Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/26/21 in all areas

  1. Se refera la "feeling" in teorie E46 e ceva mai "direct" dar e chestiune de gust. Daca "feeling" e ceea ce cauti recomand E30 dar vei pierde la capitolul siguranta/gadgeturi .
    3 points
  2. E90 e o masina mai buna din toate punctele de vedere fata de E46. Handling-ul e un pic diferit, pentru ca masina e mai grea si mai mare. Dar are tinuta de drum mai buna, motoare mai bune, siguranta mai buna si echipamente mai bune. Iar la agilitate nu e o diferenta semnificativa. In plus, la drum lung vrei o masina confortabila, nu una mica si rigida.
    3 points
  3. https://anyconv.com/mp4-to-mpeg2-converter/ incearca sa faci conversie pe pagina asta si vezi daca te ajuta ca deja a stricat spammer90iq30 tot threadul.
    2 points
  4. Cu tine si commenturile tale inutile (spam) nu imi fac nici macar exercitii )
    2 points
  5. "daca nu iei program de convertit formatul care iti merge." vezi ca nu ai inteles ? )) si eu nu editez postarile ca tine ) pana si botii aia de chat de pe pagini care raspund la intrebari sunt mai intuitivi
    2 points
  6. Foloseste 5W30. Iarna, tubina va sti de ce.
    2 points
  7. Am inteles. Multumesc. Eu imi imaginam ca daca e90 este mai grea, mai lata , mai maricica, cu penuri runflat, ma gandeam ca toate astea n-o vor face manevrabila ca e46. Dar daca spuneti ca se simte la fel de bine sau chiar mai bine si ca are un feeling la condus si handling mult mai bun, atunci ok. Eu n-am condus e90 in viata mea si eram curios, pentru ca sunt foarte impresionat de e46 ca dinamism, chiar si dupa multi ani de condus. :gathering: :gathering: :gathering: :brr:
    1 point
  8. Salut, pare ca ti-a murit bateria. Incearca sa o incarci sau sa primesti curent de la alta masina. Nu o porni impinsa!!
    1 point
  9. Am facut experimente cu capacul de la vas pana mi-am dat seama ca pe acolo mai imi scapa dupa ce am schimbat aproape cam tot ce era suspect la sistemul de racire, vas, radiator, tot ce era furtun, etc, surubele, etc. Experimentul #1 Prima oara, pana sa-mi dau seama strangeam capacul asa... sa fie strans acolo, tot pierdea apa dar nu in mod alarmant si o pierdea doar cand turam motorul pana in rosu. Experimentul #2 Am mers o perioada, cam 500 de km, fara sa turez motorul mai mult de 2500, nu pierdea apa deloc. Experimentul #3 Dupa am repetat iara, am turat motorul pana in rosu si l-am tinut turat 3-4 minute, iara pierdea apa. Experimentul #4 Dupa, am strans bine capacul de mi-am rupt mainile, nu mai scapa apa. Dupa ca sa fiu sigur ca aici era problema, am repetat dinou experimentele astea. Acelasi rezultat, trebuie strans al dracului de bine capacul. Ciudat mai e ca nu lasa vreo urma cand o scapa. Inainte de toate experimentele astea ma asiguram ca vasul de expansiune nu are urme de scurgeri. Si pe mine ma apucase paranoia cu garnitura, mai erau doar astea 2 variabile, garnitura sau capacul sa nu fie strans corespunzator.
    1 point
  10. 1 point
  11. Si daca nu ii merge MP4? Ce format este acceptat de codecul in programul din HU. Sunt o gramada de formate, de frecvente de reimprospatare/ frame rate, in care trebuie sa fii cu clipul care il vrei.. OP, daca DVDul de magazin l-ai putut vedea formatul de pe DVD foarte probabil e MPEG-2 / .VOB Stai linistit altora le ia si mai mult de atat; auzi 4 zile.. Fa-ti rost de un progrma de conversie video in formatul compatibil din in HU si te-ai "scos".
    1 point
  12. Plus la plus, minus la minus. De preferat de dat jos borna de minus de pe baterie. Iti trebuie o tubulara de 10mm pt asta. Apoi pui cum am zis mai sus, un crocodil minus la minusul bateriei apoi celalalt de plus (rosu) la plusul bateriei. Pe baterie o sa gasesti doua capacele din plastic, un rosu mai la fund, acopera borna plus a bateriei; capacul ala nu se da usor jos adica la o parte/acolo trebuie mult talent.. poti in schimb sa pui crocodilul pe celalalt capac, negru care are un arc din plastic si asa ai acces la cealalta borna de plus; e chiar langa brida aia din metal cu, cauciuc pe ea care e peste baterie...
    1 point
  13. Da. De ce intrebi? Join the party. Ma distreaza 85TMY. Asta e problema ta, flacau?? Editarile mele? Chiar ma distrezi. Ce era sa inteleg? Fratica, eu te cred ca te pricepi, dar doar in felul tau. La fel si eu. Aici ne separam si cine intelege mai bine, bravo lui. (Si aici Nu ma refer la tine) Tu, vad ca iti faci probleme cu editarile mele. Asta spune multe despre tine.. Move on.
    0 points
  14. Bimmere esti in concediu? http://www.bmwclub.ro/forums/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif
    0 points
  15. Da se cunoaste.../ a inteles de la mine ca trebuie sa caute un program de conversie. Il cauta/intreaba pe alte topice.. Linkul tau.. Ce ii schimba? Extensia? Lasa nu imi raspunde..
    0 points
  16. Dragnea, am mers cu E90 peste 1000km continuu fara nici o problema. Adica, dureri ca ai intepenit sau ca te doare mai stiu eu ce.. Este prima masina care mi-am permis despre care am auzit asa ceva si ca atare am crezut si am si inteles pentru ca am testat. Si nu sunt singurul care a facut si face asta..
    0 points
  17. Explica mai multe din ce stie turbina iarna, daca tot stii ca stie.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.