Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/11/24 in all areas

  1. Mergi pe seria 5, nu are cum să fie X3 sau seria 3 mai confortabil. E mai frumos LCI cam din punctul oricui de vedere, însă gusturile nu se discută. Normal dacă ai bani și de Pre și de Lci, varianta corectă întotdeauna este Lci.
    3 points
  2. Fost detinator de 540i G30. L-am tinut de la 5k pana la 127k cu reviile efectuate doar la reprezentanta. In functie cum conduci, masina cere service mai devreme. Eu aveam platit pachetul de service inclusive si m-am tinut de el. Reviziile au fost efectuate in medie la 20.000 km. Motorul era impecabil.
    3 points
  3. Salutare băieți! Luni dimineață am avut aceeași problemă cu aplicația My BMW…aceeași eroare pe care o primea și Romulus.M-am panicat nitel, dar ciudat rău mi s-a părut faptul ca nici cheia digitala nu mai era recunoscută (nu făcea nimic la apropierea de clanța de la șofer). În plus, văzând ca de la birou nu pot verifica conexiunea cu mașina (claxon, închiriere sau descuiere) am mers cu cheia fizică lângă mașina și cu telefonul și aplicația. Surpriza a fost mare când am văzut ca mașina a acceptat încuierea din aplicație, de la o distanță de aprox 2m de mașina. Sigur în birou aveam conexiune la internet, chiar 5G, deci nu asta a fost problema. Cheia fizica a funcționat, evident, și ea…zilele următoare vreau să merg la Automobile Bavaria Militari ca să-mi plătesc Booster-ul pentru ConnectedDrive și sigur le voi spune despre problema și îi voi ruga să facă o diagnoză și să rezolve pe garanție problema dacă aceasta există. Momentan totul merge în mașina, doar ca dacă merg în aplicația My BMW din iDrive se chinuie să-mi spună rutele prezente și viitoare la infinit și nu se întâmplă nimic la final…Sigur acest update are sau crează o problemă software/hardware. Ce aș mai adăuga ar fi faptul ca update-ul s-a realizat flawless, în cazul meu, fără nici un fel de eroare sau problemă…sper totuși să nu existe erori… Oare în BMW CarData se vede ceva vizavi de acest update (erori sau succes)? Am solicitat acum un raport BMW CarData. Sunt curios daca e ceva acolo. P.S: Sincer mi se pare ca me furam caciula singuri (cel putin cei cu masini in garanție) dacă dezactivăm opțiunea de update OTA, pentru ca oamenii aceștia trebuie să știe ca e o problemă și ca, doar astfel, constatând problema și investigând loguri, se pot concentra asupra ei pentru rezolvare…Altfel această opțiune rămâne doar o minciună de marketing care mai scoate niște bani din buzunare la achiziția mașinii… Mașina în cauză: 520d xdrive, 12.2020, LCI
    2 points
  4. Sunt într-o situație asemănătoare. Am avut un Touareg 7P 3.0 TDI din 2013 până în 2020 - cea mai bună mașină pe care am avut-o - absolut nicio problemă la motor sau la mașină în general altele decât consumabile. Este încă în familie și acum are 360.000km. Still no issues. Mașina era super comfortabilă, spațioasă și avea un consum ok din puctul meu de vedere 13-15% În 2020 m-a mâncat pe mine în fund să îmi iau un Seria 5 F10 - mașina bună, km puțini, nimic de reproșat, însă nu m-am putut obișnui nici până în momentul de față cu poziția joasă a unui sedan. Sunt foarte multe momentele când îmi doresc să fi avut în fața mea covrigul de VW. Ce vreau să zic este că ar trebui să ai în vedere faptul că treci de la o mașină cu poziție înaltă de condus la una mai joasă. Mi-aș fi luat acum un Touareg mai nou, dar se pare că brandul BMW m-a făcut să mă îndrăgostesc de micile lor chițibușuri care te fac să te simți special, fapt pentru care sunt acum în căutarea unui X3/X4 M40i. Mă uitam și la X5 până să iau una la test drive de la Bavaria - nu mi-a plăcut absolut deloc cum se conduce. X3/X4 sunt mai fâșnețe și mult mai manevrabile dpmdv. @Sorin003 cel mai bine ar fi să soliciți un test drive la Bavaria. Te duci frumos cu soția, conduceți amândoi puțin și vă faceți o părere. Eu așa am făcut și am ajuns la concluzia că ni se potrivește mai mult un X3/X4. Nu trebuie să fie neapărat aceeași motorizare. Testezi doar ruliul, poziția la volan și eventual dimensiunea portbagajelor.
    2 points
  5. UIte ceva frumos, dotat si rapid! https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=379016230&blt=BENDING_LIGHTS&c=Limousine&clim=AUTOMATIC_CLIMATISATION&dam=0&drl=LED_RUNNING_LIGHTS&fe=CARPLAY&fe=ELECTRIC_HEATED_SEATS&fe=PERFORMANCE_HANDLING_SYSTEM&fe=SPORT_PACKAGE&fe=SPORT_SEATS&fe=VENTILATED_SEATS&fr=2018%3A&ft=PETROL&hlt=LASER_HEADLIGHTS&hlt=LED_HEADLIGHTS&isSearchRequest=true&it=ALCANTARA&it=LEATHER&it=PARTIAL_LEATHER&it=VELOUR&ml=%3A150000&ms=3500%3B24%3B%3B&p=%3A40000&pa=CAM_360_DEGREES&pa=FRONT_SENSORS&pa=REAR_SENSORS&pa=REAR_VIEW_CAM&ref=srp&s=Car&sb=rel&spc=CRUISE_CONTROL&tr=AUTOMATIC_GEAR&vc=Car Spor la achizitii!
    1 point
  6. @Romulus nfl digital dash https://www.autovit.ro/autoturisme/anunt/bmw-seria-5-530e-iperformance-aut-luxury-line-ID7Hk9gP.html
    1 point
  7. Am reușit până la urmă să o închid, am văzut ca e un service în București care e specializat doar pe trape, o să îi sun zilele astea, mersi frumos!
    1 point
  8. Ok, multumesc frumos, revin cu un mesaj cu rezultatul
    1 point
  9. @Sorin003 acum avem un G20 330i xDrive si suspensiile ma omoara. La drum intins nu ma pot plange, insa in oras nu-mi place deloc acolo unde sunt drumurile mai proaste sau la intalnirile cu liniile de tramvai. @edit nu, a fost masina de showroom. Am luat-o cu aprox 5000km. Eram tare innebunit sa iau noul Cayenne insa dupa ce l-am vazut la Stuttgart am ramas dezamăgit. Am comandat un X5 nou, estimarea de livrare este Iulie. A fost o problema cu Integral Active Steering si am asteptat pana s-au reluat comenzile cu aceasta optiune.
    1 point
  10. 3000 OE , 1550 Febi , 850 Dayco . Vorbim de kit complet ,mai există și variante doar de patine,întinzător și lanț .
    1 point
  11. Mă bag și eu ca musca. Și eu sunt în căutarea unei mașini cu acestă motorizare. Problema cu impozitul nu mai este de actualitate întrucât pe toate modelele LCI, 40i/M40i vin mild-hybrid și impozitul este chiar infim pentru unele administrații locale.
    1 point
  12. Gata si xHP-ul. Am mers direct pe Stage 3 si dupa un drum de vreo 100km, facut sa respect recomandarea de “rodaj” a celor de la xHP, pot sa spun ca a meritat. In Confort totul decurge normal insa, in Sport Plus trece prin trepte ca prin apa. Nu mi-a venit sa cred cum poate schimba. Pentru cine e tentat, eu zic ca merita. Nu am de gand sa o alerg, dar la un drum lung si o depasire, cred ca altfel se simte. O sa mai studiez si partea de fine tuning, desi harta standard de Stage 3 chiar pare ok.
    1 point
  13. E bine ca merge, provizionarea tot nu e OK vezi attach. La fiecare pornire de motor ATM downloadeaza de pe serverele BMW un fisier xml de provizionare care contine toate serviciile active din Connected Drive pentru masina ta.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.