Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/30/24 in all areas

  1. Din motive personale legate de upgrade catre ceva mai nou ma vad nevoit sa pun la vanzare masina in care am pus destul suflet in ultimii ani: BMW E91 320D, N47T, 163cp, efficient dynamics, an 2011, km: 185.xxx in crestere, vin: WBAUY71010A990603 Reviziile au fost efectuate la FRK si se regasesc in online, exceptie fiind unele operatiuni de inlocuire garnituri, placute frana,curatare galerie admisie, EGR, etc ce au fost efectuate personal de catre mine. Masina e de provenienta RO, a rulat preponderent in RO, a avut casco si are revopsiri pe mai toate elementele de caroserie, dar fara incidente serioase. Trec aici principalele interventii mecanice mai serioase: - ambreiaj + volanta: 2019 - distributie: 2021 la 130.000 km - fulie vibrochen Corteco: 2021 - baterie AGM Varta: 2021 - clapete admisie: 2021 - reconditionat turbo: 2022 - amortizoare fata: 2022 - EGR OEM: 2024 In prezent masina nu are nevoie de nici o investitie si se vinde impreuna cu 2 seturi de roti de aliaj 205/55 R 16, vara Hankook Ventus Prime cu dot 2021 si iarna Dunlop dot 2022. Masina e inmatriculata pe Bucuresti in toamna trecuta odata cu schimbarea de domiciliu pe buletin. PRET: 6700€
    1 point
  2. Am fugit de înfoliere cu decuparea foliei cu cutterul. Am căutat și am găsit pe cineva care infoliaza cu piesele tăiate pe plotter. Personal sunt impresionat de ce a făcut tipul și de modul cum lucrează. Iata ce a ieșit. PS: Pozele sunt prea mari. Nu știu cum aș putea să le încarc.
    1 point
  3. Frumos! Aveti si voi o tigara?
    1 point
  4. Exact, un amortizor bun este peste 50%, nu e defect ca e scurs, insa poate fi bun pe stand de amortizor și totuși sa bată și atunci trebuie schimbat.
    1 point
  5. ma duc la o cunoștință care se ocupă cu detailing cu "saru-mana" :)) nu vreau sa risc să le stric, si nici n-am mașină de polishat... Am incercat eu ceva pe faruri, manual cu smirghel si apoi spray cu lac. Nu mi-a plăcut cum a ieșit, deși e mai bine ca înainte, oricum a fost un experiment că am ambele sticle crăpate si trebuie să le schimb.
    1 point
  6. Cuzinetii sunt schimbati de proprietarul anterior, care era maestru pe motoare.
    1 point
  7. Nu ar fi nici o ..trilema(?). "Problema" din topic se poate reduce si la faptul prin care vrei sau sa nu cheltuiesti o suma de bani (pe care eu nu as cheltui decat daca as repara-o eu personal) pe piese inainte de a fi prea tarziu sau uzate.. Asta ar fi culmea intretinerii! Tu, ca si muulti multi altii esti pus in postura de a schimba cand se uzeaza, bate, troncane. Pentru ca altfel chiar e risipa de bani. Asadar nu e vorba de cine ar dreptate pentru ca o reparatie la masina se bazeaza pe experienta meseriasului mecanic, iar aceia de obicei AU dreptate, nu tu ca, client. E ca la doctor; sunt doctori foarte buni dupa cum sunt si doctori prosti (doar ca nu o recunosc).. la fel.e si la mecanici.. si multe alte profesii. Dar tu ca, client nu prea ai cum sa faci diferenta pana fie nu esti patit (financiar..) sau cat de cat priceput. Scuza-ma daca te dezamagesc.. @BMS921 nu cred ca un test pe stand al amortizoarelor descopera troncaneli pana nu pune cineva priceput levierul unde trebuie. Vezi cat de multe cauze pot fo eliminate prin analiza din video:
    1 point
  8. iX40 are autonomia mai mica, M60 are autonomie mai mica decat 50, dar nu merita diferenta de pret pentru 96CP in plus.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.