Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/18/24 in all areas

  1. am avut acum ceva ani buni o masina identica automata si culoare diferita... pot sa-ti spun din experienta proprie ca ai cateva lucruri de facut: 1. schimba garnitura baie ulei = https://bimmercat.com/bmw/en/parts/info/en|parts|info|Profile-gasket|11137548031/11137548031 2. schimba set garniturile capac tacheti = https://bimmercat.com/bmw/en/parts/info/Profile-gasket/11127582245 3. schimba garniturile pahar filtru ulei + garnitura racitor ulei = https://bimmercat.com/bmw/en/parts/info/Gasket/11428637821 + https://bimmercat.com/bmw/en/parts/info/Gasket/11428637820 4. schimba supapa pcv = nu exista pe original... doar aftermarket = https://www.aliexpress.com/item/1005001608955456.html?src=google&src=google&albch=shopping&acnt=298-731-3000&slnk=&plac=&mtctp=&albbt=Google_7_shopping&albagn=888888&isSmbAutoCall=false&needSmbHouyi=false&albcp=20860967692&albag=&trgt=&crea=en1005001608955456&netw=x&device=c&albpg=&albpd=en1005001608955456&gad_source=1&gclid=CjwKCAiA8sauBhB3EiwAruTRJuaIfo8yzH8bkopXiI5MPuM6bgdYprRpeiuHZvRoE06JkQvbY-6h2xoCOIkQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds&aff_fcid=5bea034f227a4d7a85f309a633973227-1708245820127-09775-UneMJZVf&aff_fsk=UneMJZVf&aff_platform=aaf&sk=UneMJZVf&aff_trace_key=5bea034f227a4d7a85f309a633973227-1708245820127-09775-UneMJZVf&terminal_id=4ec3f6cef0ea402da2e12aa4862653f5&afSmartRedirect=y 5. curata si verifica clapeta DISA = https://bimmercat.com/bmw/en/parts/info/en|parts|info|Adjuster%2Bunit|11617560538/11617560538 6. curata si verifica clapeta acceleratie = https://bimmercat.com/bmw/en/parts/info/Throttle+housing+Assy/13547556118 piese nu costa mult, dar e multa migaleala si munca !!! succes si rabdare, merita !
    3 points
  2. Salutare, N-am mai postat de ceva timp aici. Masina probabil va fi scoasa in curand la vanzare sau o voi dona. O inlocuiesc cu o Tesla Model 3 performance. Daca ar fi cineva interesat imi poate lasa un mesaj. Momentan nu este postata nicaieri De cand am luat M-ul, masina aceasta a fost folosita doar in oras, drumuri scurte de maxim 10 minute, in fiecare zi. Nu are probleme cu DPF-ul, dar nici nu am mai avut grija de ea. In trecut ii faceam destul de des detailing interior/exterior. Probleme actuale: - zgarieturi exterior; bara spate putin crapata - zgarietura interior pe bord - maner usa pasager trebuie inlocuit - uneori miroase a motorina in interior (probabil racordul flexibil este fisurat); eu nu mi-am batut capul fiindca am folosit doar la drumuri scurte cum am zis mai sus si nu a fost asa deranjant - placutele fata mai au 1000km sau ceva de genul Reviziile au fost facute la 10-14000km, iar masina are in prezent aprox 290.000km Ma gandesc sa vand si X5M-ul si sa imi iau un hibrid, dar nu m-am decis.
    2 points
  3. Masina are park assist, si mi se pare suficient; la parcare iti arata pe display toata masina, inclusiv obstacole de pe lateral; imi place ca se activeaza senzorii singuri, daca te apropii prea mult de vreun obstacol pe orice directie. De ce nu am luat mai multe optiuni - pentru ca aveam o limitare de buget; pentru mine era important in primul rand sa fie cat de cat placuta/antrenant de condus, si rear-drive+suspensie M+directie integrala+frane M erau musai; de aceea nici nu am vrut xdrive - da, masina e mai plantata si mai safe de condus, dar parca devii si tu pasager. De ce nu sedan - nu sunt fan sedan, nu e nici practica precum un break, nici frumoasa precum un coupe; tata a avut Trabant break (bineinteles in 2 usi), foarte probabil de aici atractia catre break si coupe Am avut si ACC si HUD si HK pe alte masini - ajuta, dar nu sunt musai pt mine.
    2 points
  4. 1 point
  5. salut! am rezolvat la reprezentanta, cu full update la masina
    1 point
  6. Autonomia pe baza la ce consum am avut astazi
    1 point
  7. Si eu am schimbat la a mea acea flansa cu una de la Febi in urma cu aprox 2 ani, dar nu-mi amintesc sa fi avut probleme cu furtunul, pe care de altfel l-am scos de acolo de alte cateva ori pentru alte interventii. Sa nu fie o problema cu flansa respectiva, sa aiba buza unde intra conectorul de la furtun mai mica in diametru. Mai poti face un “artificiu”: sa inlocuiesti o-ring-ul din interiorul conectorului cu unul mai gros nitel.
    1 point
  8. Mersi mult de răspunsul prompt @TKD29 Tu ce suspensie ai pe iX50? Unde încarci preponderent? Acasa? Mersi inca o data!
    1 point
  9. Open circuit de obicei înseamnă ca este cablajul rupt.. verifica cablajul prima dată sa ai curent pe el și după schimbi sonda neapărat. Injectorul nr.4 are valoare cam mare.. nu știu dacă e de acolo, dar e puțin mare.
    1 point
  10. Am schimbat conectorii( dinspre radiator spre motor), cel vechi pus pe furtun Gates...tot are joc. E clar ca fac ceva gresit ori trebuie sa astept sa se umfle plasticul e in garnitura, antigelul e max. Am facut astazi cam 50km, putin si bara la bara, acum am ajuns acasa. Nu inteleg ce am facut gresit de nu ramane fix fix pe conector( nu curge pe nicaieri) tinand cont ca sunt aceleasi..garniturile sunt ok, verificate. Saptamana viitoare voi suna la Filaret, fac o programare la ei. In schimb, dupa curatarea admisiei/egr, am impresia ca merge mai lin masina..poate e placebo.
    1 point
  11. M-a sunat un prieten alaltăieri să-mi spună că are la dezmembrat un E38 care are etrierii brembo 4 pistonașe pe față, și dacă-i doresc.. cred că știti deja răspunsul meu. Problema stă la adaptarea lor pe E36. Am vorbit cu un prieten din Polonia, să-mi caute la ei în țară adaptori, a găsit ceva și mi i-a trimis spre Arad. Când ajung adaptorii, verific să văd dacă se potrivesc.. dacă nu se potrivesc, am să merg la un atelier din Arad care are aparat CNC și-mi poate face adaptori custom. Legat de etrieri, am să achiziționez set de reparație etrier, cu garnituri, pistonașe, etc. La culoare la etrieri încă nu m-am gândit cum să-i vopsesc.. o să-i duc la sablat și apoi îi vopsesc electrostatic. Ca și discuri, o să aleg discurile de E46 330i, Brembo, care sunt ventilate și perforate. O să arate nice!
    1 point
  12. Sneak peek.. Sărbători Fericite!
    1 point
  13. A facut colegul meu cu GLC 300e un drum de Viena. A incarcat vineri full la munca (baterie mare de peste 23kw sau peste 25kw) a mai avut ceva foiala, iar sambata pe la ora 14 a plecat oprindu-se in Arad. Bateria l a lasat in curul gol pana in Pitesti. El e mamaliga mare. Am avut o delegatie la Timisoara acum ceva ani si conveniseram ca la intoarcere sa conduca el. Dupa vreo 80 de km l-am dat jos de la volan deoarece erau masini din sens opus la peste jumatate de km si ii era frica sa depaseasca. Ca atare, stiu cum a condus el GLC-ul dus/intors pana la Viena, cu balastul sub podea, doar pe benzina si a ajuns acasa cu aproape 12% consum. A avut o tentativa pe undeva sa incarce, nu stiu ce probl a avut si s-a lasat pagubas. Eu probabil ajungeam cu 15 inapoi in Bucuresti. Inca o data se confirma ca hibridul este pt oras, drumuri scurte de pana in 300km in care economia pe primii 100km compenseaza pierderea pe urmatorii 200km, cat si pt oamenii relaxati, care au buna dispozitie sa mearga ceva drum, se mai caca, mai incarca, iar mai merg si tot asa.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.