nu o sa ramana stock
    -1 points
  41. -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.