Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/09/22 in all areas

  1. Mai fac si eu un update... A cam trecut un an de cand am masina... o folosesc cam zilnic... merge ok, nu a bubuit, nu a explodat. I-am facut peste 10.000 de km, i-am mai rezolvat din problemute mecanice, altele au mai aparut intre timp P0171 & P0174 (cu check engine light) nu au mai reaparut dupa ce i-am schimbat amandoua partile de cauciuc din admisie dupa MAF. P0174 a continuat sa apara (fara check engine light) dupa schimbare dar dupa ce am strans colierul exact dupa MAF la maxim nu a mai reparut, se pare ca ma pricep la strans de coliere. De obicei aparea imediat, stergeam eroarea dupa 10 km aparea iar, sunt cam 500 de km de cand am sters-o ultima oara si nu a mai reaparut. Mai am o singura eroare pe masina la LCM, de la becul pentru frana, mijloc, luneta, e putin prajit suportul ala in care sta becul... probabil ceva contact imperfect, nu l-am gasit in Romania de cumparat dar e pe lista, cand mai comand din Germania... multe piese nu se gasesc in Romania pt masina asta. Mai aveam o eroare pt incalzirea scaun sofer, se pare ca s-a auto reparat, cred ca atunci cand am aspirat si sters pe sub scaun, e ceva contact imperfect pe la cablaraie/mufe, de 6 luni nu a mai aparut. De cand i-am schimbat uleiul la motor, in 4000 de km i-am completat 0.6-0.7 litrii, s-ar putea sa-l mai scad dupa ce schimb garnitura la baia de ulei. Nu cred ca il arde pentru ca toba e foarte curata, zici ca e masina cu filtru de particule, atat de curata e, nu scoate fum deloc masina dar cumva, pe undeva, dispare din ulei. Nu mai pierde antigel, de fapt... pierde pe la garnitura de la termostat daca ii dau blana 30 de minute incontinuu, pierde cam 100 de ml, am gasit urma cum a curs de la termostat, a picat pe curea si am gasit picatele imprastiate albe pe cutia de la filtrul de aer si rezervorul de servo. La mers normal nu scapa, ultima oara i-am completat 100 e ml acum vreo 3 luni si de atunci nu i-am mai dat blana asa tare, nivelul e acelasi, il verific cam la 1-2 sapt. Intre timp, i-am mai descoperit altele Capacul culbutori are o transpiratie la unul din suruburi pe partea cu admisia in spate la motor. Dupa istoricul masinii si data de fabricatiei al capacului culbutori, are cam 12 ani vechime si peste 120.000 de km, deci... e pe lista. Tampoanele motor stiam ca sunt fisurate dar de vreo 2-3 saptamani am observat vibratiile s-au accentuat. Din niste motive necunoscute, acum vreo 2-3 sapt mi-a dat misfire la pornire intr-o dimineata. 2 din cilindrii, fara check engine. Nu a mai dat de atunci. Oscilatiile care le simteam doar in sezutul scaunului la pornirea la rece au reaparut odata cu frigul, i-am pus bujii si bobine noi in vara in speranta ca o sa-i rezolv problema asta, ceva tot mai e... ori trage aer fals pe la fisura de la capac culbutori, ori presiunea de benzina nu e ok, dracu stie, o sa-mi cumpar manometru sa vad care-i treaba cu pompa de benzina cica Bosch, mie nu mi-a placut de cand am pus-o cum porneste masina la rece, cred ca nu face presiune cum trebuie. La vara am de lucru, mi-am luat si o tentative de go pro, o sa filmez si o sa postez pe youtube tot ce fac la masina, continut in engleza, cu asa cazane nu-i problema ca nu ai idei sau ce sa filmezi, tot timpul o sa fie ceva de facut, masina o sa o tin pe viata, e perfecta pentru ce vroiam eu... ceva putere, design clasic, mai se strica... mai scot capul din calculator(sunt programator), mai pun mana pe o cheie, mai cumperi o piesa.
    4 points
  2. Aceeasi problema am avut si eu cu un f20 ... mergea din an in paste , uneori facea ca masina de cusut cand vroiam sa o deschid , pana la urma am cumarat o broasca noua de pe bavauto ( 480 lei parca ) am schimbat-o si nu am avut probleme dupa
    2 points
  3. Eu zic sa nu cumperi tu lichid,de regula servisurile au si aparat de schimbat si lichid,nu costa o avere.Este un aparat cu care se masoara punctul de fierbere al lichidului,daca e sub 180 grade trebuie schimbat. Ps.daca umblai putin pe navigatie vedeai ca te apropii de schimbul de lichid frana.
    2 points
  4. Lichidul de frana e higroscopic - absoarbe apa din atmosfera - cu o rata de aprox 1% pe an. Dpdv tehnic se considera acceptabil maxim 3% apa in compozitia lichidului de frana, apa aducand efecte negative prin coroziunea respectiv scaderea punctului de fierbere. BMW recomanda in service plan ca prima schimbare de lichid de frana sa se faca la 3 ani de la data fabricatiei masinii, iar ulterior la fiecare 2 ani de zile. Foarte probabil ca ai schimbat placutele la un service non BMW unde nu au "citit" cheia masinii ce contine informatii privind reviziile si implicit ar fi trebuit sa iti recomande sa schimbi si lichidul de frana.
    2 points
  5. Buna ziua, In viitorul apropiat as vrea sa cumpar un F10, an 2015, cu 130k km, cu motor 3.0 cel de 381CP. Am cautat peste tot ce inseamna site/forum/youtube despre problemele aferente motorului, dar nu am gasit nici o consecventa. Pe un site aleator ma avertizeaza ca mi se va intampla "x", iar pe youtube problema "x" nu se intalneste la acest tip de motor. Asadar, acest topic pe acest forum este ultima mea reduta in ce inseamna probleme viitoare care pot aparea la aceasta motorizare. Sunt curios sa stiu daca dvs daca ati avut pe mana un astfel de motor, sau stiti pe cineva in cauza si puteti impartasii experientele, placute sau mai putin placute. Cu respect!
    1 point
  6. Data fiind raritatea modelului e greu sa gasesti impresii de la posesori. Sunt putine la vanzare si rare, m-as incumeta sa iau modelul asta de F10 doar din surse super sigure si cu istoric 100% verificabil. Plus deasta sunt curios la ce pret ai gasit masina, asta poate spune multe despre starea ei.
    1 point
  7. Pt mine Lukoil e a doua optiune, dar dictata de distanta pana la pompa; e a doua dupa Petrom. Nu am vazut vreo diferenta intre Petrom si Lukoil.
    1 point
  8. LL-01, la masini fara filtru de particule. La cele fara DPF merge si vascozitatea la cald W40. LL-04, la masini cu filtru de particule. La cele cu DPF, trebuie vascozitatea la cald W30. A mea este Euro 3, fara DPF, deci bag norma mai veche si mai ieftina, LL-01. Anul asta voi alege un 0W40 LL-01.
    1 point
  9. 1 point
  10. ok. de acord si cu tine dar nu cred ca ai inteles ideea. eu, personal consider ca nu se merita a da banii pe un fier(bascula) daca poate fi refolosita si reconditionata cu pivoti noi. unii pot, altii nu. unii vorbesc din experienta, altii din carti....unii se pricep , altii nu tu fa-le p * ** mare la toti care iti ies in cale. eu daca am posibilitatea nu o sa le respect strategiile lor de marketing si ma voi fofila in a da bani la stat si la toti care incearca sa ne bage mana in buzunar numai bine tuturor.
    1 point
  11. Parerea mea este ca daca nu iti permiti sa schimbi pivotul ( un lenforder acolo) la o masina si te apuci sa faci improvizatii si diverse chestii este clar: NU ITI PERMITI ACEEA MASINA. Auzisem pe unu care se dusese sa bata ferodouri la placute la un S nou nout Daca nu iti permiti intretinerea si consumabile la masina care o ai mai bine iti iei ceva care iti permiti si o intreti ca lumea. Asa fac si nemti asa face orice cetatean dintr o tara civilizata. Daca la noi Rar ul si ar face treaba si ar verifica respunsabil masinile la ITP atunci si la noi am fii obligatii sa facem la fel. ASta cred eu stima
    1 point
  12. 1.eu cred ca e ok ideea. intr-adevar nu cred ca e legala, dar, decat sa punem bascule aftermarket fabricate de cine stie-cine si pe unde ca-s mai ieftine mai bine pastram bascula originala si inlocuim pivotul.(ca la e36 de exemplu) 2.vis-a-vis de bascule AFTERMARKET, am vazut cu ochii mei cum unui prieten i-a crapat bascula la un audi a6 model 2004. norocul lui a fost ca i-a crapat la iesirea din parcare si nu in mers pe la 70-80 km/h ca se dadea peste cap. s-a zgarcit la bani ca mai apoi sa fie nevoit sa cumpere o bascula originala si sa-si repare si aripa ca i-a strambat-o roata cand s-a rupt bascula 3.un amic de-al meu mi-a oferit 2 bascule de e46 cu pivotii varza tocmai in ideea de a incerca sa-i inlocuiesc pivotii. nu am mai avut timp sa ma ocup dar, inainte de toate, am facut un experiment, am sacrificat un brat incercand sa-i testez rezistenta: am tras cu levierul de el si am batut cu un ciocan de aprox 5 kg in el pana am obosit si nu am reusit sa-l crap, e adevarat, s-a deformat intr-un final dar nu a crapat ceea ce inseamna mare lucru 4. ideal ar fi sa punem bascule oem, nu? dar pretul ne cam arde la buzunar si daca mergm pe drumuri care ne termina un set de bascule la 20-30.000 km parca nu prea ne da mana sa le inlocium cu oem...asa ca parerea mea e urmatoarea: daca tot am o bascula trw sau lemforder, de ce sa nu o pastrez si sa inlocuiesc doar pivotii?! si cine vrea calitate oem poate sa ceara pivoti lemforder pe basculele vechi si are din nou brate oem. sunteti de acord?
    1 point
  13. Salut baieti, am si eu o problema care pare ca nu are rezolvare… si anume la un BMW F20 seria 1 LCI 2015 portbagajul nu se mai deschide/deblocheaza initial problema a inceput treptat uneori imi facea fite, cand dadeam de clapeta sa deschid portbagajul parea ca si cum masina ar fi incuiata dar daca insistam respectiv porneam masina sau puneam contactul isi revenea pana intr-o zi cand nu si-a mai revenit:)) in fine, ma programez la mecanic pe care il cunosc si in care am incredere fiind si electrician pune omu diagnoza pe masina si apare eroare pe broasca/iala cum s o numi apare scurtcircuit, imi recomanda schimbarea ei pt ca e arsa, comanda piese noua originala, monteaza piesa si surpriza masina tot nu deschide portbagajul dar acum macar eroare a disparut iar socul tuturor este ca aparent diagnoza deschide portbagajul deci cand din diagnoza actionam “deschidere portbagaj” frunctioneaza normal dar din cheie si buton interior nu… ok… se apuca omu verifica tot calburi, sigurante, semne umezeala ceva ce ar putea fi o problema… si nimic totul pare in regula imi recomanda sa merg la reprezentanta merg la BMW FILARET pun si ei diagnoza pe masina constata acelasi lucru se apuca de acelasi set de verificari si ma cheama s o iau ca n au gasit nimic=)) deci sunt blocat… pe langa asta la cererea mea I-am pus pe cei de la bmw sa-mi resofteze/actualizeze toate modulele de pe masina poate era un glitch ceva.. tot degeaba. Ajutor!! Ca pare ca nu s a mai intamplat nimanui ce mi s a intamplat mie. Am mai discutat putin tot pe forum aici cu niste baieti prin comentarii dar vreau un new topic pt ca nu i dau de cap la prob.
    0 points
  14. Eu am dat 650 pe butuc dar aparent n am avut norocu sa se rezolve dupa:))
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.