Jump to content

CNVC & Rally


Stefan_e46

Recommended Posts

:popcorn:

Multumesc.Traseul ft frumos dar plin de gropi am stricat 2 seturi de gume care trebuiau sa ma tina pana la sfarsitul sezonului.

 

Acum bine ca s-a terminat totul cu bine pentru ca Paul coechipierul meu a spart cutia din cauza denivelarilor,Sanu la fel,cativa colegi au iesit pe afara si de-asta ma bucur ca am scapat cu bine. :goodjob:

Link to comment
Share on other sites

ieri am fost in statiunea straja din judetul hunedoara unde s a organizat o proba de viteza in coasta de catre ACR.

 

in ciuda traseului deosebit, din punct de vedere al dificultatii si peisajului, prezenta concurentilor si spectatorilor a fost destul de restransa.

 

profitand de problemele tehnice ale unor piloti si de faptul ca din diverse motive mai multe integrale nu au punctat la general,pe primul loc s a situat un bmw e30 motor m52b25 modificat pt vtm.

 

surpriza a fost destul de mare,stiindu se ca masinile rwd sunt destul de dezavantajate pe acest tip de traseu.

Link to comment
Share on other sites

Nivelul in ACR este destul de slab, de-asta este mult mai putin vizualizat.

 

E un traseu de viteza nu foarte contorsionat unde merge si o masina rwd.

 

Acuma trebuie sa-ti faci si tu masina sa vi mai rpd. :frantics: printre cei MARI . :thumbsup:

 

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

masina mea este deja in lucru.este o surpriza,dar tot bmw.

 

deocamdata nu ma gandesc sa ajung printre cei mari,din cauza bugetului

 

ce pot sa spun e ca baiatul cu e30 de la straja imi este prieten si am avut o mica, contributie la succesul lui

Link to comment
Share on other sites

nu,motor de m5 are un amic din cluj...pe un fost urs de al meu :rolleyes: si acum ii pune turbo :frantics:

 

baiatul de la straja este mecanic,motorul este un simplu 2,5 m52 :rolleyes:

 

dar masina este usurata grav,nu stiu daca are 800 de kile

promit sa vin mai des la competitii dar timpul nu prea permite

 

apropo,care e urmatoarea etapa?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

M-am intors de la Ranca, traseu exceptional,mi-as dori sa se tina de cel putin 2 ori pe an in detrimentul etapei de la Baia Mare. :frantics: :goodjob:

 

 

Clasament Vineri 09.09.2011: Loc 1 Echipe,Loc 1 Juniori,Loc 3 Gr A/A5 timp de referinta : 3.00.141

 

Clasament Duminica 11.09.2011: Loc 2 Echipe,Loc 2 Juniori,Loc 2 gr A/A5 , timp de referinta 2.58.418,

 

Deja distanta fata de adversarii mei directi numai exista , deci mi-am indeplinit obiectivul pentru acest an.

 

Astept cu nerabdare etapa de la Rasnov, unde daca veti veni va voi pregati o surpriza. :sorcerer:

 

:thumbsup: :thumbsup: Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Merci.pai am inceput sa ma acomodez foarte mult cu masina si am considerat ca merita sa fortez mai mult.

 

Pe timpul iernii facem teste, mai imbunatatim masina, mai sunt cateva raliuri ale zapezii si tot asa.

 

Zgomotul tip ak-47 e facut din soft, eu i-am rugat expres pe tuneri sa scoata un zgomot mai "special".

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

S-a terminat si sezonul 2011 din Campionatul National de Viteza in Coasta.

 

A fost o ultima etapa pe jumatate de cum ma asteptam.

 

Deocamdata sunt vice-campion national pe echipe si vice-campion la juniori, la grupa A astept sa se faca punctajul specific noului regulament N-3.

 

Clasament Rasnov 1 oct: timp referinta 2.14.642 Loc 3 grupa A si A5, Loc 3 Juniori.Loc 2 Echipe

Clasament Rasnov 2 oct timp referinta: 2.13.232 Loc 2 grupa A si A5 , Loc 3 Juniori

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

azi am asistat la etapa ACR de pe silvas-hunedoara

 

asfalt foarte bun,proba scurta de viteza.prezenta redusa la profesionisti,in schimb amatorii au fost numerosi.chiar si prezenta feminina :rolleyes:

 

faza zilei a facut o o soferita pe un golf 3,s a panicat la intrarea intr o curba la dreapta,a franat blocand rotile intrand sanie direct in parapetul metalic dupa care stateam

Link to comment
Share on other sites

Alea speciale sunt cu cuie din vidia, costa vreo 400 euro unul, eu nu vreau ,in primu rand datorita costurilor si in al doilea rand ,cu cat mai putina aderenta cu atat mai mult de munca.

 

 

E foarte important sa te inveti dupa principiul de la greu la usor decat de la usor la greu.

 

Bineinteles toate astea trebuie sustinute de o baza teoretica/practica ft buna si de un nivel superior.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.