Jump to content

525 d 2002 INJECTOARE


Recommended Posts

Salut,

 

Sunt membru nou pe forum si as dori sa va intreb ceva legat de injectoare.

Am un 525dA din 2001 si anul trecut am schimbat un injector.

Am auzit ca se pot curata injectoarele printr-o metoda chimica cu o solutie ce se cheama Winny's. A incercat cineva? daca da, poate imi spune si mie daca a dat rezultate.

 

Multam...

175910[/snapback]

 

 

Daca mai studiezi forumul ai sa vezi ca nu exista solutie de curatat pt injectoarele de bmw. Se schimba cu totul...si cam atat...din pacate pt noi.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cu toate astea, sunt o multime de service-uri care se lauda ca ar curata orice tip de injectoare cu un aparat cu ultrasunete sau fara demontarea injectoarelor, cu o solutie chimica.

daca la alte sisteme common rail se poate(vw sau Mercedes), ma gandeam ca se poate si la BMW. daca nu, asta e... le schimbam, cu toate ca pretul lor nu este mic, si cand te gandesti ca sunt 6 injectoare te cam ia durerea de cap.

Link to comment
Share on other sites

Cu toate astea, sunt o multime de service-uri care se lauda ca ar curata orice tip de injectoare cu un aparat cu ultrasunete sau fara demontarea injectoarelor, cu o solutie chimica.

daca la alte sisteme common rail se poate(vw sau Mercedes), ma gandeam ca se poate si la BMW. daca nu, asta e... le schimbam, cu toate ca pretul lor nu este mic, si cand te gandesti ca sunt 6 injectoare te cam ia durerea de cap.

175936[/snapback]

Am avut si eu o problema la motor si cum erau oricum demontate injectoarele mi le-au curatat si mie cu ultrasunete dar nu a fost o idee prea buna pentru ca acum ar cam trebuii sa schimb unul deci uzura lui este mai mare acum comparind testele facute ininte si dupa

Mentionez ca toate astea sau intimplat in service-ul BMW auto transilvania din cluj

De curatat fara demontare am curatat pe un ford transit dar eu zic ca aia mi-au luat numai banii degeaba pt ca nu am sezizat nici o imbunatatire

Link to comment
Share on other sites

Multumes Flaviu.

Oricum, voi duce masina la un tester, deoarece, cand ete motorul rece, vibreaza destul de tare la relani.

daca cineva a avut aceasta problema, poate imi da o idee.

Multumesc

176410[/snapback]

probabil ceva injector daca la cald i-si revine

fa-i un test de injectoare ca sa stii sigur

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Azi am patit-o cand ma duceam la AB sa-mi iau senzoru de la galeria de admisie. Nu stiu cum a simtit masina ca ma duceam la ei (prima oara) ca au inceput problemele. A inceput sa-mi tremure toata destul de puternic si nu mai trage liniar.. mai mult in hopuri. Am inteles bine ca daca se duce un injector iti tremura masina.. dar totusi sa traga pe sarite mai mult suna a pompa de motorina decat de injector!? O sa merg azi la 5 la un tester sa vad ce e cu injectoarele. Voi ce ziceti? pare a fi un injector din ce v-am spus? :blink:

 

( Ca mentiune i-am schimbat racordurile flexibile de la evacuare acum 3 zile. Pana atunci masina nu prea avea evacuare si expira liber. Ma gandesc ca si de aici ar putea sa mi se fi intamplat ceva. Acuma ca am facut legatura dintre catalizator si evacuarea ei care nu a fost folosita cateva luni desi a stat pe masina sa fie ceva infundat pe acolo sau ceva )

Edited by B.M.W.
Link to comment
Share on other sites

ok .. am fost la "tester" .. ca sa zic asa. Nu spun unde ca sunt destui de pe forum care se duc acolo. Atata spun ca nu mi-au dat un raspuns concret.

 

deci

 

Unde pot sa testez injectoarele in Bucuresti ca sa aflu care injector sau injectoare imi fac probleme si care trebuie schimbate? La Bavaria se poate? La Filaret? In alta parte... unde?

 

Ma seaca rau cum tremura si nici nu trage trebuie sa o rezolv urgent

 

MS

Edited by B.M.W.
Link to comment
Share on other sites

ok .. am fost la "tester" .. ca sa zic asa. Nu spun unde ca sunt destui de pe forum care se duc acolo. Atata spun ca nu mi-au dat un raspuns concret.

 

deci

 

Unde pot sa testez injectoarele in Bucuresti ca sa aflu care injector sau injectoare imi fac probleme si care trebuie schimbate? La Bavaria se poate? La Filaret? In alta parte... unde?

 

Ma seaca rau cum tremura si nici nu trage trebuie sa o rezolv urgent

 

MS

279124[/snapback]

Ai verificat debitmetrul?

cand masina nu mai trage si merge in hopuri se verifica mai intai debitmetrul apoi presiunea pe retur in diferite puncte .cand se duc injectoarele se schimba si zgomotul...Chiar daca te duci la un test si nu stiu sa interpreteze datele este egal cu zero...fa un test si pune datele pe forun..toti parametrii pe care pot sa-i scoata,presiuni temp,cantitati inj,etc...

Link to comment
Share on other sites

s-a rezolvat. 2 injectoare erau de vina.

 

[edit] la cum vibra si la cum tragea numai debitmetru nu era :blink:

280165[/snapback]

Este destul de dificil sa repari un BMW prin telefon!Eu am incercat sa-ti spun cam care sunt etapele cele mai necostisitoare pentru simtomele pe care le-ai descris,evident la tine lucrurile au mers mult mai departe in zona injectoarelor,dar ast este injectoerele cad din cauza motorinei aditivate,care este prea uscata pentru sistemul commonrail!

Link to comment
Share on other sites

s-a rezolvat. 2 injectoare erau de vina.

 

[edit] la cum vibra si la cum tragea numai debitmetru nu era :blink:

280165[/snapback]

 

Eu ti-am spus ca si la mine a fost injectorul cu probleme.

 

la tester nu poate sa-ti spuna care injector este cu probleme.

Mecanicii care se pricep au metode rin care identifica exact care injector e mort.

 

Oricum, ar trebui sa te astepti sa mai cada injectoare.

Link to comment
Share on other sites

Este destul de dificil sa repari un BMW prin telefon!Eu am incercat sa-ti spun cam care sunt etapele cele mai necostisitoare pentru simtomele pe care le-ai descris,evident la tine lucrurile au mers mult mai departe in zona injectoarelor,dar ast este injectoerele cad din cauza motorinei aditivate,care este prea uscata pentru sistemul commonrail!

280195[/snapback]

 

Merci. Apropo de motorina.. de unde ar trebui sa bag sa nu am probleme cu common rail? De obicei bagam de la mol dar dupa faza asta m-am hotarat sa-i bag numai premium de la omv. o fi bine?

 

 

Eu ti-am spus ca si la mine a fost injectorul cu probleme.

 

la tester nu poate sa-ti spuna care injector este cu probleme.

Mecanicii care se pricep au metode rin care identifica exact care injector e mort.

 

Oricum, ar trebui sa te astepti sa mai cada injectoare.

280230[/snapback]

 

la tester iesisera astea 2 injectoare dar mai sunt inca 2 care "nu functioneaza in parametrii". Intr-adevar ma pot astepta sa mai imi pice si altele la cum s-au prezentat astea doua pe care le-am dat jos. Masina a fost chipuita si au fost suprasolicitate

Link to comment
Share on other sites

deh,nu esti chiar aproape de adevar dar nici departe:la reprezentanta nu pot depista injectorul care e pe duca ci doar daca e dus de tot....si in cazul in care nu ai rabdare si vrei sa schimbi injectoarele toate daca vreunul e pe duca atunci da,ai dreptate...dar altfel ei nu pot detecta unul care incepe sa faca figuri.

152765[/snapback]

dap si eu am fost pe tester cu ea si iti arata parametrii la care functioneaza injectoarele.. si dc treb schimbate sau dc mai tin.. cat despre curatare.. nu am auzit..

Link to comment
Share on other sites

Nu ai auzit tu dar se pot curata...

Rezultatul este o amanare a schimbarii injectorului..

281144[/snapback]

 

Din pacate trebuie sa te contrazic. Injectoarele pentru aceste masini cu injectie common rail NU SE POT CURATA. ele se inlocuiesc si gata.

 

De asemenea, Chipuirea nu are legatura cu defectarea injecotarelor.

In cazul chipuirii se suprasolicita turbina si nu injectoarele.

Link to comment
Share on other sites

Din pacate trebuie sa te contrazic. Injectoarele pentru aceste masini cu injectie common rail NU SE POT CURATA. ele se inlocuiesc si gata.

 

De asemenea, Chipuirea nu are legatura cu defectarea injecotarelor.

In cazul chipuirii se suprasolicita turbina si nu injectoarele.

281705[/snapback]

se solicita si injectoarele fiindca se mareste presiunea cu care pulverizeaza , iar in legatura cu schimbatul injectoarelor este 100 % adevarat nu zic ca nu e dar sa va zic povestea "mea" :blink: , la cald incepea masina sa varieze la relanti cam cu 5 rpm zic eu , mergea neregulat , bun am fost la service la "Express diesel" ( unicul service de diesel din romania ) , care este de 5-6 ani la noi in tara , au 3 bancuri de teste , in germania sunt 4 deci ocupam un loc 2 in clasament , acum sa las reclama deoparte , am ajuns la ei au pus masina pe tester , arata ca primul injector - injecta 5,25g iar restul injectoarelor injectau cum trebuie , buuuun a zis mecanicul stai linistit ca nu are problema nici un injector nu este de la ele ! Eu bineinteles am fost super fericit ca nu mai stateam sa dau 450 de euro pe altu nou. L-am ascultat , mi-a spus ca trebuie scoasa o piesa de pe pompa de inalta presiune , ceva de genu regulatorul de presiune , care este o piesa electrica si actioneaza injectia motorinei cu ajutorul unui magnet , a scos piesa a stat o ora la curatare cu ultrasunete si tot felul de solutii , dupa aceeea s-a impachetat masina , am iesit cu ea la test-drive , au pus-o din nou la tester - sper uimirea mea in TOATE injectoarele presiunea revenise la normal exact in parametri 2,00 si 2,5 maxx , injectia era corecta si am plecat fericit fara nici un injector schimbat. parerea mea acuma este , sa puneti cea mai buna motorina din romania in motorul dvs. diesel si sa nu va zgarciti la 4 mii de lei , ca aia 4 mii de lei salveaza motorul si injectoarele. motorina normala are 350 ppm sulf , iar motorina premium si alpin diesel au 10 ppm respectiv sub 10 , acuma ganditi-va la consecintele cifrelor...

Link to comment
Share on other sites

se solicita si injectoarele fiindca se mareste presiunea cu care pulverizeaza , iar in legatura cu schimbatul injectoarelor este 100 % adevarat nu zic ca nu e dar sa va zic povestea "mea" :blink: , la cald incepea masina sa varieze la relanti cam cu 5 rpm zic eu , mergea neregulat , bun am fost la service la "Express diesel" ( unicul service de diesel din romania ) , care este de 5-6 ani la noi in tara , au 3 bancuri de teste , in germania sunt 4 deci ocupam un loc 2 in clasament , acum sa las reclama deoparte , am ajuns la ei au pus masina pe tester , arata ca primul injector - injecta 5,25g iar restul injectoarelor injectau cum trebuie , buuuun a zis mecanicul stai linistit ca nu are problema nici un injector nu este de la ele ! Eu bineinteles am fost super fericit ca nu mai stateam sa dau 450 de euro pe altu nou. L-am ascultat , mi-a spus ca trebuie scoasa o piesa de pe pompa de inalta presiune , ceva de genu regulatorul de presiune , care este o piesa electrica si actioneaza injectia motorinei cu ajutorul unui magnet , a scos piesa a stat o ora la curatare cu ultrasunete si tot felul de solutii , dupa aceeea s-a impachetat masina , am iesit cu ea la test-drive , au pus-o din nou la tester - sper uimirea mea in TOATE injectoarele presiunea revenise la normal exact in parametri 2,00 si 2,5 maxx , injectia era corecta si am plecat fericit fara nici un injector schimbat. parerea mea acuma este , sa puneti cea mai buna motorina din romania in motorul dvs. diesel si sa nu va zgarciti la 4 mii de lei , ca aia 4 mii de lei salveaza motorul si injectoarele. motorina normala are 350 ppm sulf , iar motorina premium si alpin diesel au 10 ppm respectiv sub 10 , acuma ganditi-va la consecintele cifrelor...

281997[/snapback]

 

 

Intreaba orice tunner, chip-ul iti mareste doar presiunea in turbina, in nici un caz ceva legat de injectoare. Iar service de diesel in buc mai sunt, inclusiv cu bancuri de test, intradevar cei de la Express sunt f priceputi, mai ales arabul tanar, mie mi-au rezolvat o problema la un Passat pe care nici Midocar si nici Porsche nu au reusit.

Link to comment
Share on other sites

Intreaba orice tunner, chip-ul iti mareste doar presiunea in turbina, in nici un caz ceva legat de injectoare. Iar service de diesel in buc mai sunt, inclusiv cu bancuri de test, intradevar cei de la Express sunt f priceputi, mai ales arabul tanar, mie mi-au rezolvat o problema la un Passat pe care nici Midocar si nici Porsche nu au reusit.

282019[/snapback]

s-o mari presiunea in turbina...dar nu crezi ca atunci cand se mareste puterea este nevoie de mai mult aer si cantitate de combustibil? pe care oricum computerul o comanda...vorba ta mai sunt service-uri de diesel in bucuresti multe , dar eu nu ii compar cu cei unde am fost...parerea mea:)

Edited by kretzu_sla
Link to comment
Share on other sites

Chiptuning-ul solicita tot motorul,dar nu peste puterea lui maxima...Setarile de fabrica limiteza motorul la 70%din puterea lui maxima,din diferite ratiuni economice..un chiptuning BUN pote duce motorul cam pana in zona de 90% din capacitatea lui.Mai repede distruge motorul ,motorina proasta, decat chiptuning-ul,dar luate impreuna ..garantat injectoarele cedeaza primele,generand reactii in lant de distrugere .Inca nu avem MOTORINA necesara unui chiptuning de motor,asta este parerea mea si vine din experienta proprie,eu am reusit sa topesc pistoanele ....
Link to comment
Share on other sites

Din pacate trebuie sa te contrazic. Injectoarele pentru aceste masini cu injectie common rail NU SE POT CURATA. ele se inlocuiesc si gata.

 

De asemenea, Chipuirea nu are legatura cu defectarea injecotarelor.

In cazul chipuirii se suprasolicita turbina si nu injectoarele.

281705[/snapback]

Vorbeam despre injectoare in general, injectoarele se pot curata. Intr-adevar cele de common-rail nu insa daca te duci la vreun service d-ala cu profesionisti ti le curata ei, adica ti le strica de tot.

 

Cat despre chip, pai daca maresti puterea motorului, si bagi mai mult aer prin turbo in camera de ardere nu e nevoie si de combustibil ca astfel amestecul aer-combustibil sa fie optim? Mi se pare ceva logic...

Daca injectoarele ar avea acelasi debit ar insemna ca amestecul ar fi prea sarac in combustibil si prea bogat in aer. Deci daca se mareste debitul de motorina nu e normal ca injectoarele sa fie solicitate? Probabil pt a preveni suprasolicitarea injectoarelor ar trebui montate injectoare mai mari pt a putea face fata.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Vorbeam despre injectoare in general, injectoarele se pot curata. Intr-adevar cele de common-rail nu insa daca te duci la vreun service d-ala cu profesionisti ti le curata ei, adica ti le strica de tot.

 

Cat despre chip, pai daca maresti puterea motorului, si bagi mai mult aer prin turbo in camera de ardere nu e nevoie si de combustibil ca astfel amestecul aer-combustibil sa fie optim? Mi se pare ceva logic...

Daca injectoarele ar avea acelasi debit ar insemna ca amestecul ar fi prea sarac in combustibil si prea bogat in aer. Deci daca se mareste debitul de motorina nu e normal ca injectoarele sa fie solicitate? Probabil pt a preveni suprasolicitarea injectoarelor ar trebui montate injectoare mai mari pt a putea face fata.

282538[/snapback]

asta am mai zis si eu mai sus...da vad ca nimeni nu intelege...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.