Jump to content

Un vis implinit


C_o_s_m_i_n

Recommended Posts

Am probleme cu sirocoul. Se opreste dupa cateva minute de functionare.

Am eroare de alimentare defectuoasa, dar nu este aer pe furtunul de alimentare.

Se si simte cum se stinge flacara.

Dati-mi niste idei ce drac sa-i mai fac.

 

Simptomul asta e de cand am facut plinul. Pana aveam jumate rezervorul, mergea perfect.

Am mai schimbat un sirocou pe acelasi motiv. Banuiam ca are el probleme. Dar nu pot fi doua cu acelasi defect.

Teoria mea este ca vreo supapa de aerisire a rezervorului e intepenita, dar nici nu vreau sa-mi inchipui cum ajung la ea sau ele. La plin, rezervorul nu se poate depresuriza si pompita de la sirocou nu-si mai poate trage motorina dupa cateva minute. Motorul nu e afectat pentru ca are pompa mai puternica.

Nu inteleg care e diferenta intre conducta 8 (vent pipe) si 9 (breather line). Nu au acelasi rol?

Si nu inteleg ce e chestia aia de langa intrarea in rezervor, in care intra conducta 9.

 

Azi vreau sa-i fac un test cu furtunul de alimentare intr-un flacon cu motorina. Asa ar trebui sa mearga.

 

http://b9.imgsrc.ru/c/cosmin34/7/36255287IQc.jpg

Link to comment
Share on other sites

Cosmin, nu stiu daca te ajuta sau nu, dar la mine la e82 nu s-a depresurizat la plin de noua. Nu o data am oprit sa fac plinul, pentru cativa litri, ca sa profit de o benzinarie mai acatarii langa care ma aflam si la desfacerea busonului "bum-poc" aproape ca la benzina. Aproape spun, si asta o face de noua, deci probabilitatea ca acele supape sa fie duse la tine, e mica zic eu. La sub 1/2 nu a facut niciodata. Sa nu te incurc...

 

Cum a fost proba cu flaconul?

Edited by Dan Dan
Link to comment
Share on other sites

eu as zice sa verifici (desi mi-e groaza cand ma gandesc) vent pipe, cel care vine chiar la buza busonului exterior, poate a intrat ceva mizerie acolo

 

insa totusi, daca este presiune , n-ar trebui sa curga motorina mai usor spre extremitati !?

Edited by Krebs
Link to comment
Share on other sites

Am probleme cu sirocoul. Se opreste dupa cateva minute de functionare.

Am eroare de alimentare defectuoasa, dar nu este aer pe furtunul de alimentare.

Se si simte cum se stinge flacara.

Dati-mi niste idei ce drac sa-i mai fac.

 

Simptomul asta e de cand am facut plinul. Pana aveam jumate rezervorul, mergea perfect.

Am mai schimbat un sirocou pe acelasi motiv. Banuiam ca are el probleme. Dar nu pot fi doua cu acelasi defect.

Teoria mea este ca vreo supapa de aerisire a rezervorului e intepenita, dar nici nu vreau sa-mi inchipui cum ajung la ea sau ele. La plin, rezervorul nu se poate depresuriza si pompita de la sirocou nu-si mai poate trage motorina dupa cateva minute. Motorul nu e afectat pentru ca are pompa mai puternica.

Nu inteleg care e diferenta intre conducta 8 (vent pipe) si 9 (breather line). Nu au acelasi rol?

Si nu inteleg ce e chestia aia de langa intrarea in rezervor, in care intra conducta 9.

 

Azi vreau sa-i fac un test cu furtunul de alimentare intr-un flacon cu motorina. Asa ar trebui sa mearga.

 

http://b9.imgsrc.ru/c/cosmin34/7/36255287IQc.jpg

 

 

Dieferenta e ca 8-u scoate aerul din rezervor cand faci plinul, iar 9 lasa rezervorul sa respire chiar daca busonul este pus :rolleyes:

Edited by smiley32
Link to comment
Share on other sites

Inclin sa va dau dreptate... :sorcerer:

Asta mi-a facut doar luni. De atunci ma chinui sa-l stresez si nici pe dracu n-are.

 

Acum lucrez la o modalitate sa-mi porneasca si ventilatia in habitaclu, fara relee si interventii in alimentarea aerotermei.

Comanda aerotermei e pe LINbus, dar habar n-am ce parametri.

 

Eu as vrea sa ma folosesc de functie REST a panoului de clima. Aeroterma consuma ceva curent in plus, dar pentru zilele cu mult sub 0 grade, e buna. Mai ales ca functia o pot activa/dezactiva din telecomanda.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

A vazut cineva, undeva panou de clima desfacut bucati?

Un link, ceva...

 

Vreau sa vad cu ce ma confrunt acolo, ce traductor este la rotita de reglaj al turatiei pentru ca ma voi folosi de el.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Am facut iar plinul, banuiam rezervorul ca incurca buna functionare a sirocoului.

Dar merge perfect. Si de atunci n-a mai facut probleme. Probabil dupa dezamorsare ii trebuie cateva cicluri de functionare pana reintra in regim normal.

 

Am cumparat si o interfata de scanare pentru sirocouri, i-am facut tot felul de teste si grafice de functionare, dar totul e perfect.

 

Asa ca mergem inainte... :)

Link to comment
Share on other sites

Am facut iar plinul, banuiam rezervorul ca incurca buna functionare a sirocoului.

Dar merge perfect. Si de atunci n-a mai facut probleme. Probabil dupa dezamorsare ii trebuie cateva cicluri de functionare pana reintra in regim normal.

 

Am cumparat si o interfata de scanare pentru sirocouri, i-am facut tot felul de teste si grafice de functionare, dar totul e perfect.

 

Asa ca mergem inainte... :)

inca putin si iese din uz ,oricum eu o folosesc pana cand nu va mai porni din cauza temperaturii 15 grade si chiar si din toamna :D

Link to comment
Share on other sites

La mine n-o sa iasa din uz. Il pot porni si vara. Si precis o sa-l las sa mearga chiar si 5 minute dimineata daca nu-i canicula, ca motorul nu va porni de la 18 grade ci de la 60.

Iar sirocourile se strica mai mult in stationare decat in functiune.

 

Tocmai i-am citit contorul pe tester. Era pe 0 cand l-am luat si deja i-am bagat 24 ore de functionare de cand il am. :D

 

Iar acum vine iar zapada. Deci o sa ne bucuram inca de ele.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Am reusit sa-ti citesc toate cele 67 de pagini. Concluzia? ESTI NEBUN ! :))

Felicitarile mele pentru munca depusa, rar oamenii ca tine. Chiar am invatat cateva lucruri noi din topicul tau.

Iar daca o sa vinzi masina, anunta-ma poate fac un imprumut urgent :)). Tine-o tot asa !

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Cred ca temperatura asta in jur de 10 grade + anvelopele de 225 scad foarte mult consumul.

M-am trezit ieri cu un consum dupa 600km, ce l-am mai vazut doar cand am luat masina. :)

Rotile de vara (245/45 R17) adauga vreo 0.7%.

 

http://b9.imgsrc.ru/c/cosmin34/6/36520176mpE.jpg

Edited by C_o_s_m_i_n
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Pare ireal consumul ala.

Da... pare... insa e cat se poate de real. Sambata dus, duminica intors.

Bine, in Ardeal si circulatia e mai lejera.

 

Claudiu, cu rotile pe 17 ma apropii si eu de consumul tau.

 

Nu ca as renunta la 245 in favoarea consumului, dar e bine de stiut influenta rotilor. Ca multa lume se intreaba de ce calul lui e mai flamand. :p

Edited by C_o_s_m_i_n
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Media la drum lung (urban+rural), minim 100km nu mi-a trecut niciodata de 6. E drept ca pe Autostrada Transilvaniei nu ma incumet peste 150. :D

Poate conteaza si stilul de mers, nu stiu. Dar daca pana la Bv (400km) fac 5-5.5 ore, nu cred ca merg batraneste.

O fi o generatie de motoare mai economice, ce sa spun...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.