Jump to content

Un vis implinit


C_o_s_m_i_n

Recommended Posts

Salut,

 

Am citit si eu toate paginile si ce sa zic - jos palaria. Am gasit pe aici o problema care o intampin si eu cu plimbatul masinii pe sosea la denivelari. Ai apucat, am vazut sa umbli pe la bucse si ziceai ceva de caseta de directie parca. Eu am caseta cu active steering si parca mi se pare ca are joc. La masina mea de teren se poate strange jocul la la cutie, aici e la fel? Casetele astea se reconditioneaza?

 

Cu respect,

Lucian

Stii cumva daca aceste casete de directie se pot repara sau se schimba. Schimbatul e cam dureros la portofel.

Link to comment
Share on other sites

Scuze, nu ti-am vazut postul de mai sus.

La mine problema s-a rezolvat prin inlocuirea anvelopelor. Aveau un profil care crea un efect de tramlining foarte pronuntat si facea masina mai greu de controlat.

Casetele au acel surub de reglaj, dar la mine mare branza n-a facut. Cred ca ala poate compensa pana la un anumit grad de uzura. Pe urma nu mai face nimic.

 

Cele fara active steering stiu ca se pot reconditiona. Cele cu... nu stiu.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Scuze, nu ti-am vazut postul de mai sus.

La mine problema s-a rezolvat prin inlocuirea anvelopelor. Aveau un profil care crea un efect de tramlining foarte pronuntat si facea masina mai greu de controlat.

Casetele au acel surub de reglaj, dar la mine mare branza n-a facut. Cred ca ala poate compensa pana la un anumit grad de uzura. Pe urma nu mai face nimic.

 

Cele fara active steering stiu ca se pot reconditiona. Cele cu... nu stiu.

 

Stii cumva unde e acel surub de reglaj?

Link to comment
Share on other sites

Pai... am scris in topic.

La Iasi, consta in citirea/scrierea hartilor din ECU prin OBD sau pe masa (depinde daca i s-a mai facut update la dealer), asezarea masinii pe Dyno si evaluarea rezultatului pana se ridica la asteptari. Nu mai stiu cat a costat... in jur de 350E.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Link to comment
Share on other sites

Le gasesti si gata facute. Doar ca n-au aceeasi intensitate.

Sau... sunt kiturile gata preparate pentru E60. Dar destul de scumpe.

 

Si de ce anume le legi? se aprind atat timp cat sunt aprinse si luminile de interior, nu?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am probleme cu sirocoul. Se opreste dupa cateva minute de functionare.

Am eroare de alimentare defectuoasa, dar nu este aer pe furtunul de alimentare.

Se si simte cum se stinge flacara.

Dati-mi niste idei ce drac sa-i mai fac.

 

Simptomul asta e de cand am facut plinul. Pana aveam jumate rezervorul, mergea perfect.

Am mai schimbat un sirocou pe acelasi motiv. Banuiam ca are el probleme. Dar nu pot fi doua cu acelasi defect.

Teoria mea este ca vreo supapa de aerisire a rezervorului e intepenita, dar nici nu vreau sa-mi inchipui cum ajung la ea sau ele. La plin, rezervorul nu se poate depresuriza si pompita de la sirocou nu-si mai poate trage motorina dupa cateva minute. Motorul nu e afectat pentru ca are pompa mai puternica.

 

Azi vreau sa-i fac un test cu furtunul de alimentare intr-un flacon cu motorina. Asa ar trebui sa mearga.

Dupa dupa 7 luni de studiu si teste, dupa ce l-am demontat de pe masina de vreo 10 ori si am ajuns acum la al 3-lea sirocou schimbat pe garantie... am gasit defectul. :D

Nu sirocoul era vinovat ci tubul de admisie. La Eberspacher acesta e din 2 straturi de carton invelit in plastic. La Webasto e din cauciuc (stiu ei de ce).

Tarziu am realizat ca se oprea doar daca ploua sau ajungea cumva umezeala pe langa sirocou. Tubul respectiv are vreo 2 coturi la 180 grade pentru ca asa permite locul, iar in momentul cand ajungea apa in zona, cartonul se inmuia si obtura admisia. Astfel sirocoul ramanea fara aer.

 

In sfarsit dorm linistit. :p

 

Atat ca dupa cele cateva luni, am gasit foarte multe urme de apa pe el. I-am facut o protectie prinsa in mai multe locuri si izolata cu mastic la imbinari, sa bypasez scurgerea apei chiar si din jgheabul de sub parbriz sau carenajul rotii.

 

http://b9.icdn.ru/c/cosmin34/9/39136359UGf.jpg

Edited by C_o_s_m_i_n
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da, e pentru garaj. Insa e varianta fara compas.

 

Sunt 5 variante.

- cheala, fara nimic - pentru antiorbire are buton ce-l rasucesti

- auto dimm

- auto dimm + LED alarma

- auto dimm + LED + telecomanda

- auto dimm + LED + telecomanda + compas

 

A mea e a 4-a.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.