Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/03/22 in all areas

  1. Toate testele demonstreaza ca masinile diesel cu anvelope de iarna au cea mai buna acceleratie.
    4 points
  2. El nu se poate căca de foame și voi îl întrebați de v12,lol.
    2 points
  3. Salutare ! MGI varianta propusa de tine a functionat. Furtunul de alimentare era aproape de alt furtun de la ambreiaj care prelua din vibratiile motorului. Le-am separat si a disparut vibratia. Case closed.
    1 point
  4. Aceeasi buba am avut-o si eu cu galeria de N47 177cp. Am vrut sa o curat, moment cand am aflat ca scapa gaze pe la tija de langa motoras (inca incipient - 200k km). Culmea, galeria veche era complet curata. Ma asteptam sa fie imbacsita complet la ce poze am mai vazut pe net, insa avea doar un strat f subtire de ulei/funingine. Am cumparat si montat galerie noua, originala, pt un rahat ce ar fi putut fi reparat cu o bucsa ieftina.
    1 point
  5. Din pacate, cum probabil intuiesti nu am N47 sa pot vedea unde ar fi spatiu.. dar sa zicem ca daca dai tija jos si faci una sau doua bucse, sa zicem din bronz, care sa foe suficeint de groase ca sa permita sa dai o gaura mica diametral (prin mijlocul bucsei si mai apoi prin axul tijei si asa sa ntepenesti busca pe tija, pozitia acesteia sa impiedece deplasarea in lung care zici ca se intampla. Deci practic bucsa cu un surub sa zicem, cu toate ca nu e ideal prin ea dintr-o parte in alta, prin ax si acesta fixata ca sa permita si rotirea utlerior, normal a clapetelor, fixata langa un flanc/perete drept al galeriei de admisie pe unde intra axul.. E doar o parere. Dupa aia, daca iti iese iesi pe piata.
    1 point
  6. De aia le am dat jos.. avea un joc imens, se mișca cam 2-3cm sus-jos țină respectiva. clapetele erau ok, doar jocul in tija era problema. Se poate repara, cu siguranța, mai ales pentru cine are imaginație si se pricepe, însă eu nu am vrut sa mai risc in timp ce reparam motorul din cauza ca se rupsese distribuția, imi ajung 2 motoare schimbate :))
    1 point
  7. Nu vreau sa o fac eu pe desteptu', dar nu tija se uzeaza CI plasticul de cacao care l-au folosit la admisie NEVRAND SA O FACA DURABILA (:censured:).. si asa ca solutia (foarte probabil) este sa schimbi tija cu una mai groasa in diametru (bine-nteles marind gaura pentru axul tijei noi) cu alta pe care sa pui toate aleaa "acareturi"si alte clapetari.. Ca asa fac si "desteptii" din linkul dat care baga si ceva teflon, ceea ce nu-i rau.. dar 5 ani garantie mi se pare chiar putin, ca atat ar trebui sa tina si una originala (bine, mai scumpa..).
    1 point
  8. Eu si cu Dragnea mergem pervers peste tot, in special pe nationale. Am scris doar 140-180 de teama sa nu se autosesizeze politia Dam in spaima si lesinat toate 540d cu roti de iarna si toate suv-urile care sunt deopotriva si pe nationale si pe OLX in acelasi timp
    1 point
  9. on topic cat se poate de serios: recomand pentru extra urban clasicul , the only one 4.4, v8, versiunea de 286 cai, sau veritabilul 5.4, V12 (https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_7_Series_(E38)) in cazul lui @Dragnea22 cred ca este imperativ sa faca o tura cu un V8 si V12 (dupa care putem vorbi si de motoare de stergatoare) hai sa il ajutam pe @Dragnea22 sa faca o tura cu o leganda, V12...sa vada si sufletul lui cum e. @Dragnea22 daca esti din buc, pot vorbii cu cineva care are un V12 si a bagat in reconditionarea lui o garsoniera, sau un apartament cu 2 camere, pe acolo.....asta fara picatura de misto, etc. asta ca sa vezi si tu , ce inseamna ”mucificarea” ( cei vechi, cred ca isi mai aduc aminte de termen) altor masini. da un replay si spune ce parere ai !
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.