Jump to content

BMW E90 318d - cateodata intra greu in viteza 1


Recommended Posts

Eu tind sa cred ca sunt niste cutii destul de slabe si intr-adevar nu BMW e de vina pentru constructia lor ci pentru ca lucreaza cu astfel de producatori. Pe de alta parte odata ce a aparut problema nu se agraveaza si poti merge asa zeci de mii de kilometri. Din cate am inteles nu se rezolva nici cu schimbatul uleiului in cutie nici cu umlbatul la timonerie. Se poate rezolva cu schimbatul kit-ului de ambreiaj. Zilele astea deja 3 persoane diferite mi-au confirmat asta.
Link to comment
Share on other sites

nu este p problema numai la bmw. eu am intalnit chestia asta si la un opel si la un ford. La opel facea cateodata si cand bagai in R.

PS: La frantzuzoaice nu-i nici o pb din cate am auzit :)

Exact!! ai dreptate , la frantuzoaice nu se intampla asa ceva, si eu am avut cateva frantuzoaice, perfecte la cutie>!!

Deci in concluzie majoritatea cutiilor manuale intra greu in prima treapta (uneori). Asta pana te obisnuiesti si ii gasesti leacul si "pozitia".

Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema intalnita (destul de rar insa)la E36 316i 1997 si E46 325i 2000 Cabrio. Nu mi se pare foarte deranjanta. Aplic metoda cu treapta 2, apoi treapta 1... :rolleyes:

 

Hai ca deja e tare toata treaba asta: :goodjob: Cine mai aplica "metoda" cu treapta 2, apoi treapta 1? Daca e deja implementata o metoda suntem de rasul curcii!!!

Link to comment
Share on other sites

Hai ca deja e tare toata treaba asta: :goodjob: Cine mai aplica "metoda" cu treapta 2, apoi treapta 1? Daca e deja implementata o metoda suntem de rasul curcii!!!

 

Pai daca ii vin nazbatiile tocmai cand se face verde semaforul ce sa-i faci? Dar repet... am patit-o foarte rar. Parca nu imi vine sa schimb kit-ul de ambreiaj daca inca nu imi creeaza probleme. Introducerea in treapta 2, apoi in treapta 1 mi se pare cea mai eleganta varianta.

Link to comment
Share on other sites

Mie doar când e motorul oprit țin minte sa ĂŽmi faca ASA..

 

Fiecare cum a avut norocul sau ghinionul. Pe mine ma cam bate gandul sa-l schimb. Tare curios sunt cum se va comporta dupa schimb. Nici la mine nu e chiar atat de deranjant incat sa nu o mai suport dar sunt un perfectionist din fire, asa ca...

Link to comment
Share on other sites

Fiecare cum a avut norocul sau ghinionul. Pe mine ma cam bate gandul sa-l schimb. Tare curios sunt cum se va comporta dupa schimb. Nici la mine nu e chiar atat de deranjant incat sa nu o mai suport dar sunt un perfectionist din fire, asa ca...

Câțiva colegi ziceau ca dupa schimbare s-a rezolvat.. Bafta

Link to comment
Share on other sites

Toate fac la fel. Eu am E90 318d din 2007,iar iarna exact la fel se manifesta. Nu tot timpul,dar nu te lasa sa uiti ca are aceasta chestie . Am intampinat-o si la E60 2006, dar nu o consider o problema grava. Se poate trece cu vederea.

 

Si eu am un 318d e90 din 2006 si patesc exact la fel cu viteza intai dar nu numai iarna cat si vara patesc la fel.

Link to comment
Share on other sites

Hai ca deja e tare toata treaba asta: :goodjob: Cine mai aplica "metoda" cu treapta 2, apoi treapta 1? Daca e deja implementata o metoda suntem de rasul curcii!!!

 

 

macar de-ar trece metoda asta in manualul masinii...

 

credca ar fi soc maxim sa-ti zica reprezentanta: "pai e normal, scrie si in manual, la pagina 42, uite!"

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

macar de-ar trece metoda asta in manualul masinii...

 

credca ar fi soc maxim sa-ti zica reprezentanta: "pai e normal, scrie si in manual, la pagina 42, uite!"

 

Acelasi lucru l-am patit si eu cu masina ( e90,2006,318 i) inca de noua avea probleme cand sa intre in viteza 1.dupa lungi cercetari + schimbat ulei cutie de viteza,desi este LL, am descoperit ca acest lucru e o normalitate.Este pur si simplu o meteahna a cutiei de viteze,asa se manifesta ea.

 

Pai daca ii vin nazbatiile tocmai cand se face verde semaforul ce sa-i faci? Dar repet... am patit-o foarte rar. Parca nu imi vine sa schimb kit-ul de ambreiaj daca inca nu imi creeaza probleme. Introducerea in treapta 2, apoi in treapta 1 mi se pare cea mai eleganta varianta.

 

Exact la fel procedez si eu,de cand am luat masina de noua.

Link to comment
Share on other sites

Scurt timp dupa ce am luat masina (e90 318i 88000km) am intampinat acest inconvenient, am crezut ca e o problema, am dibuit manevra cu viteza 2 apoi 1, citind aici aflu ca asa fac mai multe,eu consider ca ii da caracter si personalitate :) mie chiar imi place chestia asta

Acelasi lucru l-am patit si eu cu masina ( e90,2006,318 i) inca de noua avea probleme cand sa intre in viteza 1.dupa lungi cercetari + schimbat ulei cutie de viteza,desi este LL, am descoperit ca acest lucru e o normalitate.Este pur si simplu o meteahna a cutiei de viteze,asa se manifesta ea.

 

 

Exact la fel procedez si eu,de cand am luat masina de noua.

Link to comment
Share on other sites

in primele zile cand am luat masina (e90) am crezut ca e stricata cutia :)) si nu zic la un semafor de nervi am dat mai tare si a intrat in marsalier !!! ala din spatele meu dadea claxoane ca disperatu !

acum face din ce in ce mai rar...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salut,

La E90 320d 2007 55.000KM acelasi comportament iarna, dar m-am obisnuit.

Ce ma enerveaza cel mai tare este scattaitul ledalei de ambreiaj.

Simt in pedala fiecare spirala a arcului iar cand ajunge sus se aude un zgomot ciudat ca si cand mai are putin si se desprinde....

Este normal ca pedala de ambreiaj sa aiba joc stanga-drepta (nu mare dar sesizabil)????

Link to comment
Share on other sites

Salut,

La E90 320d 2007 55.000KM acelasi comportament iarna, dar m-am obisnuit.

Ce ma enerveaza cel mai tare este scattaitul ledalei de ambreiaj.

Simt in pedala fiecare spirala a arcului iar cand ajunge sus se aude un zgomot ciudat ca si cand mai are putin si se desprinde....

Este normal ca pedala de ambreiaj sa aiba joc stanga-drepta (nu mare dar sesizabil)????

da

Link to comment
Share on other sites

Salut,

La E90 320d 2007 55.000KM acelasi comportament iarna, dar m-am obisnuit.

Ce ma enerveaza cel mai tare este scattaitul ledalei de ambreiaj.

Simt in pedala fiecare spirala a arcului iar cand ajunge sus se aude un zgomot ciudat ca si cand mai are putin si se desprinde....

Este normal ca pedala de ambreiaj sa aiba joc stanga-drepta (nu mare dar sesizabil)????

 

Asta am observat-o si eu, cu jocul. Dar nu e foarte deranjant. Poate e ceva surubel care se mai poate strange.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salut, am si eu un e90 320D din 2005 si are aceleasi simtome.Intra greu in viteza I si mansalier dar nu tot timpul.Am fost cu ea sa o verifice la tampoane cutie, tampoane motor, ulei cutie.Inca nu am verificat placa si discul pentru ca vechiul proprietar a scimbat recent aceste piese si imi poate dovedi(deci sa-l credem pe cuvant).

Cand am cumparat masina am observat acest lucru mai ales ca eu am avut un e90 cu cutie automata si mi-a spus ca a schimbat mansonul/nuca scimbatorului cu unul de M si ca asta e mai scurt si parghia nu mai e asa de lunga si asta e motivul.

Alta problema care o mai am la oprirea motorului: se zguduie putin masina.E normal?

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Aceasi problema o intampin si eu pe un E46 320D 2004 se intampla foarte rar si nu tine cont de anotimul si vremea de afara.

 

E o mare porcarie pe care cei de la BMW o stiu de mult si se pare ca li se rupe din moment ce de la E30 pana la E90 nu s-a schimbat nimic.

 

Mai detin si o DACIA 1310 din 1995 cumparata de noua si nu mi-a facut nicodata asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.