Jump to content

cvalro

Members
  • Posts

    111
  • Joined

  • Last visited

cvalro's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. E 39, 520d, touring Ce ar trebui sa verific si unde pentru incalzirea electrica a geamurilor laterale spate (portbagaj)? Nu am gasit nici o siguranta dedicata pentru aceasta.
  2. cvalro

    ambreiaj

    problema rezolvata, placa de presiune busita curios , nu a dat nici un semn de oboseala topicul poate fi inchis
  3. cvalro

    ambreiaj

    E 39, 2000, touring Ambreiajul nu mai vrea sa functioneze. Ce poate fi defect: 1. cilindrul de comanda (imput cylinder, realoem poz.1) sau 2. cilindrul receptor (output cylinder, realoem, poz.15). Pedala este elastica, exclus sa fie discul defect. De unde se alimenteaza cilindrul de comanda (vezi realoem poz.9) si cu ce fel de lichid.
  4. Poate se rezolva daca parchezi intre 2 ciini.
  5. Problema de service, depinde de kilometraj, timp, s.a.m.d., lichidul de frina printre altele. Se reseteaza in service.
  6. Nu este asa de complicat, trebuie ceva scule si multa rabdare. Am demontat aparatoarea si am gasit vasul cu pompele aferente sub pasajul rotii din dreapta, trebuie data toata aparatoare din plastic, cu griija sa nu distrugi clipsurile. Oricum exista 3 "cepuri" de plastic ce se infing direct in aripa si care nu prea ai cum sa le salvezi. La mine cablurile erau roase de soareci, deci atentie la rozatoare!!! <_< Bafta.
  7. A trebuit sa il schimb eu la un 520 D touring acum 3 ani. Service la Contempo Brasov - 400 E modulul de lumini+manopera. Locatie - sub bord in dreapta masinii. A fost un topic deschis la vremea aceea.
  8. unde pot sa vad nivelul lichidului hidraulic pentru deschiderea haionului la un 520d touring din 2000, si cum pot ajunge la sistemul de deschidere?
  9. Salut Tot 520D dın 2000. Masına nu are nımıc anormal, are kıck numaı dupa 2000 de ture, tre sa te obısnuıestı sau sa schımbı pe una maı puternıca sau benzına de vreı sa arzı caucıucurıle.
  10. Salut Telefonul nu are nıcı o problema. Fıı atent mumaı la pozıtıa sımuluı ın cartela de adaptare, asta daca a fost rupta deja dın ea sı folosıta numaı partea mıca a sımuluı. Am acelası model ca tıne (sı de masına sı de telefon) sı a mers fara nıcı o problema . fara nıcı un fel de decodare. Vezı ca potı schımba menıul telefonuluı ın lımba eengleza, dar numaı pentru hand set, MID - nu. Bafta
  11. nu cred ca am afirmat asta. cei ce au M-uri tre sa stie mai bine, bineinteles si cei de la bmw. si ca sa nu o luam ca ceva personal eu zic sa incheiem discutia. pace
  12. cred ca lipseste un aliniat din cartea ta, tocmai despre ceea ce afirmam eu.
  13. poate linkul asta te ajuta putin http://www.prezentonline.ro/article_detail.php?idarticle=769
  14. uita-te in cartea de intretinere a mashinii pagina 188 capitolul viscozitate ultimul paragraf. cred ca nu trebuie sa iti spun ca motoarele de la M-uri sunt motoare modificate , cu parametri dusi la extrem si cu cerinte speciale.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.