Jump to content

2011 525xd


fbdcnt

Recommended Posts

d-rive:

cum spui, e vorba de preferinta fiecaruia. sunt preferinte care au sau pot avea o explicatie rationala, altele ce nu pot fi si nici macar nu e necesar sa aiba o explicatie, asa vrea omul si gata, chiar daca e gresit. in ceea ce ma priveste, dupa zeci de masini pe care le-am tot schimbat, mi se pare ca motorul de 4 cilindri e mai eficace din toate punctele de vedere in oras - e mai rapid pe distande f. scurte, consuma mai putin..etc. cum eu circul aproape exclusiv in oras de aceea am ales 4 cyl. impozitul de 11 ori mai mic este si acela un avantaj dar nu determinant. pt sosea as fi luat 3000. in oras 2000 merge insa mai bine cred eu.

Link to comment
Share on other sites

Absolut corect rationamentul tau.

Eu am analizat doar gandindu-ma la modul cum se exprima motorul in sine. E clar ca nu se poate face comparatie intre un 6 cilindri si un 4 cilindri din punctul asta de vedere dar fac precizarea ca motorul de doi litri cu 4 cilindri e foarte reusit si asa e, "ascunde" bine lipsa celor doi cilindri si a cilindreii in sine.

 

In conditiile de exploatare expuse de tine, in mod clar 4 cil. e alegerea cea mai buna.

 

Masina e superba, asta nici nu trebuie sa mai spun ca stii singur :p

Link to comment
Share on other sites

am uitat sa va spun, am facut test in oras, pe aceeasi ruta zilnica, aglomerata. asta nou consuma in jur de 11 in oricare din regimuri, este vorba deci numai de raspunsul la pedala. in modul sport are totusi tendinta de a consuma mai mult dar e numai din cauza talpii, simti ca trage si ai tentatia sa-i dai. x3 si x1 cu 2.0dA consuma cam 10.4. toate astea cu "green", "eco" s.a.m.d. la masini sunt niste mofturi, niste gaselnite de marketing, o moda. nu e nimic real. m-am uitat si la un test facut de top gear, un golf de 1.4 parca, blue...etc...a facut aceeasi treaba cu un jaguar cu motor de peste 2000, nu mai stiu exact cat au alea, ce a ales si o ruta mai lunga si care a circulat cu viteza mai mare. se poate extinde la orice forma de energie, sa economisesti din pacate costa astazi mai mult decat sa consumi. am vrut sa pun niste panouri solare in spatele casei care sa-mi alimenteze lampile de gradina noaptea. costul instalatiei + schimbul de baterii la max 5 ani e mult mai mare decat costul energiei electrice daca alimentez lampile la retea pur si simplu. mergand mai departe, s-au facut niste calcule si fabricarea unui panou solar degaja mai mult co2 decat se economiseste prin folosirea lui.
Link to comment
Share on other sites

am uitat sa va spun, am facut test in oras, pe aceeasi ruta zilnica, aglomerata. asta nou consuma in jur de 11 in oricare din regimuri, este vorba deci numai de raspunsul la pedala. in modul sport are totusi tendinta de a consuma mai mult dar e numai din cauza talpii, simti ca trage si ai tentatia sa-i dai. x3 si x1 cu 2.0dA consuma cam 10.4. toate astea cu "green", "eco" s.a.m.d. la masini sunt niste mofturi, niste gaselnite de marketing, o moda. nu e nimic real. m-am uitat si la un test facut de top gear, un golf de 1.4 parca, blue...etc...a facut aceeasi treaba cu un jaguar cu motor de peste 2000, nu mai stiu exact cat au alea, ce a ales si o ruta mai lunga si care a circulat cu viteza mai mare. se poate extinde la orice forma de energie, sa economisesti din pacate costa astazi mai mult decat sa consumi. am vrut sa pun niste panouri solare in spatele casei care sa-mi alimenteze lampile de gradina noaptea. costul instalatiei + schimbul de baterii la max 5 ani e mult mai mare decat costul energiei electrice daca alimentez lampile la retea pur si simplu. mergand mai departe, s-au facut niste calcule si fabricarea unui panou solar degaja mai mult co2 decat se economiseste prin folosirea lui.

La top gear era un test de autonomie. Un Polo Blue Motion cu rezervor de 45 litri a avut aproape aceeasi autonomie ca un Jaguar XJ 2,7 diesel cu rezervor de 85 litri.

Pe hartie Jaguar-ul are consum dublu fata de Polo si desi Jeremy a mers cu toti consumatorii si cu viteza mai mare la sfarsit Jaguarul ar mai fi mers inca 190 Km.

 

Intr-adevar, nimic nu ajuta pentru un consum redus mai mult decat:

1) motorul sa fie diesel si pana in 2-2,5 litri

2) masina sa fie cat mai usoara

3) cum apasa pedala soferul

 

Restul sunt siretlicuri care nu aduc cine stie ce diferenta.

 

 

Felicitari pt masina! S-o stapanesti sanatos! Interiorul e bestial...

Link to comment
Share on other sites

Sa o stapanesti sanatos Doru!

M-ai surprins placut, din nou...

 

Am revenit in tara si am facut revizia la x1, prilej cu care am vazut pe flyerele lor, ca 25d e pe xdrive de 2000 cc.

Am zis uaaau! Nu am vazut cum toarce inca si cum e izolat fonic (doar pe cel de 3000 cc, care e f ok)

Inca nu am gasit care sunt diferentele in maruntaiele motorului, fata de al meu 23d, dar cred ca substantiale...nu numai soft.

Personal astept seria 3, F10 e bestial, dar nu cred ca o sa mi-l permit de nou...second nu vreau.

Ziceai ceva de turbulente, cum e antifonat la viteze de autostrada?

 

Numai bine!

Link to comment
Share on other sites

costinm:

salut, e antifonat ff bine si nu se aude mai nimic. e mai rapid pe distante scurte decat coupe-ul 3.0d pe care l-am avut, cel putin la feeling, habar n-am de cifre. e ca un audi, se simte ca un motor prea mare pt caroserie, scuzati blasfemia - hahaha. comicaria e cu modul eco, are un calculator de consum care ridica si grafice istorice,de la ultimele cateva minute pana la 8 zile parca. se vede si acolo ca e o frectie.

Link to comment
Share on other sites

ce parere sa am? e ca al meu. la leasing pe 5 ani sau cat e nu m-as baga. eu am facut leasing pe 1 an sa deduc tva-ul.

am uitat sa va arat ultima inventie. din pacate nu merge decat atunci cand stationezi, merge ca ochiul mortului si se manevreaza greu din i-drive. oricum e de efect.

 

http://img840.imageshack.us/img840/9839/img1884yf.jpg

 

http://img542.imageshack.us/img542/9968/img1883j.jpg

 

http://img560.imageshack.us/img560/9396/img1901m.jpg

 

http://img221.imageshack.us/img221/4264/img1900i.jpg

 

http://img17.imageshack.us/img17/8711/img1894f.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.