Jump to content

Un vis implinit


C_o_s_m_i_n

Recommended Posts

Pai ti-am pus sa citesti despre Philips-uri. Vad ca toata lumea lauda si zic ca cele mai ok sunt CBI-urile, insa au si un pret pe masura :)

 

Mai lasa osram-urile cateva zeci de ore la purtare, poate se schimba culoarea

 

Asa-i cu osramurile, sigur se schimba culoarea, dupa 10-15 ore de functionare, se schimba culoarea..La inceput sunt galbene , la fel ca halogenu, apoi dupa 10-15 ore de functionare ,ajung la culoarea normala..Am patit si eu la e70 acelasi lucru..

Link to comment
Share on other sites

Si la mine face zgomot capacul ala.Insa nu tot timpul. Sau cel putin nu il aud eu tot timpul

 

Eu am schimbat toate tampoanele alea de al capac (4) si nu mai am nici o problema, daca procedezi asa ca si cosmin o sa ai rezonanta in turatie (scapi de dracu si dai de masa)

Link to comment
Share on other sites

rezonanta in turatie

Pai si de unde stii asta daca n-ai testat? La m47 capacul e fix si nu face nici o rezonanta. Si nici la cele mai vechi, doar la n47 e problema asta.

 

Daca imi faci tu presa, ca sa iasa exact de forma aia (cu semicerc, unghiuri, intarituri, treceri peste margini, etc...), ma concediez. :poke:

La dat din gura sunt campioni...chestiile practice ii depasesc..."teoria" e la putere. :)

Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat toate tampoanele alea de al capac (4) si nu mai am nici o problema, daca procedezi asa ca si cosmin o sa ai rezonanta in turatie (scapi de dracu si dai de masa)

Vezi de treaba, nu e nici o rezonanta. I-am facut eu test complet si la rece si la cald, in turatie si ralanti... n-are nici pe dracu'. ;) E practic imposibil, la cat de solid e prins acum.

Poti schimba tampoanele, dar capacul tot va tremura in draci, pentru ca e subtire si nu ajung 4 puncte de sprijin (si alea firave). Puteam schimba tampoanele ca nu costa mai nimic, dar aia nu e treaba cum sunt proiectate prinderile.

 

Referitor la becuri... nu am la dispozitie atatea ore (in functionare) sa le testez. Daca nu-mi plac, le dau inapoi. Si la cat sunt de galbene, nu cred ca ajung vreodata la temperatura dorita.

L-am demontat si ala unul de 4150 pana le primesc cele de 5000, sa fac o comparatie.

Care imi plac mai mult/fac treaba mai buna noaptea - le pastrez.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Ai vazut in realitate CBI-urile astea pe vreo masina?

 

Stii si tu ca filmele/pozele sunt subiective. In functie de obiectiv, acesta va ajusta intotdeauna lumina astfel incat va parea foarte intensa.

Ca si la becurile mele vechi daca le fac poze sau le filmez noaptea, zici ca... vai cat sunt de tari. In realitate... sunt niste amaraciuni.

 

Sper sa nu crezi ca-i vreo polemica. Eu efectiv vreau sa imi formez o parere corecta si reala despre ele. Ca de review-uri de pe net mi-a ajuns. :)

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba numai de filmat, dar toata lumea le recomanda, si aia de pe hidplanet, si daca te uiti si pe e90post, acu depinde si daca esti dispus sa dai si 120 pe ele, ca oricum nici astea de 4200 nu sunt 'chioare'

 

Uite aici un thread cu 100 de pagini despre CBI-uri

 

http://www.hidplanet.com/forums/showthread.php?36407-New-Osram-D2S-Bulb-Xenarc-Cool-Blue-Intense

 

Le compara chiar si cu philips-urile care vrei sa le iei tu. Apropo philips-urile la ce bani le iei?

Link to comment
Share on other sites

Pai si de unde stii asta daca n-ai testat? La m47 capacul e fix si nu face nici o rezonanta. Si nici la cele mai vechi, doar la n47 e problema asta.

 

 

Nu este capac fix la nici o masina, prins in surube posibil! dar cu tampon de guma, chiar si la M47 poti cauta si ai sa vezi.

 

Acum la cosmin cred ca nu-si da seama de rezonanta care o face, avand in vedere vibratiile si zgomotul care era inante

 

 

Vezi de treaba, nu e nici o rezonanta. I-am facut eu test complet si la rece si la cald, in turatie si ralanti... n-are nici pe dracu'. ;) E practic imposibil, la cat de solid e prins acum.

Poti schimba tampoanele, dar capacul tot va tremura in draci, pentru ca e subtire si nu ajung 4 puncte de sprijin (si alea firave). Puteam schimba tampoanele ca nu costa mai nimic, dar aia nu e treaba cum sunt proiectate prinderile.

 

 

Scuze nu observasem al meu este model diferit, este mult mai solid chiar butucanos si greu, nu stiu al vostru cum se prezinta, eu dupa ce am schimbat tampoanele parca e lipit cu motorul :rolleyes:

Edited by smiley32
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.