Jump to content

Bmw 520 177 Cp


mieZu' e pe Zona!

Recommended Posts

Referitor la topicul forumului, eu am un 520d LCI -sau face lift- ca sa ne intelegem, cu 177CP, e euro4 din 2008, cu filtru de particule,cutie manuala, parerea mea e ca 177cp sunt suficienti cand ii scrii/spui insa e o masina destul de mare, face fatza cu brio depasirilor, nu transpiri cand depasesti, dar nu se compara cu un 530d cu care am mers si stiti ce poate.. La conditiile de drum din RO , 520d nu numai ca e economic, dar e perfect in opinia mea ptr Romanica, si gandeste-te numai la taxe,rca..casco..

Nu puteti compara seria3 cu seria5 ..3 aru e mai mic,deci mai usor,si asta se vede in confort/dotari. E sub seria 5 mult.(Posesorii de seria 3 sa nu atace desi sunt constientzi ca asa e).

BMW 'rupe lantu' asa in general prin comparatie cu alte marci, ca-l rupe 520d mai rpd ca alte variante de motorizari e discutabil. Io am 156k km si nu s-a rupt, n-a plesnit nimic. Bafta multa.

Link to comment
Share on other sites

Si eu sunt de parere cu dorinacke pentru ca eu am un 318d si un 520d si diferenta e mare din punct de vedere al confortului si dotarilor in plus fata de seria 3. Amandoua sunt masini foarte bune si economice. Singura diferenta este ca 520d , de exemplu , la 100 in treapta a6a are 1800rpm iar 318d are 1500rpm dar consumul e mai mic la seria 5 , culmea. Pe luneta la 520d scrie Efficient Dynamics , are 177cp iar 318d 143cp. Eu tot nu inteleg de ce e mai turata 520d decat 318d. Cine stie sa-mi explice si mie. Alt exemplu : 520d a6a la 160 - 2900rpm ; 318d a6a la 160 - 2500rpm. Cum se explica? Cine se pricepe la motoarele astea si care e diferenta intre ele?
Link to comment
Share on other sites

520d-ul de 177cp este decent pentru caroseria lui. Ca si consum, este excelent (s-a mai scris asta aici pe forum).

 

Poti merge Ok la un drum lung. Daca nu este depasire la limita nu trebuie sa retrogradezi chiar daca esti intr-a 6-a. Daca nu, dai a 5-a sau a4-a si "scapi".

 

Nu este o masina de curse, nu faci liniute cu ea. Este o masina de zi cu zi, de mers la servici, de mers la un drum lung.

Link to comment
Share on other sites

Si eu sunt de parere cu dorinacke pentru ca eu am un 318d si un 520d si diferenta e mare din punct de vedere al confortului si dotarilor in plus fata de seria 3.

 

Concret care sunt dotarile ce difera atat de strident intre ce ai tu?

Link to comment
Share on other sites

1. Are bluetooth integrat si iti afiseaza agenta telefonului pe display cand te conectezi. Am mai avut un 520i E60 din 2004 si avea si ala chestia asta. La E90 nu-ti afiseaza agenda telf. si nu poti sa apelezi un contact decat tastand pe telf. , adica un bluetooth inutil aproape daca e nevoie sa folosesti telefonul pentru a suna (si e bluetooth extern after market Parrot cum am si io, nu integrat in software ca la E60).

 

2. Modul de stergere a parbrizului este mult mai eficient ca la E90. Stergatoarele curata o suprafata mult mai mare ca la E90 (plus ca se duc pana in stanga de tot , nelasand urma de cativa cm vizibila si deranjanta la E90).

 

3. Modul de urcare in masina mult mai usor la E60 . In E90 dai cu capul de sus daca nu esti atent (prost facuta din punctul asta de vedere - prea joasa). Si cand te dai jos la fel - tot greu.

 

4. Vizibiliatea exterioara net superioara pt E60.

 

etc.....

Link to comment
Share on other sites

1. - Fals. Nu mai face comparatii daca nu stii ce vorbesti :)

2. - huh?!

3. - eu la 1.92m n-am dat niciodata cu capul, nici nu m-am chinuit sa ies din masina. Mai slabeste :D

4. - huh?!

 

Diferentele importante intre cele 2 modele sunt altele, nu cele pe care le-ai prezentat tu.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

1. E90 cu navi business 6.5" nu are bluetooth integrat pe cand E60 navi business are. Tu ai navi prof. asa ca stiu ce vorbesc stai linistit. Ma refeream la un caz mai particular : E90 vs E60 (ambele cu navi business). Oricum nu conteaza pe topicul asta dar am raspuns la un post de mai sus.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Las' ca drumul ala il stiu si eu. In sensul Campina-Ploiesti drumul e oarecum in panta, la mers moderat iti iese consum incredibil de mic.

Ia vezi drum intors (Ploiesti->Campina). In acelasi stil de mers batranesc treci de 5%. :D

 

PS: lasa-l dracu' de consum. Mai bine consuma cu 1-2 litri mai mult, dar stii ca mergi, nu stai pe loc.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Eu ziceam sa incerci cale-intoarsa, sa vezi ca nu mai iese consumul asta.

Iar la E60, sa mergi in treapta a 6-a pe pilot automat cu 100-110/h e subturat.

 

Pe de alta parte n-am spus ca nu te cred. E consumul real, dar fiindca e panta si ai mers constant. Si eu am scos consumul asta acolo. Dar la intoarcere nu mai iese.

Link to comment
Share on other sites

pai daca sunt pe cruise la 110 si cutia e intr-a 6-a (ca singura se pune acolo oricum), chiar si fara sa fiu in Sport D/S, tot retrogradeaza imediat daca accelerez... bineinteles, in functie de cat de tare accelerez. In D/S, retrogradeaza parca mai jos si o duce in turatie mai sus in general, iar de schimbat schimba mai repede.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.