Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

DragosPena

Contributors
  • Posts

    276
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

DragosPena last won the day on April 23

DragosPena had the most liked content!

About DragosPena

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Craiova

Previous Fields

  • Masina
    BMW Seria 3 F34 325d

Recent Profile Visitors

2442 profile views

DragosPena's Achievements

Community Regular

Community Regular (8/15)

  • Contributor 2025 Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare

Recent Badges

53

Reputation

  1. Salutare, Din ce vad ai o problema la racitor ( ar fi bine sa suni la reprezentanta sa vezi daca face parte din campania de rechemare) Pentru DPF prima data trebuie vazut daca senzorul este problema sau DPF ul ( pana atunci nu merge cu masina) senzorul se schimba doar pe original, dupa schimbare verifici ce presiuni ai si poate incerci o regenerare fortata in mers. Daca ai ISTA poti verifica senzorul ce presiune da la relanti si cu motorul oprit, de asemenea poti face un test de backpressure si sa vezi daca nu este in parametrii, din ce am vazut cei de la odorhei sunt cei mai laudati pentru curatarea DPF urilor. Eroare aia 272C00 sincer nu stiu ce poate sa fie, poti astepta alti colegi sa isi dea cu parerea.
  2. Salut, ceva se aude dar nu pot sa iti zic ceva sigur, daca vrei sa vezi daca se aude lantul accelereaza la 1800 ture dupa cateva secunde de la pornire si vezi daca se aude pe partea soferului la roata atunci se aude lantul, ce auzi tu acolo pot sa fie foarte multe variante, cati km are masina ? ai verificat filtrul de ulei sa nu ai span in el ? Sa o stapanesti sanatos si fara incidente !
  3. Pai in primul rand un cod de eroare ar ajuta, dar cu ISTA nu coduri generice cu multimarca.
  4. spune ce eroare ai, eu unul am postare ca schimb la ele in draci, un racitor la 10 luni :)) sa faca procedura din ISTA sa vada daca e problema la racitor sau la EGR, daca a fost schimbat OEM EGR ul nu crapa intr-un an si tind sa cred ca e racitorul. de unde esti ?
  5. Nu stiu dar observ ca il fac mai des decat uleiul :)) nici nu ma stresez sa fac schimbul de ulei la reprezentanta pentru istoric ca ma tine racitorul in grafic Scuze de raspunsul intarziat dar in concediu m-am detasat de tehnologie cu totul
  6. Neata, te duci la farmacie si cumperi o siringa si furtun de perfuzabil, bagi pe la joja si incepi sa scoti pana ajungi cu cantitatea optima.
  7. Update ul X am schimbat din nou racitorul la Bavaria deja ne imprietenim si bine ca nu fac revizia la ei ca oricum la 10 luni schimb racitorul si ma baga in sistem cu KM :))
  8. Salutare, Vin cu un alt update, am fost la reprezentanta si se pare ca trebuie sa schimb iar racitorul ( a 4-a oara in 3 ani) este ceva incredibil cum se infunda atat de des, eu unul nu inteleg. Mecanicul meu imi spune ca sunt persoane care l-au schimbat si de 7-8 ori ... ce varianta am sa pot sa rezolv problema asta ca deja este mai mult decat dificil sa schimb un racitor la 10 luni ...
  9. Hai ca vin cu update ca nu am apucat, am reconditionat turbinele amandoua total( se pare ca aia mica deja fusase schimbata, eu eram super fericit ca le demonstrasem la toti ca prinsase 270k fara sa ma ating de cea mica renumita ca pica, dar se pare ca picase deja de inainte sa cumpar masina :)) ) revizia completa alte garnituri etc si am lasat curatarea admisiei ca mi a spus mecanicul ca nu are rost avand doar 25k km. Urmeaza sa ma duc iar cu ea in reprezentanta probabil sa schimb iar racitorul … al 3 lea cred in 2 ani, mi au mancat zilele, le schimb mai des decat fac revizia Schimbat si boxele fata si cele de sub scaune care au murit( de cand merge sotia cu masina si eu din joi in pasti, doar ma urc si observ ca nu merg diverse :)) ) Ma bate gandul sa mai dau o tura si pana la Dyno sa vad daca cu turbinele acum facute mai este acel drop de NM. Cum am zis ar trebui sa schimb numele in masina mea :))
  10. 150k dar a fost resetat in trecut cand l-am curatat la o firma cu solutii ( nu s-a vazut nici o schimbare dupa spalarea aia) am schimbat si senzorul pe OEM atunci dar cam degeaba toata lucrarea sa fiu sincer
  11. Bmw 325d(n47d20d-biturbo) euro6 fara adblue Ideea e ca in ista cand fac proba de drum pe acceleratie maxima pe la 4000-4500 de ture se duce la 350-400 si din ce am inteles asta inseamna ca e posibil sa fie destul de infundat.
  12. Salutare, tot vad modele mai noi cu intervale ale DPF ului de regenerare la 250-300km cu el schimbat nou, eu la 270k ma bate gandul sa il scot sa il trimit la odorheiul chiar daca in oras isi face regenerare la 270km+- si in exterior am vazut si 1000km+. Nu stiu daca se justifica sa fac asta, doar observ in ultimul timp ca a crescut la 8mbar contrapesiunea la relantii.
  13. Am schimbat eu pe Lemforder si am ramas surprins neplacut, schimbat pe OEM si a fost mult mai ok ... pana acum la brate si bucsi mergeam la fel pe Lemforder dar nu stiu ce s-a intamplat ultima data ca efectiv m-au dezamagit. La fel si franele de la ATE (placute discuri) si telescoapele de la Sachs
  14. Salutare, Ma bag si eu aici ca totusi sunt fan F1, consider ca Mclaren procedeaza corect si pastreaza acest secret pentru ei cum au facut si competitorii lor directi in trecut oricum sunt fan Mclaren/Noris asa ca chestia asta ma bucura maxim.
  15. Ciudat e ca pe realoem nu apare nimic sub scaun ( vad ca am sitele sa zic asa) si nu cred ca sunt hk. Imi ramane varianta sa desfac sitele sa vad daca mai merg, daca sunt acolo etc.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.