Jump to content

320d m47 are momente cand pierde mult din putere


Recommended Posts

fratica eu am avut aceeasi problema,am rezolvat-o,deci,schimbi debitmetrul,obligatoriu sa aiba acelasi cod ,dupa care mergi la AB si repui toate codurile,sau la oricare BOSH CAR SERVICE ,bineinteles care pot sa faca recodifica,cel putin eu asa am facut si acum merge perfect

am schimbat debitmetrul, cu acelasi cod si merge aprox la fel ca cel vechi, dif este ca motorul este mai elastic, consumul este in continuare ft bun cu un plin fac 1000km aprox

nu scoate fum, nu are nici o problema, in afara de pierderile de putere din cand in cand, nu stiu ce sa zic, astia st ft grei de cap, au alte metode de lucru, banu primeaza, au facut test in mers si nu au zis nimic in afara de pompa si avans aiurea

Link to comment
Share on other sites

salut, am urmarit topicul,eram interesat am avut aceeasi problema trage bine decat dupa 3000 ture, nu m-am documentat asa de mult dar din ce am inteles eu de pe la altii si dupa cateva testere ,schimbate electrovaccumurile, debitmetru ,furtunase etc,problema e pompa de injectie , nu da pe tester, deci ar trebui schimbata, cu aditivi nu cred ca rezolvi nimiceu am merscu 6+5 motorina si benzina amestecata,porneste greu dar merge normal,cand accelerezi brusc la 110 da odata in nas dar dupa aia zici ca e racheta nu o mai recunosti ,testat de mine

probl. nu am rezolvat-o am vandut masina asa l-am informat pe om,merge si acum tot asa,porneste usor ,nu scoate fum merge rotund , cred ca singura solutie e schimbarea pompei cu una buna chiar second, la cat ai dat pe testere o schimbai de cateva ori asta e parerea mea , sper sa o rezolvi ,bafta :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

salut, saptamana asta ma tin de ea o duc la testere, ii fac update ce mai tb reinitializat, vreau sa stiu exact cum functioneaza avansul este tot timpul decalat sau numai cateodata.....

nu imi explic cum este de vina pompa daca face fix la 13 km si numai cand e incins motorul, dupa cateva ore de mers incepe sa faca mai des

daca iau si pun contactul in mers ieri nu a mai facut vreo 2 ore niciodata, deci e posibil sa mearga pe un program de avarie si la un anumit nr de km vrea sa se reinitializeze ceva si o ia razna, ma gandesc ca are vreo remapare facuta de 2 bani si sa aiba erori...

daca este stricat ceva este partea de electronica la pompa, dar si aia nu prea imi vine sa cred ptr ca nu are eroare permanenta

in general am observat ca nu face decat daca depasesti 13km si daca repornesti motorul in mers nu mai intra in limp mode.....inainte de limp mode binenteles opresti si pornesti

 

am mers si 1000km fara nici o problema cand era rece afara...ce legatura are caldura in toata tb asta nu stiu inca, posibil sa fie senzorul temp motor.....o mai caut odata cu gt1

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

poate ne explici si noua exact simptomele pe care le aveai tu si cum se manifestatu pls

masina mergea bine in orice viteza pana la 2300 roatii dupa care deodata cadea consumul de la 20 la 10 si masina parca se ineca,parca nu mai avea aer,dupa care isi revenea si de la 3000 de rotatii in sus ,perfect,daca iti spun cat am inebunit ca sa o pun la punct,de la schimbat tot ce inseamna tub de aer,refacut injectoare,cel cu fir bineanteles,nou,verificat si pus la punct pompa vp 44,schimbat toti senzorii,turbina,norocul meu a fost ca am avut cumparata o alta masina rasturnata la 300 euro,ca de nu ,imi convenea sa-i dau focsi cum toate sunt bune si frumoase,in iulie am fost in vacanta si dupa vreo 3500km a inceput sa faca acelasi lucru ,nu mai stiu nici eu ce sa mai zic,mai incerc la aia de la bmw service sa vad ce zic,dar nu sa-si dea cu parerea ca eu am intrebat si au zis ca asta e,am plati asa ca trebuie sa mearga,te mai tin la curent,salut

Link to comment
Share on other sites

deci pana la urma tb sa iti codeze debitmetrul nu?

eu am lasat-o asa ptr ca am alte prbl, revizii, un furtun turbo spart, alternatorul bulit...nu mai am chef si de altele

dar sa imi spui si mie cum ai rezolvat mersi

si alternatorul ce are?vezi sa nu fie doar regulatorul de tensiune ca si mie mi s-a intamplat si majoritatea mecanicilor au zis ca trebuie sa-l shimb si nu costa putin si pana la urma un prieten mi-a zis sa verific intai regulatorul si in loc de 400 euro am platit doar 70 la bmw,original

Link to comment
Share on other sites

masina mergea bine in orice viteza pana la 2300 roatii dupa care deodata cadea consumul de la 20 la 10 si masina parca se ineca,parca nu mai avea aer,dupa care isi revenea si de la 3000 de rotatii in sus ,perfect,daca iti spun cat am inebunit ca sa o pun la punct,de la schimbat tot ce inseamna tub de aer,refacut injectoare,cel cu fir bineanteles,nou,verificat si pus la punct pompa vp 44,schimbat toti senzorii,turbina,norocul meu a fost ca am avut cumparata o alta masina rasturnata la 300 euro,ca de nu ,imi convenea sa-i dau focsi cum toate sunt bune si frumoase,in iulie am fost in vacanta si dupa vreo 3500km a inceput sa faca acelasi lucru ,nu mai stiu nici eu ce sa mai zic,mai incerc la aia de la bmw service sa vad ce zic,dar nu sa-si dea cu parerea ca eu am intrebat si au zis ca asta e,am plati asa ca trebuie sa mearga,te mai tin la curent,salut

 

 

 

aceeasi problema o am si eu.ai gasit rezolvare?sa stiu de unde sa incep.multumesc.astept raspuns

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

o pompa vp44 e ft scumpa

una second nu stii ce cumperi de obicei nu ajunge degeaba in dezmembrari

tb probata pe banc intai

pompa are partea mecanica si partea electr care se pot inlocui separat nu cu totul

eu inca nu am aflat ce are masina mea, nici nu ma mai intereseaza, ptr ca s-a racit afara si nu mai face figura

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

in inpa

needle motion sensor

controller start of injection

avans pompa functioneaza perfect in parametrii

 

deci e injectorul cu fir, cand se incalzeste nu mai lucreaza, de aici si erorile din pompa de inj, lipsa avans etc

 

mai am o eroare debitmetru, prea mult,peste dublu normal

o sa incerc si cu debitmetrul vechi sa vad ce valori are

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

map 946mbar in loc de 198mbar

luftmass-maf 3277 in loc de 1000 mg/hub

 

am schimbat debitmetrele intre ele si la fel

senzorul map e nou, e pus de mine

 

posibil sa aiba remapare facuta si de aici aceste valori?

 

restul parametrilor sunt ok, avans, etc

 

are cineva idee?

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Salut. Nu de mult am achizitionat si eu un Bmw 320d E46 si din pacate pentru mine m-am confruntat cu aceiasi problema ca si voi, DAR DIN FERICIRE AM REUSIT SA O REZOLV.

 

Cand se incalzea sau mergeam cu ea sub 3000 Rpm nu avea pic de putere , cum treceam de 3000-3200 Rpm sau opream si porneam motorul era un adevarat Bmw

 

Dupa ce am fost la un tester cu ea in Belgia (de aici este cumparata masina si aici stau) verdictul dat de mecanic fiind debitmetrul defect si turbina murdara am cam stat pe ganduri datorita si pretului pe masura pentru reparare 550e, am plecat in concediu in tara am incercat la alt tester unde baiatul de acolo mi-a spus ca problema ar veni de la senzorul MAP de pe galerie , zis si facut , am cumparat senzor nou l-am montat dar nici o diferenta, am zis sa incerc si la alt mecanic cu experienta si bine am facut. Prin recomandarile unui prieten am mers in Constanta la un baiat un mic garaj dar dotat cu un tester cumparat de la Bavaria. Am pus masina pe tester la el mi-a testat motorul si apoi POMPA DE MOTORINA care era mult deplasata, valoarea normala trebuind sa fie de 1-3 grade iar pompa avea 10 grade am lasat masina acolo si peste 8 ore am fost sa o iau inapoi, nu o mai recunosc e total schimbata masina.

 

Solutia: In cazul meu am fost norocos pentru ca problema a venit numai de la pompa si m-a costat 600 lei , baietii au reglat-o cu ceva aparate speciale si acum toate sunt bune, dar probleme pentru diferenta mare de grade la pompa poate veni si de la uzura lantului de distributie care duce la schimbarea lui cu tot cu role sper sa rezolvati si voi problema pentru ca pentru mine a fost un adevarat chin sa stiu ca masina nu merge.

 

Pentru intrebari va stau la dispozitie pentru ca stiu cat de enervant este sa vezi topicuri pe acelasi subiect si nici o rezolvare a problemei sau cand cineva gaseste solutia uita sa spuna si celorlalti

Edited by AndreiHaiy
Link to comment
Share on other sites

sunt prea multe de spus, prea multe pareri diferite si prea multe cauze posibile pentru a face un topic complet....

de ex turbina se blocheaza de la depunerile de carbon, am banuit si eu asta la mine, dar normal turbina se curata singura, asta normal, dar daca ai injectorul cu fir defect si nu stii ca asta influenteaza mersul motorului ft mult nu vei rezolva cauza chiar daca cureti momentan turbina

pe urma in topul cauzelor st inca 100 de mici chichite, gen avans, debitmetru defect sau necalibrat cu disul, electrovalve, egr-ul anulat sau nefunctional,aer fals, filter imbacsite, senzori etc....

pompa are 7-8 grade la rece cu + si scade pana la -1 aproximativ la 90 grade, asa ca daca arata +8 la rece iti spun eu ca asa si este normal, intra cu disul si te vei convinge, in turatie la fel urca si la cald pana la 10+ mi se pare deci e foarte delicate problema si foarte usor sa te induci singur in eroare daca nu ai cunostinte in domeniu

si cine are cunostinte nu are chef sa-si imparta cunostintele gratis :thumbsup:

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Saluate,Cam tot aceasi problema o am si eu de 2 ani, poate si mai bine, cu E46 318D 2002. Imediat dupa ce mi a picat turbina in mers( abia am oprit motorul), si am schimbat o, a doua zi a inceput sa faca figura.....si anume: in orice viteza pana la 2500-2600rpm merge normal....dupa care o pune "in cap"......DAR NU TOT TIMPUL...este cand merge f bine este cand face figura. Am fost si eu pe la diferiti mecanici....am incercat cu debitmetru, supapa egr curatat, electrovalva, etc...dar tot la fel. Mai recent cineva mi a spus ca este din turbina...ca nu fac presiune cate trebuie. Oare sa fie din turbina?....atunci cand merge, de ce merge?

 

De doi ani am patit asta si nici pana acuma nu am dat de cap....si nici nu crapa nimic ca sa pot sa il schimb. Mai astept......

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salut! Eu am un E39 520d la care mi s-a dus electronica din pompa de injectie si dupa reparare(inlocuirea vestitului tranzistor )am aceleasi probleme cu reactia intirziata la accelerare si aceeasi punere in cap din cauza turbinei. Concluzia la care am ajuns eu, este ca vina o are pistonasul de avans deoarece pompa am pus-o la punct cu ceasul comparator , avansul de pornire este de +6 cind pun contactul, turbina a fost curatata (o luna cit am avut pompa in Germania la reparat( pentru ca un mare meserias in pompe din Cluj a uitat notiunea banului a vrut sa ma intepe de vreo 4500ron numai ca sa imi dea poma jos ma taxa cu 500ron) am avut timp sa o fac bucati, galerii curatate, EGR curatat si cam tot ce se putea curata),de cand a venit sezonul cald si folosesc clima este si mai rau urcind si mai greu in turatie. Pe tester mi-a dat ca ar fi debitmetrul de aer dar am schimbat vreo 6 bucati, am schimbat inclusiv injectorul cu fir. Acum mai trebuie sa ii mai fac o singura chestie si anume sa gasesc un DIS si sa reimperechez pompa cu calculatorul masinii si apoi sa vad ce erori imi mai da si daca nu se schimba prea multe urmeaza sa fac bucati pompa de injectie ca sa ii schimb pistonasul de avans deoarece este ultima solutie inainte de schimbarea pompei.

Dupa studii mai amanuntite (sa zicem )pistonasul de avans din cauza depunerilor nu mai lucreaza cum trebuie, sau apa prin motorina sau daca a stat pe uscat (cazul meu cit timp am avut pompa data jos) rugineste si nu isi mai face cursa cum trebuie.

Citind din TIS daca stai fara baterie mai mult de 12 ore trebuie reimperecheate iarasi calculatorul cu celelalte.

Cam astea sunt aventurile mele de cind am BMW.

O sa va tin la curent cu urmatoarele fapte (daca va intereseaza) ca la sacalii astia de mecanici nu le dau bani degeaba.

Link to comment
Share on other sites

in Germania costa aprox 600e cu pompa ta la schimb, ma indoiesc sa nu fie reparata asa cum tb

 

daca ai valori mici la debitmetru mai ales dupa ce ai inlocuit inj cu fir, tb sa intri cu dis si isi face readaptari pe debitmetru si avans ca sa intre in normal

 

ce iti mai recomand e sa inlocuiesti furtunele vacuum, electrovalva de la turbo ptr ca sigur e obosita de timp si lucreaza greu, sensor map, curat turbina, si cred ca rezolvi

Link to comment
Share on other sites

In momentul de fata caut un DIS sau pe cineva care sa mi-l instaleze, iar in legatura cu furtunasele de vid acestea sun ok.

Ideea este sa remapez cu DIS-ul dupa care sa vad ce se mai intimpla dupa care voi trece la inlocuirea pistonasului de avans.

Pompa m-a costat mult mai putin deoarece m-a ajutat un prieten si am tinut sa imi fie reparata pompa mea pentru a nu mai trebui sa fie recodata.

Debitmetrele toate pe care le-am inlocuit aveau valori mari cu mult peste scala care se termina la 16 asta insemnind 45 pina 70.

Schimbarea injectorului cu fir nu a dus la nici o schimbare iar de curatat am curatat tot dupa cum am mentionat mai sus.

Link to comment
Share on other sites

nu poti sa remapezi cu dis

 

valorile la debitmetru se citesc numai cu dis nu cu inpa

 

pistonasul de avans se inlocuieste daca avansul nu este asa cum tb in livetest....sau exista un test ptr el in dis

 

electrovalva de pe turbo se duce in timp si lucreaza din ce in ce mai greu

 

turbina se poate bloca pe deschis de la depuneri de carbon, verifica presiunea maxima scoasa cu dis

Link to comment
Share on other sites

Poate "remapat" nu este cuvintul potrivit dar DIS-ul reimperecheaza pompa de injectie cu calculatorul masinii acestea fiind instructiunile date de TIS pentru schimbarea pompei de injectie - Note:

If injection pump has been replaced ,pump map adustment must be carry out:

1. Connect DIS Tester

2. Identify car

3. Select "Function selection"

4. Select "Service functions"

5. Select "Digital Diesel Electronics (DDE)"

6. Select "Pump map adjustment"

7. Select "Test plan"

8. Select "Carry out adjustment". The adjustment values are thus set to zero

 

My link

 

In cazul in care gresesc sa imi spuneti si mie ce inseamna pentru ca trebuie sa recunosc nu ma prea pricep chestiile astea cu remapare ,resoftare...

 

In legatura cu debitmetrul de ce nu se poate citi cu INPA? Ce rol mai are scala aia care iti indica valorile debitmetrului in INPA?

Live test facut: avans la pornire pornire 6+

avansurile amandoua cu motorul la temperatura optima 12+ cu AC dat drumul fara AC 4+

Explicatii???

Presiunea la turbo (live) urca pina la 2,3 bari in mers (in sarcina)

 

Nu ma supar pentru lamuriri. :drinks:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

cand zice connect Dis cred ca se refera la Progman,, acolo gasesti la service dde, sau te intreaba pur si simplu daca s-au inlocuit module pe masina....e mai complicat decat te astepti tu, si chiar daca ai o statie functionala fara interfata originala si statie ptr amperaj poti sa bulesti sau sa blochezi dde-ul

 

daca vrei sa faci asa ceva mai bine te duci la un specialist, in cazul ca se intampla ceva sau se blocheaza codarea trebuie sa ai experienta

 

eu cred ca pompa de injectie vp44 daca este pe acelasi cod merge plug&play, normal ca trebuie sa intri cu dis dupa sa verifici daca lucreaza asa cum trebuie, dis face chiar si ceva adaptari singur.....

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Am si eu o problema asemanatoare. Cu acceleratia la podea are momente cand nu mai trage la fel de tare ca de obicei si in momentul acela acul de la consum nu mai sta la 20+ ci la 17-18, dupa care isi revine si trage normal pana la 4.500 rot/min. Se intampla asta de regula intre 2.500 si 3000.
Link to comment
Share on other sites

Am si eu o problema asemanatoare. Cu acceleratia la podea are momente cand nu mai trage la fel de tare ca de obicei si in momentul acela acul de la consum nu mai sta la 20+ ci la 17-18, dupa care isi revine si trage normal pana la 4.500 rot/min. Se intampla asta de regula intre 2.500 si 3000.

Chiar si cand sunt la 1.500 rot/min si o accelerez la podea in momentul cand intra turbina se accelereaza in 2 trepte.

Pe tester 0 erori.

Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.