Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Lancer

Members
  • Posts

    355
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Lancer last won the day on July 28

Lancer had the most liked content!

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    dorin_calinin

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Arad

Previous Fields

  • Masina
    ex. BMW E34 525i (M50B25TU) ,192 cp ; new E90 320d , 163 cp

Recent Profile Visitors

8729 profile views

Lancer's Achievements

Contributor

Contributor (5/15)

  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done

Recent Badges

39

Reputation

  1. Erorile alea sunt de la releu de bujii.
  2. A mea, un E90 cu navi CCC ,fără BT, cu sunet standard are acea buclă...
  3. Nu cred că trebuie să tragi fibra din headunit, că acolo e cablată oricum. La E90, în spatele banchetei pe partea stângă, este un "inel" la și de la care se face prelungirea fibrei optice pentru amplificatorul L7, Combox sau la ce mai trebuie, probabil ar trebui să ai și tu ceva similar...
  4. Nu merge, are o altă formă, cel fără navi e mai plat, cel cu navi are o ușoară curbură din cauza "cocoașei" unde este display-ul...
  5. Am înțeles ce e cu ele dar ce legătură are K-Bus-ul cu modulele de la scaune când pe intrarea lor ,conform schemelor ,ai doar +12v din siguranță, masa și cele două CAN-uri ( L și H )? Te întreb că am lucrat vara asta la scaune iar modulele aveau doar cele 4 fire pe intrare, alimentare și CAN Low și High , restul conexiuni în scaun?
  6. De unde ai scos valorile alea ale semnalelor de +12v pe pin 13, masa pe 14 și K-bus pe 15, în care mufă? K-bus se referă la ambele CAN-uri, Low și High prin care se comandă funcționarea modulelor/funcțiilor și care are și rol de diagnoză a acestora , nu este un singur fir care să fie legat la un pin din mufă ( care din ele ) . Fără supărare , dar la cum ai pus problema, cel mai bine mergi la cineva care se pricepe, mai ales că după montare e nevoie de codare a opțiunilor. Ai și un link de unde poți da jos instrucțiunile : https://www.scribd.com/doc/126894347/E90-Heated-Seat-Retrofit
  7. p/n 33316769376 pentru bucșă, tamponul nu e obligatoriu să-l schimbi , doar dacă e rupt, el fiind un amortizor de vibrații. De scos și de montat, cu extractor sau în lipsă, un șurub de 14, un rulment axial de 14mm diametru interior, dar nu e obligatoriu, o piuliță lungă de 14 și distanțiere. Presa e ceva de genul din poză...
  8. Dacă te pricepi oarecum la circuite electrice, ai în link cam tot ce vrei... https://bmwteka.com/wds/en/e90 mergi la COMPLETE VEHICLE - BODY- SEATS și ai schemele electrice cu tot ce ai nevoie, mufe, semnale pini, etc
  9. Ba da, scoți conectorul și dai jos MAF-ul de pe carcasa filtrului de aer, sunt două imbus-uri de 4 parcă și dai cu spray de curățat, apoi suflat aer, e simplu...
  10. Nu pornește în sensul că nu ai tensiune în general, ai tensiune, pune contactul dar nu învârte electrumotorul sau cum? Dacă nu ai tensiune în general, verifică la borna de + să ai tensiune și pe bornă direct și imediat după capsa pirotehnică respectiv pe distribuitorul ăla de pe baterie, poate din cauza apei au oxidat contactele. Mai ai și niște treceri ale cablurilor de alimentare din compartimentul bateriei care iar pot fi supuse coroziunii și nu în ultimul rând, cablul de masă. Dacă ai alimentare, poți face o diagnoză și vezi mai exact ce e acolo...
  11. Să înțelegem că display-ul e mort, nu vezi nimic pe el, dar unitatea funcționează, adică radio merge, pentru că dacă ai modulator fm , trebuie să-i găsești frecvența pe radio, efectiv dai search până-l gasești ca pe un post de radio. Dacă e adaptor bluetooth, ăla e legat pe auxiliar, deci schimbi sursa din butoane...
  12. Nu are legătură uscătorul ăla de care zici , care e montat pe radiatorul de climă ( condensator) cu mirosul din habitaclu, el reține umezeala din circuitul de agent. Mirosul provine de la vaporizator, din cauza umezelii și a prafului care se adună pe lamelele lui, facilitează dezvoltarea de microorganisme care sunt cauza mirosului. Dacă chiar vrei să-l cureți, dai vaporizatorul afară și-l speli, la fel și interiorul unității de climă, dar e muncă nu glumă. Altă soluție este să pulverizezi agent de curățare pe el, dar e iar destul de greu, te-ar ajuta puțin dacă scoți caloriferul afară, și cel electric ( dacă ai) și cel cu lichid, dar e iar greu. Rămâi la spuma aia de curățat/igienizat instalații de climă, era un tutorial care explica cum să aplici conținutul spray-ului direct pe vaporizator nu prin grile, se dădea o gaură mică , cât să intre tubul pulverizatorului, in carcasa unității de climă, pe partea cu torpedoul pe unde se pulveriza spuma care curăță într-o oarecare măsură vaporizatorul iar mizeria se scurge prin tuburile de condens. După aia, astupi gaura cu un dop de cauciuc.
  13. Dacă te uiți atent pe placă, probabil vei vedea în zona pinilor mufei, la pinul al doilea, o porțiune de cablaj în formă de "S", care este întreruptă, practic are rol de siguranță. Poți încerca să refaci traseul, la mine a mers. Ai o poză cum a fost la mine...
  14. Nu are cum să ajungă în pompa de apă, fizic nu poate trece de cotul de la vasul de expansiune, plus că de acolo, traseul este la răcitorul EGR, deci iar imposibil să ajungă în pompă.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.