Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/19/20 in all areas

  1. Atentie, jantele de G20 nu se pot monta deloc pe F30 - jantele de pe G-uri au distanta intre prezoane (PCD) 112, jantele de pe F-uri au PCD=120/ BMW a facut miscarea asta pt a putea mari suprafata de contact a discului de frana la aceeasi dimensiune a jantei.
    2 points
  2. probabil vechimea cauciucurilor isi spune cuvantul, degeaba profilul este ok cred ca primul pas, si cel mai ieftin, ar fi sa inlocuiesti toate patru anvelopele cu ceva cat mai ok, iar abia apoi sa incerci un upgrade la sistemul de franare, eventual prima optiune ar fi franele M edit: aparent pe realoem nu ar exista frane M pt modelul tau, sau nu am reusit eu sa le gasesc ca posesor de F30 cu frane M (cauciucuri Conti SportContact-2017) nu stiu sa imi fi intrat ABS ul in ultimii doi ani, nici macar la franari serioase, la modul ca pasagerul din dreapta avea impresia ca "i se lipeste creierul de frunte"
    1 point
  3. Bine ca ai scapat de vopsit si umblat prin service-uri. Observ ca elementul negru are deja vopseaua sarita, alt incident sau e mult prea sensibil in fata pietrelor de pe drumurile patriei?
    1 point
  4. Revin cu update, dupa vizita in service s-a constat joc in caseta de directie, zgomotul produs nu era foarte puternic, conform celor de la Cobalcescu. Presupun ca ceea ce am crezut eu ca este bataie in caseta, e un zgomot oarecum normal. S-a schimbat piesa problematica cu acel kit de reparatie, totul pe garantia/asigurarea Premium Selection (prin Wagas). Acum mi se pare ca e mult mai tare directia in confort, in sport diferenta nu e atat de mare. Ca si zgomot la miscarea pe loc, eu as zice ca e cam la fel, dar poate zgomotul identificat de mine e cel normal. Intre timp masina a primit si o revizie intermediara, si placute de frana pe spate, am mers pe original.
    1 point
  5. Multumesc frumos de gazduire, masina a plecat la schimb cu un E91.
    1 point
  6. Vrei sa zici ca trebuie schimbat motorul
    1 point
  7. Ai garnitura de chiulasa ciupita si iti scapa gaze din combustia unui cilindru in sistemul de racire si din acest motiv ai presiune mare pe instalatie Trebuie data jos chiulasa si schimbata garnitura
    1 point
  8. Si in Cluj un detailing bun cu o protectie ceramica sare de 3000 de ron.
    1 point
  9. Poate ca da, dar poate nu stiau nici ei, ca doar nu le verifica cu micrometrul inainte sa le vanda. Daca ai fi stiut ca are 2 usi revopsite n-o mai luai?
    1 point
  10. Nu e ok, normal. E si logic, daca te regasesti vreodata intr-o situatie limita, cand vrei sa accelerezi brusc, normal ar trebui intai sa opresti complet, apoi muti schimbatul in pozitia Sport, dupa care te bagi inapoi in trafic. acum lasand gluma la o parte, nu stiu unde ai auzit tampenia asta. Cutia e proiectata sa poata fi schimbata in orice mod in timp ce masina ruleaza, indiferent de viteza/turatie etc. (inclusiv scos pe Neutral si bagata inapoi in Drive - nu se intampla nimic)
    1 point
  11. Florine, asculta ce-ti zic, eu am trecut prin treaba asta si stiu. la acest model, cand treci in sport se modifica si alti parametrii , creste turatia de functionare pe anumite intervale si de aceea nu se mai simt vibratiile. Uleiul din cutie nu dispare decat daca ai scurgeri pe undeva, iar daca nu aveai ulei suficient nu se mai cuplau treptele. Ti-am zis, convertizor sh sau reconditionat. Costa intre 3000-4000 lei cu tot cu o revizie completa a cutiei daca optezi pt reconditionare, cu garantie si tot ce trebuie. Nu-ti mai irosi timpul si banii cu tot felul de pareri neavizate. Tu ai cutie ga6hp19 facuta de zf ca sa stii.
    1 point
  12. Numai daca te uiti sub ele si o sa vezi unele economii la noile generatii - puntile la F30 sunt din otel, la E90 din aluminiu. Unele brate ale suspensiei la fel. Dupa E90 LCI cu stopuri/semnalizari cu LED, au trecut la F30 cu becuri. Brichetele de 12V, care erau doua in consola centrala, pe spate, ca dotare extra, la F30, cu aceiasi dotare, ai doar o priza. Etc, etc, lucrurile astea nu inseamna mare lucru, dar adunate, e clara directia. Se pune mai mult pret pe aspect si pe ce e la suprafata - design si electronica. Nu spun ca F30 e groaznic. Designul e actual si dimensiunile mi se par ideale - in final au loc oameni in spate, are o latime si un gabarit mai impunator pe strada, infotainmentul e la zi, optionalele sunt mult mai bogate. Chiar si bordul si usile, la prima vedere, par mai solide decat la E90. Adica nu scartaie si nu pocnesc la apasari si strangeri. Dar E90-ul, dupa 9 ani in total, respectiv 6 ani de Romania, nu are nici un greier inauntru, in ciuda tinutei de drum mai rigide. In schimb F30-ul - care desi ai zice ca e mai solid, ca nu pocnesc atat de multe plastice pe loc - in mers, la denivelari sau gropi, incepe orchestra.. Nu prea exista raspuns clar "care e mai bun". Care e mai bun pentru fiecare ramane pentru fiecare sa decida. Oricum timpul le rezolva, doar cine o sa fie cu adevarat interesat de modelele vechi, o sa le tina in viata. Costurile de intretinere sunt fix aceleasi E90/F30. Altfel e clar cam pentru toata lumea: cu cat mai nou, cu atat mai bine.
    1 point
  13. Design-ul F30-ului la interior este mult mai frumos, mai elegant si simplu. Dar calitatea plasticelor este inferioara modelelor precedente. Fiecare intelege ce vrea, cine doreste sa fie conectat la drum, isi achizitioneaza E30 sau E36. Cine vrea o masina care le are pe ambele, E46 sau E9x.. iar cine vrea tehnologia actuala isi achizitioneaza F30 sau G20 Singurul bonus pe care E9x o are, este faptul ca retrofiturile sunt extrem de multe (swapuri de scaune, NBT-uri, volane de Fx, etc).
    1 point
  14. Personal am condus E30, E36, E46, E90, E92, E93 si F30. Pot sa spun ca am apucat sa conduc din toate cate un pic. In prezent detin E46, E93 si un F30 și pe viitor voi achiziționa un E30 si un E36. Am ales E9x pentru ca este masina care imbinĂŁ noile tehnologii si motoarele BMW care inca erau cunoscute ca fiind rezistente si foarte bune. Design-ul a ramas inca atractiv, timeless, iar interiorul iti poate oferi niste dotari chiar frumoase. Pe langa asta sa nu uitam ca poti face retrofit-uri.
    1 point
  15. In primul rand nu ma cheama Filip Andrei. In al doilea rand cum se face ca nu te-ai legat de baietii care au pomenit de Shell si Liqui Molly si cand am pomenit eu de Ravenol BAM "ma leg de asta ca Ravenol e naspa, asa cred eu, pentru ca am vechime pe forum". Ai o problema cu Ravenol ? Foarte bine! Nu il folosi! Eu nu am vorbit cu tine. Am bagat capul in poza pentru ca am vazut ca omul care a postat intrebarea are motor ca al meu - N43 -. Nu stiam ca pe aici vechimea pe forum iti ofera dreptul sa te legi de oameni pentru ca nu folosesc produse pe care le folosesti tu sau pe care le consideri tu bune. Doar i-am zis ce brand de ulei folosesc in caz ca vrea sa il incerce sa stie ca este OK pentru motorul lui si ca este in siguranta. Dumnezeule ce oameni...
    1 point
  16. Nu inteleg rostul comentariului tau. Nu fac reclama la Ravenol ( pe bune ? ). Am vazut ca omul are aceeasi motorizare ca mine si doar am incercat sa il lamuresc si sa ii ofer liniste. Am folost si Castrol si Liqui Molly, Motul si ulei original de BMW. Daca pomenesc un brand de ulei ( in cazul de fata Ravenol ) inseamna ca sunt un nenorocit de postac care face reclama ? Mi se pare nedrept.... :poke:
    1 point
  17. problema rezolvata, era un senzor (part number:13627805152, pozitia 5 aici http://www.realoem.com/bmw/en/part?id=FW11-EUR-10-2010-F10-BMW-520d&mg=13&sg=15&diagId=13_1367&q=13627805152 ). L-am schimbat singur in 3 minute, a disparut eroarea cost: 185 lei cu tot cu transport
    1 point
  18. Prima cifra reprezinta indicele de vascozitate la rece, iar ce-i dupa w reprezinta indicele la cald, dupa ce motorul se incalzeste! In ambele situatii, in functie si de combinatii, uleiul va avea un comportament diferit al curgerii! Pentru zona noastra temperata se recomanda uleiuri cu prima cifra 5 sau 0! Al doilea grup de cifre se alege "oarecum" dupa uzura motorului/consumul de ulei al "agregatului", avand in vedere ca un .w30 este mai subtire la cald decat un .w40! Cand uleiul e rece: 0<5<10(inseamnand ca 0 este mai putin vascos la rece decat 5, iar 5 este mai putin vascos decat un altul cu 10)! Teoretic un ulei ce incepe cu 0 se recomanda a se folosi in zone reci, gen Suedia, Norvegia, Finlanda, ce incep cu 5 in zone temperate, Romania, Ungaria, Germania, Franta, iar cu 10 in zone calde, tropicale ori sub-tropicale!
    1 point
  19. Eu zic ca se vad aiurea soriceii aia acolo la exterior si tot mai buna e solutia cu lipitul pe interior. Insa cum va place .
    1 point
  20. Pirelli. made in romania
    0 points
  21. In meciul frane vs. cauciucuri - cauciucurile o sa iasa intoteauna ciufulite.
    0 points
  22. L-ai montat sh ? Pt ca nou costa 250 ron cel mai mic pret gasit de.mine la autokarma . L-am schimbat si eu recent nu aveam eroarea ta , dar imi indica 0 la ralanti .
    -1 points
  23. Se scoate de la vanzare, multumesc.
    -1 points
  24. valabil 13.000e fix, cum a iesit de fabrica.
    -1 points
  25. 1. Franarea usoara nu o dau mult mai mult franele performante decat cele cu, care a venit masina echipata! Fii sigur ca cei care au proiectat sistemul de franare, sau au pus un anume sist de franare din cate aveau la dispozitie NU au facut ceva gresit adica mai slab decat ii trebuia modelului, pentru ca intrau in ilegalitate! Si acolo nu e bine. 2. Frana de urgenta, care este aceiasi frana de la picior, nu te va ajuta sa speri ca nu se vor bloca rotile/discurile daca franezi prea tarziu! Blocarea discurilor vine de la tine, soferul, dupa cum stii sa folosesti frana de urgenta! Sistemul ABS a fost creat pentru ca masinii sa nu i se blocheze rotile! Exact opusul a ceea ce crezi tu mai sus. Pentru ca foarte foarte probabil blocarea completa a rotilor dupa mai mult la un accident decat sistemul ABS care e ata de avansat zilele astea ca DEBLOCHEAZA DOAR ROTILE BLOCATE.. de sofer. Alta (ultima) intrebare ar fi, cat praf se aduna pe jantele din fata ale masinii?? Daca nu au aproape deloc praf pe ele, prima si cea mai ieftina schimbare ar fi sa schimbin lacutele cu altele mai moi care lasa parf pe jante dupa 1-2 saptamni de condus, 4-500km.. in total. Altfel, rapsunsul lui LYM e de considerat ca etapa spre performata.
    -1 points
  26. Debitmetru schimbat, l-ai adaptat?
    -1 points
  27. Instalatie de racire blocata. Radiator, bloc mortor..
    -1 points
  28. up.. distributie schimbata, tampoane noi motor cutie..
    -1 points
  29. Disponibil Disponibil: https://www.olx.ro/o...0d-IDe5a5f.htm 11.700 euro
    -1 points
  30. Sa nu uiti sa revii aici dupa up-grade, daca tot ai deschis asa topic. Eu ti-am raspuns mai mult d.p.d.v. al sigurantei. Ramane sa aflam ce obtii din punct de vedere a sportivitatii..
    -1 points
  31. Mergi la un service dedicat BMW, vibratiile pot avea cauze multiple, de la suporti motor pana la injectoare. fara diagnoza nu faci nimic.
    -1 points
  32. Lasa vrajeala. Zi mai bine ce ii recomanzi OPului? Omu a zis clar, vrea ceva mai bun decat ce are. Ce trebuie sa faca? E dispus sa cheltuie, dar numai sa fie sigur (ca devine si mai bun sofer ) ca nu cheltuie banii aiurea.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.