Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/28/22 in all areas

  1. Eu am facut de curand revizia(N47) si am pus Liqui Moly(Longtime High Tech, sticla albastra), masina avand pana acum Motul. Stiu ca e normal sa se auda mai bine motorul dupa schimb, cu orice ulei pui, dar parerea mea subiectiva e ca e mai silentios cu LM decat a fost in trecut cu BMW sau Motul.
    2 points
  2. Nu ai ce curata la ea. Schimb-o cu reper original. Neapărat la montare sa se folosească ISTA pentru a aduce valva în poziția de instalare, altfel exista riscul major sa se deterioreze. În principiu, la B47, EGR-ul îl poți considera consumabil.
    1 point
  3. Asta iti ajunge? https://bobistheoilguy.com/forums/threads/0w-30-or-5w-30.326617/ Nu uita ca ala e site american
    1 point
  4. six in line...ms pt raspunsul prompt, intentionez sa merg tot pe LM ,folosesc si pe alta masina si pare ok exact fata de ce ai spus si tu, adica cel putin ca zgomot, inca nu stiu in timp asa cat de ok se mentine, eu reviziile le fac tot pe la 10000 km, normal ar trebuii sa tina in km astia. ingineru....legat de km nu, are 3 ...eu am facut 2 ( fiind mai maniac asa), masina este in tara de 2 ani, a intrat la 40000 km aprx ( nu are chiar 80 acum, cred ca undeva la 76) dar nu cred ca reviziile sunt ultimele pe lista ca importamta, din contra cred ca o masina exploatata in Romania necista ulei cat mai bun si cat mai des schimbat cu putinta, consider ca un 10-12 km sunt sufiecienti, parerea mea. legat de forum da sunt de ceva vreme, avand un E46 in 2008,ulterior alte marci , iar acum am revenit la BMW, legat de ulei da e calr ca nu exista unul minune, dar macar ceva de calitate mai buna sa fie.
    1 point
  5. Parerea mea este ca e putin supraevaluata aceasta optiune. O am pe G05, si chiar credeam ca va fi foarte utila pe un SUV dar gasesc ca utilizez doar camera spate in 90% din cazuri (adica sunt atent doar la ea). Singura utilitate pe care am gasit-o eu si o folosesc in cele 10% din cazuri este in intersectiile cu vizibilitatea redusa, camera frontala ma ajuta sa ma asigur. Conduc ocazional un G01 cu camera spate doar si niciodata nu am simtit ca mi-ar lipsi ceva. Asta e doar experienta mea. Am avut Mercedes cu camera spate (ML) si sincer mi s-a parut cretin sistemul lor de sezori si camera dar poate ca la modele noi este ceva mai inteligent.
    1 point
  6. 1 point
  7. Sunt compatibile hartile. ai evo id4. iti trebuie cod. scrie seria aici.
    1 point
  8. 70.000 km si 3 ani de la schimbare si nu am zgomote gen. Ciudat ca garantia oferita de bmw este 2 ani sau 100.000 km
    1 point
  9. Cauta pe OLX in dezmembrari si vorbeste cu Neo Andersson de pe forum, el e ft priceput si stie sa faca astfel de retrofituri.
    1 point
  10. Ok am mentionat : "Poate nu vad eu bine in poza dar la 2014 ma asteptam la o evacuare mai curata" In caz ca am vazut evacuarea neagara - scuze, nu am vazut bine. Ma bucur ca e curata si nu scoate fum...sincer
    1 point
  11. Dimineața toarce cam 1 țigară face cam la 3-4 minute Oricum, LM sau Ravenol, nu mai pun de la BMWGroup. Mai citim, mai sunt vreo 3000 până atunci. Mersi de răspunsuri.
    0 points
  12. Deci sa zicem că dacă trec pe 0w30, după 1-2 schimburi de 5w30 .. n-ar trebui sa fie probleme .. cu dimpotrivă. Citisem nu știu pe unde că dacă pui cu cifra mai mică, nu știu ce spații sau duze sau ceva sunt mai mari cum ar veni, la rece, și e posibil sa înceapă ușor ușor să consume câte puțin .... Mulțumesc. Deci din tabel iese LL04 și LL12FE. Presupun că primul este 5w30, FE fiind 0w30. Deci voi merge pe 0w30. Mai am de documentat despre diferența între LM și Ravenol.
    0 points
  13. La B47 proiectantii zic ca trebuie pus 0w30. Ramane la latitudinea ta cand treci la 5w30.. La 80k km daca sunt reali si ma intrebi ce as pune, ar fi tot 0w30 pana pe la 150k km..
    0 points
  14. Salutare tuturor, Acesta este masina mea - varianta pe scurt - Alpina B3 Biturbo. Varianta mai lunga ar fi o Alpina B3 Biturbo Switchtronic AWD din 2014 F31. Motor 3.0 biturbo benzina -410 HP - 600 Nm - ZF automata 8 trepte - tractiune integrala si suspensie adaptiva EDC. Lista de echipamente cuprinde urmatoarele: - head up display - faruri bixenon adaptiv si asistent faza lunga - tapiterie piele Montana neagra with red stiching and piping. - scaune fata electrice si incalzite si cu memorie la sofer. - Jante Alpina 20 inch vara si 19 inch de iarna. - trapa electrica panoramica. - insertii bord aluminiu (in locul celor de lemn care mi se pareau "batranesti" ptr o asemena masina). - Switchtronic pe spatele volanului. - sistem audio Harman Kardon surround cu 16 incinte. - sistem de evacuare Akrapovic cu clapete active doar pe modul "Sport" si "Sport +". Masina merge ca un vis - mai ales pe drumurile de aici - da, are numere de Danemarca eu fiind rezident aici. Consumul este unul rezonabil atat timp cat o tin pe modul "Comfort". In momentul in care o schimb pe Sport sau Sport + se schimba treaba. La drum intins si viteza relativ constanta (130 - 140) consumul este unul surprinzator de rezonabil (avand in vedere performantele motorului) : 8.5 - 9.0 litri/100 km. Consumul testat la multiple drumuri DK - RO cu mers agresiv pe autostrada mi-a iesit undeva la 8,7.
    0 points
  15. ..probabil PDF-ul. E la limita de jos.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.