Jump to content

320d m47 are momente cand pierde mult din putere


Recommended Posts

dai furtunu jos de pe egr si cu o pompa de vacum vezi daca se misca cilindru in el

scoti furtunul de la egr si in loc pui furtunul de la tija cu ciuperca de pe radiator tot din partea stanga , se vede foarte clar daca dai jos primul capac, daca l-ai pus pe asta si se simte o schimbare in mersul masinii atunci este bun, o sa se observe si cand vrei sa accelerezi ca nu mai urca in ture nici un pic si se va incalzi brusc teava de la egr, pe urma montezi furtunul original la loc.....

daca vrei sa il desfaci si sa il speli de calmina e foarte simpu are 4 suruburi

Link to comment
Share on other sites

la mine este in felul urmator..

am cumparat masina cu vre-o 9 luni in urma si nu am stiut ca are EGR-ul blocat..

de ceva timp l-am deblocat dar de atunci imi da eroare AIR FLOW METTER care se pare sa fie debitmetrul..

debitmetrul numai ce am cumparat si nu este de vina,alte solutii nu mai stiu dar tot asa este si la mine sub 2000 de ture

injectoare nu cred sa am defecte avand in vedere ca masina este din 2005-02 si 129000km..

Link to comment
Share on other sites

aceeasi problema am avut-o si eu, nu mai tragea, la mine dadea si cu fum! am curatat EGR-ul care era plin plin de calamina, dupa care am observat ca furtunul de la turbo, cel care intra in EGR era spart.Am pus altul de la un prieten, si va spun sincer ca nu mi-am mai recunoscut masina! trage extraordinar de bine, nu scoate fum si merge extraordinar.Acum ramane sa-l schimb, dar nu prea gasesc

aici gasesti tot ce-ti trebuie

http://www.online-teile.com/bmw/

Link to comment
Share on other sites

Atunci cand scade puterea, dar o turezi peste 3.000 ture, pare sa-si revina, trage mai bine? Daca da, s-ar putea sa fie defecta electrovalva de la EGR.

uneori asa se manifesta fix de la 3000 incepe brusc sa traga

 

acuma eu st nou pe forum, dar am mai vazut pompe si motoare diesel, si vreau sa va intreb daca este acelasi sistem si la bmw,

exista cumva o supapa in forma de ciuperca cu un furtunas in cap pe pompa de injectie?

daca da poate ca aia sa fie cauza ptr ca in timp se uzeaza si mai rau se umple cu mizerie si ulei mebrana din ea, si tb desfacuta si curatata, altfel nu mai coreleaza cu turbina nivelul de motorina si normal ca nu mai trage, sau intra greu in ture, din surubelul de pe ea se poate regla si cand sa intre turbina mai devreme sau mai tarziu

exista asa ceva la pompa de injectie vp44?

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

uneori asa se manifesta fix de la 3000 incepe brusc sa traga

 

Te-am intrebat daca dupa 3.000/ture incepe sa traga, deoarece dupa 3.000, EGR-ul nu mai functioneaza (din cate stiu eu), asa ca tind sa cred ca problema ta e legata de EGR. Aceeasi problema am avut-o si eu. Am cumparat electrovalva de la EGR, noua 305 lei si problema s-a rezolvat.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
Aceeasi problema cred ca o am si eu, tot la un e46 320d 2001. Sa ma explic: dimineata pornesc masina si plec, toate bune si frumoase, putere, raspunde ferm la accelaratie. Cand apa ajunge la 90 de grade se schimba povestea, calc pedala in podea si nimic, parca ar fii legata de ceva. Daca o ridic in ture peste 2200 si o tin acolo vreo 20 de sec isi da drumul si merge perfect...pe autostrada merge bine daca o tin mereu turata, dar daca o cobor sub 2000 si o tin acolo 20 de sec iara parca e moarta. La tester am avut 2 erori avansul si supapa supraalimentare, la a2-a problema a zis mecanicul de la bosch ca ar fii semnal neplauzibil iar la avans mi'a zis ca nu astea ar fii simptomele(cele enumerate mai sus). EGR'ul este curat si functioneaza. Daca cumva ati rezolvat problema as fii recunoscator sa imi spuneti si mie ce ar trebui sa schimb :)
Link to comment
Share on other sites

eu tocmai am bagat un tratament ptr injectoare supape etc si observ ca nu mai ridica apa la jumate si de vreo sapt nu a mai facut nici o figura, si trage si mai bine

eroarea cu avansul mi-a dat si mie le-am sters nu au mai aparut, nu cred ca sunt concludente

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

azi a facut iarasi aceasi figura, exact la fel cum ajunge apa la jumatate incepe sa se blocheze ceva, ca nu mai trage deloc....

urmatorul pas este sa cumpar o electrovalva

 

Cred ca electrovalva la egr este raspunsul. Chiar am scris ca si masina mea facea la fel.... cand era rece tragea bine.... cum se incalzea, pauza. Electrovalva era blocata si toate gazele nearse intrau in motor si il innecau.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca electrovalva la egr este raspunsul. Chiar am scris ca si masina mea facea la fel.... cand era rece tragea bine.... cum se incalzea, pauza. Electrovalva era blocata si toate gazele nearse intrau in motor si il innecau.

 

oricum poate fi verificata foarte usor in caz de este aceasta

Link to comment
Share on other sites

puteti sa imi dati si mie codurile de pe ea?

am luat codul de pe realoem dar nu este concludent, nu gasesc nimic pe site-uri cu codul asta, de fapt nu-mi da nimic

 

codul dupa realoem i l-am dat lui claudiu bwr si mi-a gasit-o imediat. oricum, este aceeasi electrovalva si la egr, si la turbo.... la 136hp.

Link to comment
Share on other sites

poti sa o trimiti inapoi, cu pretextul ca a ajuns prea tarziu sau deastea, in mod normal ai dreptate mai bine o iau de la magazin sa ii dau cu ea in cap si sa mi-o schimbe fara batai de cap...

 

Eu ma refeream la faptul ca urmeaza sa cumperi o piesa fara sa verifici daca este 100% de la ea :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

nu o cumpar ptr ca banuiesc ca e ff posibil sa fie din cauza ei, vezi tu am observat ca daca egr-ul ramane deschis atunci debitmetrul de aer nu mai are nici o influenta asupra motorului ptr ca nu mai trece aer prin el, sau trece insuficient si atunci e normal sa nu mai traga sau sa se accelereze,plus faptul ca face numai cand motorul e la temp optima de lucru deci e un senzor care nu mai lucreaza la cald, spre exemplu la rece cand ating acceleratia tresare instant cand e cald si in gol se accelereaza greoi

de undeva tb sa incep,ori electrovalva ori senzorul acela de presiune de pe admisie care se poate bloca de la calamina sau e chiar bulit....

apropo!am vazut si cum se poate proba egr-ul la masina salti capota opresti motorul si astepti cateva secunde la un moment dat se aude un bang metalic din egr atunci cand se inchide, am si auzit un zgomot asemanator la masina cateodata....dar iarasi banuiesc ca nu are relevanta daca e bun egr-ul atata timp cat comanda electromagnetica este stricata.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.