Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/14/21 in all areas

  1. e usor sa dai sfaturi din spatele unui monitor fara sa fi trecut personal prin procesul asta! devizul de la reprezentanta e egal cu 0. firma de asigurari iti va da tot cat va vrea ea, adica cat ii iese din programul ei de deviz. vorbesc aici de asigurare Casco la Asirom, m am certat cu ei degeaba si le am dat devizul de la Automobile Bavaria. cred ca nici nu s au uitat pe el. cat le a iesit lor oferta din program aia a fost pana la sfarsit. am acceptat, am luat banii si mi am facut o in regie proprie. poate exista vreo solutie sa i "oblig" sa mi despagubeasca oferta de la Automobile Bavaria dar am considerat ca nu are rost sa mi bat capul. dupa doua cereri de reconstantare am lasa o asa si gata. dupa vreo 2 luni am prelungit cu inca 1 an tot cu ei. e92 2009 - suma asigurata 4,184.00 EUR si prima 805.80 EUR cu fransiza 200 EUR/ eveniment -> cam asta inseamna CASCO la masina veche (cu istoric de dauna), pentru cei curiosi. asta daca mai gasesti firma care sa te accepte. Asirom era singura care a mai acceptat pentru ca am facut reinoire PS: oferta e aceeasi si vine de la firma de asigurari, nu conteaza la ce broker faci. asta ca sa eliminam si mitul asta cu broken ieftin vs. broker scump !
    2 points
  2. Multumesc! An cerut oferta la frk service si pare cea mai avantajoasa si schimba tot ce trebuie.
    1 point
  3. Ideea principala este ca ceea ce conteaza f mult acum la electrice, bateria cat si regenerarea este peste competitorii directi, din ce am condus pana acum, ceea ce este surprinzator.
    1 point
  4. Poti schimba doar distributia fara pompa de ulei si capac tacheti efficient service merge doar pe prosteala si pe japca. La reprezentante nu ai ce cauta preturile sunt pe masura. Exista un kit special care vine la distributie, toate cele 3 lanturi pinioanele de la axe, intinzatoare.... Pretul era in jur de 3500 -4000 de lei la service urile non reprezentanta.La 3.0d se recomanda schimb de pompa de ulei, la 2.0d nu am auzit de probleme cu pompa sau poate sunt mai rare.
    1 point
  5. lol, pentru mine interiorul de X3 ar fi unul dintre cele mai solide argumente pentru el.
    1 point
  6. Chiar nu cu rautate dar cred ca o dam in "obsesiv-compulsive". Intr-o oarecare masura cam toti de pe aici suntem putin maniaci cu masinutele noastre dar tu vrei sa treci dincolo de o limita fina. Pt ce sa vrei asta ? Un singur motiv ar fi plauzibil (pt mine cel putin) - sa-mi divinizez in asa hal masina incat sa hotarasc sa o pastrez comemorativ ...in casa. Da, in sufragerie, am mai vazut ciudatenii din astea. Nah, e iubirea omului, el asa e fericit, sa-si soarba dimineata cafeaua in sufragerie de pe capota "printesei". In rest mi se pare o inutilitate "cat casa". In Romania ? Pai in Romania daca te prezinti la un service si spui ca doresti o curatare admisie diesel ...esti privit cu mila. Cam pe ideea - "boss, tu te auzi ce spui" ? Ok, tu ai "i" dar dorinta ta va taia respiratii si vei fi rugat sa repeti. Romania e "cimitirul auto al Europei", au astia in service de lucru de nu-si vad capu' ...si tu mergi peste ei cu doleante d-astea ? Am vizionat clipul (n-am inteles de ce nu ne-ai pus un link) ...dar nu cunosc multe service-uri care sa aiba acel echipament, inclusiv masina sablat. De fapt nu stiu nici unul dar sa zicem ca nu-s eu prea umblat. Ai sablat vreodata ? Sti ce presupune asta mai mult decat "curatarea sub jet de nisip" ? Nu sablatul e problema ci "dupa" - daca ramane cel mai mic fir de granulatie intr-o gaura cu filet, in momentul cand introduci surubul totul s-a dus naibi. Mai exact filetul. Ce vrei tu e o munca de anvergura si migala ce (in Romania cel putin) doar tu personal implicat o poti face. Si revin - in afara de pastrarea masinii in sufragerie, eu nu vad alt motiv intemeiat, sanatos si logic pt care sa te inhami la atata munca. Nah, ar mai fi unul pe care l-as intelege oarecum - sa fi cu toate aspectele vietii pe "maxim" si singura ta preocupare sa fie cum sa lupti cu plictiseala zilnica... Despre pret nu are rost sa vorbim nici macar in gluma, bine, asta in cazul in care ai gasi totusi un service in Ro. In "afara" iese din discutie. Clipul in cauza
    1 point
  7. Dar au lumini ambientale la interior
    1 point
  8. Ne bucuram inca de soare si vreme frumoasa insa in curand va veni si vremea hibernarii de peste iarna asa ca un schimb de ulei si filtre e bine venit. Filtrul de polen fabricat in RO ...
    1 point
  9. Hai ca daca tot au iesit mai multi din dulap referitor la meseria de IT-ist, marturisesc si eu: programator si posesor de E39 timp de vreo 6 ani. Sunt masini faine, dar daca iti place sa fie in stare impecabila, constati ca cer bani mai tot timpul. Am luat masina cu 7k la momentul respectiv si pe parcurs am mai bagat vreo 8-9k in ea, pe principiul keep it classy, keep it oem ( ME39Restorations) si tot nu era perfecta. Parerea mea e ca pentru psihic e mai ok sa faci reparatiile in cat mai putini pasi. Mai bine ii faci undeva la un service o evaluare calumea, vezi exact tot ce trebuie schimbat si le schimbi deodata, dupa aia te bucuri de masina. Unele piese le schimbi de nevoie, altele preventiv. E super enervant sa repari ceva la masina, mergi un pic, apoi iar trebuie sa o bagi in service. Intr-adevar efortul financiar e mai mare sa repari deodata cat mai multe probleme, dar e mai ok pt psihic. Fa-ti un plan asa: 1.luna asta schimb tot ce inseamna circuit de racire ( fie ca e stricat sau imbatranit)2.luna viitoare schimb suspensia3. franele4.rezolv rugina, eventual ii fac o revopsire exterioara5.detailing interior Dupa aia doar te bucuri de ea.
    1 point
  10. Pai chiar atat e range-ul. A mers frate-miu pana la Tulcea, plinul facut din Bucuresti, autostrada blana pana la km105 unde e iesirea spre Slobozia, apoi blana pana la Tulcea prin dealurile alea, iar la intoarcere la fel, de a trebuit sa puna benzina la Harsova. 70 de litri pt 400km. X5 40i. Probabil daca mergea frumos cu ea, facea cei 600km pana la tulcea si inapoi cu un plin de aproape 80 de litri. Nu vad cum X5M ar lua decat ocazional sub 25% in bucuresti, cum ocazional ar lua peste 30%. Iar probabil la mers pe cruise pe autostrada la 160 ia 15%
    0 points
  11. Adica la punctul 2 nu are nevoie de specialist? Crezi ca se pricepe sa caute intr-o tara straina un ventilator de bord? Daca nu a demontat inainte, pana descopera cat de usor iese si ce scule are nevoie trec 2 zile din vacanta.. Eu pot paria ca e AC-ul defect. Ventilatorul porneste cand da drumul la circularea aerului si atunci ii baga doar aer cald. Sau daca e frig/racoare (si temperatura pe display e data la minim) afara ii baga aerul de afara.. daca nu se opreste nimic in momentul de fata atunci ventilatorul nu are nimic. AC-ul merge sau nu prea merge, dupa cand zice el doar cand apasa pe butonul care porneste (ar trebui sa porneasca) doar aerul conditionat/compresorul..
    -1 points
  12. Nu incurc omul. Tocmai ca de fiecare data ma stardui sa explic cat mai simplu un lucru complicat. Te asigur ca, cei mai multi nu isi bat capul sa inteleaga mai intai cum functioneaza sistemul.. si de aceea tot incerc sa frazez cu virgule, poate se intelege. Iar tu, nu te face ca nu intelegi - am spus CLAR, crezi ca nu are nevoie de specialist sa gaseasca si sa inlocuieasca, (ca doar nu l-o cumpara de afara sa il inlocuiesca el in tara..)fie si numai ventilatorul?
    -1 points
  13. parca era un baietash de la satu mare care se mandreste pe youtube ce bine repara el epavele americanilor dupa care le vinde la noi
    -1 points
  14. Susoensie pe aer are optional noul X5 fata/spate. Modelul vechi are doar spate aer, iar cu pachetul sport M are amortizoare adaptive atat fata cat si spate. Sunt sigur 95% de corectotudinea intregii informatii de mai sus. 100% sunt sigur ca la modelul oe care il cauti, nu exista aer fata/spate nici macar optional
    -1 points
  15. Casco serios e vreo 6-7% din suma asigurata. Cat consuma M? Are frate-miu un g05 40i si la forja totala ia intre 16 si 20 extraurban. Urban peste 20. La mers constant pe autostrada la 160 ia intre 12 si 13. Deci mai adauga intre 3 si 5 litri.
    -1 points
  16. @Silent, da, la modul 'urs' cum a fost drumul ala de Tulcea, 17% i-a iesit cu 40i si a mai avut 17% la un dus/intors pana la Urziceni. Peste 17% extraurban nu a 'reusit' niciodata insa banuiesc daca daca vrei sa faci puscarie, te poti apropia de 20% extraurban cu 40i. Deci M-ul nu discuta fara 20+ la forja totala. Am mai avut un drum cu el pana in Grecia si avea 13% de la Bucuresti pana la vama Bulgaria/Grecia. Mers alert: 160kmh pe autostrada constant, DN-uri cu depasiri consistente si uneori peste 5000 ture. Deci 15% linistit la mers alert pt M. Ca daca iti propui sub 15% cu M-ul, poti intalni un sofer de Duster grabit care vine din spate. Cred ca l-am lamurit si intristrat pe omul nostru.
    -1 points
  17. in situatia data de tine: ... sunt si eu la randu-mi, sofer de tir!
    -1 points
  18. Ce faceti fratilor cu atatia CP? Asta are aprox 305cp pe aprox 1600kg parca. La un drum pana la Iasi eram sa raman fara permis de 2 ori. O data am platit iar a doua oara nu mi se vedea numarul bine in filmare si am scapat
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.