Jump to content

TrinitY

Members
  • Posts

    22
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Constanța

Previous Fields

  • Masina
    BMW X1 xDrive25i

Recent Profile Visitors

171 profile views

TrinitY's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • One Month Later
  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

4

Reputation

  1. Dimineața toarce cam 1 țigară face cam la 3-4 minute Oricum, LM sau Ravenol, nu mai pun de la BMWGroup. Mai citim, mai sunt vreo 3000 până atunci. Mersi de răspunsuri.
  2. LL04 sau LL12FE .... Întrebarea este ce se poate întâmpla dacă pun 0w30 după 5w30 ...
  3. Deci sa zicem că dacă trec pe 0w30, după 1-2 schimburi de 5w30 .. n-ar trebui sa fie probleme .. cu dimpotrivă. Citisem nu știu pe unde că dacă pui cu cifra mai mică, nu știu ce spații sau duze sau ceva sunt mai mari cum ar veni, la rece, și e posibil sa înceapă ușor ușor să consume câte puțin .... Mulțumesc. Deci din tabel iese LL04 și LL12FE. Presupun că primul este 5w30, FE fiind 0w30. Deci voi merge pe 0w30. Mai am de documentat despre diferența între LM și Ravenol.
  4. Salut. Citisem topicul colegului cu motorul B47 .. am zis să nu poluez acolo ... Deci X1 2.0 231 cai .. Cod motor B48A20B, din 2017. Până la 83.000 mașina a avut 3 schimburi făcute în reprezentanța in Germania. Nu știu ce ulei s-a folosit. La 83.000 am luat-o eu, i-am făcut schimb la noi, au pus ulei BMW 5w30. Din topicul colegului am inteles că uleiul LM ar fi cel mai apreciat .. silențios și bun. Și zicea @bimmer90f30că există un fel de tabele cu tipul de ulei pentru fiecare cod motor, cum recomanda BMW, dar nu am găsit nimic de genul celui postat acolo !! Întrebarea ar fi .. recomandați 0w30 de acum încolo la acest motor și acești kilometri ? In prezent 90.000, 7000 de la ultimul schimb La maxim 10.000 fac schimb, cam odată pe an. Și ce se poate întâmpla dacă schimbi uleiul, din ce pune BMW in LM, și pui 0w30 dacă înainte a fost făcut cel puțin un schimb cu 5w30? Poate afecta cumva motor-turbo ? Mersic.
  5. Întreb pentru că nu știu .. Dar în cazul ăsta, nu se consumă mai repede ?! La mers predominat oraș ?
  6. Discuri ventilate față-spate am. Poate sunt diferite plăcuțele în funcție de dimensiuni, la Ferodo mă refer, ca și compoziție material ... 2 schimburi de Ferodo am avut, ce e drept dimensiuni mici, r15 roată, și timp de ani de zile am avut scârțâit și praf. Foarte mult praf !!! Știu că sportul nu lasă mult, la Brembo era și specificat "conținut ridicat de carbon-otel" .. dar Ferodo lasă mult prea mult. La momentul respectiv am schimbat pe OE Renault, și a fost bine. Deci experiențele pot fi diferite, în funcție de mașini, discuri etc .. plus percepția personală. Mie mi se pare poate prea mult, altuia nu. Probabil că cea mai bună soluție este să merg pe original BMW. Spor să aveți.
  7. Mda .. Brembo a fost o prostie, pe Renault. Am avut și Ferodo, zgomot și mult mult praf. Știu că F48 nu e ceva sportiv, mă interesează fiabilitate la un kit de frâne. Deci exclud Brembo.
  8. Eu am schimbat doar plăcuțe față spate la un F48 .. plăcuțe senzori manoperă, OE 1700 lei parcă a fost, nu la BMW, dar autorizat. Cu istoric și tot ce trebuie. Am vrut Brembo inițial .. dar discurile actuale sunt foarte bune. Și în trecut am mai făcut chestia asta, plăcuțe Brembo pe discuri originale, la un Reno, efect fiind anul următor am schimbat și discurile, implicit plăcuțe. A mâncat discurile cu pâine. Am zis să nu fac greșeala asta iar. Foarte dure plăcuțele Brembo. Ce mă enervează la kit Brembo este că până nu ajunge in regim de temperatură nu te impresionează deloc pozitiv. Astfel iarna țineau frânele după o perioadă bună. Firește, purtam gume de vară. Vara la 30 de grade cam scârțâie.. frâne beton, dar zgomotoase. Evident, gume de iarnă. De mic știu că iarna nu-i ca vara ... Însă .. aftermarket, ce set recomandați .. gen și frâne bune, fără zgomot, exclus ecologicele. Prețul nu este foarte important, când vb de frâne direcție anvelope.
  9. Salut. Nu-mi dau seama din poze .. ce ET au ?! Și dacă nu au fost rulate pe nicio mașină .. sunt noi să înțeleg ?
  10. Eu pe național aveam probleme cu aerodinamica cu X-ul meu .. din cauza ștergătoarelor. Așa că am făcut ce face toată lumea, mi-am luat un 316i și l-am montat ca motoraș la ștergătoare. Ajută, acum am parbrizul curat, altfel taie vântul.
  11. Mai e și faza aia .. Ce mașină ți-ai luat coane ?! Mă .. un BăMăVezi .. Ooo .. bravo, să o stăpânești sănătos !! Trage bine, te bazezi, e BMW ... Da' cred că îți și consumă ceva ... Aaaa .. nu frate .. 3 cilindri, 136 de cai .. consum optim în oraș Pai tu ți-ai luat BMW sau Matiz, că nu înțeleg ?! Gen
  12. Nevasta mea "ia" în oraș mult .. muuult mai mult. Deci îmi convine, câtă vreme e cu mult sub ce poate consuma o femeie.
  13. Un xDrive25i din 2016, f48 motor B48 .. am făcut un concediu prin țară .. 2770 km, medie viteza 60.8, munte o grămadă, m-am și dat la ea că na .. 231 de cai ... Consum mediu pe trip 8.4. Pe autostradă la fix 131 autopilot consum între 6.8-7.0. Pe Transalpina la urcare dinspre Sebeș, nu mai avea cifre să arate Prima și singura dată când am auzit ventilatorul la motor mergând și după oprirea motorului, sus la Pasul Urdele. Bineînțeles, alt sfat primit, după un efort susținut, nu oprești imediat motorul, lași turbinele să se răcească. Eventual și capota ridicată dacă permite zona, ambientul, situația, vremea etc. Eu sunt roacher.. deci capota din start ridicată, Grave Digger să cânte.. și să căscăm ochii la suveniruri In oraș, Constanța, nu reușesc să scad sub 11.4 deloc. Ăsta fiind minimul. Și drumuri dese și scurte, aglomerat tare că e sezon, clima pornită, stat obligatoriu puțin după pornire motor să scadă relantiul (din ce am înțeles și am fost sfătuit e bine să aștepți până coboară relantiul și apoi poți pleca, chiar dacă ai motorul cald) ... Chestia cu bujiile la fiecare 2 schimburi de ulei .. având în vedere că voi face un schimb pe an, cam la 8-9000 km .. mi se pare trasă de păr. Și nici băieții mei de la BMW nu mi-au spus așa ceva. Dar voi întreba, mai bine preventiv. Motorul se încălzește, la stilul că îmi dă temperatura OK in CB cam in 2-3 minute. Iarăși, voi întreba și de treaba asta cu contaminarea uleiului. În rest .. susțin varianta 4 cilindri. Am avut ocazia înainte de achiziție să mă plimb un pic și cu unu și cu altul. O benzină xDrive, motorul de 2 litri, e altceva. Mai ales pentru oraș, benzina e sfântă. Părerea mea.
  14. De folos. Mulțumesc din suflet. Mă poți ajuta cu instrucțiuni cum să caut pe google ? Puștiul meu doarme, nu vreau să-l trezesc să-mi arate .. așa că apelez tot la tine .. poate ai tu câteva cunoștințe elementare .. Pfff... Ontopic .. Michelin Primacy 4 pt vară, și Michelin Alpin 5 pt iarna.
  15. Mersi. Eu păreri bazate pe experiența cu ele doresc ..
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.