Jump to content

320d m47 are momente cand pierde mult din putere


Recommended Posts

nu o cumpar ptr ca banuiesc ca e ff posibil sa fie din cauza ei, vezi tu am observat ca daca egr-ul ramane deschis atunci debitmetrul de aer nu mai are nici o influenta asupra motorului ptr ca nu mai trece aer prin el, sau trece insuficient si atunci e normal sa nu mai traga sau sa se accelereze,plus faptul ca face numai cand motorul e la temp optima de lucru deci e un senzor care nu mai lucreaza la cald, spre exemplu la rece cand ating acceleratia tresare instant cand e cald si in gol se accelereaza greoi

de undeva tb sa incep,ori electrovalva ori senzorul acela de presiune de pe admisie care se poate bloca de la calamina sau e chiar bulit....

apropo!am vazut si cum se poate proba egr-ul la masina salti capota opresti motorul si astepti cateva secunde la un moment dat se aude un bang metalic din egr atunci cand se inchide, am si auzit un zgomot asemanator la masina cateodata....dar iarasi banuiesc ca nu are relevanta daca e bun egr-ul atata timp cat comanda electromagnetica este stricata.....

 

scoate furtunul mic care pleaca din electrovalva si intra in egr. daca masina nu se mai inneaca, electrovalva e buba. eu asa am testat si a mers.

Link to comment
Share on other sites

Zic asta sa nu ai probleme cu capsula EGR si sa nu fie electrovalva, cum verifici asta foarte usor: faci exact ca in filmulet numai ca dupa ce ai apasat sa blochezi orificiul pe unde intra furtunul vaccum, daca revine este dusa daca nu mergi mai departe la electrovalva.

 

Link to comment
Share on other sites

da mersi, asta am probat cand am curatat corpul de la egr si pot spune ca se apasa mai greu ca in filmulet...

 

si eu trebuie sa verific EGR-ul sa vad daca sunctioneaza si o sa tin si un deget pe orificiul capsulei sa vad daca ramane trasa tija dupa ce eliberez surubelnita :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Cred ca electrovalva la egr este raspunsul. Chiar am scris ca si masina mea facea la fel.... cand era rece tragea bine.... cum se incalzea, pauza. Electrovalva era blocata si toate gazele nearse intrau in motor si il innecau.

sal. aveai cumva si intreruperi intre 1700 si 2200 de ture inainte sa schimbi electrovalva,multumesc.

Link to comment
Share on other sites

sal. aveai cumva si intreruperi intre 1700 si 2200 de ture inainte sa schimbi electrovalva,multumesc.

 

Da, aveam si intreruperi la inceput. Mai apoi, cand s-a defectat de tot electrovalva, masina se manifesta astfel. Primele 5 minute dupa ce porneam masina, se comporta destul de bine... in sensul ca nu avea intreruperi. Dupa ce se incalzea motorul, apareau problemele. Electrovalva egr fiind blocata, gazele nearse erau bagate continuu in motor, innecandu-l. De la 1.200 ture pana undeva la 3.000, nu se accelera deloc. Pedala la blana si degeaba. Cum treceam de 3.000 ture, incepea sa traga mai bine.

Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

ok, deci am scos furtunasul de la egr si nu e nici o varza ptr ca face la fel, nimic schimbat, aceasi simptoma, cum trece apa de prima linie si o las la relanti cand vreau sa accelerez nu mai urca pe urma isi revine singura, deci ma scoate din nervi

acuma vreau sa inversez elevctrovalvele intre ele, electgrovalva de la egr este buna mai ramane sa verific cea de la turbo, stie cineva cum si ce tb sa desfaca ptr a ajunge la electrovalva de la turbina?

Link to comment
Share on other sites

dap, revin cu noi idei, maine ma duc sa comand un senzor de presiune de pe admisie,problema este ca nu stiu care este original pe masina, si mai rau este ca nu gasesc niciunul care sa inceapa de la 240kpa, toate incep de la 250 sau 260,am cautat mai multe marci...., nu gasesc decat hella, vemo si wm dar nici unul nu incepe de la 24000pa toate incep de la 25000 si 26000, aveti vreo idee cu ce marca de senzor a fost echipata in original?
Link to comment
Share on other sites

dap :cry:

s-a montat noul senzor, cel vechi era original bmw era infundat, efectul in schimb 0...aceasi poveste

in afara de asta am observat ca fara egr e mai vioaie, cand pun furtunasul la egr merge bine dar este putin mai lenta mi se pare ca si relantiul creste cu cateva rotatii.....

legat de problema initiala, cand nu mai trage si tb sa astept cu pedala la blana cand urca in ture urca in suturi ca si cand ceva se deblocheaza si cand ajunge la 3000 isi revine, trage greu si are 2-3 senzatii de deblocare, litrometrul nu mai se duce la blana, spre exemplu in a3-a sta max la 12ltr cand se deblocheaza normal ca se duce la blana.....

banuiesc ca are ceva la turbina, dracia este ca nu se vede nimic,este prea ascunsa turbina, ma puteti ajuta cu ceva informatii despre cum pot ajunge la turbina?

vreau sa controlez actuatorul sau furtunasele....e cumva posibil sa se blocheze ?

Link to comment
Share on other sites

dap :cry:

s-a montat noul senzor, cel vechi era original bmw era infundat, efectul in schimb 0...aceasi poveste

in afara de asta am observat ca fara egr e mai vioaie, cand pun furtunasul la egr merge bine dar este putin mai lenta mi se pare ca si relantiul creste cu cateva rotatii.....

legat de problema initiala, cand nu mai trage si tb sa astept cu pedala la blana cand urca in ture urca in suturi ca si cand ceva se deblocheaza si cand ajunge la 3000 isi revine, trage greu si are 2-3 senzatii de deblocare, litrometrul nu mai se duce la blana, spre exemplu in a3-a sta max la 12ltr cand se deblocheaza normal ca se duce la blana.....

banuiesc ca are ceva la turbina, dracia este ca nu se vede nimic,este prea ascunsa turbina, ma puteti ajuta cu ceva informatii despre cum pot ajunge la turbina?

vreau sa controlez actuatorul sau furtunasele....e cumva posibil sa se blocheze ?

 

Turbina este controlata de o electrovalva identica cu cea de la EGR. Verifica sa nu fie defecta. Cele 2 electrovalve lucreaza in tandem, adica sunt conectate intre ele prin furtunase.

Link to comment
Share on other sites

ju_me am gasit buba!!!

baga mana in furtunele de pe admisie atat furtunul de la debitmetru la turbina cat si cel de la epurator la imbinarea cu cel de mai inainte si etansaza-le bine in ambele parti ptr ca trage aer fals pe acolo sigur!!

sper sa rezolvi, eu st 90% soto ca asta era buba

dupa ce mi-am bagat ghiarele in furtunaraie masina merge impecabil si trage de toti aia 136cp, fff multumit

dupa am testat utilajul si nu a mai aparut acel lag imens timp de mai bine de o ora si sper sa nu mai apara niciodata :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=13_0652&hg=13&fg=20&lang=en

furtunele astea doua

insa acum observ ceva nou piesa 9,piesa asta chiar exista la toate modelele ptr ca eu nu am observat-o la mine!!???

 

O ai sigur: piesa aceasta in prelungirea ei are un furtun si se introduce intr-o teava sub debitmetru ,se vede si in linkul pus de tine. O ai putin mai sus cred si parca si furtunul este mult mai mic.

Edited by srb_alex
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Deci dupa schimbarea tuturor furtunaselor de vacum, verificat electrovalva EGR, electrovalva turbo, schimbat senzor admisie, verificat debitmetru, verificat turbo, curatat EGR, verificat injectorul cu fir masina tot asa se comporta. Ce am observat nou este ca atunci cand nu trage nu este vacum in furtunasu de la EGR cel de dupa electrovalva. Ce sa mai verific?
Link to comment
Share on other sites

sal

nici eu nu stiu

din pacate nu am imformatii prea multe despre principiile de functionare ale motorului asta

spre ex are senzor de acceleratie si unde e?

senzorul ptr temperatura motor?

pedala de acceleratie este cu senzor ceva? se curata?banuiesc ca nu este cu cablu mecanic

problema apare la temperatura 80-90 gradec , deci e un senzor decalibrat

Link to comment
Share on other sites

Deci dupa schimbarea tuturor furtunaselor de vacum, verificat electrovalva EGR, electrovalva turbo, schimbat senzor admisie, verificat debitmetru, verificat turbo, curatat EGR, verificat injectorul cu fir masina tot asa se comporta. Ce am observat nou este ca atunci cand nu trage nu este vacum in furtunasu de la EGR cel de dupa electrovalva. Ce sa mai verific?

 

Eu am tot repetat pe aici.... problema cand masina nu trage pana in 3.000 ture si isi revine dupa, tine de una din electrovalve. Nu va mai chinuiti sa le "verificati" ca nu prea ai cum sa le verifici. Aceste electrovalve se deschid/inchid de milioane de ori in viata lor.... se intampla sa mai si cedeze. Ori verificati cu o electrovalva unui prieten, care stiti sigur ca functioneaza bine, ori cumparati una noua. Cu 300 lei va scapati de belea.

Link to comment
Share on other sites

Sunteti careva de pe langa Alba Iulia sa ma ajutati cu o proba la electrovalva/e? Contra cost. Sunt satul sa tot cumpar piese si sa se dovedeasca ca nu ele sunt cauza. Eu le-am schimbat intre ele dar fara nici o schimbare in bine. Sa fie duse amandoua?
Link to comment
Share on other sites

deci la mine face doar cand apa este peste 80grd, asta inseamna ca si turbina este foarte incinsa, are si circuit de racire pe evacuarea de la turbina tipic garet, posibil sa nu fie altceva decat mizerie si calamina acumulata in ea si se blocheaza paletii sau tija poate ca o curatare cu solutie speciala e binevenita cine poate sa o faca, eu nu am putut din lipsa de timp

ptr ca la mine apare dupa ce o scot pe liber deci tija de la obturator turbo se duce la functia liber si cand dau sa accelerez nu mai baga turbina aer ptr ca tija nu mai regleaza variabilitatea de la paleti...fiind blocata pe deschis si in timp ce o tin la maxim acceleratia incepe sa urce in trepte/treptat/zmucit sacadat exact ca si cum s-ar debloca ceva si in 15-20 sec merge normal

ma gandesc sa o curat pe pozitie cu niste spray injectat in turbina direct si cu furtunul de la admisie scos ca sa nu intre in motor gazele din spray...

ce ziceti?

Link to comment
Share on other sites

Eu am tot repetat pe aici.... problema cand masina nu trage pana in 3.000 ture si isi revine dupa, tine de una din electrovalve. Nu va mai chinuiti sa le "verificati" ca nu prea ai cum sa le verifici. Aceste electrovalve se deschid/inchid de milioane de ori in viata lor.... se intampla sa mai si cedeze. Ori verificati cu o electrovalva unui prieten, care stiti sigur ca functioneaza bine, ori cumparati una noua. Cu 300 lei va scapati de belea.

la mine apare problema ca nu se tureaza peste 3000 de rotatii e46 318d

stii ceva despre cauza asta

masina merge normal pana ajung la 3000 de rotatii

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.