Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Mai avem 3 camere disponibile!!! ×

ovy318i

Contributors
  • Posts

    2417
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

ovy318i last won the day on July 6

ovy318i had the most liked content!

About ovy318i

Contact Methods

  • MSN
    ovy1968
  • Website URL
    http://ovy318i
  • Yahoo
    ovy1968@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Botosani

Previous Fields

  • Masina
    G21 320I

Recent Profile Visitors

18421 profile views

ovy318i's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/15)

  • Contributor 2026 Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

129

Reputation

  1. Nu as face asa ceva. Nu stiu care sunt preturile in Bucuresti, eu as cauta un atelier al unui membru de pe forum, sau unul de cartier cu recomandari bune.
  2. Eu am schimbat la G21 pe fata, era rupt la 85 k. 500 lei/buc. manopera plus piesa e mai mult decat suficient pentru schimbat o protectie, eu mi l-am schimbat singur.
  3. Am schimbat si eu uleiul la grup,a intrat 0,8 litri, uleiul din cutia de viteze, am luat kitul de la ZF, difera dispunerea magnetilor fata de cel original si bujiile. In cutie am reusit sa schimb 5,8 - 6 litri.
  4. Salut WBA6Y310607E78479, set covorase cauciuc fata, spate si portbagaj. filtru ulei, ulei motor 0w30.
  5. Si eu am patiti acelasi lucru (cred ca am schimbat acumulatorul degeaba) am inregistrat acumulatorul , dar in aplicatia nu a disparut eroarea. Cred ca aveti ca si mine rechemare pentru demaror, abia dupa ce mi-am facut programare, a disparut eroarea din aplicatie a doua zi. Acumulatorul era inregistrat de 6 luni, pe masina totul ok si inante de schimbare si dupa. Verificati daca aveti rechemare pentru inlocuire electromotor.
  6. codul e bun, marca de piesa ca echivalent nu exista. Majoritatea la corpurile din aluminiu pun garnituri pe original.
  7. Am bagat codul in programele de piese, nu exista.............
  8. este un corp din plasic, heat management module , nu stiu cum este la motorul tau, al meu are codul B48C, si am mai schimbat conducta de retur antigel,cea care vine de pe blocul motor in vasul de expansiune, este tot din plastic.
  9. Prin state am vazut ca schimba multi cu modelul din aluminiu, si mai este un conector tot din aluminiu. Eu unu am schimbat la masina mea preventiv, tot cu unul de plastic, nu curgea la 85 k. Ce pot spune ca la km astia era deformat un pic peretele unde vine garnitura de la antigel, deci cred ca tine cel original undeva la 100k. Modulul cu termostat in schimb era umed.
  10. Eu folosesc functia auto pe G21, functioneaza foarte bine. Singurul inconvenient, e ca schimba pe faza scurta daca este orice sursa de lumina prin aproprierea drumului, desi nu e trafic.
  11. Eu am pus Exide pe e90, in 5 ani cat am avut masina nici o problema. Cea originala de pe e90 era produsa tot de Exide, acum pe G21 am pus tot Exide de 96 Ah.
  12. Nu are treaba cu ce marca de baterie ai pus in cheie. Am mai cititi pe undeva de problema asta, si unii au rezolvat prin a sterge aplicatia si asi crea un nou profil. Eventual fa cont cu cealalta cheie.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.