Jump to content

Aleexx

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucharest

Previous Fields

  • Masina
    BMW 520d F10 05.2012

Recent Profile Visitors

207 profile views

Aleexx's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter Rare
  • One Month Later Rare

Recent Badges

13

Reputation

  1. Aleexx

    F10 520d

    S-a rezolvat si problema cu TPMS-ul, am cumparat pana la urma senzori OEM, noi, la un super pret, multumesc Arena Wheels. Nu a existat alta solutie sau cel putin nu am aflat eu de ea. Asadar, senzorii de pe jantele de LCI, care sunt functionali, dar incompatibili cu modulul meu, sunt de vanzare, daca este cineva interesat, pm me. (Cod piesa: 36106798872/ 6798872). Merg pe F10 LCI si nu numai. In rest masina aduna kilometri (189k and counting...), nu mai am nimic de raportat.. 😆
  2. Nu se aude nimic in momentul in care comut intre R si treapta 1 (si invers). M-am exprimat gresit cu clancul, eu am o vibratie care apare fix o fractiune de secunda in momentul in care iau piciorul din gaz, daca continui sa accelerez/tin acceleratia constanta nu se simte, de asemenea daca masina face frana de motor, la fel, nu se simte. “A doua vibratie” despre care vorbeam apare doar cand apesi foarte fin acceleratia si se poate reproduce cum am zis mai sus, cu pilotul, cand masina nu are nevoie de foarte multa acceleratie (spre deloc) sa mentina viteza constanta. Multumesc pentru raspuns! L.E : Am mers cu o masina care avea flansa de la cardan praf, insa simptomele de la masina respectiva erau mult mai pronuntate ( chiar era prezent acel clanc in momentul schimbarilor de treapta + vibratiile aferente :)) ). La mine e o vibratie foarte fina, dar pe care o simt si stiu ca e acolo, de aceea m-as indoi ca flansa e responsabila de acest lucru. Zilele astea o schimb numai sa fiu convins ca e scoasa din ecuatie :)).
  3. Hello! Se pare ca m-a lovit si pe mine "norocul" privind vibratiile. Am iesit zilele trecute la un drum lung si am observat ca am o vibratie scurta/clanc in zona din spate in momentul in care iau piciorul din acceleratie (vibratia se simte la viteze de peste 80-90km/h). De asemenea se simte si o vibratie constanta cand acceleratia este foarte fin/putin calcata, se poate reproduce cel mai bine cand masina este pe pilot (la viteze de peste 80-90km/h) si urmeaza o vale, fiind nevoita sa reduca acceleratia spre 0, in ture relativ mici. (as spune ca are legatura si cu subturarea, daca e in ture mari se simte doar vibratia amintita mai sus). Rotile sunt in perfecta stare, nu am jocuri in articulatii. Flansa este imbatranita, dar nu crapata, este pe lista, o voi schimba foarte curand, insa am un feeling ca problema nu e de acolo. Posibil sa fie acel rulment de care se vorbea mai sus? As asocia vibratia (care apare odata cu subturarea) cu un huruit. Am fost la service, mi s-a recomandat schimbarea flansei, dar mi s-a parut o constatare superficiala, as vrea ca odata cu schimbarea flansei sa schimb/verific tot ce e necesar pentru a nu pleca de acolo cu aceleasi simptome. 520d F10, RWD, automata
  4. Aleexx

    F10 520d

    Multumesc! Ieri la 187285 am schimbat placutele de frana pe spate, discurile sunt bune spre foarte bune, nu au buza aproape deloc, asta e al doilea schimb de placute pe discurile actuale. Cele de pe fata au o uzura destul de pronuntata, la urmatorul schimb de placute vor fi schimbate si discurile. Urmatorul lucru pe care il voi avea in vedere in viitorul apropiat este flansa de la cardan, am vazut ca e destul de imbatranita/crapata. Urmeaza sa dau comanda de senzorii de presiune din anvelope, insa ieri mi-a zis tipul de la service care s-a ocupat de diagnoza ca e posibil sa poata fi imperecheati si cei de FL cu modulul meu dupa un update de soft (nu ne-am riscat pentru ca nu era sigur 100% de reusita si imi pierdeam si codarile drept "bonus"). Cunoaste cineva mai multe detalii? Uitandu-ma pe RealOEM, am observat ca desi modulele TPMS au coduri diferite in functie de ani, ele pot fi inlocuite intre ele spre deosebire de senzori care sunt diferiti si atat. Daca eu pot pune modul TPMS de LCI pe non-LCI fara mentiuni suplimentare..nu ar trebui si senzorii sa poata fi imperecheati? (mentionez inca o data ca la mine sunt recunoscuti de modul, dar ii vede cu presiuni mult mai mici decat in realitate, implicit primesc mesajul Tyre Pressure Loss).
  5. Aleexx

    F10 520d

    Sa ma corectez putin, am scris in viteza. Am revenit cu niste poze, doar exteriorul pentru moment.😁
  6. Aleexx

    F10 520d

    Revenind la mica prezentare a masinii, dupa cum am spus, a avut/are istoric pana in prezent. Fostul proprietar i-a facut intreaga mentenanta la Proleasing. Imediat dupa achizitionarea masinii am decis sa ii fac distributia, nu dadea semne, insa am mers pe clasicul "o fac sa fiu sigur", s-a schimbat kitul de distributie complet, simeringul de la cutie (preventiv) si uleiul + filtrul de ulei (totul OEM, la 170k) (restul de filtre + "primul" ulei au fost schimbate cu 2 saptamani inainte de schimbarea distributiei, imediat dupa ce am ridicat masina (167k fara vreo 200km). In decembrie 2021, la 179k km i-am schimbat tot kitul de accesorii(intinzator, curea, suruburi fulie, suruburi intinzator si fulia, absolut totul OEM), fulia originala a masinii prezenta micro-fisuri si am preferat sa schimb totul preventiv. In perioada imediat urmatoare am schimbat si placutele de frana pe fata, am mers pe placute ATE simple si senzor nou, evident, tot ATE. In ianuarie 2022 a urmat a treia revizie facuta de mine, la 181k (toate filtrele Mahle (ulei, polen, combustibil si aer) + ulei BMW). In martie 2022 (184k) "indragitul" meu F10 a decis sa ma surprinda cu o scurgere de ulei datorata garniturilor de la carcasa filtrului de ulei, i-am schimbat tot kitul de garnituri si daca tot s-a umblat acolo i-am curatat si admisia (+ schimbat clapete/garnituri), la fel, si de data asta, doar repere OEM. Ultima "investitie" au fost jantele style 454 (de pe LCI), pe care le-am gasit pe olx intr-o stare impecabila, cu doua cauciucuri Continetal PremiumContact 6 ca noi (dot 3020) si doua opinci, acelasi model, pe care le-am inlocuit cu 2 x GoodYear Assymetric Eagle F1, noi. (am optat pentru GY datorita experientelor bune din trecut + rezultatele din teste, pretul dintre modele fiind foarte asemanator, nefiind unul din motivele care au influentat alegerea). Odata cu ultima "investitie" a venit si o bataie de cap, senzorii de pe jantele noi nu sunt compatibili cu modulul TPMS de pe masina, presiunile afisate fiind cu 0.8bari mai mici decat realitatea (in loc de 2.3 cu 2.5, arata 1.5 cu 1.7 si evident, mesajul de low pressure). Din ce am inteles, problema poate fi rezolvata doar cu schimbarea senzorilor de presiune. Dat fiind faptul ca pe realoem dupa VIN-ul meu sunt date vreo 4 serii pentru senzori si tot atatea pentru modulul TPMS, voi scoate anvelopa de pe una din rotile de iarna pentru a vedea exact cu ce senzori a venit din fabrica, urmand sa comand 4 senzori noi...iar montajul alta bataie de cap.. 😅 Stiu ca multe din cheltuieli nu erau neaparat necesare (acum) sau puteau fi micsorate dpdv al valorii prin optarea pentru repere aftermarket, insa acestia au fost/sunt piticii mei. 😁 Cam asta este povestea masinii mele pana in prezent, sper ca nu v-am plictisit (prea tare)😆. Va urma... Paste fericit tuturor!
  7. Salutare! Desi am contul de ceva timp, am fost mai mult cu cititul si mai putin cu postatul.😆 Din iulie 2021 sunt fericitul posesor al masinii din titlu, masina pe care am cautat-o destul de mult deoarece am tinut neaparat sa aiba istoric la reprezentanta pana in momentul achizitiei, apoi au venit dorintele pentru diverse optiuni "obligatorii". A fost achizitionata de primul proprietar din Romania in mai 2016 la 81k km si cumparata de mine in iulie 2021 la 166k km. Masina este din 2012 si are urmatoarele dotari: 1CC Automatic Start/stop Function 223 Dynamic Damper Control 248 Steering Wheel Heating 2K1 Alloy Wheels V-spoke 236 2TB Sport Automatic Transmission 2VB Tyre Pressure Indicator 316 Automatic Tailgate Operation 320 Model Designation, Deletion 322 Comfort Access System 323 Soft Close Automatic System For Doors 358 Climate Comfort Windscreen 3AG Backup Camera Rueckfahrkamera 3MB Individual Ext.line Alu. Satinated 423 Floor Mats, Velour 430 Interior And Exterior Mirror Packa 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 441 Smokers Package 453 Active Seat Ventilation, 456 Comfort Seats, Electric. Adjustable 465 Through-load System 488 Lumbar Support Driver/front Passenger 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 496 Seat Heating For Rear Seats 4CE Fine-wood Trim Fineline Anthracite 4NB Aut.air Conditioning 4-zone Control 4U2 Driving Experience Control Incl. Ec 4UR Ambient Light 502 Headlight Washer System 508 Park Distance Control (pdc) 522 Xenon Light 524 Adaptive Headlights 536 Auxiliary Heating 575 Additional 12v Power Socket 5AC Autom. High-beam Headlights Control 5AG Lane Change Warning 5DL Surround View 609 Navigation System Professional 610 Head Up Display 612 Bmw Assist 614 Internet Preparation 615 Extended Bmw Online Information 616 Bmw Online 620 Voice Input System 633 Prep.mob. Ph. Business Bluet.interf. 654 Dab Tuner 677 Hifi System Professional 698 Area-code 2 6AA Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices 6FL Usb-/audio Interface 6NF Ext.con.of The Music Play.i.mobilph 6NR Apps 6VA Cic Control 6VC Control Combox 6WA Instrument Cluster W. Extended Cont 710 M Leather Steering Wheel 761 Individual Sun Protection Glazing 7A2 Innovation Package Ii 7RS Comfort Package Comfort Paket 7SP Navi Professinal W.handyprep.bluetooth 7VG Heat Comfort Package 7VH Surround View Package 8SC Country Spec. Release Of Teleservice 8TF Active Protection For Pedestrians 8TH Speed Limit Info 8TN Daytime Driving Lights Selectable B Am mai scos din lista dotarile destul de comune, prezente cam pe toate modelele (precum start/stop si alte info despre tara de origine). Va urma... Revin cu mai multe poze si cu mentenanta pe care a primit-o in aproape 1 an si 20k km. Asta este cea mai recenta poza...de cand am trecut la rotile de vara (style 454) fix dupa vizita de durata la Autosoft.🤢
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.