Jump to content

320d m47 are momente cand pierde mult din putere


Recommended Posts

eu am o metoda de care sunt foarte multumit, intru in live test cateva minute, fac cateva ture cu el pe masina si se adapteaza valorile cu dis-ul, problema este ca se sterg daca scoti borna la baterie

 

la mine se aude zgomot puternic de esapament si are o usoara lipsa de putere sub 2000rpm, este neplacut la condus, dupa ce face adaptarile din dis cu acceleratia in podea nu mai se aude huruitul ala aproape deloc scade consumul si accelereaza mult mai puternic...poate o sa ziceti ca e deja-vu dar deja il cunosc foarte bine si simt motorul asta

Link to comment
Share on other sites

Am iesit aseara cu ea pe autostrada, cel mai rau face in treapta a-5-a. Cand pierde din putere cand isi revine. Am reusit sa ajung la 200+ dar nu cum ar trebui sa ajunga. In momentul cand pierde din putere scade acul de la consumul instant undeva la 12-13-15, dupa care accelereaza iar. Lucrul acesta se intampla doar daca am pedala la podea. Eu suspectez debitmetrul.
Link to comment
Share on other sites

Am 0 erori pe tester, testul de avans a iesit OK, furtunele de vacuum sunt noi si OE inclusiv electrovalvele, turbina nu cred ca ar putea fi murdara pentru ca nu merg subturat absolut deloc. Pe treapta 1 si 2 nu schiteaza nimic deranjant, trage perfect. Daca plec in treapta 3 de la 1.500 de rot/min cu pedala la podea se simte turbina de la 1750 de rot/min dupa care la o secunda are un "HOP" ca un gol de aer care tine o secunda, iar pana la 4.500 de rot/min e Ok. Deja din treapta 4 si mai ales 5 incepe sa faca cum am specificat mai sus. Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

eu am o metoda de care sunt foarte multumit, intru in live test cateva minute, fac cateva ture cu el pe masina si se adapteaza valorile cu dis-ul, problema este ca se sterg daca scoti borna la baterie

 

la mine se aude zgomot puternic de esapament si are o usoara lipsa de putere sub 2000rpm, este neplacut la condus, dupa ce face adaptarile din dis cu acceleratia in podea nu mai se aude huruitul ala aproape deloc scade consumul si accelereaza mult mai puternic...poate o sa ziceti ca e deja-vu dar deja il cunosc foarte bine si simt motorul asta

 

Imi poti spune exact unde ? Cumva pe Control Unit -> dde3.0 -> diagnosis request ???

Incerc si eu maine sa vad daca se simte.

Link to comment
Share on other sites

exact, presiune turbo, tot ce tine de injectie, debitmetru.....temperatura motor....in timpul mersului o sa observi ceva modificari de putere, eu de obicei merg cam 15 min toate trepetele pe toate plajele de turatie pana simt ca nu mai are acele praguri in acceleratie si urca liniar pana peste 3500-4000rpm....

 

sa postezi dupa ce faci testul daca observi si tu ceva schimbari in mersul motorului :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Am gasit putina pilitura aurie in filtru de motorina. Am inteles ca sa au toate. Aveti idee cum pot scoate pilitura de acolo?

 

cu pompita pentru masurat antigelul, pe urma stergi cu o carpa moale care nu lasa scame, pui contactul pe urma si astepti 20-30 sec pana se umple filtrul pe urma montezi filtrul nou, ai grija sa nu dezamorsezi pompa

Link to comment
Share on other sites

M-am gandit sa incep cu:

Pompa de rezervor, o suspectez ca nu face 0.5 bari mereu

Debitmetru

EGR

Vacummuri

si in ultima faza pompa VP 44. (Pe tester nu are deviatii de avans).

Masina merge bine, pe treptele inferioare trage foarte bine, chiar si pe cele superioare, cu exceptia fluctuatiilor de putere in sarcina cu pedala la podea.

Daca nu o calc brusc la podea nu am treaba, chiar si de la turatii foarte mici trage.

Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

pompa trebuie sa faca 5 bari parca, daca nu are 5 bari nu mai porneste masina, mi se pare ca in tis este un test pe care nu il mai stiu cu exactitate, se activeaza pompa din rezervor din inpa-dis si in 30 sec sau asa ceva tb sa pompeze un anumit volum de motorina

 

egr-ul se probeaza foarte usor

 

verifica traseul de la a3-a electrovalva la ciuperca de la radiator daca verifici vacuumul

 

debitmetru se face test in dis

 

verifica si presiunea turbina, poate ai ceva spart pe traseu

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Electrovalva actioneaza jaluzelele de la radiator, semn ca merge, zic eu.

Electrovalva EGR SI TURBO sunt noi Pierburg

Furtunasele de vacuum noi si OE

O sa desfac acolo la pompa din rezervor sa nu fie ceva infundat

Ce valori trebuie sa aiba debitmetrul ca sa imi dau seama ca e bun?

Masina ajunge la 210/220 KM/H pe bord, dar nu cum ar trebui. Cand am pedala la podea mai ales in treapta a-5-a cand pierde din putere cand creste, moment in care acul de la consum instant creste catre 20 si scade catre 10-12-15. Cu EGR activat masina se scutura la relanti si are o foarte usoara variatie de turatie. Am bagat o bila pe furtunas si nu se mai scutura. Cred ca e o problema de ALIMENTARE/AER.

Am curatat si senzorul de pe admisie.

Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Electrovalva actioneaza jaluzelele de la radiator, semn ca merge, zic eu.

Electrovalva EGR SI TURBO sunt noi Pierburg

Furtunasele de vacuum noi si OE

O sa desfac acolo la pompa din rezervor sa nu fie ceva infundat

Ce valori trebuie sa aiba debitmetrul ca sa imi dau seama ca e bun?

Masina ajunge la 210/220 KM/H pe bord, dar nu cum ar trebui. Cand am pedala la podea mai ales in treapta a-5-a cand pierde din putere cand creste, moment in care acul de la consum instant creste catre 20 si scade catre 10-12-15. Cu EGR activat masina se scutura la relanti si are o foarte usoara variatie de turatie. Am bagat o bila pe furtunas si nu se mai scutura. Cred ca e o problema de ALIMENTARE/AER.

Am curatat si senzorul de pe admisie.

 

Dupa "NSPEMII" de teste n-am ajuns la nicio cuncluzie. Am aceleasi probleme, minore ce-i drept, dar pe mine ma deranjeaza. Vreau sa incerc si cu update de soft sa vedem daca se rezolva ceva. Cei de la Motor AG mi-au spus ca ma costa 400 de lei UPdate-ul, dar trebuie sa semnez pentru el ca se poate duce ECU. Masina uneori trage mult mai bine decat de obicei. Cred ca doar in momentele acelea e in mintile ei.

Tind sa cred ca nu e pompa de injectie cu probleme, pentru ca in DIS nu am deloc deviatii de avans, e pusa la punct absolut perfect.

Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

Cred ca doar la Bosch pot face operatiunea asta. Trebuie sa imi spuna ceva si la reprezentanta. Masina porneste foarte/foarte bine chiar si intre temperaturi. Are un moment in care "o strange ceva de gat" dupa care isi revine. Daca accelerez progesiv nu face figuri, doar cu pedala la podea o apuca dracii si se simte considerabil pe treapta 4 si 5, moment in care scade acul de consumul instant de la 20+ spre 14-15. Electrovalve noi, debitmetru Ok, furtune vacuum noi si OE, turbo Ok, senzor presiune curatat, saibe injectoare noi Bosch, 0 erori tester GT1 si multe altele....

 

P.S.: Am anulat EGR-ul cu o tablita in capul racitorului de gaze, altfel nu scapam de trepidatiile la relanti. Am pus 3 supape dintre care 1 noua + electrovalva noua.

Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

Pe DIS se incadreaza perfect intre valori cu motorul incalzit. Ma gandesc ca e altceva, poate in interiorul ei care nu functioneaza bine. Mai e un coleg pe forum care are aceeasi problema si n-a rezolvat nici el pana acum. Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

Cred ca doar la Bosch pot face operatiunea asta. Trebuie sa imi spuna ceva si la reprezentanta. Masina porneste foarte/foarte bine chiar si intre temperaturi. Are un moment in care "o strange ceva de gat" dupa care isi revine. Daca accelerez progesiv nu face figuri, doar cu pedala la podea o apuca dracii si se simte considerabil pe treapta 4 si 5, moment in care scade acul de consumul instant de la 20+ spre 14-15. Electrovalve noi, debitmetru Ok, furtune vacuum noi si OE, turbo Ok, senzor presiune curatat, saibe injectoare noi Bosch, 0 erori tester GT1 si multe altele....

 

P.S.: Am anulat EGR-ul cu o tablita in capul racitorului de gaze, altfel nu scapam de trepidatiile la relanti. Am pus 3 supape dintre care 1 noua + electrovalva noua.

 

 

 

aceeasi problema si la mine , se simte cel mai mult in treptele 4 si 5.asa am aceasta problema de cand am cumparat masina de aprx 1 an si jumatate. e46 320d 136 cp.pana acum am : curatat turbina , am schimbat cele 2 electrovalve cu unele noi pierburg , schimbat debitmetru cu unul de pe o masina perfect functionala , schimbat furtunele de vacuum si alimentare.nu i-am dat de cap.eu suspectez pompa de injectie , nu stiu ce altceva ar putea fi.sa nu mai zic ca am pus-o pe nu stiu cate testere inclusiv la reprezentanta bmw si 0 erori.daca ii dai de cap inaintea mea te rog sa imi spui si mie rezolvarea , la fel si eu daca o rezolv iti spun rezolvarea.e clar ca avem acelasi defect.multumesc si sarbatori fericite

 

 

 

p.s. acum am vazut ca am mai discutat si pe privat despre problema noastra.sunt sigur ca si altii au avut-o dar au uitat sa ne impartaseasca rezolvarea....asteptam un miracol acum de craciun totusi.

Edited by george_geo1010
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.