Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

DragosPena

Contributors
  • Posts

    298
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

DragosPena last won the day on August 15

DragosPena had the most liked content!

About DragosPena

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Craiova

Previous Fields

  • Masina
    BMW Seria 3 F34 325d

Recent Profile Visitors

2473 profile views

DragosPena's Achievements

Community Regular

Community Regular (8/15)

  • Contributor 2025 Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare

Recent Badges

64

Reputation

  1. Salutare, Eu de atunci am mai schimbat si 2 racitoare EGR deci posibil si de acolo, ultima data la fel am incercat curatarea senzorului MAF si a fost din racitor. Poti sa verifici usor in ISTA -> Mass air system TEST ABL ceva de genul, Exhaust gas recirculation ( e un test de calculeaza soot ul din racitor) si in functie de cat de incarcat posibil acela sa fie.
  2. Pilitura in ulei sa stii ca nu e ok sa fie deloc, poate sa fie doar dupa ce se reface un motor primele 2-3 schimburi de ulei dar atat, mai tarziu cand incepe sa fie pilitura nu e tocmai ok. Nici nu stiu daca nu merita sa dai jos baia si sa verifici pe jos cuzinetii daca zici ca ai avut pilitura.
  3. N-ai frate ce sa eviti in situatia aia mai ales unde nu ai loc sa tragi dreapta, la momentul impactului daca te uiti e exact in dreptul parapetului, te faci bardaf daca tragi de volan maxim sa sari tu in decor si in mini zidul ala ... tragi cat poti dreapta sa nu iei in plin si te rogi.
  4. Daca e de la vibrochen nu se duce bataia la cald, ramane si creste in intensitate odata cu cresterea turatilor.
  5. La mine e cam regula generala treaba cu suruburile :)) da vb lui Red cand am vazut tot bordul jos am zis e clar, aici muream :)))
  6. Felicitari pentru detalii si pentru faptul ca ai reusit sa il faci!
  7. Tinand cont de faptul ca Mercedes se gandeste sa cumpere motorul de la BMW pe benzina, asta spune foarte multe despre acest motor B48
  8. Daca e la relantii ce zice si BOASKA probabil ceva OFF, incearca sa faci un test de backpressure din ISTA Si vezi ce da la 800/2000/4000 RPM si ne zici si noua.
  9. Din ce vad acolo pe harta majoritatea sunt cu 20% HVO100, nu am prea vazut 100, oricum e amuzant cum sunt foarte multe din Ungaria si Romania pauza
  10. https://www.press.bmwgroup.com/romania/article/detail/T0447019RO/modelele-diesel-ale-bmw-group-alimentate-din-fabrică-cu-hvo-100-economii-de-co₂-direct-de-pe-linia-de-producţie?language=ro Aici mai exact, centrul de presa BMW Exact cum ai spus si tu cei 5-8 litri sunt exact combustibilul de care ti-am zis mai sus, eu unul nu ti-am oferit o informatie falsa. "Neste MY Renewable Diesel" este combustibilul HVO 100 utilizat la uzinele BMW Group din München, Dingolfing, Regensburg şi Leipzig, care produc anual peste 50% din automobilele diesel ale BMW Group. Combustibilul de la producătorul finlandez Neste permite o reducere a GES (gaze cu efect de seră) de până la 90% ("Well to Wheel") pe durata ciclului de viaţă al combustibilului, în comparaţie cu motorina fosilă. Alimentarea iniţială la uzine înainte de livrarea către reţeaua de dealeri a BMW Group este de cinci până la opt litri, în funcţie de model. Din ce am citit un dezavantaj ar fi faptul ca nu este atat de prietenos cu garniturile si faptul ca este mai scump decat combustibilul conventional. Probabil si asta este un motiv pentru care nu s-a facut migrarea catre el. ( Plus ca nu ar fi atat de profitabil pentru companiile petroliere).
  11. Salutare, nu te contrazic, pe net apare info cum ca BMW trimite toate masinile din fabrica cu acest carburant. Oricum ar fi o super mare evolutie daca este intr-adevar ce declara, nu mai vorbim de cifra cetanica de 70-80
  12. Nu ai toate datele complete. Sunt diferente intre HVO si HVO100, al 2-lea este folosit la masinile de serie chiar din fabrica. Cum spuneam mai sus as folosii acest carburant daca depunerile de calamina ar fi mai mici daca regenerarile ar fi mai rare ( mai putine noxe mai putine depuneri etc) HVO stands for hydrotreated vegetable oil. HVO100 is made from vegetable oil such as rapeseed oil, or waste-based feedstock such as used cooking oil. HVO100 has a higher cetane number (c80) than standard diesel and has a lower sulphur and aromatics content
  13. Salutare, Din ce am cautat asa rapid pe net am gasit ca BMW ar cam pune din fabrica catre deleare cu HVO100, eu unul daca ar fi recomandat pentru motor chiar daca ar fi mai scump si nu m-as stresa cu regenerarile atat de mult, depuneri de calamina si eco as da diferenta fara probleme.
  14. Pai fi atent, nu am FB & IG de 4 ani + si imi este super bine, nu am avut niciodata tik tok si la fel sunt mandru de decizia luata. Sunt constient ca EGR si DPF on al meu nu este nici macar 0.(0)1 salvarea planetei dar sunt constient de faptul ca toti prin actiunile noastre putem face bine ( pana una alta ce te defineste pe tine ca om si ce te face sa faci anumite lucruri care sunt la limita legii dar nu le faci ? Iti zic eu moralitatea sau cum ar spune tata "am coloana vertebrala"). La mine mai e faza ca acum 13-14 ani am avut cancer si cred ca incerc sa ma feresesc cam de tot ce e nociv si automat astea fac parte din factori care declanseaza sau maresc sansele si nu as vrea sa stiu ca am contribuit si eu. Da intr-adevar sunt mari probleme cu India, China care sunt mari poluatori pe planeta dar cum am zis mai sus, de ce sa contribui si eu la ceva rau cand pot sa nu o fac. Sper ca intelegi totusi de ce suntem uni mai inversunati si altii mai putin.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.