Jump to content

martor aprins filtru de particule e91


Recommended Posts

Salutare tuturor ! Dupa 15 mii km facuti de la achizitionarea unui bmw e91 ieri mi sa aprins martorul galben de la filtrul de particule

Din cate am auzit el se aprinde ca sa faca regenerarea din cand in cand. Sa stins tot singur apoi iar sa aprins si astazi sa aprins iar.

Intrebarea e daca trebuie sa ii fac eu ceva pentru aceasta regenerare sau isi face singur?

E normal sa se aprinda sa se stinga dupa ceva timp si apoi sa se aprinda iar?

Nu am mai avut masina cu DPF si nu stiu, precizez ca in prezent am 206 mii km

Am atasat o poza cu martorul aprins

post-97983-0-27728700-1597860688_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nu e normal sa se aprinda ,nici cand isi face regenerare nici altcandva .

Se aprinde doar cand ceva nu e in regula .

Cateva cauze : senzor presiune DPF defect , releu bujii ars,bujii arse , filtru infundat complet ,turbina defecta,actuator turbina defect,erori prezente care nu dau voie regenerarii sa porneasca .

Trebuie sa mergi la cineva care are un tester !

Link to comment
Share on other sites

Nu e normal sa se aprinda ,nici cand isi face regenerare nici altcandva .

Se aprinde doar cand ceva nu e in regula .

Cateva cauze : senzor presiune DPF defect , releu bujii ars,bujii arse , filtru infundat complet ,turbina defecta,actuator turbina defect,erori prezente care nu dau voie regenerarii sa porneasca .

Trebuie sa mergi la cineva care are un tester !

Am inteles, masina trage normal chiar daca se aprinde martorul, nu si-a pierdut din putere sau ceva

Link to comment
Share on other sites

martorul DPF nu are legatura cu inregistrarea.

 

citeste aici, tocmai ce am scris despre problema recenta la DPF ul meu, cu tot cu erori, valori, etc

probabil si la tine e infundat.

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/175885-filtru-de-particule-infundat/page__st__40

 

Daca i-a trecut "viata" , nu mai porneste regenerarea . Daca nu mai porneste regenerarea ,se infunda . Daca se infunda ,da eroare !

Edited by Godini
Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor ! Dupa 15 mii km facuti de la achizitionarea unui bmw e91 ieri mi sa aprins martorul galben de la filtrul de particule

Din cate am auzit el se aprinde ca sa faca regenerarea din cand in cand. Sa stins tot singur apoi iar sa aprins si astazi sa aprins iar.

Intrebarea e daca trebuie sa ii fac eu ceva pentru aceasta regenerare sau isi face singur?

E normal sa se aprinda sa se stinga dupa ceva timp si apoi sa se aprinda iar?

Nu am mai avut masina cu DPF si nu stiu, precizez ca in prezent am 206 mii km

Am atasat o poza cu martorul aprins

 

Salut! Daca intri in ISTA sa vezi viata filtrului vei vedea ca a ajuns la zero. Din ce am vazut la mine si inca un prieten, ele sunt setate de noi la 200 mii km. Mie mi-a aprins martor in bord tot dupa 200k. Am verificat, regenerare isi facuse de vreo 300km, dar m-am programat pentru curatare filtru. Am mers, am curatat, si apoi s-a resetat numarul de km. Acum imi indica iar ca mai am de mers 200k cu filtrul. Prietenul meu, doar a resetat filtrul si ii arata tot 200k. Daca zici ca masina ta are 200k inseamna ca a ajuns la zero viata filtrului. Nu cred ca daca zice ca mai ai 0km de mers, el nu mai functioneaza. Verifica si tu daca isi mai face regenerari si apoi poate ar fi bine sa ii faci o curatare. E posibil sa descoperi si ca racordul flexibil este uzat/rupt - la mine era, si chiar simteam uneori miros de esapament in masina. Daca tot am dat jos filtrul pentru curatare am schimbat si racordul si senzorul de "backpressure".

Am vazut ca unii colegi recomanda totul off. Eu zic inainte de asta, sa verifici ca poate mai poti salva filtrul si automat pe cei din jur.

Succes.

Link to comment
Share on other sites

Salut! Daca intri in ISTA sa vezi viata filtrului vei vedea ca a ajuns la zero. Din ce am vazut la mine si inca un prieten, ele sunt setate de noi la 200 mii km. Mie mi-a aprins martor in bord tot dupa 200k. Am verificat, regenerare isi facuse de vreo 300km, dar m-am programat pentru curatare filtru. Am mers, am curatat, si apoi s-a resetat numarul de km. Acum imi indica iar ca mai am de mers 200k cu filtrul. Prietenul meu, doar a resetat filtrul si ii arata tot 200k. Daca zici ca masina ta are 200k inseamna ca a ajuns la zero viata filtrului. Nu cred ca daca zice ca mai ai 0km de mers, el nu mai functioneaza. Verifica si tu daca isi mai face regenerari si apoi poate ar fi bine sa ii faci o curatare. E posibil sa descoperi si ca racordul flexibil este uzat/rupt - la mine era, si chiar simteam uneori miros de esapament in masina. Daca tot am dat jos filtrul pentru curatare am schimbat si racordul si senzorul de "backpressure".

Am vazut ca unii colegi recomanda totul off. Eu zic inainte de asta, sa verifici ca poate mai poti salva filtrul si automat pe cei din jur.

Succes.

Am fost la cineva si mi-a pus testerul si a spus ca senzorul de presiune dpf e defect si din cauza asta apare eroarea de filtru, o sa-l schimb zilele astea, filtrul a spus ca nu e infundat

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am fost la cineva si mi-a pus testerul si a spus ca senzorul de presiune dpf e defect si din cauza asta apare eroarea de filtru, o sa-l schimb zilele astea, filtrul a spus ca nu e infundat

Daca senzorul de presiune e dus ,nu are cum sa masoare presiunea in DPF ,din tester.

Deci nu stim daca DPF-ul e ok ,pana nu schimbi senzorul .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Am si eu o problema cu masina mea,de o perioada masina nu mai trage cum trebuie,am facut un test si presiunea dif.a iesit cam mare,13 la relanti,in rest nu am erori pe ea,regenerare facuta in urma cu 19okm,in ultima perioada face regenerari cam dese,undeva la 300-340km.Mecanicul zice sa trimit filtrul la curatat,am in zona o firma care face curatare cu solutii,cu recenzii bune .Acum intreb care curatare e mai ok,cea cu solutii sau cea prin ardere(Odorhei).
Link to comment
Share on other sites

Am si eu o problema cu masina mea,de o perioada masina nu mai trage cum trebuie,am facut un test si presiunea dif.a iesit cam mare,13 la relanti,in rest nu am erori pe ea,regenerare facuta in urma cu 19okm,in ultima perioada face regenerari cam dese,undeva la 300-340km.Mecanicul zice sa trimit filtrul la curatat,am in zona o firma care face curatare cu solutii,cu recenzii bune .Acum intreb care curatare e mai ok,cea cu solutii sau cea prin ardere(Odorhei).

13 nu e chiar mare .

Am vazut DPF-uri curatate si cu jet de apa direct .

Link to comment
Share on other sites

Problema e ca o sa afectezi turbina de contrapresiunea facuta, injectoarele.... plus ca daca ajunge sa il topeasca nu prea mai are ce sa curete. Mai bine acum, schimbi si sondele amonte sa fie noi si cam asta e, cel mai ieftin.

 

Eu as incepe cu galeria, clapetele, si tot ce tine de admisie.

Edited by calinus68
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Când mi a apĂŁrut martorul in bord, mai aveam vreo 300 km pana acasĂŁ. Valoarea pe tester era de 97 in ralanti. Mașina mergea normal. DupĂŁ curĂŁțare la odorhei, am valoarea de 16-20 in ralanti. Maxim e 35.

DacĂŁ senzorul nu ți e dus, la valoarea de 13 nu ar trebui sa aibĂŁ probleme filtrul.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

la mine nu prea a functionat curatarea, in sensul ca a tinut aproximativ 5000 km si iar s-a infundat. la odorhei am facut. teoretic inca imi e in garantie dar probabil il trimit degeaba si doar pierd timp.

nu am alte erori decat cele 2 pe filtru, 480 si 481, deci nu cred ca sa fie o problema tehnica ce a dus la infundare. probabil filtrul si-a trait viata.

Link to comment
Share on other sites

la mine nu prea a functionat curatarea, in sensul ca a tinut aproximativ 5000 km si iar s-a infundat. la odorhei am facut. teoretic inca imi e in garantie dar probabil il trimit degeaba si doar pierd timp.

nu am alte erori decat cele 2 pe filtru, 480 si 481, deci nu cred ca sa fie o problema tehnica ce a dus la infundare. probabil filtrul si-a trait viata.

Daca era dus ,nu ĂŽți dĂŁdeau garanție . Nici nu ți-l curĂŁțau . Mai mult ca sigur ai altĂŁ problemĂŁ . EGR ,bujii,senzor presiune dpf (vezi cĂŁ asta nu prea dĂŁ eroare ,doar indicĂŁ aiurea ).

Link to comment
Share on other sites

eu cred ca era aproape de limita de viata, s-a curatat dar nu mai e ca nou, asa ca s-a infundat repede. chiar am urmarit regenerarile, le facea dar mai des decat inainte vreme, valorile erau la jumatate fata de maxim.

bujiile dau eroare, senzorul l-am pus nou original dupa curatare filtru. acum am incercat si cu cel vechi, aceleasi valori peste limita.

la EGR nu stiu ce probleme ar putea fi fara eroare si fara simptome.

acum vad ca nu si-a mai facut regenerarea de aproape 400 km si are valorile duble fata de maxim.

Link to comment
Share on other sites

 

bujiile dau eroare .

acum vad ca nu si-a mai facut regenerarea de aproape 400 km si are valorile duble fata de maxim.

 

Rezolva cu bujiile (95% e releul) . DupĂŁ cum vezi ,ceva ĂŽmpiedica regenerarea ,e posibil sa fie bujiile.

Când l-ai montat ,dupã curatare,l-ai Înregistrat ca dpf nou ?

Link to comment
Share on other sites

ziceam ca bujiile dau eroare pe ista daca au probleme dar eu nu am stocata nicio eroare, in afara de cele 2 pe filtru, 480 (cand se apropie de valoare maxima) si 481 (cand depaseste valoarea maxima)

da, evident ca l-am inregistrat dpf nou

imi da 245 k km durata estimata de viata.

Link to comment
Share on other sites

parca 18 luni fara limita km. nu am certificatul la indemna acum.

ba pot sa fac dar asta spuneam ca probabil e pierdere de timp si de nervi daca filtrul si-a dus viata.

sa o duc la service sa dea jos iar filtrul, sa il trimit la ei prin curier, sa il primesc inapoi sa l monteze etc

si apoi dupa un an iar eroare...

Link to comment
Share on other sites

daca tot am inceput, hai sa scriu toata povestea, poate fi altundeva problema si ma apuc degeaba de schimbat dpf.

 

anul trecut la drum am primit eroare in bord de dpf. ajuns acasa erorile prezente in poza 1, valorile duble pe test de presiune.

dat jos filtrul trimis si curatat cu succes la odorhei, pus la loc, schimbat si senzor nou original, valorile din poza 2, adica valorile aprox. la jumatate din maxim.

dupa un an si aproximativ 5000 km facuti exclusiv extraurban, prin oras folosesc alta masina, timp in care si-a facut regenerari dar cam dese fata de cand era filtrul bun, tot la un drum pe langa casa, din nou eroare in bord de dpf si in ista erorile din poza 3 cu valorile duble fata de maxim (poza 4)

in poza 5 datele din DDE.

 

https://imageshack.com/i/po9B1eSCj

https://imageshack.com/i/pnPAEg0Mj

https://imageshack.com/i/pmJG5bkoj

https://imageshack.com/i/pn1jdvfCj

https://imageshack.com/i/pmU6ZIHXj

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.