Jump to content

tomado

Members
  • Posts

    55
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara

Previous Fields

  • Masina
    BMW 524td E28

tomado's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Iar laptop-ul avea un buton mic si rosu pe care scria: BURN :) Sau erorile din Windows sunt de vina...
  2. Poate fi dus si ceva in electromotor si consuma mult curent. Cat despre relanti, cred ca are comanda electronica pompa de injectie... Acolo presupun ca e cauza. Ori pompa de injectie in sine, ori ceva din partea electrica ce o coordoneaza. Cu bujiile nu ai treaba in timpul mersului, dupa cum scria un coleg mai sus. Daca ar fi problema din filtre, injectoare sau pompa de motorina s-ar comport altfel. In general e bine sa schimbi consumabilele si piesele care costa mai putin, dar nu cred ca e cazul. Bafta!
  3. Cristi, de unde esti? Masina e un e28? Asa ar trebui, daca e din '86. Nici eu nu am stiut prea multe, dar in 2 ani m-a invatat masina asta :) Multa bafta! LE: ai platit destul de mult...
  4. Nu, a ajuns la Xander, tot din Iasi :) Eu deocamdata n-am ce face cu 2 masini...
  5. E vanduta masina... A ajuns la alt posesor de e28 :)
  6. Eu am 524td e28 si sunt multumit... Vrei mai multa putere? Pune-ti macar 2.5i. Si consumul va fi altul pe benzina...
  7. Sunt foarte curios daca iti pot ei aduce contact original, pentru cheile ei :lol: Bine-ar fi. Cat despre furat, daca eu imi iau piesele din Bucuresti de exemplu, sa vina vanzatorul cu o copie sa-mi caute mie masina prin oras pentru a o duce la dezmembrat :lol: Nu imposibil, dar ff putin probabil.
  8. Eu stiu ca la diesel e 700 rpm. La benzinare am observat ceva asemanator 700-800rpm. Dar nu stiu daca exista o regula in acest sens.
  9. Nu iesi mai ieftin daca iei de pe un e30 ce se dezmembreaza contactul, yalele de la usi si portbagaj si cheia aferenta? Asa am facut eu, pentru ca acum am 3 chei, parca as avea parc auto :)
  10. Ar trebui sa-i faci un test de compresie, sa stii cum stai. Eu aveam probleme si cu turbo si nici compresie nu avea. Scotea fum negru de-i bagam in ceata pe cei din spate si consuma ulei. Am preferat sa schimb motorul cu totul. Cum adica iti da motorina? La ce te referi? Trimite-mi si pe PM, nu intru foarte des pe forum.
  11. 2.4td: pe seria 5 din 83'-91' (e28 si e34) si parca pe seria 3 (e30 sau ursulet) dar nu sunt sigur 2.5td: pe seria 5 e34 si pe seria 3 e36 2.5tds are intercooler si 143 de caluti, deci nu mai corespunde. Eu am cumparat acum un an un motor 2.4td cu 1000ron, fara anexe si fara pompa de injectie.
  12. Exista motoarele montate pe 524td (1983-1991) respectiv 525td (1991-1995) care au 6 cilindri si 116 cp. Problema e ca la diesel de la 4500rpm incepe zona rosie pe turometru <_<
  13. Eu nu le-am gasit pe net. I-am dat numarul de telefon din semnatura ta. Va lua el codurile de pe piese si te va suna. Mersi
  14. Salut. Un prieten nu reuseste sa gaseasca lampi de semnalizare e36 coupe 318is pe negru. 63138353281 si 63138353282 cred ca sunt codurile pentru cele obisnuite. Un pret daca se poate. Dar neaparat vrea pe negru.
  15. Sunt de aceeasi parere: ceea ce vrei tu sa faci costa destul incat sa nu merite... Adica s-ar putea sa ai nevoie de mai multi $$ decat diferenta dintre valoarea masinii tale si un 320 autentic, asta daca vrei neaparat in 6 cilindri. Cat despre manopera, mie mi s-a spus in toamna 5-6 milioane pentru schimbare in service si voiam sa pun acelasi tip de motor pe care il avusesem inainte, deci nu aveau de facut mari modificari. Am preferat sa-l schimb acasa. L.E: daca vrei ulterior sa-l treci si in acte, nu uita sa calculezi si cat te vor costa RAR-ul si hartiile (563ron parca era daca pui un motor diferit - am platit eu luna trecuta).
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.