Jump to content

525 d 2002 INJECTOARE


Recommended Posts

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am facut azi comanda la Augsburg de injectoare bosch. 1055 lei cu tot cu tva, cu injectoare la schimb, 135 lei valoarea injectorului returnat.

159346[/snapback]

interesanta treaba asta cu returnatul injectoarelor....ma face sa cred ca poate le recupereaza ,deci contravine spuselor unuia de aici cum ca ele nu se pot recupera /curata ci doar schimba. :blink:

Edited by saplacan
Link to comment
Share on other sites

interesanta treaba asta cu returnatul injectoarelor....ma face sa cred ca poate le recupereaza ,deci contravine spuselor unuia de aici cum ca ele nu se pot recupera /curata ci doar schimba. :blink:

160668[/snapback]

 

 

Le reconditioneaza producatorul, asta e cu totul altceva decat sa le curatam sau sa le reparam noi sau niste baieti de la service.

Link to comment
Share on other sites

interesanta treaba asta cu returnatul injectoarelor....ma face sa cred ca poate le recupereaza ,deci contravine spuselor unuia de aici cum ca ele nu se pot recupera /curata ci doar schimba. :blink:

160668[/snapback]

Producatorul nu reconditioneaza nimic,se folosesc doar pentru eventuale teste de uzura si ca materie prima,in general se returneaza elemente din otel de calitate!

Edited by Rasvan
Link to comment
Share on other sites

Producatorul nu reconditioneaza nimic,se folosesc doar pentru eventuale teste de uzura si ca materie prima,in general se returneaza elemente din otel de calitate!

160780[/snapback]

 

Mie imi scrie clar in oferta ca e posibil ca producatorul sa le reconditioneze si sa fie vandute ulterior la preturi mult mai mici decat produsul nou. Iar calitatea si garantia vor fi similare cu cel nou.

Link to comment
Share on other sites

Mie imi scrie clar in oferta ca e posibil ca producatorul sa le reconditioneze si sa fie vandute ulterior la preturi mult mai mici decat produsul nou. Iar calitatea si garantia vor fi similare cu cel nou.

160796[/snapback]

Nu te contrazic dar eu nu am gasit pana acum sa cumpar injectoare reconditionate de producator,tie ti-au oferit injectoare reconditionate?Intreb ca as fi interesat sa cumpar.

Link to comment
Share on other sites

O alta cauza care duce la functionarea defectuasa a injectoarelor este pilitura produsa de pompa de inalta presiune din diverse cauze,pilitura, care in cel mai fericit caz infunda unul sau mai multe orificii din cele 5 ale dusei care au dimensiuni de 0,12mm si care practic nu mai pot fi desfundate,eventuale impuritati ajunse in injector de natura organica,sunt practic distruse de presiunea foarte mare 1600 bari de aceea BMW nu recomanda aditivi pentru curatarea injectoarelor ele se auto curata prin pres.f.mare

cine spune ca a curatat injectoarele cu nu stiu ce solutii cam exagereaza,sau mai nou prin ultrasunete ,cred ca nu au informatiile necesare pentru as da seama ca este o mare magarie...

153111[/snapback]

 

 

Presiunea asta e constanta sau ea creste odata cu viteza (RPM) ? Intreb pentru ca mai circula un mit legat de injectoare: bagi benzina cu cifra octanica mare si apoi ii dai capace la drum lung, pentru a se "curata" injectoarele.

Link to comment
Share on other sites

Nu te contrazic dar eu nu am gasit pana acum sa cumpar injectoare reconditionate de producator,tie  ti-au oferit injectoare reconditionate?Intreb ca as fi interesat sa cumpar.

160936[/snapback]

 

 

Eu cumpar injectoare noi, cei de la Agsburg nu aduc injectoare reconditionate. Insa, cu prima ocazie cand am sa ajung in .de am sa caut sa iau reconditionate de Bosch.

Link to comment
Share on other sites

Presiunea asta e constanta sau ea creste odata cu viteza (RPM) ? Intreb pentru ca mai circula un mit legat de injectoare: bagi benzina cu cifra octanica mare si apoi ii dai capace la drum lung, pentru a se "curata" injectoarele.

160974[/snapback]

presiunea este constanta in rampa comuna,in pompa de inalta exista o supapa care tine presiunea constanta in funcie de senzorul de presiune din rampa,daca presiunea nu este constanta injectoarele ori nu ar mai putea deschide sau inchide,in alta ordine eu vorbesc de injectoare pe motorina care sunt diferite fata de benzina..am pus mai sus o imagine cu inj.,acum am sa explic si care sunt principalele lor probleme:

1 decalibrarea resorturilor care tine injictorul in echilibru cu presiunea din rampa

2 impuritatile care ajung in inj.care fie infunda orificiile de sprit care au dimensiuni de 0,12 mm sau raman in zona cuiului care inchide ,ingreunand cursa si de aici mai departe...

Link to comment
Share on other sites

De aceea in general nu se curata,iar daca incerci sa le cureti trebuie sa nu existe fir de praf sau impuritati,ma refer la particule pe cere le vezi doar cu lupa,iar verificarea celor 3 resorturi este dificila,se poate ca lungimea resortului sa fie OK.dar forta de comprimare sa fie scazuta datorata decalirii...
Link to comment
Share on other sites

Scuze ca nu ti-am raspuns la intrebarea referitoare la schimbat..

1 daca injectoarele au cod din litere scris pe solenoid atunci trebuiesc rescrise in calculatorul masinii,dar mai intai compara cu inj. vechi..daca motorul este M57 de 3L inj .este cu garnitura de cauciuc la mijloc,si cred ca nu trebuie scris ,da-mi ceva detalii ,coduri de pe injector si atunci am sa pot sa-ti dau un raspuns mai sigur...

Link to comment
Share on other sites

Scuze ca nu ti-am raspuns la intrebarea referitoare la schimbat..

1 daca injectoarele au cod din litere scris pe solenoid atunci trebuiesc rescrise in calculatorul masinii,dar mai intai compara cu inj. vechi..daca motorul este M57 de 3L  inj .este cu garnitura de cauciuc la mijloc,si cred ca nu trebuie scris ,da-mi ceva detalii ,coduri de pe injector si atunci am sa pot sa-ti dau un raspuns mai sigur...

161135[/snapback]

 

Deocamdata nu am cum sa-ti dau nici un cod, astept sa vina astea noi de la Augsburg. Motorul nu stiu exact ce cod are, dar este cel de 2926 cmc si 142kw.

 

Multumesc oricum.

 

Dilema mea cea mai mare este daca le pot schimba si la service-ul Skoda, de exemplu.

Edited by valllentin
Link to comment
Share on other sites

Deocamdata nu am cum sa-ti dau nici un cod, astept sa vina astea noi de la Augsburg. Motorul nu stiu exact ce cod are, dar este cel de 2926 cmc si 142kw.

 

Multumesc oricum.

 

Dilema mea cea mai mare este daca le pot schimba si la service-ul Skoda, de exemplu.

161158[/snapback]

Daca este vorba doar despre schimbat fizic ,fara interventii in calculatorul masinii sigur se poate,dar tine minte scoate bornele de la baterie innainte de a face ceva la masina!!

Link to comment
Share on other sites

E vorba de schimbat fizic.

 

(unde e bateria)  :blink:

161175[/snapback]

Bateria este in spate dreapta in portbagaj!Iar de schimbat ..daca au scule este destul de simplu,dar ai grija sa nu-ti scape mizerie in rampa sau in injector cand il schimba,el vine sigilat cu niste capace de platic ,nu incerca sa le scoti decat cand trebuie sa montezi conductele..

Link to comment
Share on other sites

Bateria este in spate dreapta in portbagaj!Iar de schimbat ..daca au scule este destul de simplu,dar ai grija sa nu-ti scape mizerie in rampa sau in injector cand il schimba,el vine sigilat cu niste capace de platic ,nu incerca sa le scoti decat cand trebuie sa montezi conductele..

161181[/snapback]

nu cred ca trebuiesc complicate lucrurile simple.

am schimbat in service obisnuit injectoare la 525.si totul a decurs normal si merge masina si acum fara probleme.

mi am facut si o cheie speciala de scos injectoare ca ai de la bmw.la strung.

pe de alta parte am dezmembrat un motor de 2500 da si nu am reusit sa scot decat 2 injectoare. am dus _chiulasa_ la reprezentanta si nici ei nu au reusit sa mi scoata celelalte injectoare.de treaba asta ce spuneti?

asa ca de atunci nu ma mai bag la schimbat injectoare.

poate fi o treaba simpla dar poti sa tii omul cu masina desfacut a5 zile si sa nu reusesti.

Link to comment
Share on other sites

nu cred ca trebuiesc complicate lucrurile simple.

am schimbat in service obisnuit injectoare la 525.si totul a decurs normal si merge masina si acum fara probleme.

mi am facut si o cheie speciala de scos injectoare ca ai de la bmw.la strung.

pe de alta parte am dezmembrat un motor de 2500 da si nu am reusit sa scot decat 2 injectoare. am dus _chiulasa_ la reprezentanta si nici ei nu au reusit sa mi scoata celelalte injectoare.de treaba asta ce spuneti?

asa ca de atunci nu ma mai bag la schimbat injectoare.

poate fi o treaba simpla dar poti sa tii omul cu masina desfacut a5 zile si sa nu reusesti.

161980[/snapback]

 

 

Incerc sa vorbesc cu cineva la Trado sa mi le schimbe...sa dorm si eu linistit. :blink:

Link to comment
Share on other sites

unde gasesc reprezentanta bosh?

164167[/snapback]

 

 

Nu mai cauta reprezentanta bosch.

Mergi la Augsburg si gasesti la pret foarte bun.

Si eu am cautat aiurea bosch si pana la urma am luat doua de la augsburg.

 

 

Ieri am schimbat injectoarele si merge brici masina, iar pe tester s-au schimbat complet datele problemei. Acum toate injectoarele functioneaza mai bine.

 

Tre sa mai schimb si racordurile flexibile si termin si cu huruitul... Astea cum se schimba si la ce preturi?

 

 

Chestia mai nasoala e ca de la vibratiile motorului, desi am merg fff putin cu masina, urmeaza sa se duca un tamponul dreapta. :blink:

Sunt complicat de schimbat astea?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Salut,

 

Sunt membru nou pe forum si as dori sa va intreb ceva legat de injectoare.

Am un 525dA din 2001 si anul trecut am schimbat un injector.

Am auzit ca se pot curata injectoarele printr-o metoda chimica cu o solutie ce se cheama Winny's. A incercat cineva? daca da, poate imi spune si mie daca a dat rezultate.

 

Multam...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.