Jump to content

@lin

Contributors
  • Posts

    52
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

@lin last won the day on April 18 2023

@lin had the most liked content!

About @lin

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    București

Previous Fields

  • Masina
    BMW 520D, G31

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

@lin's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/15)

  • Contributor 2026 Rare
  • Contributor 2025 Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare

Recent Badges

26

Reputation

  1. Eu zic ca este același. Încălzirea e doar o dotare, poate fi atât pe cel M-Sport cat și pe cel standard ( am văzut butonul de încălzire la ambele tipuri).
  2. Pentru problema cu navigația, încearcă să deconectezi bateria din portbagaj ( hard reset). Am avut aceeași problemă în vară, îmi arată navigația mașinii ca sunt prin Tg Mureș Pare tot un fel de problemă comuna, mai mulți proprietari de G30 au întâmpinat problema pe forumurile din afară și de acolo a venit și soluția. La mine a funcționat, am deconectat nulul și după repornire , și- revenit complet. @Viper05 la mine funcționează atât hey BMW cat și Siri din comanda de pe volan ( 1 sec / 3 sec apăsat) și am tot non lci, deci da.
  3. Ori chederul ăla nu s-a instalat corect, ori între timp s-a blocat scurgerea. Vezi în acest video cum se verifică/curatǎ: Chiar daca in video este un F25, trapa e la fel (eu am G31 și e la fel ca în video). Mirosul ăla este tot de la apa care nu se drenează eficient și “băltește” pe undeva. Eu curăț o dată pe an trapa, respectând indicațiile din video și nu am avut nici o problemă până acum.
  4. Aviz colegilor care ajung să aibă probleme cu furtunul mare de la intercooler (problema des întâlnită la acest model). Anul trecut, în primăvară, am schimbat furtunul original (care avea o mică fisură) cu un furtun de la Maxgear (un producător relativ cunoscut). Am zis ca e doar un furtun și oricum și cel original a crăpat pe la 50k km la anumiți colegi. Ei bine, de curând , la intrarea pe autostradă, fiind în accelerare pentru a intra pe banda 1, a plesnit cu o fisura de aproximativ 10 cm. L-am schimbat iar, de data asta pe original. Ca și costuri , Maxgear - 450 Ron, OE - 1400 Ron. Deci nu faceți ca mine, ca ajungeți să schimbați de 2 ori .
  5. 23000 Euro , negociabil
  6. BMW G31, 520D (fabricație 02.2018). Serie șasiu WBAJM71000G958396. Printre dotările mai importante avem: suspensie adaptiva, interior piele naturala Dakota bej, trapa panoramica, head up display, adaptive Cruise control , line asist, protecție pietoni, camere 360 grade, funcție de parcare singura, 3 chei din care una cu display, padele volan, Apple carplay achiziționat din BMW Store lifetime, scaune cu reglaj electric, haion acționat electric, cârlig electric rabatabil . Proveniență Belgia (un singur proprietar), iar la mine este de la 107000 km. Acum are 157000 km, în creștere. De cand este la mine are service-ul la 10-15k de km. S-au schimbat in aceasta vara discurile fata + placutele. Masina are si topic de prezentare aici: Pret 23500 euro, negociabil!
  7. Eu am făcut programare din MY BMW și apoi am sunat să întreb dacă au piesa. Mi-au comunicat ca au dat comandă de piesa și să nu mai merg la programare deoarece nu au stoc și oricum nu este necesară constatare. La EGR era necesară constatare, conform buletin de informare BMW. Acum se schimbă direct. Programarea am făcut-o la Automobile Bavaria Militari.
  8. Și eu am primit. Cred ca toți cu g30/g31 am primit sau o sa primim. Eu nu înțeleg cum se poate aprinde chiar și la “câteva ore după oprirea motorului”. Acum să vedem ce stocuri au reprezentantele la câte programări o să fie…
  9. Pe lângă confortul clar în a transporta pe cârlig, mai este vorba și de numărul maxim de biciclete. Noi suntem 4 (2+2), cu Thule Velocompact încarc 4 biciclete f rapid. Nu cred ca pe plafon as putea încadra 4. La mine cârligul a fost dotare obligatorie când am căutat masina.
  10. Este incredibil cat de mulți oameni nu dau 2 bani pe noxe ( mai ales pe NOx) și se uită mai degrabă să fie ieftin în detrimentul sănătății. Anual , conform estimărilor, mor milioane de oameni în lume. Mai mult, mulți au copii mici pe care efectiv îi lasă să aștepte pe lângă mașină pe x și y , cu motorul pornit. Cred ca toată lumea a simțit cat de înțepător și irespirabil este aerul lângă un motor diesel Euro 5. La Euro 6 este totuși mult mai bine și asta pentru ca vine și cu unele costuri suplimentare adică tehnologie îmbunătățită: ad blue, egr, dpf. Din păcate când le pui pe masă studii, vezi linkurile colegului de mai sus , se duc imediat în direcția conspirațiilor, fake news etc. Și da, din păcate așa zișii suveranisti, sunt cei mai mulți în această categorie… Eu nu am Tik Tok și nici nu am de gând să-mi instalez deși lucrez în domeniul IT și aș putea afirma ca sunt capabil să-mi filtrez cât mai bine sursele de informații..
  11. Da, despre el este vorba..
  12. Montat discuri și plăcuțe noi pe față, piese originale BMW. Am ajuns la 148000 km. Piesele le-am luat de la colegul de forum care comercializează. Comunicarea a fost foarte bună, iar prețurile au fost cele mai bune din piață. Recomand!
  13. Asistență rutieră pe tot teritoriul țării. Ai dat de belea, suni , te duc băieții la vulcanizare , schimbi ce e de schimbat ,dacă nu e RFT se poate și repara. Și oricum, asistenta acoperă și alte posibile probleme , nu doar pana. Costurile au ajuns f mici pt asistenta. Acum e o campanie la Salt Bank , daca ești clientul lor primești asistență rutieră gratis prin Allianz - 1 an.
  14. Nu am mai scris de mult deși urmăresc forumul constant. Adevărul este ca nu am avut despre ce să scriu. Mașina merge la fel ca în prima zi. Am ajuns la 148000. Deși mi-am propus de când am luat-o să trec la anvelope pe 18 - eu având pe 17 echiparea de fabrică, abia primăvara asta am reușit . Anvelopele de vară se cereau schimbate obligatoriu așa ca am luat un set de jante pe 18 (model 632 ) împreună cu Continental Premium Contact 7 XL. Am mai scris, nu sunt fan RFT și am continuat tot pe non RFT. Mașina se simte ceva mai bine ca ținuta de drum, pe viraje și nu am pierdut nici din confort , deci mi se pare setupul perfect pt mine. De asemenea se pare ca am tocat destul de rapid plăcuțele fata( montate pe la 110k), pt ca se cer iar schimbate. Tura trecuta am pus ATE, acum trebuie schimbate și discurile așa ca am comandat pe original BMW tot setul. Mi se pare ca au ținut cam puțin cele de la ATE (38k km), mai ales ca masina a mers preponderent extraurban. În schimb discurile au fost schimbate la 60k de fostul proprietar și au dus până acum , deci bila albă pt original BMW. Mașina a fost postata la vânzare de prin ianuarie, dar nu prea se înghesuie lumea pt un touring sănătos așa ca probabil va mai sta la mine o perioadă. Am scos-o la vânzare mai mult pt piticul cu electrica , dar o perioadă va trebui să mai aștepte…
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.