Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/14/21 in all areas

  1. Va era dor de mine? Aventura continua! Am descoperit pe unde pierdeam apa. Odata pe la vasul de expansiune(asta stiam) si la furtunul(cod 11531438632) de la vasul de expansiune. Cine e umblat ultima oara p-acolo nu le-a pus bine, eu am vazut de cand mi-au adus astia masina cu platforma ca furtunul parca sta prea aproape de curea. Locul lui trebuie sa fie in clemele de la carcasa pentru vascocuplaj. Asa ca mi-am dat comanda de piese, le-am montat azi... si... ) cand l-am pus p-ala de la radiator(cod 11531705223) l-am simtit la mana cum a pleznit... adica... cam scapa apa Comanda a fost facuta pe leebmann24.de, unul din voi mi-ati zis in privat de acest site. Au preturi bune si piese OEM, insa calitatea materialelor in ciuda faptului ca sunt OEM nu se compara cu ce e pe masina. A ajuns comanda dupa 12 zile, plastita prin PayPal. Am luat asa: - Carcasa ventilator (era crapata de cand am luat masina) Atentie ca este facuta dintr-o combinatie de plastic cu carton, crapa imediat. Calitatea nu se compara cu ce era pe masina ala de la masa de la fabrica, e diferenta si la greutate. - Ureche vas expansiune - Furtune servo + garnituri - Furtunul taiat de curea (calitatea lasa de dorit, ciuperca aia de plastic are defect de fabricatie cred, vine putin ovala in vasul de expansiune, sper ca nu o sa scape) - Papuci stop spate(61130006626) nu am gasit in Romania nicaieri. Tot imi apare eroare in bord, ba dispare, ba apare iar. Unul e ruginit, probabil contact imperfect. Bun... cat am demontat eu p-acolo si am mai investigat am gasit asa: - Ambreiajul la vascocuplaj e scurs, paleta e inca buna are cativa ani vechime, nu e crapata deci o sa comand doar ambraiajul si pastrez paleta veche. - Cot radiator rupt, cod produs 0005000894. Acesta componenta nu apare pe realoem si nu prea se gaseste nici in Germania. L-am comandat de pe amazonu de UK, ciudata situatie. Mi-am luat 3 bucati sa am acolo rezerva Culmea ca nu scapa apa pe la el, abea se mai tine intr-o singura clema. - Furtun admisie crapat, chiar acolo unde vin furtunasele si se formeaza litera "F". Adica acolo unde se strica de fiecare data ) Probabil asta e si motivul pentru care oscileaza motorul la rece cand pornsesc si eroarea aia de imi tot apare odata la 100-200 de km. - Si ultimul lucru, poate pe unii nu o sa-i mire... am gasit ulei uscat pe instalatia de racire, culoarea cafelei, deci in trecut masina a avut probleme cu sistemul de racire. Chiar ma intrebam de unde sunt picaturile alea de antigel uscate pe capacele de la motor... am aflat de unde ) Carcasa si furtunul taiat au data fabricatiei 2002, aproape 20 de ani de functionare... daca am schimba preventiv componentele, in special alea care pot cauza probleme grave, nu cred ca masina asta e chiar atat de teribila. Piesele nu sunt scumpe insa sunt multe si se cam aduna Concluzia e ca cam trebuie sa schimb toata instalatia de racire, tot ce e furtun. Daca un cot d-ala a pleznit, urmeaza si restu. Termostat, pompa alea arate cam noi, le-am vazut si pe istoricul de service acum vreo 2-3 ani mai trag de ele. https://imgur.com/a/Y53qARu Cum ar zice englezul, it never ends )
    4 points
  2. In urma verificĂŁrilor s a ĂŽnlocuit racitorul egr, iar la caseta direcție s au pus alte șuruburi.
    1 point
  3. Ce gluma proasta, exact aceasi problema o am si eu la ford si te invit sa o rezolvi tu, cauta prima data sa vezi cat costa o pompa de ambreiaj cu start stop si pe urma cum desfaci cutia ca sa schimbi rulmentul de presiune hidraulic .... cum dai bateria jos si cum te duci sa decodezi navigatia pe urma la reprezentanta
    1 point
  4. Am rezolvat. Pana la urma m am ocupat personal pentru ca cei de la service tot insistau cu pompa de ambreiaj pe care o aveam deja venitĂŁ, dar pe care eu o suspectam ca ar fi buna si nu defecta. Am dat pompa jos de pe cutie, am ĂŽnceput sa i facem aerisire cu mana cu aerisitorul in sus, am gasit aceasta procedura pe YouTube. Am constatat ca trebui efectiv sa ĂŽmpingi cu ambele mâine ca sa o poți duce pana la capĂŁt si ĂŽntr-adevĂŁr presiunea era foarte mica, adicĂŁ se prelingea mai mult decât sa arunce. Aveam pompa de pe cutia pe care am luat o SH si am zis sa ĂŽncercam cu aia, când am desfĂŁcut conectorul de plastic ( cel care este prins cu siguranța de sarma) ne am dat seama ca pe capul tubului care intra in pompa lipseste o garnitura foarte mica, era lipsa si totuși nu curgea lichid pe acolo, ĂŽnsĂŁ prindea când si când aer si de acolo si blocarea. Am degresat puțin mecanismul pompei de pe cutia SH si am pus o pe aceea, mi s a pĂŁrut totuși ca merge mai bine la mana ca cea care era pe cutie initial. Cel mai sigur in momentul in care au luat pompa lui de pe cutia lui sa o punĂŁ pe asta SH le a cĂŁzut garnitura si nu au vĂŁzut. Pompa de ambreiaj interioarĂŁ am dat o retur, mașina merge impecabil, chiar foarte bine. Aerisirea s a fĂŁcut tot asa cu pompa in mana de 2-3 ori si dupĂŁ de inca 2-3 ori la pedala dupĂŁ ce am montat o pe cutie inapoi. recomand aerisirea aceasta oricand peste cea cu aparatul de presiune când e vorba de aerisirea ambreiajului. Multumesc de sugestii si ajutor! Daca vrea un admin poate sa punĂŁ alt titlu pentru ajutorul celor care cautĂŁ probleme de genul. “ F30 problema cutie, ambreiaj, pedala ambreiaj FIXED rezolvatĂŁ”
    1 point
  5. E destul de putin probabil sa fi fost un bolovan, mai ales daca nu erau masini in fata. O fi fost un defect de fabricatie la sticla, sau tensiuni in caroserie. Dar intr-adevar, soselele de la noi sunt triste rau. Masina mea e sablata toata de la autostrazi, si cand merg pe A1 se aude efectiv nisipul care da in ea
    1 point
  6. Gasisem mai demult cazuri de spargere spontana a trapei, fara niciun impact sau alta explicatie. Google it.
    1 point
  7. Am intalnit si la masina mea (E91)acest fenomen,la mine l-am observat in cateva randuri cu ploaie torentiala si pe autostrada ,la viteze mari,la viteze normale nu am auzit nimic.Doar usa fata dreapta.
    1 point
  8. Salut GTR77, daca poti merge la reprezentanta , atunci dute acolo, la ce firma ai casco ?
    1 point
  9. @Hetze am spalat sambata masina, nu am auzit nici un sunet dubios din usa ai aceeasi problema si cand ploua? poti verifica ce a zis colegul Catalin mai sus
    1 point
  10. Salut, Chiar citisem pe un forum din strainatate. Acelasi lucru i s-a intamplat cuiva cu un X7 dupa 1-2 saptamani dupa ce l-a scos din reprezentanta. Erau cativa posesori care au intampinat aceasi problema fara nici o explicatie obictiva. Cel cu X7-le tot asa, mers normal pe autostrada, dintr-o data POC. Daca intereseaza pe cineva las aici link - pagina 8 - https://g07.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1803710&page=8
    1 point
  11. Asa e. La Luk cel putin rulmentul are doua puncte-scobituri mici in care trebuie fixat rulmentul de furca, pentru ca acesta culisand pe teava de ghidaj sa pivoteze in acelasi timp in punctele alea de sprijin de pe furca..
    1 point
  12. FuncționeazĂŁ și asa, ĂŽnsĂŁ nu cum este gândit sa funcționeze. Ca și procedura de verificare: pe corpul de plastic al rulmentului de presiune sunt doua romburi ĂŽn relief, ele trebuie sa fie orientate pe axa orizontala.
    1 point
  13. Poate au montat rulmentul de presiune rotit cu 90 de grade fata de poziția normala de lucru. Se mai ĂŽntâmplĂŁ.
    1 point
  14. Eu am aerisit la mine ambreiajul doar facand pedale.. dar nici nu tasnea pentru ca am slabit aerisitorul foarte putin asa ca nu iesea prea tare.. nu vad cum ar tasni avand in vedere ca furtunul acela e destul de mare la interior ca diametru iar viteza cu care apesi pedala nu poate crea un volum atat de mare incat sa tasneasca. Dar eu am facut cu pedala nu cu pompa, numai ca... Ca sa tasneasca trebuie sa fie o duza undeva.. ori duza aia e chiar PE CIRCUIT langa cutie (valva CDV!) si aia chiar impiedeca circularea rapida a lichidului.. asa ca eu cred ca e o creatie a mecanicului. La surubul-aerisitor nu are ce tasni in consecinta. Eu cand am schimbat ambreiajul si volantul am dat tot ansamblu pompa auxiliara si nu ama avut nici o problema pana cand a trebuit sa aerisesc pentru ca am marit duza de pe circuit (cdv.. am topic facut despre asa ceva..). Ce furca s-a pus inapoi? Poate furca cu care a venit cutia, daca a avut asa ceva.. a fost indoita, sau e indoita. Ceva mm acolo e suficient.. ar putea da rateuri la schimbul vitezelor. Pinul pe care se sprijina furca a fost inlocuit cu altul nou? Poate acesta e tocit prea mult; dupa manual se pune nou o data schimbul de kit ambreiaj.. As incerca sa mai faca o data aerisirea ambreiajului, poate a prins aer.. Banuiesc ca lichidul de frana a fost completat in permanenta la prima aerisire.. Apoi daca nu, cutia jos si verificat din nou. Poti sa schimbi pompa auxiliara de pe cutie numai ca aceea din ce stiu se strica doar cand incepe sa piarda ea insasi lichid... dar poate ma insel si problema e ea..
    1 point
  15. 1 point
  16. Probabil ai orificiile de drenaj din portiera parțial ĂŽnfundate.
    1 point
  17. Mai mult nu trebuie sa spui! De acum ai voie sa te folosesti de toate sculele lor dupa bunul plac, drept pedeapsa, sau tacerea ta atat costa! ) Niste repeziti, ce sa mai.. ei credeau ca la bmw se umbla ca la ford..
    0 points
  18. Yeap. Garnitura cazuta, foarte imporanta. Deci nu era chiar asa cum spuneau garagistii, meseriasi... puteau macar sa verifice din nou ce au desfacut si vedeau ca le-a cazut garnitura.. dar au preferat sa se arunce la alte presupuneri! Schimba-i jumatate de circuit si tot nu gaseau problema.. Bravo pentru inspiratia de a lua si verifica tot! Iar aerisirea la picior, iata ca merge si fara pompa! (Te mai duci la ei?)
    0 points
  19. Sigur a fost vreun bolovan Am pĂŁțit și eu cu parbrizul,a ieșit un dobitoc de pe câmp, cu un 4x4,m a depĂŁșit și mi a dat o direct ĂŽn dreptul oglinzii,am și vĂŁzut o când a venit... Din pĂŁcate,aici e de mers cu cĂŁruțe,nu cu mașini normale
    0 points
  20. Arata tu documentul care arata ca ma insel, daca esti ofensat de replica. Deocamdata, multe lucruri se pot afla si de aici: https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.automotiveproductsinc.com/assets/documents/LUK-LB-2016.pdf&ved=2ahUKEwjaga7tufHvAhW_hv0HHWRjAZMQFjAJegQIDRAC&usg=AOvVaw3IFowWs9k7f4atNZ8YnCYQ Nu va speriati, e un pdf despre ambreiajele Luk, inclusiv la bmw..
    0 points
  21. Deci cutia veche nu avea nimic, nu? ..Cum poti sa zici asa ceva? (Nici macar ironic nu ai putut fi; asta ar fi fost culmea in situatia data; aici cantaresc atitudinea, nu omul..) Ai fost cu el cand a luat cutia? ..Ai fost acolo sa vezi cum face? Nici macar comportamentul cutiei nu e acelasi.. Complet aiurea comentariu. (Macar eu sunt un troll...)
    -1 points
  22. Cutia trebuia schimbatĂŁ pentru ca era ceva praf la sincron 1-2. Cutia merge cum trebuie acum, problema actuala nu are cum sa vina de la cutie. Ambreiajul nu a fost desfĂŁcut deloc, singurul lucru care s a desfĂŁcut a fost rulmentul de presiune si furca. Am comandat pompa de la picioare, am mai aflat niste chestii, luni o duce inapoi sa i schimbe pompa si o Lasa acolo. Va țin la curent.. Multumesc de raspunsuri
    -1 points
  23. Asta numai daca are doua pozitii de prindere. Luk, are doar una.
    -1 points
  24. Salut, foarte ciudat ca a crapat sticla asa deodata. Sigur nu a aruncat vreun destept o sticla ceva care sa-ti sparga trapa in mers? Sunt a la 3-a masina cu trapa si nu am avut in viata mea probleme cu sticla, sistemul culisant sau cel de drenaj. Mergi cu ea la reprezentanta sa schimbe ei sticla trapei. Este o lucrare destul de migaloasa si pretentioasa. Spor!
    -1 points
  25. Eu o sa imi contrazic colegii si o sa spun ca as verifica presiunea (mai) pe sus; pe acolo s-ar putea sa scape.. Adica presiunea in cilindri.. s-ar putea sa aiba uzura in general motorul. Eu stiu ca la 2 bari si peste daca turatia e mai mare, e normal sa fie si sa ramana presiune facuta de pompa in timpul mersului. Asa ca..
    -1 points
  26. Daca ar fi fisurat ti-ar iesi fum albastru (parca..) pe esapament.
    -1 points
  27. Cauta pe realoem.com dupa codul pompei care ti-l da, desigur dupa ce bagii VIN ul masinii. 90% nu o sa gresesti, daca vanzatorul se jura ca ala e codul dupa care vinde. Aaa sa cauti intotdeauna piese pentru masina! Asa am schimbat si schimb eu.
    -1 points
  28. M-am bĂŁgat de curând in clanul BMW sa vĂŁd Ăâ˘i eu care e treaba Ăâ˘i nu prea Ăâ˘tiu ce motor am pe maĂâ˘ina dacĂŁ poate sa ĂŽmi spunĂŁ Ăâ˘i mie cineva câti cai are ce cod motor este ????Baiatul de la care am luat-o zice ca e 2.5 dar care din ele câĂâşi cĂŁluĂâşi etc, pentru ca in acte e 1.8 nu prea am cum sa ĂŽmi dau seama Ăâ˘i nici n-am avut pana acum BMW Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  29. Mergi si tu cu un 1.8 si apoi vezi daca ai 2.5. Sau invers! .. se poate inchide topicul? Daca iti place masina, ce mai conteaza caii putere? Job done: http://engineserialnumber.blogspot.com/2014/02/bmw-engine-specification-plate-locations.html?m=1
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.