Jump to content

320d m47 are momente cand pierde mult din putere


Recommended Posts

Salut,scuze ca ma bag peste topicul tau dar am zis sa nu mai deschid altul.Masina este e90 163cp,am lasat-0 2 zile si cand am pornit-o nu mai avea putere ,codurile de oroare sunt

-4530 Charge pressure positioner - Regulation: positive deviation, pressure to low

-44 cc tot ceva legat de presiune.

A doua zi a pornit si a mers perfect,acum iar face nu mai trage.

Poate ma puteti ajuta cu ceva sfaturi,bineteles o sa merg sa fac iar un test si o sa va spun rezolvarea daca o gasesc.

O seara buna.

Link to comment
Share on other sites

salut recent am cumparat un e46 150cp si respectivul de la care am luat-o a zis ca a curatat admisia acum 3 luni si are egr anulat ca sa traga mai bine si ca admisia nu se mai umple de calamina.

credeti ca este ok sa merg asa cu ea sau sa ii activez egr-ul?

si cum merge? treage mai bine?

Link to comment
Share on other sites

salut recent am cumparat un e46 150cp si respectivul de la care am luat-o a zis ca a curatat admisia acum 3 luni si are egr anulat ca sa traga mai bine si ca admisia nu se mai umple de calamina.

credeti ca este ok sa merg asa cu ea sau sa ii activez egr-ul?

merge mult mai bine cu egr-ul functional, am incercat si eu si am ajuns la concluzia asta dupa ce am anulat egr-ul o vreme degeaba,pune-l la loc si il cureti si tu cand crezi de cuviinta

Link to comment
Share on other sites

am ajuns la concluzia ca in turbina se intepenesc cand e foarte incinsa paletii de pe evacuare care regleaza presiunea in turbo, in pozitia deschis si 50% deschis are calamina si se blocheaza, in pozitia inchis functioneaza perfect

acum o sa mai bag aditivi in ea cu speranta ca se va mai curata turbina de calamina

Link to comment
Share on other sites

in motorina aditiv ptr injectoare supape etc

am bagat mereu in toate masinile si chiar se simte diferenta dar nu dupa primul tratament

liqui molly am bagat cam mereu

ma mai gandesc sa desfac admisia la intrarea de la egr si sa introduc putin spray ptr curatare pe acolo si sa fac curse complete cu tija de la variabila cateva minute

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

in motorina aditiv ptr injectoare supape etc

am bagat mereu in toate masinile si chiar se simte diferenta dar nu dupa primul tratament

liqui molly am bagat cam mereu

ma mai gandesc sa desfac admisia la intrarea de la egr si sa introduc putin spray ptr curatare pe acolo si sa fac curse complete cu tija de la variabila cateva minute

Ai bagat aditiv? Ceva noutati? Am luat si eu de vreo 2 saptamani un aditiv Metabond Gold, dar sincer nu pot sa zic ca simt vreo diferenta. Am cam incetat sa imi mai fac sperante ca o sa scap de problema mea. :(

Link to comment
Share on other sites

la mine dupa ce pun tratament ptr motorina merge mai bine si trage mult mai bine, cu toate ca motorina din germania banuiesc ca e mai buna ca aia de acasa....

si o sa ii pun in continuare de cate ori fac plinul

oricum toata treaba este banala sigur si e din turbina sau din electrovalava

st aproape convins ca e din variabila, clapetele se blocheaza pe deschis, la mine stiu cum sa o controlez, cand e apa la 80 o tin mai turata si evit sa o las la relanti foarte mult si daca face vreodata figura ori accelerez si astept ori o las la relanti in 10 sec isi revine de fiecare data

masina are 188mii km banuiesc ca mai multi reali, turbina am controlat-o cand am schimbat racordul metalic de la evacuare si nu avea joc axial nici longitudinal,banuiesc ca cel care a avut-o a mers foarte subturat cu ea si oricum e timpul ptr o mica revizie.....

nu mai ma sperie asa mult situatia acum ca stiu ce are se repara nu-i bai :thumbsup:

e timpul si ptr revizii,o trec pe shell helix 10w60 sa vad cum se comporta....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Ceva noutati BOASKA? Eu am fost saptaman trecuta la un meserias in simeria si a facut o diagnoza mai amanuntita si a zis ca ceva de la pompa de injectie, cica un pistonas care are trebuie sa faca o cursa completa la apasarea acceleratiei si cum cel dinaintea mea a mers subturat cu ea pistonasul e blocat.(sper ca am inteles bine) si sapt asta ma duc la un mecanic din deva sa vada de pompa.
Link to comment
Share on other sites

in 2 sapt curat turbina si iti spun daca e din acest motiv

poti sa-mi explici de ce masina face numai cand motorul este incins si nu face cand este rece niciodata?

daca era ceva in pompa blocat dadea erori, imediat erau sesizate de computerul masinii

nu stiu ce sa zic incearca asta, eu incerc turbina sa o curat...

Link to comment
Share on other sites

deci habar nu am, dar poti incerca ceva

la tine spui ca face grav figuri adica tot timpul, poti sa incalzesti motorul bine bine si pe urma sa te uiti daca mai lucreaza actuatorul

pe urma daca zici ca face asa nasol, eu zic sa pui un ceas pe presiunea turbo din admisie, sa nu ai furtune sparte

Link to comment
Share on other sites

verificati mufa elctrovalvei de la turbo pana sus la mufa bifurcata de la debitmetru,respectiv firele din interiorul protectiei de plastic care vine peste cablaj,e posibil sa aveti o surpriza.apoi ambele electrovalve,turbo si egr,au niste minifiltre in interior,curatati-le sau schimbati electrovalvele
Link to comment
Share on other sites

ce simptome avea la tine? spre ex la mine face dupa 2-3 ore de mers intins si doar cand apa trece de dunga alba pe ceas,si face cand reduc adica o las pe liber sau la relanti, si cand vreau sa accelerez nu mai trage timp de 20-30 sec, pe urma isi revine singura si poate sa nu mai faca cate 2 sapt nici o figura

la curse scurte munca si cumparaturi nici nu face....

la cati bani am bagat deja in ea pot sa cumpar si o electrovalva......

si masina trage exact ca benzina si nu are nici un fel de lag, deci nu stiu exact in ce fel se manifesta electrovalva si de ce s-ar manifesta asa exact cand ajunge apa la parametrii?

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

La mine pica in nas daca o acceleram tare mai ales in treptele 3,4 si 5. Masina nu atingea viteze de top, adica ii pica puterea la 80 de km/h, sau la 180 nu conta, cand avea ea chef. O lasam un pic pe liber, apoi isi revenea :thumbsup:

P.S: Numai dupa ce motorul se incalzea. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Daca te chinui un pic, o montezi chiar tu. La masina mea eu mi-am montat-o, cu toate ca pe cea veche n-am putut sa o dau jos din acel suport si am lasat-o acolo, iar pe cea noua am fixat-o in alta parte. Acum trage extraordinar. Singura problema pe care o mai am imi scoate fum albastru si are niste trepidatii pe la 2.000 de rot/min. Am inteles ca ar fi epuratorul.... <_< Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.