Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/17/21 in all areas

  1. Eu as schima toate bucsele la diferential, aveam si eu problema asta, parca era cineva care dadea cu ciocanul sub bancheta spate, la schimbarea vitezelor; dupa schimbare, rezultatul a fost spectaculor- liniste totala. Din cat imi aduc aminte, e una din ele care a iesit fff greu, dar e normal, avand in vedere varsta.
    2 points
  2. Uite aici bucsile de la dif. Bucsa nr9 este responsabila pt bufnituri de obicei. https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=EU33-USA-05-2002-E46-BMW-325xi&diagId=33_0839
    2 points
  3. E un consum ok pt greutatea si caii putere asociati. Ai talpa destul de grea (la fel ca mine de altfel, am 110kg la 1.90 http://www.bmwclub.ro/forums/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif) daca aveai medie 8.2 mixt la G30. La mine rezervorul are 60 l, practic alimentez 53-54 cand se aprinde becul; si e unul dintre minusurile masinii; in bucuresti fac ~400km, adica un plin la 9-10 zile, la drum lung fac 5-600 km, trebuie sa alimentez mai des decat mi-ar placea. La F11 faceam 800 km cu un plin de 65l in afara, mai rezonabil.
    1 point
  4. Bucsile 4 de la jug daca le ai rupte bubuie in draci si toceste pe interior cauciucurile Mi se pare ca eu am pus o flansa cardan inna, tb sa respecti sagetile Daca ai joc in cruci bubuie la plecarea de pe loc, si daca trepideaza cand accelerezi de pe loc posibil sa fie si din intermediare, ti-am spus ca daca nu st montate corect se slabeste cauciucul , poti sa iei si separat flansa cu cauciuc fara rulmenti, daca sunt buni rulmentii si iesi mai ieftin
    1 point
  5. Oricum tre' s-o iei cu cardan "nou", dar vezi cum o montezi ca e si asta cu dichis http://www.bmwclub.ro/forums/public/style_emoticons/default/poke.gifhttp://www.bmwclub.ro/forums/public/style_emoticons/default/LMAO.gif, desi are sageti pe ea.E buna de la orice producator german, SWAG, LEMFORDER, FEBI, MEYLE. https://www.autokarma.ro/cautare-dupa-cod-produs?src=26111229360&page=1
    1 point
  6. Manilor, nu stiu ce bucse cautati voi, cardanul n-are nicio bucsa.Piesa 1 e bucata de cardan care iese din cutia de transfer pentru puntea fata, daca n-a gresit Dragos linkul. Banda de butil e cea care se pune intre rulmentul intermediar si caroserie (practic se lipeste ori pe una, ori pe alta) pentru a amortiza vibratiile/zgomotul/a nu lovi carcasa rulmentului in caroserie. Aaaaaah, flansa da-o ma-sa, nu bucsa ) https://www.realoem....&diagId=26_0182 Flansa iti da socuri in 99% din cazuri doar cand pleci de pe loc (sau in sarcina mare ori la retrogradare fara rev-matching), nu prea cauzeaza vibratii in mers mai ales doar la anumite viteze decat daca ai mai ramas doar cu suruburile din ea. Pana acum n-am mai auzit ca un cardan sa se dezechilibreze singur daca nu s-a umblat la el, poate sa aiba si mama jocurilor in cruci. Cel mai probabil cauza o fi fost alta, dar repet - faptul e consumat, o treci la lectie de viata si data viitoare sapi mai mult inainte sa o duci la mecanic .
    1 point
  7. E 6000 lei la bavauto sau la Dan (realoem.ro).https://www.bavauto.ro/26117502959 De banii astia iti mai iei un E46. Baga-ti mintile in cap cu nou, e 100-200 in Germania, mai pui 50 transportul si aia e. https://www.ebay-kle...anwelle/k0 Legat de restul... sfatul meu e sa pui toate piesele la loc si sa o mariti, e prea mare bataia de cap si cheltuiala. Banii aia ii pui deoparte si ii folosesti la cabrio.
    1 point
  8. Ca mecanic am un singur om in care am incredere, din pacate nu mai are nici timp nici chef de mecanica
    1 point
  9. Saptamana trecuta am facut schimb de ulei la cutie de viteze (flush, kit ZF), diferentiale fata si spate (ulei BMW OE), cutie transfer (ulei BMW OE); am schimbat din nou bucsa de la caseta de directie, de data asta stransa la cuplul corect (75Nm). Km la data operatiunii: 120.500 Toata lucrarea la Bogdan BMGarage, recomand.
    1 point
  10. Este adevarat, dar pentru mine offroad inseamna drumuri forestiere bune pana la cateva sute de metri sau 1Km de locul de decolare cu parapanta. De asemenea masina sa mearga si distante lungi pe asfalt. Deci urmatoarea masina va fi dotata asa: scut metalic, 2 cm inaltatoare arcuri fata sau direct schimbat cu arcuri inaltate pentru masina respectiva, refacuta geometria, 4x4, anvelope cu balon putin mai mare. Asa ceva si-a facut cineva la Tiguan si a crescut garda la sol la peste 24-26cm si acum masina a numit-o "Tiguan Exploratorul", se poate vedea topicul pe net. Masina respectiva merge in continuare f. bine pe asfalt deoarece noile arcuri inaltate sunt mai tari decat arcurile OEM (a facut cateva drumuri de Grecia) si are garda la sol decenta. Eu vroiam X1, dar dupa ce am citit de lanturi de distributie rupte la 25000Km, ce pretentie sa mai am de la o masina SH cu kilometrajul dat peste cap?
    1 point
  11. Imi placea ca X1 este 4x4, nu este Duster si are garda la sol aproape ok. Ultima masina am facut-o praf la motor cand mergeam la zbor acum 30 zile . Am lovit o pietricica, s-a fisurat baia putin dar s-a aprins martorul in bord doar la repornirea motorului dupa 1 ora. Eram undeva in tiganie si am mers la sacrificiu ca oricum era masina ieftina si nu era potrivita pt mini offroad. Ma gandeam sa cumpar un X1 si sa o inalt putin cu distantiere. Dupa ce am citit ce inseamna N47 mi-a trecut. Urmatoarea masina va fi Tiguan
    1 point
  12. Sau o faza mai faina, schimba filtru la motorina si dupa o spaga la final, de 100 lei, ca de aia si dai spaga sa te asiguri ca romanu isi face treaba, alearga dupa mine in timp ce plec ca pote ar fi mai bine sa reridicam masina si sa schimbam si furtunasele, cine naiba stie la ce se referea, ca repet nu ma pricep INCA, ca i s-a parut lui ca-s cam crapate si sa nu pierd motorina pe acolo..... pai bine boss dar nu ai vazut de prima data cand ai zis GATA AM TERMINAT!!! Deci bafta cu istoricul in reprezentanta!
    1 point
  13. Pai daca nici la service atunci unde?trebuiau sa dea scutul jos,sa curete cu spray de frane cat de bine se poate si sa umblii cateva zile fara scut si apoi verificat din nou.Incearca sa bagi manaa sub carcasa de la filtru de ulei care e in dreapta motorului cum privesti din fata.
    1 point
  14. Atunci la ce-ti bati capul? Bucura-te nene de ea!
    1 point
  15. Daca nu o sa afli 100% sigur ce marca foloseste bmw, mergi la dealer si cumpara unul. Nu te juca cu nivelul uleiului folosind altceva decat ORIGINAL pus in fabrica. Iar asta numai prin reteaua delerului bmw se gaseste.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.