Nu are legătură uscătorul ăla de care zici , care e montat pe radiatorul de climă ( condensator) cu mirosul din habitaclu, el reține umezeala din circuitul de agent. Mirosul provine de la vaporizator, din cauza umezelii și a prafului care se adună pe lamelele lui, facilitează dezvoltarea de microorganisme care sunt cauza mirosului. Dacă chiar vrei să-l cureți, dai vaporizatorul afară și-l speli, la fel și interiorul unității de climă, dar e muncă nu glumă. Altă soluție este să pulverizezi agent de curățare pe el, dar e iar destul de greu, te-ar ajuta puțin dacă scoți caloriferul afară, și cel electric ( dacă ai) și cel cu lichid, dar e iar greu. Rămâi la spuma aia de curățat/igienizat instalații de climă, era un tutorial care explica cum să aplici conținutul spray-ului direct pe vaporizator nu prin grile, se dădea o gaură mică , cât să intre tubul pulverizatorului, in carcasa unității de climă, pe partea cu torpedoul pe unde se pulveriza spuma care curăță într-o oarecare măsură vaporizatorul iar mizeria se scurge prin tuburile de condens. După aia, astupi gaura cu un dop de cauciuc.