Jump to content

Seria 320d E46 136CP ?


SBMW

Recommended Posts

Buna ziua.

As dori cat mai multe pareri despre motorizarile 2.0 de 136cp diesel. Nu imi place modelul facelift cu 150cp, deci doar cel de 136cp il pot alege, pentru ca imi place designul lui. Este fiabil ? Consum ? Cum este in comparatie cu 1.9TDI PD de 116/131cp de exemplu ?

Un vecin a avut unul, insa ii tragea foarte prost motorul.

Nu am gasit pe tot internetul asemenea discutii, decat ceva foarte slabut.

Sa luam in considerare ca poate avea 200.000km (deoarece o masina din 98-01 nu cred ca mai are 130.000km cum spune toata lumea) , mai ales diesel.

Link to comment
Share on other sites

Eu de 2 saptamani detin unul si sunt foarte multumit. Motorul trage foarte bine pt 136 cai, poti sa faci depasiri linistit. Consum am scos 7% mediu cu clima pornita aproape nonstop. Inca o chestie ce imi place este ca nu simti lipsa de putere cu clima pornita. Eu am 251.000 si scoate fum in limite normale. Singurul minus sa spunem este ca e "tractor", dar te obisnuiesti. Din interior aproape ca nu se aude motorul.
Link to comment
Share on other sites

Daca prinzi masina cu motorul in mintiile ei nu ai probleme :thumbsup:

Eu de cand am duso-o din Germania am facut aprox 10000km si i-am schimbat pana acuma doar filtrele uleiul ,placutele si un senzor ABS in rest merge perfect!

preferabil inainte sa-l cumperi sa-l pui pe un tester si sa il verifici bine

cat despre consum mie imi consuma intre 4.9 si 5.2 afara, 7.5 si 8 sin oras si iarna mai sare si pe la 9.5...sooper ok pentru un motor de 2000cmc

Edited by motorsport
Link to comment
Share on other sites

Masini bune cu defecte specifice Pompa injectie,termostat EGR,intarziere stingere bec ulei la pornire si mers rontait pana se amorseaza..etc...deh...au niste ani.FL sufera de turbina ,arbore....

 

Nu e edificator nr de km de la ceas......Starea ei ,compresie(chiar daca unii sugereaza ca BMW functioneaza toata viata :rolleyes: ),servisare pana la tine si nu in ultimul rand pretul....o masina buna nu o vei gasi in 4500-5000 euro.Astea sunt preturi la care masina pleaca datorita defectelor ....

 

Bafta.

Edited by thunder rock
Link to comment
Share on other sites

Si pe mine tot atat m-a dus 1200 de euro. Am facut 60.ooo de km in ro si nu am schimbat turbina sau injectoare. Motorul f fiabil fara sa consume ulei cu revizii la maxim 10.000 de km. In schimb bascule cu bucsi, amortizoare,racord flexibil... Edited by UNU!
Link to comment
Share on other sites

Eu o singura data am condus un model cu 136 de cai si nu stiam cum sa ma dau jos din ea din cauza zgomotului si cand am dat dat drumul la aer parca mai rau a facut ! Sincer eu nu mi-as lua niciodata motorul asta !

 

Probabil ai condus unul cu multi km sau cu motorul cu probleme. Al meu cu geamurile si usile inchise abia auzi motorul. Inainte am avut o Bora si se auzea mai tar3 motorul.

Link to comment
Share on other sites

Nu recomand aceasta motorizare. In general pompele de injectie cedeaza si costa f mult repararea sau inlocuirea cu una noua. Ca si putere este acceptabila masina. Motorul este mai galagios decat unul commonrail in mod cert. Motor 1.9 de la vw este mult mai fiabil decat acesta. Multa bafta Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Sa sti ca un 320d din Germania iese la taxa 650euro din 98 si 800e 99

are 800 euro taxa cea fabricata pana in luna a 4 -99 ,dupa e 1000 si un pic ,+ rar 800 ron la cea fab pana'n 2000 +asigurare+ etc ,,,deci 1500 euro cu acte taduse cu tot

 

bani pe care oricum ii recuperezi daca deschizi proces.m-a ajuns pe mine acest model din anul 2000 1200 eur aprx inscrisul

esti sigur ca 1200 tea dus????? eu zic sa mai calculezi sa vezi adevaru cum iese vreo 1500 euro!

Link to comment
Share on other sites

Eu o singura data am condus un model cu 136 de cai si nu stiam cum sa ma dau jos din ea din cauza zgomotului si cand am dat dat drumul la aer parca mai rau a facut ! Sincer eu nu mi-as lua niciodata motorul asta !

Altu` care s-a nascut din p**a de domn :death:

 

Nu recomand aceasta motorizare. In general pompele de injectie cedeaza si costa f mult repararea sau inlocuirea cu una noua. Ca si putere este acceptabila masina. Motorul este mai galagios decat unul commonrail in mod cert. Motor 1.9 de la vw este mult mai fiabil decat acesta. Multa bafta

1.9 tdi de la vw, cel pus pe skoda octavia 2 este mai galagios.

Link to comment
Share on other sites

Altu` care s-a nascut din p**a de domn :death:

 

 

1.9 tdi de la vw, cel pus pe skoda octavia 2 este mai galagios.

am zis eu ceva de galagie? am zis ca e mai fiabil. intr adevar e mai galagios 1.9 de la vw dar mult mai fiabil

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pt pareri.

As vrea cel de 150cp, dar nu imi place faceliftul (deh... gusturile nu se discuta).

Aveti idee ce compresie trebuie sa aibe ?

cumpara un facelift si da la schimb elementele de facelift pe unule nf. Gasesti in aceasi zi doritori garantat. Astfel alegi si ce masina iti place si o motorizare mult mai buna. Modificarea dureaza 1 zi.

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

In legatura cu zgomotul motorului mi se pare un pic exagerat ce se zice, la 60 la mers constant nu se aude decat un zgomot de fond, fara sa auzi motorul sau zgomotul specific de diesel. se aude motorul mai tare in momentul in care accelerezi dar daca ai radioul pornit nu vad cum te-ar deraja.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

nu stiu despre ce masini vorbiti voi aici..a mea este foarte silentioasa

ca si defecte - cum spunea cineva mai sus, daca nimeresti motorul in mintile lui si ai si tu grija de el in continuare, nu ai batai de cap.

 

ce am facut eu (nfl):

-in primul rand ulei/filtre

-schimbat filtru epurator

-schimbat TOATE furtunele aer/combustibil (cu unele Gates)

-curatat admisie + senzor

-curatat egr

-eliminat catalizator (bineinteles ca imediat s-a "golit" si finala...diferenta este mai mult decat notabila...)

-schimbat electrovalva turbo

-datorita zvonurilor, am verificat turbina si pompa-ambele ok

Atat.

 

Pt cei mai "neexperimentati" care intampina anumite probleme: intai verificati toate cele de mai sus, apoi investiti bani in piese si mecanici.

 

Bafta,

Link to comment
Share on other sites

Si eu am modelul asta si sunt foarte multumit de el.

Ce i-am schimbat/facut eu: Ulei si filtre la maxim 10.000 de km

Filtrul epurator

Curatat ADMISIE,senzor MAP, intercooler...tot traseul pana la turbo

Amortizoare spate

Electrovalva turbo

Bascule

Tampoane motor/cutie

Placute fata/spate

Lichid frana

Brate fata

Link to comment
Share on other sites

136.In curand sar capul de 300.000 KM cu E46 . Nu a fost vreodata schimbata turbo, sau injectia. Nu mananca ulei,consum ok.Masina merge brici, musca sfaltul ;)

Bucsaraie, demaror,braturi astea e normal l-am schimbat .

Vreau sa merg cu masina asta sa vad pana cand o tine. Vreau sa-mi iau o serie 5 in curand, dar pe 3iu asta nu-l dau merg cu el pâna crapa, sa vad si eu cat tine,de-acu intru in epoca experimentarilor cu el.:popcorn:

Edited by Sedan
Link to comment
Share on other sites

136.In curand sar capul de 300.000 KM cu E46 . Nu a fost vreodata schimbata turbo, sau injectia. Nu mananca ulei,consum ok.Masina merge brici, musca sfaltul ;)

Bucsaraie, demaror,braturi astea e normal l-am schimbat .

Vreau sa merg cu masina asta sa vad pana cand o tine. Vreau sa-mi iau o serie 5 in curand, dar pe 3iu asta nu-l dau merg cu el pâna crapa, sa vad si eu cat tine,de-acu intru in epoca experimentarilor cu el.:popcorn:

 

Volanta la cit ai schimbat-o?;:eu am 185tkm si a inceput sa cloncane,....rolleyes.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.