Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/07/23 in all areas

  1. Să revin cu un update, mașina s-a reparat fără nici un cost la reprezentanță, oamenii faini, deschiși și buni colaboratori. Schimbat capac chiulasa, capacul motorului, protecția de burete de pe motor, cablajul motorului, racitor gaze, galerie admisie. Totul a durat o lună (comanda piese plus reparație). Mașina merge perfect, trage mai bine ca înainte, am deja 9k km cu ea.
    3 points
  2. Rechemare service. Nu, codul e B47D20 AutoBavaria Sibiu
    2 points
  3. Pe ce principiu ți-au schimbat gratis piesele ,bănuiesc că mașina nu mai este în garanție !
    1 point
  4. China e intr-adevar creatia occidentului, dar asta este doar un efect al economiei de consum si planned obsolescence. Iar progresul tehnologic al Chinei e datorat in mare parte furtului intelectual (spionaj industrial si asa mai departe) ca politica de stat. Intre US, Asia si Europa, mie mi se pare ca viziunea europeana e cea mai apropiata de cum ar trebui sa evolueze societatea. Nu "banul cu orice pret", ci "calitatea vietii". Dupa parerea mea, doar cine n-a calcat prin US poate spune ca acolo e un model social reusit si un loc unde ar vrea sa-si creasca copiii. Da, Europa ar trebui sa se uneasca pentru a face fata mai usor dpdv economic. Asta au si incercat cu UE, dar cand unul trage intr-o parte si altul in alta parte si fiecare vrea sa faca o combinatie, rezultatul nu e prea bun. Si se vede cel mai bine in situatia de acum cu Rusia, cand si Germania, si Austria, si Ungaria si Franta s-au tras pe c*r intr-un moment sau altul si au incercat s-o bage pe aia cu "de fapt rusii nu sunt atat de rai, ca ne vand petrol si gaze".
    1 point
  5. As vrea sa mai adaug si eu cateva. China de astazi este creatia civilizatiei occidentale, in speta a generatiilor de adulti din perioada 1970-2015, care au preferat un nivel de trai mai bun pe termen scurt, in loc sa construiasca un viitor solid pentru urmasii lor. Mutand productie si tehnologie in China, au obtinut produse ieftine, dar au pierdut avangarda. Peste noapte, China se transforma dintr-un follower intr-un leader tehnologic si chiar academic, iar Vestul tocmai descopera socat acest lucru, desi nu ar trebui deloc sa se mire. A mai fost o singura data in istoria moderna a omenirii, cand o economie capitalista a fost condusa de un regim totalitar, anume in Germania nazista. Analizand exemplul Germaniei de atunci si al Chinei de acum, se pare ca este o reteta care functioneaza al naibii de bine. In concurenta cu Asia si US, europenii gresesc fundamental pentru ca pun pe aspectul social o pondere exagerat de mare fata de aspectul competitiv. Da, binele oamenilor ar trebui sa fie scopul principal al societatii. Dar timpul saptamanal de lucru, zilele de concediu, varsta si conditiile de pensionare, sumedenia de zilele libere "colaterale" sub diverse pretexte, si pana si relatia contactuala angajat - angajator din Europa au fost impinse exagerat de mult spre ne-munca. In acest timp, in Asia si in US lucrurile stau cu totul altfel, iar europenii, cu al lor dolce far niente, pierd in mod clar cursa. Este o anecdota (se pare, neadevarata) cum ca Henry Kissinger ar fi intrebat, candva in anii '70: "Who do I call if I want to speak to Europe?”. Iata-ne 50 de ani mai tarziu, iar Europa este in continuare doar o adunatura de enitati (tari) distincte, o hidra cu 27 de capete, fiecare urmarindu-si propriile interese si fentand cat de mult posibil interesul comun. Cat timp UE va continua in acest fel, in loc sa urmeze macar exemplul de organizare federala a US, are zero sanse de a conta in mod semnificativ in competitia mondiala.
    1 point
  6. Ai avut mare noroc ca nu a ars total si toate costurile au fost suportate de BMW, daca ardea total nu cred ca te mai despagubea nimeni. Acum a mai ramas sa ii bagi motorina si sa te bucuri de ea.
    1 point
  7. E trecut in TIS destul de clar.. ce motoare primesc ce.. Acum nu am timp sa caut ca, conduc.. Dar, nu inteleg alt lucru, nu era mai simplu sa iei 1,5 litri de antigel de la dealer? Diluai cat vrei si aveai si rezerva. Si daca au pus aproape de minim de ce nu ai mers la ei inapoi sa puna sub maxim. Antigelul din instalatie se masoara la rece, relativ rece, sa fie sub maxim sau aproape de maxim, nu aproape de minim! Cand instalatia are prea putin ce faci, cauti..? Ei au pus cu un litru mai putin; e anormal si incorect cum au procedat. Nu primesc decat "loveBMW" :
    1 point
  8. Trebuie sa meargă la reprezentanta BMW, nu are ce sa facă la un service oarecare. Ma rog, dacă are chef sa suporte costurile din propriul buzuna, poate sa meargă unde dorește.
    1 point
  9. Si asa, ĂŽnsĂŁ daca este un N47 cu distribuție neschimbata sau mĂŁcar sa știi sigur daca a fost sau nu umblat, eu as schimba o clar indiferent ca se aude sau nu. Sunt destule cazuri când s a rupt fĂŁrĂŁ sa se audĂŁ.. iar de N47 știm ce istorie are cu distribuția.
    1 point
  10. Explicatii exista si dupa parerea mea sunt doua principale: - Lipsa de strategie la nivelul UE, care a preferat sa tot scoata standarde de poluare in loc sa se uite spre tehnologii noi - Inertia producatorilor de masini, care au preferat sa "maximizeze profitul" si sa nu investeasca in tehnologii noi, decat cand le-a sucit cineva mana la spate. Ca o chestie adiacenta, mi se pare absolut halucinant cum vw a scos mizeria aia de software pe seria ID si cum tot nu reusesc sa-i dea de cap dupa ani de zile. Acum inteleg ca fac unul de la zero ca sa-l inlocuiasca pe primul. FFS, nu e rocket science...
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.