Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/19/21 in all areas

  1. Comanda plĂŁcute originale și schimba-le la un service normal.
    1 point
  2. Motorul este b47, galeria e asta https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=8T31-EUR-03-2017-F34N-BMW-320d&diagId=11_5659
    1 point
  3. Scaune, panou clima coresounzator dotarii scaunelor, butoane memorii, oglinzi cu memorie in cazul in care pe masina sunt fara, instalatie, coding. In mod nomal se pune si coloana electrica si alt computer de lumini.
    1 point
  4. Am zis sa postez dar cred ca stie cam toata lumea de p-aici care-i treaba cu masina mea )
    1 point
  5. http://www.bmwclub.ro/forums/public/style_emoticons/default/goodjob.gif
    1 point
  6. M-am referit la cei care se lovesc de un refuz pentru schimbare egr-racitor (cel mai probabil acestea sunt in regula) și totuși au probleme gen topire galerie sau și mai grav ,foc !
    1 point
  7. Bimmer, vezi ca Alexandru era ironic )
    1 point
  8. Circuitul e așa : pompa de vacuum - convertor presiune vacuum - valva EGR . Când convertorul nu mai retine vacuum , circuitul devine direct : pompa vacuum - valva EGR . Asta ĂŽnseamnĂŁ valva EGR deschisa complet incontinuu !
    1 point
  9. PĂŁrerea mea (e doar o pĂŁrere personalĂŁ) este cĂŁ adevĂŁrata problema nu este nici la EGR nici la rĂŁcitor ,ci la convertorul de presiune vacuum (electrovalva). Acest convertor ,se strica in doua feluri : se arde complet și dĂŁ eroare sau nu mai ține vacuum și NU dĂŁ eroare . In cazul in care nu mai ține vacuum-ul , egr-ul rĂŁmâne pe poziția deschis permanent ,ajungând ĂŽn permanențĂŁ gaze fierbinți ĂŽn galeria de admisie . RĂŁcitorul nu mai face fata sĂŁ rĂŁceascĂŁ gazele . Repet ,e doar o pĂŁrere personalĂŁ !
    1 point
  10. Hai noroc ĂŽncĂŁ o datĂŁ!! Ăn legĂŁturĂŁ cu ce ai spus tu cĂŁ la service o sĂŁ ĂŽți verifice și dacĂŁ e totul ĂŽn regulĂŁ nu schimba nimic pot sĂŁ ĂŽți spun cĂŁ așa au pĂŁțit și doi prieteni de ai mei in Germania! Le-a apĂŁrut pe Idrive mesaj cum , cĂŁ , ar avea rechemare, s-au dus la reprezentanta și aia de acolo au constatat cĂŁ totul e ĂŽn regulĂŁ și nu au fĂŁcut nici o ĂŽnlocuire nimic! E vorba de un 320 GT 2016 și un seria 3 normal tot 320. Ambele motoare cod b47! Eu am dat tot jos de pe mașinĂŁ și am curĂŁțat acasĂŁ(galerie admisie,rĂŁcitor și egr) mașinĂŁ e 320 f31 cod b47 cu aprox. 200k km. Au fost destul de.murdare ,cel puțin admisia! Nu am avut nici o eroare mașina nu pierdea antigel mergea perfect,eu am vrut sa fac asta ca o mentenanțĂŁ. Și legat de ĂŽntrebarea ta egr e una și rĂŁcitorul e alta! Egr e prins de rĂŁcitor și probabil se schimbĂŁ și ĂŁla (cred cĂŁ el e problema majorĂŁ,nu rĂŁcitorul care e doar un radiator...) nu știu sĂŁ ĂŽți spun exact care și cum se schimbĂŁ.
    1 point
  11. La AB Otopeni, parca era 250 ron verificare istoric (gasesti si pe aici pe grup sa iti dea asta, mai ieftin sau gratis) si 700 Ron cu verificare pe stand.
    1 point
  12. Buna! Si eu am avut problemĂŁ asta cu al meu f11 si am rezolvat-o prin ĂŽnlocuirea telescoapelor spate. Sper sa iti fie de ajutor.!
    1 point
  13. @branevl, nu s-a inventat perpetuum mobile La bmw diesel pica racitoarele, la alte marci altceva etc. Pimp, vad ca esti online. Astept sa imi dai minus
    1 point
  14. Verifica pe coloana de directie, din loc in loc, asculta unde se aude. Ai niste bucsi de plastic pe coloana, care scartaie, niste garnituri burdufuri de cauciuc care iar pot sa scartaie. Da cu vaselina grafitata peste tot si o sa fie ok.
    1 point
  15. Salut!stai linistit! Aceiasi problema o am si eu! Am dat jos pompa, baia de ulei, distributie verificata etc! Schimbat valva hidraulica, senzor presiune, o dramada de treaba si de bani! Am schimbat uleiul , am pus liqui moly 5w40 si filtrul nou! Nu s a mai aprins! Se va aprinde din nou dupa 7000km! Asa merg cu ea de ceva timp! Nu are nimic! Ulei bun la timp si cheie! Asa fac motoarele astea N43! Am 3 prieteni cu aceiasi motorizare si la fel au patit si ei! Pana acu nu au cazut motorul la nici unul din noi( eu merg asa de peste un an) De cat sa schimb pompa care costa 3800 roni noua, mai pun ceva si iau un motor cu totul SH! Deci, in concluzie, ulei bun la timp si cheie!
    -1 points
  16. Salut! Speram ca nu se va ajunge aici prea curand, dar din motive personale sunt nevoit sa vand 340i-ul. Asa cum spune si titlul, e un 340i xDrive complet stock, cu cutie manuala si 47.000km reali si verificabili. Masina e origine Germania, a fost luata de la dealer BMW anul trecut in Ianuarie, la 38.000km. Am de atunci poze, verificari, rapoarte, de toate. Serie de sasiu WBA8B71040K425226 . Dotari de mentionat: -Faruri Full LED Adaptive -Navi mare -Scaune electrice cu memorie si incalzire -Tapiterie piele Dakota Oyster -Trapa -Harman Kardon -Head Up Display -Volan + nuca schimbator M (din fabrica, nu retrofit) -Clima automata pe 2 zone Pret 27.500 euro cu TVA deductibil, se emite factura. Contact pe topic sau PM, raspund repede. Nu ma lasa sa atasez mai mult de o poza, asa ca mai multe poze se pot vedea aici: https://imgur.com/a/UcjzG8e Multumesc!
    -1 points
  17. Nu trebuie sa te cramponezi in ideea ca o anume intretinere se aplica la seria 1 fata de seria 3 sau seria 5. Singurele schimbari pe care bmw le face sau le-a facut in timp a fost intervale din ce in ce mai lungi de revizie. Motivele ti le pot explica si altii.. Mai jos sunt niste intervale cat se poate de reale sau care asigura fiabilitate masinii. Astea sunt de la un seria 3: - lichidul de frana - 2 ani - freonul din instalatia AC - 2 ani Astea ce urmeaza sunt din cele intelese de la altii care nu se plang de probleme: - uleiul la CV automata - 100-150k km - uleiul in diferential - 100-150k km - distributia - cand se aude - pompa de apa - 100k km sau 150k km daca ai noroc sa nu pice, daca ppmpa e electrica; foarte probabil este electrica. Pe curea tine dublu-triplu. - curea accesorii - 30-60k km sau cand se vede degradare a curelei. Aici pot intra si alti role, intinzatoare.. ce devin zgomotoase.
    -1 points
  18. Poate trebuie sa schimbi ce a schimbat baiatu' asta: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/191036-principiu-functionare-clapete-admisie-m47/page__st__40__p__2545594__fromsearch__1#entry2545594
    -1 points
  19. Eu ti-am pus linkul ca ghid dar tu raspunzi doar pentru ca motorul e mai vechi. Ai vazut ca scrie in printul ala ca rezultatul e necunoscut. Ce iti propui sa faci in legatura cu acel rezultat?
    -1 points
  20. Daca conduci tare, placutele se duc mai repede, pentru ca franezi mai des.. Dar mai bine, Uita de ceea ce iti apare in bord. Mergi la un mecanic care a mai umblat la placute, la BMW si spune-i sa se uite fizic, la placutele de frana fata-spate si sa iti spuna daca, cand, cam ce trebuie schimbat! El o sa te intrebe mai multe, din dialogul cu el o sa intelegi MAI MULTE despre ce este la rotile masinii decat niste presupuneri ale noastre aici. MASINII TREBUIE SA I SE SCHIMBE SI DISCURILE. Iar asta nu este aratat nicaieri; doar specialistul mecanic ti-o va spune dupa ce le masoara. Si retine discutia cu mecanicul.
    -2 points
  21. Nu. Are prea putin treaba cu evenimentul. Si, chiar daca ar avea, ce poti sa faci acum? Sa demontezi jumatate de masina? O faci tu insuti sau tre sa plastesti un specialist? Ti-am spus clar mai sus ce trebuie sa faci in privinta franelor. Ca sa te linistesti, ca probabil crezi ca o sa ramai fara frane, sa stii ca pe placutele de frana sunt si alti senzori MULT MAI IMPORTANTI. Aceia o data atinsi de discuri (iti explica specialistul mecanic daca mergi la el) atunci, adica dupa ce iti apare in bord respectiva avertizare cu rosu de schimb de placute sau/si discuri, mai poti parcurge probabil 2-300km dupa care or sa se toceasca de tot placutele, va aparea un zgomot horror/oribil la franare si abia atunci vei simti ca masina nu o mai poti frana in timp! In acel moment nu prea mai ai ce face, trebuie schimbat mai multe. Deci asa cum am spus SENZORII de pe placute SUNT CEI MAI IMPORTANTI. Aia nu au nici o treaba cu estimarea din bord! Sunt controlati independent de estimari.. daca stii ce inseamna.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.