Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Tarabostes

Members
  • Posts

    364
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

Tarabostes last won the day on April 17

Tarabostes had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    X1 30e xDrive / 320d xDrive

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Tarabostes's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

145

Reputation

  1. Chiar mi-a facut PPC o oferta pt un loc de consum cu pret sub Hidroelectrica..ce e drept la un consum lunar mic...200 kw sau pe acolo
  2. Pai asta ziceam, ca modelul lansat anul trecut e pe arhitectura veche..ceea ce mi s-a parut ciudat..pt ca ia din volumul portbagajului (din cate imi amintesc X3 plug in are 460l iar X1 plug in 490l) si pune cam prea multa greutate pe spate.
  3. Interesant este ca BMW pentru X1 30e a optat pentru un sistem hibrid diferit, cu motorul electric pus direct pe puntea spate si bateria plasata central, in timp ce la modelul nou de X3 30e a păstrat arhitectura anterioara cu motorul electric integrat in cutia de viteze si bateria plasata sub locurile din spate. Nu-mi dau seama ca eficienta..dar X1 in modul electric este RWD si xDrive doar in regim hibrid X3 are sistemul xDrive mecanic, permanent
  4. Vezi ca ”Autonomia electrica” pe car eo arata masina dupa incarcare e una orientativa, ca de altfel si range-ul la o masina cu ICE. Incalzirea si AC-ul vor creste mult consumul. Cu X1 30e doar primavara si toamna faci cei 80-85 de km autonomie...In mijlocul iernii sau al verii..60-65 max. Nu stiu care e ritmul de degradare al bateriei...nici nu imi dau seama cum sa aflu. Sper sa nu tin masina atat de mult... LE...iar daca nu ai incarcare acasa...nu cred ca are sens. Mergi pe un hibrid clasic
  5. La acceleratie...pe 0-100 kmph diferenta este minima gen 5.6 sec fata de 5.7, iar la consum cel putin in cazul sotiei mele, in oras merge preponderent electric (incarcare cam la 3 zile..85 km autonomie teoretica) iar pe autostrada la mers legal sau pe acolo (adica in zona 120-140 kmph) nu trece de 7%, mergand in regim hibrid. De obicei, iese pur electric din oras, iar dupa trece in conservare baterie pana la destinatie. Pe Bucuresti-Sibiu...unde sunt si drumuri cu viteza de deplasare mai mica e pe la 6.5%. Nu am simtit-o niciodata submotorizata pt care 1.5.
  6. Vand patru anvelope BRIDGESTONE Blizzak LM005 BMW Iarna 225/55 R18 102 H XL. Le-am cumparat anul trecut si le-am rulat o singura iarna (cca 5-6000 km) am un singur rand de jante. Le vand pt ca vreau sa trec la roti dedicate de iarna si gasesc oferte bune doar la roti complete cu tot cu anvelope. Am dat pe ele noi 3150 lei, le vand cu 2.500. PM pt mai multe poze si info (arata ca noi).
  7. Transport biclele pe masina de +15 ani si am avut un singur incident...Mi-a cazut o bicla pe lateral, dar din vina mea, ca am uitat sa strang bratul central la un Thule Proride 951...Insa clar tre sa fii atent la intrari in garaje, curti, pasaje, poduri...si cam exlus orice parcare subterana ....ca pagubele pot fi mari, mai ales la cadre de carbon. Pe Serie 3 e mai usor, chiar si daca pun 4 bicle, pe X1...mai complicat spre dureros...iar la mine MTB-ul are 10.5kg, iar cursiera 7.8...probabil pe un X5 nu as reusi fara sa ma urc pe ceva Pe scurt, carligul e cea mai buna soluție dupa o varsta
  8. Eu inca le pun pe masini, mai ales ca X1 nu e atat de inalt, iar biclele sunt usoare, insa as vrea sa-i iau sotiei o electrica...sa poate tina pasul pe urcari , iar asta nu mai merge pe suportul de plafon. Deci musai carlig...Am vorbit recent cu un strain si pusese after market un carlig demontabil manual, cu un modul electric simplu, si zicea ca doar trebuie sa dezactiveze manual senzorii spate atunic cand pune carligul/suportul...deci nu avea senzori si nici franare de urgenta la mers cu spatele.
  9. Pt un suport de bicle as vrea. Am vb astazi la o firma mai mare care vinde si monteaza (trece de 4.000 lei cu tot cu montaj), raspunsul a fost ca trebuie dezactivati senzorii de fiecare si ca operatiunea trebuie facut manual ca modulul nu stie asta...cel putin la U11
  10. Ceva noutati pe aici? Si-a pus cineva carlig aftermarket? Ma intereseaza daca interfereaza cu senzorii de parcare/frana/deshis hayon etc..
  11. Stie cineva masina de aici Utilizat BMW M1 2021 - 30 800 EUR, 51 500 km - Autovit.ro
  12. Depinde ce vrei de la masina...pare o optiune buna si clar e mai incapatoare...la 4.7m fata de 4.5m.
  13. Nu stiu exact. As zice ca e similara ”consumului din carte” de la ICE si mai putin corelata cu drumul parcurs anterior. Cu cei 86 km autonomie incarcati vineri noapte am facut un drum dus intors pana la aeroport la Otopeni (48-49 km dus intors mers regulamentar, 100% electric) +un drum pe seara prin Bucuresti de 21 km (dus-intors) insa am accelerat mai tare si a tot intervenit termicul. Mai aveam 11 km range la intoarcere. Pus la incarcat iarasi, iar autonomia aratata a fost de 85 km.
  14. De cand este mai cald, autonomia a crescut. 86 km, valoarea maxima arătată pana acum. Însă poate fi atinsa doar cu mers calm si accelerații delicate.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.