Jump to content

schimbare simeringuri supape


Recommended Posts

Cum pot sa verific? Se poate verifica fara a se demonta separatorul de ulei?

 

Cu ambele probeleme m-am lovit eu!

 

Separatorul cand este dus ai vacum MARE in capacul de la culbutori si pe traseul Jojei de ulei.

Poti verifica singur la prima cheie dimineata la appx 1 min dupa ce pornesti, poti scoate fie joja fie sa desfaci capacul de la culbutori.

Iti atasez un filmulet sa iti dai seama cam ce insemana vacum :)) la mine abia ca puteam desface fie joja fie capacul culbutori..

Pe langa asta aveam si relanti instabil si aveam momente cand mergea foarte ok si dintr-o data BUM...SE OPREA singura....(dar numai cand statea la relanti)

 

 

Iar daca stai 5-10 min la relanti si da fum (albastru)....sunt clar semeringurile duse...

 

LE:

 

Verifica si pompa de vacuum sa nu ai pierderi pe langa (este in spatele motorului) si eventuale pierderi pe la garnituri.

Edited by Claudiu Visan
Link to comment
Share on other sites

Nici vorba de vacuum ca il filmuletul tau.

Am sa verific fumul inca odata, dar de data asta am sa las masina 10 min la relanti, apoi dau acceleratie maxima.

Daca nu scoate fum nici dupa 10 min de lasat la relanti, atunci ma gandesc sa pun ulei 5w30, poate pe asta nu-l mai mananca.

Revin cu informatii.

Link to comment
Share on other sites

Nici vorba de vacuum ca il filmuletul tau.

Am sa verific fumul inca odata, dar de data asta am sa las masina 10 min la relanti, apoi dau acceleratie maxima.

Daca nu scoate fum nici dupa 10 min de lasat la relanti, atunci ma gandesc sa pun ulei 5w30, poate pe asta nu-l mai mananca.

Revin cu informatii.

las-o la ralanti 10 min cind este motorul la temp. 90

Link to comment
Share on other sites

Nici vorba de vacuum ca il filmuletul tau.

Am sa verific fumul inca odata, dar de data asta am sa las masina 10 min la relanti, apoi dau acceleratie maxima.

Daca nu scoate fum nici dupa 10 min de lasat la relanti, atunci ma gandesc sa pun ulei 5w30, poate pe asta nu-l mai mananca.

Revin cu informatii.

schimbi indicativ inutil , 0w40 e uleiul perfect pt motorul asta , la 200k km sunt simeringurile duse oricum o dai ,nu ai cum sa eviti schimbare , au tinut f mult deja , in general pe la 170k sunt pa

Edited by Myx
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

O sa iti spun si eu la fel ca si colegii de mai sus...

 

Daca vacuum in capacul la culbutori nu ai ia-ti gandul de la PCV, o sa dai banii pe el dar fumul o sa fie tot acolo.

O lasi 10 min cand motorul e cald si accelerezi, dar, asa cum spune myx, sunt sigur semeringurile daca scoate fum...

 

Pierderi ti-am mai spsus, pot fi pe la diferite garnituri (culbutori, pompa vacuum, baie ulei) dar nu pierderi dramatice.

 

Multa bafta!

Link to comment
Share on other sites

schimbi indicativ inutil , 0w40 e uleiul perfect pt motorul asta , la 200k km sunt simeringurile duse oricum o dai ,nu ai cum sa eviti schimbare , au tinut f mult deja , in general pe la 170k sunt pa

Nu neaparat, dar in general aici pe forum asa sta treaba. Ai dreptape.

Eu de exemplu am deja 196k km fara simeringuri schimbate, doar valva PCV am schimbat-o anul trecut cand am observat ca imi mancase deja cam 1 litru de ulei intre schimburi (schimb la max 7000 de km). Aveam si vacuum mare la capac si joja, fum nu scotea deloc. Acum cu PCV-ul schimbat problema e rezolvata. ( intrebarea e pana cand oare ? :) )

Masina o am din 2008 adusa din Germania, cu ultima intrare in service in 2008 la 153 de mii de km. Verificat si de catre colegul nostru de forum "dooh". Deci mai exista exceptii, nu multe dar exista.. :)

Ulei 0w40 folosesc si eu. Asta mi se pare si mie cel mai bun pt motorul acesta.

Edited by attila318i
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

Am postat o filmare ca sa vedeti cum se comporta motorul cand scot capacul umplere ulei.

 

https://www.youtube.com/watch?v=wWSknzIkZ_0

 

 

Deja am comandat simeringurile producator Corteco pret 88 lei, Garnitura capac supape tot Corteco pret 125 lei, Oring pompa vacuum si Ulei BMW 5w30. Urmeaza sa vad daca schimb simeringurile in Bucuresti sau mai aproape de casa.

Stie careva vreun mecanic bun prin zona Ardealului care schimba simeringurile de la supape, fara a da jos chiulasa?

Edited by FlorinB
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

FlorinB ai schimbat Semeringurile?Unde ai ales?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Am schimbat simeringurile in Bucuresti, doar ce m-am intors din deplasare. Manopera a fost 800 lei cu piesele mele.

Am atasat 2 imagini: simering vechi vs simering nou, iar in a doua sa vedeti ce inseamna intervale schimb ulei la 25000 km, facute in Germania.

Traiasca uleiul LongLife.

post-38236-0-76708900-1395945490_thumb.jpg

Edited by FlorinB
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat simeringurile in Bucuresti, doar ce m-am intors din deplasare. Manopera a fost 800 lei cu piesele mele.

Am atasat 2 imagini: simering vechi vs simering nou, iar in a doua sa vedeti ce inseamna intervale schimb ulei la 25000 km, facute in Germania.

Traiasca uleiul LongLife.

post-38236-0-81394900-1395946153_thumb.jpg

post-38236-0-32944900-1395946189_thumb.jpg

Edited by FlorinB
Link to comment
Share on other sites

Ce am uitat sa mentionez, sa nu fie legat si de uleiul bagat... 0w40 LL01 ai bagat sau LL04? ca tot incerc sa urmaresc niste discutii cu privire la acesti parametri...cica LL01 este recomandat pentru acest motor si daca pui LL04 pe langa altele... se duce si mai repede ..
Link to comment
Share on other sites

Motorul mi-a mancat 2 L in 10.000 de km. Uleiul folosit a fost Castrol 0-w40 Edge Sport LL04.

Acum am pus Ulei BMW 5w30. Nu stiu daca problema apare de la indicativ LL01 sau LL04; mai repede as spune ca uleiul ar putea fi contrafacut.

Un lucru e clar, la urmatorul schimb am sa trec pe Liqui Molly.

 

Apropo de fum, in posturile anterioare spuneam ca nu da fum, dar dupa ce am pus un prieten sa stea in spatele meu mi-a confirmat ca fumul exista dar nu mult.

Edited by FlorinB
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat simerigurile, patina de sus era rupta, patina de jos se desprindeau bucati,amandoua schimbate, simering arbore schimbat,oring joja de ulei, garnitura baie ulei, garnituri pompa vacum. Am eliminat cam toate consumurile de ulei. Motorul trage bine si nu mai am erori de misfire pe cilindri.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.