Jump to content

Aleexx

Members
  • Posts

    17
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucharest

Previous Fields

  • Masina
    BMW 520d F10 05.2012

Recent Profile Visitors

583 profile views

Aleexx's Achievements

Explorer

Explorer (4/15)

  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

19

Reputation

  1. Postez si eu masina unui prieten bun, daca doreste cineva un G30 intretinut, cu istoric complet. https://www.autovit.ro/autoturisme/anunt/bmw-seria-5-520d-at-ID7HgrcD.html
  2. Aleexx

    F10 520d

    Salut baieti! Montajul piulitei nu a fost facut de mine, ci de un mecanic care a stiut cu ce se mananca "problema", implicit cunostea si procedeul de strangere. Nu a umblat nimeni, am inteles ca multe din grupurile de F10 se strica fix din cauza acestei piulite nedescoperite la timp. Tind sa cred lucrul asta pentru ca sunt pline grupurile/forumurile de F10 cu vibratii din cauze necunoscute, proprietari care au schimbat "tot" si tot vibreaza @redog4dy nu am mai reusit nimic cu FCW, din ce stiu, pe masinile cu Kafas1 vine impreuna cu distronic-ul, daca ne poate lamuri cineva cu mai multe cunostinte ar fi perfect. Maine sunt programat la schimbul parbrizului, trebuia rezolvat azi, dar au adus parbrizul gresit (cel pentru Kafas 2)..
  3. Aleexx

    F10 520d

    Cu Mircea am lamurit-o in privat, la momentul respectiv. De la ultimul update, masina a adunat inca 17k km, timp in care s-au mai facut doua revizii de ulei si filtre, flansa cardan, discuri fata + placute fata/spate (am optat pentru discuri OEM si placute + senzori ATE) + aparatori disc. Am rezolvat si vibratia de care pomenisem in trecut pe alt topic, a putut fi descoperita cauza abia dupa demontarea cardanului. Piulita de pe axul de la grup era slabita, asadar am comandat una noua OEM si totul a revenit la normal. (cu cardanul montat nu era vizibil niciun joc, deci poate fi o cauza pentru cei care au vibratii carora nu le pot da de cap...din ce am inteles daca mergi cu piulita aceea slabita risti sa strici grupul). 214000 and counting...
  4. Aleexx

    F10 520d

    S-a cam pus praful pe aici Acum vreo doua saptamani am schimbat becurile xenon (Osram Original) cu unele tot de la Osram, dar Night Breaker Laser, nu eram nemultumit de cele vechi, insa a fost mai mult curiozitatea mea...exista intr-adevar o diferenta(tinand cont ca becurile vechi aveau aprox. 6 ani), sunt multumit per total. De ieri a primit o resoftare marca CompleteChip (via DNC Garage, colaboratorul din Bucuresti al domnului Dragos), avand post resoftare 222hp/470nm (177hp/384nm stock). Sunt foarte multumit de rezultatul final, a fost bine-venita aceasta reimprospatare.
  5. Am facut eu retrofit la LCW, avand deja HBA, BSA(Blind spot assist) si SLI. A fost nevoie doar de codare, poate fi codat si pe AlwaysOn si nu ai nevoie de buton. Kafas1 cu CIC, F10 05.2012. Apare in bord, pe HUD si vibreaza volanul cand e cazul. Pot pune aici codarile care mi-au fost facute, daca nu incalca regulamentul. As crede ca si la tine merge facut, numai ca nu o sa ai vibratiile in volan in cazul in care nu ai blind spot assist-ul...deci practic activarea e doar pentru bord/hud si atat, dupa caz. Acum sunt in cautare de panoul care sa contina butoanele pe care le aveam deja + LCW, il gasesc doar peste mari si tari.
  6. Aleexx

    F10 520d

    Multumesc, asemenea! Eu momentan nu am simtit nimic in neregula cu amortizoarele si interventii sigur nu au avut, nu am batai si nici masina nu mi se pare ca a devenit instabila in vreun fel, stiu doar ca tin ceva mai mult decat rulajul amintit de tine mai sus, dar de asemenea, tot din auzite. Protectiile de la amortizor sunt mai sensibile, am tot auzit ca le schimba lumea, le-am inspectat cam la fiecare revizie/interventie care a necesitat elevator si la mine sunt ok. Stiu ce zici cu banutii bagati in ea, am patit acelasi lucru la fosta masina, non-BMW, dar pe care o intretineam la fel. Totodata cred ca linistea piticilor mei e priceless . Am in plan tampoanele, cu siguranta la rulajul meu au uzura semnificativa. Urmatoarea interventie va fi pe partea de transmisie, voi schimba flansa de la cardan (e destul de imbatranita), rulmentul intermediar (nu da semne, dar daca tot umblu acolo..), bucsa de la diferential si uleiul din acesta.
  7. Aleexx

    F10 520d

    Ieri am reusit sa ii "adaug" si al 3-lea buton, LDW, totul facandu-se numai din codare. (avand SLI si HBA, nu a fost nevoie de modificari hardware, la fel si cu vibratiile din volan...au venit odata cu LCW). Momentan e pus pe default_on deoarece inca n-am cumparat panoul cu al 3-lea buton, pentru ca nu am gasit fix configuratia mea, insa am gasit cu 4 butoane (tot ce am eu nevoie + FCW) Tot ieri mi-am micsorat viteza de activare a LCW, de la 50 kmh la 30 kmh. Se da acum urmatoarea problema: Vreau sa activez si FCW, daca e posibil, cu hardware-ul pe care il am acum, insa am o nelamurire: nu stiu pe baza a ce functioneaza FCW pe pre-LCI, este camera based sau e nevoie si de distronic? Am dedus ca fiind doar o avertizare, nu intervine si cu franare (pe pre-LCI), implicit nu are nevoie de distronic. Imi este putin neclara situatia, pe net am gasit info in principal doar pentru LCI, care are doua tipuri de FCW/FCA (varianta fara distronic si varianta cu). Cum identific ce KAFAS am? Eu tind sa cred ca e KAFAS 1 (05.2012), insa am observat ca SLI-ul functioneaza fara artificii (schimbat din San Marino pe RO, etc.). Totodata, pe net am vazut animatii/mesaje pentru FCW doar pe NBT-uri...deci dupa 09.2012 (probabil alea au si KAFAS 2 deja, unde poti activa doar cu un cod FSC optiunea). L.E: Am editat putin pentru ca facusem o ciorba cu jdemii de intrebari
  8. Aleexx

    F10 520d

    Multumesc mult! Butonul rosu, de release, a ramas apasat, iar centura nu mai facea clancul specific pentru a se bloca implicit nu o mai puteam pune. Probabil a sarit/s-a rupt arcul care asigura revenirea butonului. Am cautat despre chestia asta pe net, insa fara rezultat, deci am fost doar ghinionist...nu pare a fi ceva foarte comun. Plasticul care acopera tot sistemul de prindere al centurii pare capsat, probabil daca m-as fi chinuit sa il desfac nu ar mai fi putut fi pus corect la loc...(pe langa semnele pe care i le-as fi facut la demontare) insa faptul ca este un element de siguranta m-a facut sa inlocuiesc tot ansamblul (capsa + sistem prindere centura) fara sa stau prea mult pe ganduri. L.E: Cred ca fost putin confusing faptul ca am folosit termenul de "centura" pentru partea de prindere a ei, de pe scaun.
  9. Aleexx

    F10 520d

    Am schimbat ieri centura, m-am julit la degete destul, dar ma declar multumit pentru simplul fapt ca nu am mai demontat scaunul.
  10. Aleexx

    F10 520d

    Dat fiind faptul ca au trecut 10k km de la ultima revizie (ianuarie 2022), am schimbat uleiul si filtrele zilele trecute. (191k km) Sunt nevoit sa schimb partea inferioara a centurii de la sofer (pretensioner-ul de pe scaun) deoarece butonul a ramas apasat si nu imi mai blocheaza centura....trebuie sa demontez scaunul, operatiune de care, personal, imi e foarte sila. (nu imi doresc greieri dupa montaj si nici sa murdaresc cumva interiorul deschis la culoare... insa nu am de ales). In rest, masina aduna kilometri, nu foarte multi, deoarece ma folosesc mai mult in perioada asta de sora ei mai mica, cu doua roti. Salutari!
  11. Aleexx

    F10 520d

    S-a rezolvat si problema cu TPMS-ul, am cumparat pana la urma senzori OEM, noi, la un super pret, multumesc Arena Wheels. Nu a existat alta solutie sau cel putin nu am aflat eu de ea. Asadar, senzorii de pe jantele de LCI, care sunt functionali, dar incompatibili cu modulul meu, sunt de vanzare, daca este cineva interesat, pm me. (Cod piesa: 36106798872/ 6798872). Merg pe F10 LCI si nu numai. In rest masina aduna kilometri (189k and counting...), nu mai am nimic de raportat..
  12. Nu se aude nimic in momentul in care comut intre R si treapta 1 (si invers). M-am exprimat gresit cu clancul, eu am o vibratie care apare fix o fractiune de secunda in momentul in care iau piciorul din gaz, daca continui sa accelerez/tin acceleratia constanta nu se simte, de asemenea daca masina face frana de motor, la fel, nu se simte. “A doua vibratie” despre care vorbeam apare doar cand apesi foarte fin acceleratia si se poate reproduce cum am zis mai sus, cu pilotul, cand masina nu are nevoie de foarte multa acceleratie (spre deloc) sa mentina viteza constanta. Multumesc pentru raspuns! L.E : Am mers cu o masina care avea flansa de la cardan praf, insa simptomele de la masina respectiva erau mult mai pronuntate ( chiar era prezent acel clanc in momentul schimbarilor de treapta + vibratiile aferente :)) ). La mine e o vibratie foarte fina, dar pe care o simt si stiu ca e acolo, de aceea m-as indoi ca flansa e responsabila de acest lucru. Zilele astea o schimb numai sa fiu convins ca e scoasa din ecuatie :)).
  13. Hello! Se pare ca m-a lovit si pe mine "norocul" privind vibratiile. Am iesit zilele trecute la un drum lung si am observat ca am o vibratie scurta/clanc in zona din spate in momentul in care iau piciorul din acceleratie (vibratia se simte la viteze de peste 80-90km/h). De asemenea se simte si o vibratie constanta cand acceleratia este foarte fin/putin calcata, se poate reproduce cel mai bine cand masina este pe pilot (la viteze de peste 80-90km/h) si urmeaza o vale, fiind nevoita sa reduca acceleratia spre 0, in ture relativ mici. (as spune ca are legatura si cu subturarea, daca e in ture mari se simte doar vibratia amintita mai sus). Rotile sunt in perfecta stare, nu am jocuri in articulatii. Flansa este imbatranita, dar nu crapata, este pe lista, o voi schimba foarte curand, insa am un feeling ca problema nu e de acolo. Posibil sa fie acel rulment de care se vorbea mai sus? As asocia vibratia (care apare odata cu subturarea) cu un huruit. Am fost la service, mi s-a recomandat schimbarea flansei, dar mi s-a parut o constatare superficiala, as vrea ca odata cu schimbarea flansei sa schimb/verific tot ce e necesar pentru a nu pleca de acolo cu aceleasi simptome. 520d F10, RWD, automata
  14. Aleexx

    F10 520d

    Multumesc! Ieri la 187285 am schimbat placutele de frana pe spate, discurile sunt bune spre foarte bune, nu au buza aproape deloc, asta e al doilea schimb de placute pe discurile actuale. Cele de pe fata au o uzura destul de pronuntata, la urmatorul schimb de placute vor fi schimbate si discurile. Urmatorul lucru pe care il voi avea in vedere in viitorul apropiat este flansa de la cardan, am vazut ca e destul de imbatranita/crapata. Urmeaza sa dau comanda de senzorii de presiune din anvelope, insa ieri mi-a zis tipul de la service care s-a ocupat de diagnoza ca e posibil sa poata fi imperecheati si cei de FL cu modulul meu dupa un update de soft (nu ne-am riscat pentru ca nu era sigur 100% de reusita si imi pierdeam si codarile drept "bonus"). Cunoaste cineva mai multe detalii? Uitandu-ma pe RealOEM, am observat ca desi modulele TPMS au coduri diferite in functie de ani, ele pot fi inlocuite intre ele spre deosebire de senzori care sunt diferiti si atat. Daca eu pot pune modul TPMS de LCI pe non-LCI fara mentiuni suplimentare..nu ar trebui si senzorii sa poata fi imperecheati? (mentionez inca o data ca la mine sunt recunoscuti de modul, dar ii vede cu presiuni mult mai mici decat in realitate, implicit primesc mesajul Tyre Pressure Loss).
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.