Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Mircea-Si

Contributors
  • Posts

    2949
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    71

Mircea-Si last won the day on August 25

Mircea-Si had the most liked content!

2 Followers

About Mircea-Si

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    CONSTANTA
  • Interests
    BMW

Previous Fields

  • Masina
    BMW

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Mircea-Si's Achievements

Experienced

Experienced (11/15)

  • Haiduc Verificat 2025 Rare
  • Contributor 2025 Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Contributor 2024 Rare
  • Contributor 2023 Rare

Recent Badges

685

Reputation

  1. Nici cei de la AB n-au stiut sa explice de ce apare cu scadenta 0 dar dupa mintea mea scadenta o sa apara odata ce placutele sunt aproape de schimbat, practic cand se activeaza senzorul banuiesc. Zgomotul, zic ei, este de la materialul din care sunt facute placutele, mai eco friendly cica.... Revenind la 330e cred ca am gasit o metoda cu care sa maximizez autonomia, merg cu cutia in sport si in acest fel merg ambele motoare. Am consum mai mic pe motorul termic si incarcare pe baterie. Momentan am o medie de 6.7 pe Valu lui Traian - Constanta. Bine asta se aplica daca ai bateria incarcata.... X4 probabil ca il voi vinde, cam sta degeaba, nu prea am mai mers cu el in ultima luna, parca doar o zi m-am dus la piata cu el. Daca sunt doritori, PM me. La diesel nu renunt, ma bate gandul sa iau un x5 sau x6 M50d...ma uitam si la x5 50e dar sincer sa fiu, nu sunt convins.
  2. Misto masina, sa o stapaniti sanatosi. Sa revii cu feedback despre masina, autgonomie reala, consum..etc
  3. Mergi 1.2 zile o plua pe electric. Cu 80% incarcare are 30 si ceva km autonomie, mie nu-mi ajunge dus intors. AM o priza moca aproape de birou dar stau saracii aia cu spring tot timpul acolo...le dau foc
  4. @throw Le am pe amandoua masinile deci vorbesc in cunostiinta de cauza. Daca vrei iti arat media de consum din aplicatie pe fiecare masina. Deci am luat teapa cu 330e trebuia sa iau 320d xdrive.
  5. BMW g20 330 e - nu prea am unde sa o incarc decat acasa, consum mediu in Oras - CT - 8.5% Extern am facut 532 km cu 6.1% aproape legal. Nu ma da pe spate. Probabil daca aveam unde sa o incarc zilnic era altceva. CU X4 M40d daca merg cuminte pot scoate consumuri mai bune.
  6. Si la F25 incepuse sa faca un usor zgomot...l-am dat inainte sa ma terorizeze dar cred ca daca ii dau cu vaselina...sigur tace
  7. N57 are reputatie proasta din cauza mentenantei proaste, eu am vazut multe exemple de n57 cu +400k km in configuratie originala. Cei de la Bimmer workshop mi-au zis ca nu e dracu chiar asa negru cu N57. Am un var cu F10 530d din 2013...cred ca are cel putin 250k si n-are nici o pb.
  8. Retrag ceea ce am zis despre Automobile Bavaria in legatura cu livrarea masinii cu placute uzate. Placutele sunt la jumate dar nimeni nu-si explica de ce in aplicatie apar cu scadenta 0 km. Zgomotul de la franare se datoreaza materialului placutei. Totul este ok.
  9. Sa las cateva impresii despre G20 330e, dupa cam 1500 km. facand exceptei de faptul ca Automobile Bavaria mi-a vanduc masina cu placute de frana 0, cu zgomot de fier pe fier la franare, si cu 0 km scandenta in aplicatie. Este greu de zis daca as renunta la diesel pt acest tip de masina, pentru oras e ok sa zic, este enervanta autonomia mica pe electric, cu 80% din baterie faci cam 30 km. Eu nu prea am unde s-o incarc la birou, in oras toate sunt ocupate iar timpul de incarcare este mare. Daca vrei sa incarci in mers, consumul creste foarte mult, pe Hibryd ECOPRO face doar coasting si baga curnet in baterie cand franezi, pe hibrid standard baga curent si la decelerare. In nici un mod nu vei incarca bateria la maxim. Pe sport xtraboost masina are zvac, chiar uimitor, trage bine. Sambata am alimenta in BV, full cu 250 lei, m-am invartit prin BV, Poiana BV apoi Cristian, ieri am plecat spre casa pe un traseul mai lung Cristian - BV - intorsura BZ - Braila - podul Brailei - Constanta, consum 6.1, cand am ajuns acasamai aveam autonomie de 77 km. Am mers mult pe ECO PRO + catepdata am incarcat bateria in mers in special la coborari + depasiri cu pe sport. Din cei 532 km cam 160 au fost pe electric. Habar n-am cum sa judec acest consum, comparand cu x4 m40d, daca mergeam calm probabil as fi scos acelasi consum Masina e placuta la condus, fiind RWD, este silentioasa deci nu te oboseste.
  10. Si la mine s-a auzit la fel, mai ales daca accelerezi cand e rece.
  11. In idrive am vazut ca poti sa selectezi cu cat sa traga, parca mergea pana la 22kw, by default era pe 6...oricum am incarcat-o toata noaptea acasa pt 30 km :)))))))))
  12. Desi lumineaza bine aceste faruri sunt cam de kkt avand in vedere problemele cu acest DRL, plm demontezi jumatate de masina.... Deci e de kkt cu masina electrica...e o priza cu incarcare moca in apropiere de biroul meu, e tot timpul ocupata si prin alte parti stai si astepti ca sunt ocupate. AAAA si rahatul asta de 330e n-are fast charge...deci nu o pti incarca la statiile cu fast charge...plm
  13. Salut, Valim, din pacate cel care mi-a schimbat led-ul a pus o chinezarie penala si a cedat din nou, trebuie modulul nou pe original, cam 150 euro, partea nasoala e ca trebuie scos farul ...bataie de cap. In fine daca tot m-am apuca de scris, la X4 am terminat cu doasarul de dauna , acum am 2 jante noi pe dreapta + anvelopa noua pe fata, trebuie sa mai cumpar una sa o schim si pe ce de pe stanga. X4 asteapta un schimb de ulei + filtru, s-au cam facut vreo 12.000 km de la ultima revizie in aprilie. Mai nou, pt X4 am adus un partener de joaca, G20 330 e RWD 292 CAI, M pack, RWD. Pe sport xtraboost m-a cam uimit ce poate sa faca. Astept sfaturi de la posesorii de 330e 530 e
  14. Ce avem noi e buenoooo, zher gut!!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.